Ze hebben Axel van de week, in de suite, nog gevraagd of ze er ook bij wilde horen. Axel zei toen nee.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:16 schreef Droopie het volgende:
Misschien hadden Axel en Jordy een keer moeten babbelen?
Een wapenstilstand, maar ja het kartel is zo groot. Dat is beetje naief van Jordy.
Nee, ze zegt niet welke GC Jordy heeft.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:21 schreef Joyce-43 het volgende:
Loopt Jane nou wel die groep weer te naaien of niet?
en hij heeft groot gelijkquote:Op maandag 24 februari 2025 20:20 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze hebben Axel van de week, in de suite, nog gevraagd of ze er ook bij wilde horen. Axel zei toen nee.
neen is prima hoor TOPPIE HAHAquote:Op maandag 24 februari 2025 20:21 schreef Ireth het volgende:
@:Joyce-43 jij had lapo, vraag maar aan @:Dotteke als je een andere TT wilt.
2 normale + 2 speciale die alleen deze week geldig zijn.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:22 schreef Ireth het volgende:
Wat ik ff niet snap, iedereen heeft het over de 2 GC's van jordy, maar volgens mij had hij er vanmiddag 3 of 4 in zijn handen??
dat zijn waarschijnlijk de andere die hij heeftquote:Op maandag 24 februari 2025 20:22 schreef Ireth het volgende:
Wat ik ff niet snap, iedereen heeft het over de 2 GC's van jordy, maar volgens mij had hij er vanmiddag 3 of 4 in zijn handen??
die twee waar ze het over hebben, heeft Jordy vanmorgen gekocht uit de kluis. Deze twee moeten deze week gebruikt worden, mogen niet bewaard worden voor een andere weekquote:Op maandag 24 februari 2025 20:22 schreef Ireth het volgende:
ja nee niet overdat maar kwa andere dingen over hem op de bank ofzoquote:Op maandag 24 februari 2025 20:21 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee, ze zegt niet welke GC Jordy heeft.
Ah oké, vandaar mijn verwarring. Maar die 2 "normale" zou hij dus ook nog kunnen gebruiken? Heb geen idee wat ie dan nog meer hebt hoor...quote:Op maandag 24 februari 2025 20:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
2 normale + 2 speciale die alleen deze week geldig zijn.
quote:Op maandag 24 februari 2025 20:23 schreef Ynti het volgende:
Ik volg de stream met Jordy, wie volgt de sauna stream?
Heeft Jane nu echt gezegd wat ze niet zou zeggen?
Iemand in het vorige deel zei dat nl.
Of was dat speculazen?
Jane zei tegen Axel dat ze er vrijdag samen op staan. Axel kon toen wel raden wat er gaat gebeuren en Jane bevestigde dit met jaquote:Op maandag 24 februari 2025 20:21 schreef Joyce-43 het volgende:
Loopt Jane nou wel die groep weer te naaien of niet?
5 heeft hij erquote:Op maandag 24 februari 2025 20:22 schreef Ireth het volgende:
Ik heb niet gehoord over gc wel dat zij de lul is hierdoor.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:23 schreef Ynti het volgende:
Ik volg de stream met Jordy, wie volgt de sauna stream?
Heeft Jane nu echt gezegd wat ze niet zou zeggen?
Iemand in het vorige deel zei dat nl.
Of was dat speculazen?
Hij heeft extra stemmen gewonnen.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:22 schreef Ireth het volgende:
Keanu snapte het ook, zegt iequote:Op maandag 24 februari 2025 20:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Kijk daar komt de aap uit de mouw Jordy had gewoon willen gaan
van het keanukartelquote:Op maandag 24 februari 2025 20:25 schreef Ireth het volgende:
"Met alle respect, ze had gewoon mij moeten sturen..."
"Of mij, ik ben de vertrouwenspersoon...."
J&J
dat Axel naar huis gaat?quote:Op maandag 24 februari 2025 20:23 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Jane zei tegen Axel dat ze er vrijdag samen op staan. Axel kon toen wel raden wat er gaat gebeuren en Jane bevestigde dit met ja
Echt niet slim.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:25 schreef C.A.I het volgende:
Jane draait zichzelf nu vast enbijna dr nek om dom om GC te verraden
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |