SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
![]()
.
Dakgoot weer verstopt
.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:
.
![]()
.
Koffie
.
Oh gelukkigquote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:17 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ja gaat stukken betermet jou dan?
![]()
Hier alles goed hoor, alleen btje moe![]()
![]()
Je kan nu vast niet gaan slapen?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh gelukkig![]()
Hier alles goed hoor, alleen btje moe![]()
![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Love is allDon't follow me. I am lost too
.
ma1lyquote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:25 schreef maily het volgende:
[..]
Dan maar goed bolken om wakker te blijven
.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:25 schreef maily het volgende:
[..]
Dan maar goed bolken om wakker te blijven![]()
![]()
Manmanmanquote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man3 mijn loon is nog niet gestort![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man3 mijn loon is nog niet gestort![]()
![]()
KoffiebolkDon't follow me. I am lost too
.
BirdieDon't follow me. I am lost too
.
R.I.P. aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Echt he en vandaag gaat het een slagveld op mijn bankrekening worden![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
.
ZuugnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Meer koffie gvd bolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
![]()
.
We could be heroes..Don't follow me. I am lost too
.
Just for one day..Don't follow me. I am lost too
.
![]()
.
quote:Don't follow me. I am lost too
.
![]()
![]()
.
Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
![]()
.
![]()
.
PATAT..Don't follow me. I am lost too
.
Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkTrotste mama van Ambar
Mogguhh Muisquote:
.
Ik ben vandaag weer eens van de afdeling bugfixesTrotste mama van Ambar
Zin in kaas nu.Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk![]()
Ik verveel meIk heb er één en ik ben er trots op
Ja maar wat?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Hey Lovely:WWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wandelen? Poetsen? Bolken?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
.
Leuk gedaanquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
.
Mijn bolk slinger zit niet meer onder de plaktoets
Trotste mama van Ambar
.
Heb ik al binnenquote:
.
Echt wel. Kun je 10 seconden genieten van het leuke bedrag voordat iedereen en zijn moeder het geld weer komt stelenTrotste mama van Ambar
Binnen...Binnen in mijn hart..Don't follow me. I am lost too
.
Kan je hemquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn bolk slinger zit niet meer onder de plaktoets
Niet terug pakken doorop je bericht op wijzigen te
DrukkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mogguhhquote:
.
quote:Misschien moet ik maar eens beginnen met douchen, aankleden en ontbijten.quote:
Maar eerst....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Yep, vorige maand alquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hej man! Is je Star Wars Intercepter er al van Ali?moet de Porsche nog afmaken
![]()
![]()
Is dat die hele goedkope Porsche 911 van Ali? Die one-wheel-drive?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Yep, vorige maand almoet de Porsche nog afmaken
![]()
Dr. Sleepquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Van welke film is jouw UI ook alweer?
.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Misschien moet ik maar eens beginnen met douchen, aankleden en ontbijten.
Maar eerst....Doe dat maar even jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Film van Stephen King volgens mij..quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hmm nee die ken ik niet maar jouw UI wel.Don't follow me. I am lost too
.
https://a.aliexpress.com/_EIy8dg4quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is dat die hele goedkope Porsche 911 van Ali? Die one-wheel-drive?
Deze
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2025 10:03:22 ]![]()
Goeie boeken ook.Don't follow me. I am lost too
.
Ohnee is niet dezelfde. Ik had een half roze super goedkope 9/11 en daar zat de motor vast aan maar 1 achterwiel.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
https://a.aliexpress.com/_EIy8dg4
Deze![]()
![]()
Yup! Ga ik wel eens opslaan vind thrillers altijd wel gaaf!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:02 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Film van Stephen King volgens mij..![]()
Meer horror denk ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup! Ga ik wel eens opslaan vind thrillers altijd wel gaaf!
Goeie film wel.Don't follow me. I am lost too
.
Ah naja dat kan ik ook wel handelen. Als het maar wel een horrorfilm met een beetje klasse is. Nu ik wat ouder word merk ik dat ik het extreme bloed enzo allemaal niet meer zo interessant vind.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:05 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Meer horror denk ik.
Goeie film wel.![]()
![]()
Het verhaal van The Shining.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah naja dat kan ik ook wel handelen. Als het maar wel een horrorfilm met een beetje klasse is. Nu ik wat ouder word merk ik dat ik het extreme bloed enzo allemaal niet meer zo interessant vind.
Daar is het op voort geborduurd zeg maar. Zelfde hotel ook...Don't follow me. I am lost too
.
Ah dat is wel gaaf! The Shining vind ik echt steengoed.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:09 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het verhaal van The Shining.
Daar is het op voort geborduurd zeg maar. Zelfde hotel ook...![]()
![]()
The Shining is wel echt een klassieker
.
![]()
![]()
![]()
.
![]()
R.I.P DTS.![]()
Wat een rustThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkTrotste mama van Ambar
Kloptquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ok paulquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk![]()
![]()
.
.
Achja we kunnen niet allemaal goed zijn met knippen en plakken.Trotste mama van Ambar
CopyDon't follow me. I am lost too
.
PasteDon't follow me. I am lost too
.
Yeah, you bleed just to know you're alivesinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Zo min zus even langs met de jongste kind. Maar het is hier een rommel:')![]()
Klaassiequote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo min zus even langs met de jongste kind. Maar het is hier een rommel![]()
![]()
Prikken straks.Don't follow me. I am lost too
.
![]()
![]()
.
Bloed.quote:Don't follow me. I am lost too
.
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Wel in staat om dingen te doen?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Beetje grieperig maar ik leef nog:')![]()
Bloed prikken dat is een keertje wat andersTrotste mama van Ambar
Zonnetje schijntThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hier schijnt de zon mooi.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jussie!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jazeker, met jou ook? Lang niet gezien!
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
AvalanceThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gewoon keiharde neuqsecks tochquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik dacht eerst aan afval prikken/ taakstraf![]()
Gaat wel oke! Ja is inderdaad een tijdje terug maar zo af en toe kom ik nog eens even langs.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jazeker, met jou ook? Lang niet gezien!![]()
![]()
Jawel, ben aan het werkquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wel in staat om dingen te doen?![]()
Gezellig! Nog steeds aan de Lego?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gaat wel oke! Ja is inderdaad een tijdje terug maar zo af en toe kom ik nog eens even langs.![]()
![]()
Ik las 'pikstraf'quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik dacht eerst aan afval prikken/ taakstraf![]()
Ja hoor, wel elke dag even een uurtje of 1-2 dus niet meer hele dagen maar wel fijn om zo tussendoor te doenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gezellig! Nog steeds aan de Lego?![]()
![]()
Koning hot wings burger meal!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gaat wel oke! Ja is inderdaad een tijdje terug maar zo af en toe kom ik nog eens even langs.
Killem! Dat is lang geleden!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Koning hot wings burger meal!
Alles lekker?![]()
Bolk!Ik heb er één en ik ben er trots op
Je kent me, altijd honger.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Killem! Dat is lang geleden!
Alles lekker?![]()
Ff wat te eten zoeken.
Oh lekker man. Het hele fanatieke is er vanaf dusquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hoor, wel elke dag even een uurtje of 1-2 dus niet meer hele dagen maar wel fijn om zo tussendoor te doen![]()
![]()
Heb je daar in Rotterdam geen 12 Hotwings en een Hot & Spicy Burger?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je kent me, altijd honger.![]()
Ff wat te eten zoeken.![]()
Ja het ongezonde fanatieke is er af ja. Hahah en dat is niet erg.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh lekker man. Het hele fanatieke is er vanaf dus![]()
![]()
Helaas niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb je daar in Rotterdam geen hotwings en hot & spicy burger?
Misschien bij Halal Fried Chicken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:18 schreef KillemWieft het volgende:
Misschien bij Halal Fried Chicken.
Man3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
.
Das mooi kut.quote:Don't follow me. I am lost too
.
![]()
![]()
.
Tis de water aansluiting naar de spoelbak van de wc. Tis niet veel, maar ik hoop dat het alleen komt van moeren die niet goed zijn aangedraaidTrotste mama van Ambar
Dat hoop ik ook voor je.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Tis de water aansluiting naar de spoelbak van de wc. Tis niet veel, maar ik hoop dat het alleen komt van moeren die niet goed zijn aangedraaidDon't follow me. I am lost too
.
![]()
.
GoDon't follow me. I am lost too
.
.
.
Moet ik natuurlijk ook 2 steeksleutels hebben van dezelfde groteTrotste mama van Ambar
Of een waterpomptang.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet ik natuurlijk ook 2 steeksleutels hebben van dezelfde groteDon't follow me. I am lost too
.
Dat heb jijquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet ik natuurlijk ook 2 steeksleutels hebben van dezelfde grote![]()
Zoveel keus.Don't follow me. I am lost too
.
.
.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Misschien moet ik maar eens beginnen met douchen, aankleden en ontbijten.
Maar eerst....Dan heb je in ieder geval iets te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
https://www.jumbo.com/recepten/shoarma-pastagerecht-1099582-7
Eens kijken hoe dit smaakt
Wel met eigen twist, door hem met kaas in de oven te gratineren...Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik ben dus letterlijk net klaar met douchen en aankledenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval iets te doen
GezellieDon't follow me. I am lost too
.
O oke, ik kom net weer binnen was naar de fysio en boodschappen doenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben dus letterlijk net klaar met douchen en aankledenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
.
Das pechquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die heb ik
[..]
Die heb ik niet![]()
Aan de slag dan.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die heb ik
[..]
Die heb ik niet
Misschien zijn de rubbers oud en versleten.Don't follow me. I am lost too
.
Allemaal net vorig jaar gerenoveerd johquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:40 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Aan de slag dan.
Misschien zijn de rubbers oud en versleten.Trotste mama van Ambar
Dat zegt niks.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Allemaal net vorig jaar gerenoveerd johDon't follow me. I am lost too
.
![]()
.
![]()
![]()
.
![]()
en ik scoor vandaag een extra punt omdat mijn roze shirt terecht is
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
TopDon't follow me. I am lost too
.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
![]()
![]()
.
Deze moet ik gebolkt hebbenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk BolkBolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk Bolk![]()
![]()
![]()
Heftig wel...quote:Don't follow me. I am lost too
.
De B van BOLKDon't follow me. I am lost too
.
Dat aten wij altijd met macaroni ipv een broodje.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:37 schreef DJMO het volgende:
https://www.jumbo.com/recepten/shoarma-pastagerecht-1099582-7
Eens kijken hoe dit smaakt
Wel met eigen twist, door hem met kaas in de oven te gratineren...![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Broodje bapao eten
.
Yeahh een extra . voor Mutskequote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:51 schreef maily het volgende:
[..]
Dat aten wij altijd met macaroni ipv een broodje.
Van de aldi...Don't follow me. I am lost too
.
Bie de lidlThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het eet al makkelijker omdat het niet in een broodje gepropt hoeft te wordenquote:![]()
Met gebakken krieltjes ook een aanrader.
Smakelijk straks!![]()
![]()
![]()
.
.
Bapao was lekker
.
.
.
Tjap tjoyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
.
.
Return of the MackDon't follow me. I am lost too
.
.
.
.
.
.
Ik ben ooit als puber een week ziek geweest van die dingen hele week aan de schijt en misselijk sindsdien moet ik die dingen niet meer.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: