Die vinden het ook niet om aan te zien, al voetballen ze allebei.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit zeg je niet tegen je dochters begrijp ik.
Hij lijkt op een manager waarmee ik wel eens een sollicitatiegesprek heb gehad.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:52 schreef Dutch_view het volgende:
Die kale man met bril heeft een managershoofd.
Komt wel dichtbijquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij lijkt op een manager waarmee ik wel eens een sollicitatiegesprek heb gehad.
Geen daverend succes overigens, ik ben niet zo goed met die manager-types.quote:
Vrijdag krijg je niet eens deze 20 min.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:54 schreef Dutch_view het volgende:
Nou leuk een herhaling, maar niet te vaak
Nee dan krijgen we kleffe verhalen van pubers over de "eerste zoen"quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vrijdag krijg je niet eens deze 20 min.
Dit was toch een herhaling?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
De voetballer van net na half 8 @:dkup
De studio zit vlakbij pondje maar het restaurant studio zit op een heel andere plek.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja zo snel kunnen ze natuurlijk niet monteren idd.
Hoezo wordt je naar pondje weggebracht? Krijgt iedereen een taxi? is toch maar 2minuutjes lopen oid?
Het restaurant zit toch hier?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:37 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
De studio zit vlakbij pondje maar het restaurant studio zit op een heel andere plek.
Nieuwquote:
Leuk leukquote:
@Sapstengel en @GurneyIsBestOke houden van een open etalaaaaaasjequote:Op woensdag 26 februari 2025 19:29 schreef Bugno3 het volgende:
Beatrijs heeft een jurkje dat haar bil niet helemaal bedekt.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
Goede closeup
iets lager met de camera
quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:sapstengel en @:gurneyisbestoke houden van een open etalaaaaaasje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |