Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
En die ligt geheel toevallig te slapen, maar was daar niet met het wijn pakken.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
Che pikt wijn maar omdat het in Rob zijn kast staat heeft Rob het gejat???? schiet mij maar lek
robert heeft het uit de algemene kast gejatquote:Op maandag 24 februari 2025 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
Che pikt wijn maar omdat het in Rob zijn kast staat heeft Rob het gejat???? schiet mij maar lek
Stiekeme drinker?quote:Op maandag 24 februari 2025 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
robert heeft het uit de algemene kast gejat
en in zijn kast gezet
zou me niks verbazenquote:
Die stem heeft hij ook niet mee wat dat betreft.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou me niks verbazen
maar ken hem niet dus geen idee
Als dat pak in de keuken had gestaan was het allang leeg geweest.quote:
Op zich al vreemd dat ze dat pak niet meteen genuttigd hebben.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Als dat pak in de keuken had gestaan was het allang leeg geweest.
Ja zo scheutig zijn ze niet met feestjes.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op zich al vreemd dat ze dat pak niet meteen genuttigd hebben.
Vermoed toch een verhaallijntje.
Hear hear !!quote:Op maandag 24 februari 2025 22:20 schreef freaky40 het volgende:
Wat een oude wijven die Boy en El Che over wijn gejat en dat al die andere bondjes als schaapjes dat ook vinden. Robert heeft het gewoon in bewaring gesteld omdat meneertje Che anders zijn grijpgrage klauwtjes niet in bedwang kan houden en het hele pak dus al leeg zou zijn.
Lekker dat die Fleuris lekker ingemaakt is door de Slangen. Er is wat te zeggen over die Delano, maar wel iemand die nu ook eens hetzelfde is als Fleuris, irritant fanatiek maar trek het nu nog iets meer van hem dan van die onvermijdelijke Fleuris en zijn Haaien die koetkekoet naar de finale moeten van de FEBO. Dat blijkt ook wel weer uit die brief. Hopelijk zit er een nadeel in als ze hem eerder open maken.
Robert wordt morgen weer door de mangel gehaald door de hele groep, maar hij heeft flink wat TV gemaakt voor deze hele interventie krijg ik het idee, dus dat is wellicht wel goed. Team Robert!
Man man man, waarom kijk jij dit programma als je denkt dat de FEBO alles manipuleert ten faveure van Floris? Iedereen antwoord verkeerd en Floris weet gewoon het antwoord omdat hij niet als een gek heeft gedrukt.quote:Op maandag 24 februari 2025 22:20 schreef freaky40 het volgende:
Wat een oude wijven die Boy en El Che over wijn gejat en dat al die andere bondjes als schaapjes dat ook vinden. Robert heeft het gewoon in bewaring gesteld omdat meneertje Che anders zijn grijpgrage klauwtjes niet in bedwang kan houden en het hele pak dus al leeg zou zijn.
Lekker dat die Fleuris lekker ingemaakt is door de Slangen. Er is wat te zeggen over die Delano, maar wel iemand die nu ook eens hetzelfde is als Fleuris, irritant fanatiek maar trek het nu nog iets meer van hem dan van die onvermijdelijke Fleuris en zijn Haaien die koetkekoet naar de finale moeten van de FEBO. Dat blijkt ook wel weer uit die brief. Hopelijk zit er een nadeel in als ze hem eerder open maken.
Robert wordt morgen weer door de mangel gehaald door de hele groep, maar hij heeft flink wat TV gemaakt voor deze hele interventie krijg ik het idee, dus dat is wellicht wel goed. Team Robert!
Dat Floris voortrekken gedoe is allang achterhaald. En dat manipulatie gezeik ben ik ook wel zat hoor. Maar er blijven natuurlijk wel dingen die door de regie geregeld worden daar kan je niet omheen. Het stoort mij wel dat alles hier negatief en gespeeld wordt neergezet. Dat is niet zo, het zijn gewone mensen al dan niet uit een kaartenbak.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:01 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Man man man, waarom kijk jij dit programma als je denkt dat de FEBO alles manipuleert ten faveure van Floris? Iedereen antwoord verkeerd en Floris weet gewoon het antwoord omdat hij niet als een gek heeft gedrukt.
En de wijngate is echt kei dom, Robert en El Che zitten beide fout, Robert had zijn intentie moeten communiceren op het moment dat hij dat pak in zijn kast verstopt want achteraf is mooi wonen en El Che moet er gewoon van afblijven.
Jazeker dat het kijkplezier oplevert anders blijven er gewoon veel dingen hetzelfde, neem nou het bondjes vormen, de nieuwe bewoners de bondjes laten kiezen was een goeie zet. Persoonlijk vind ik ook wel dat elke brief voorspelbare uitkomsten opleverd en bij geheime opdrachten is iedereen er tegenwoordig teveel van bewust, het was beter toen niemand er rekening mee hield dat er iets speelde.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 02:41 schreef Clemanyana het volgende:
Het is toch ook niet gezegd dat manipulatie meteen betekent dat er geen kijkplezier is?
Ja, dat is wel vies. Ik zou liever zien dat ze gewoon verbieden dat een ander bandje de brief mag openen, maar ze proberen natuurlijk wrijving te creëren in de hoop dat het goede televisie oplevert.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:17 schreef Gia het volgende:
Maar die brief in zijn onderbroek (Calvin Klein) douwen, naast kleine Floortje, vind ik op zich bijzonder ranzig! Wie wil die envelop nog vastpakken? Daar zit vast een luchtje aan, en dat bedoel ik letterlijk.
Luisteren naar wat? De uitleg van Robert? Ik geloof best dat Robert het in bewaring wou stellen voor de vrijdag borrel, maar dan moet je het gewoon naar de groep communiceren, vertrouwen gaat twee kanten op.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:14 schreef freaky40 het volgende:
Jij snapt er niet veel van en hebt niet geluisterd.
Ik heb zo het idee dat je het allemaal prima vind zolang Robert het doet, want als Floris het hadden gedaan had je waarschijnlijk moord en brand geschreeuwd en het een complot genoemd dat er geen gele kaart is uitgedeeld.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:17 schreef freaky40 het volgende:
Waarom, hij was ter goeder trouw en heeft het gewoon in bewaring gesteld tot vrijdag. Hij hoeft niet aan een ieder verantwoording af te leggen, hij kent zijn pappenheimers inmiddels.
Precies, Robert moet gewoon communiceren en jij moet niet doen alsof Robert boven alles staat en een heilige is. Ik heb al aangeven dat ik zijn beweegredenen geloof maar dan kan iedereen wel iets wegstoppen met naderhand dezelfde uitleg. El Che is de grootste verliezer in deze situatie maar Robert is ook niet onschuldig.quote:
Wat is dat nu weer voor redenatie? Wanneer iemand voor diefstal word gepakt betekend dat niet dat ze voor het eerst stelen, het is gewoon de eerste keer dat ze gepakt worden. Ik kan jaren lang netjes mijn boodschappen bij de zelfscanner afrekenen, dat betekend niet dat ik vandaag niet perongeluk expres ineens wat boodschappen niet scan.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:37 schreef freaky40 het volgende:
Robert heeft wel wat credits opgebouwd sinds zijn geschiedenis in deze show.
Robert kan ook gewoon aangegeven dat hij het ten goede trouw in zijn kast heeft gezet en aangeven dat hij het de volgende keer beter zal communiceren. Nu moet iedereen het maar geloven want het is tenslotte Robert die zo gezegd credit heeft opgebouwd met als resultaat dat niemand elkaar meer vertrouwd. Mag ik je er ook even aan herinneren dat Robert midden in de nacht een (deel van) een reep chocolade heeft opgegeten, speculeerde dat iemand anders het had gedaan, een mail heeft gestuurd en de reactie op die mail heeft verwijderd en niet heeft verteld dat hij de "dader" was? Nu kan het zijn dat ze niet alles op tv laten zien, maar Robert is daarmee dus ook niet zuiver.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:40 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor redenatie? Wanneer iemand voor diefstal word gepakt betekend dat niet dat ze voor het eerst stelen, het is gewoon de eerste keer dat ze gepakt worden. Ik kan jaren lang netjes mijn boodschappen bij de zelfscanner afrekenen, dat betekend niet dat ik vandaag niet perongeluk expres ineens wat boodschappen niet scan.
Nogmaals ik geloof de beweegredenen van Robert, maar waarom zou hij een vrijkaart moeten krijgen? Communicatie is belangrijk als je samenwoont met 15 andere personen. Hij kan toch ook aangeven dat hij gedeeltelijk fout zat?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:50 schreef freaky40 het volgende:
Dat zeg ik dan ook niet, maar in het geval van die wijn staat Robert volledig in zijn recht.
en Floris zeker weten ookquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:37 schreef freaky40 het volgende:
Robert heeft wel wat credits opgebouwd sinds zijn geschiedenis in deze show.
Apart zeg, deze reactie... Je hebt net als Roberto nogal een eenzijdige persoonlijke vendetta tegenover Floris, staar jij je niet een beetje blind op Robert? Toevallig familie?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Deze blaag heeft helemaal niets opgebouwd.
Ahh ik prik op de juiste plaats, in welke lijn zijn jullie familie van elkaar?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:31 schreef freaky40 het volgende:
Ik ga hier niet verder meer op in, je bent nu aan het trollen.
Dat is hij nietquote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:34 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Ahh ik prik op de juiste plaats, in welke lijn zijn jullie familie van elkaar?
Ja, hij klaagt -terecht- dat Floris alles speelt om vervolgens gewoon hetzelfde te doenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
Goh
Robert speelt weer
Wat een verrassing
Slecht hoor.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:42 schreef KinKiJan het volgende:
Hoe weet Robert die laatste vraag niet?!
Dat was een makkelijke. Stom dat Lyn zegt dat ze alles had gegokt, die is dus ook wat dommig.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:42 schreef KinKiJan het volgende:
Hoe weet Robert die laatste vraag niet?!
Wilde er nog 'en hoe weet Lynn die wel?' aan toevoegen, tot ik haar van dat gokken hoorde zeggenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was een makkelijke. Stom dat Lyn zegt dat ze alles had gegokt, die is dus ook wat dommig.
Ja nog één spelletje denk ik deze week voor de punten en volgende week de knock-outs. Tis wat opvulling allemaalquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
Wat een slappe, totaal niks aflevering zeg.
Ik versta ook heel vaak niet wat er gezegd wordt. Zoals ik ook vaak Senna niet verstond.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:41 schreef freaky40 het volgende:
Slappe hap vanavond. Kon ook heel veel niet verstaan waardoor ik deels niets snap van wat er gezegd wer, ondertiteling is zo willekeurig tijdens de afleveringen. Dingen die je wel kunt horen worden ondertitelt, dingen die je niet kunt horen niet.![]()
De laatste twee afleveringen waren inderdaad echt saai.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:41 schreef freaky40 het volgende:
Slappe hap vanavond. Kon ook heel veel niet verstaan waardoor ik deels niets snap van wat er gezegd wer, ondertiteling is zo willekeurig tijdens de afleveringen. Dingen die je wel kunt horen worden ondertitelt, dingen die je niet kunt horen niet.![]()
Dan hebben de makers toch mooi een ton op jaarbasis uitgespaard.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:54 schreef Cirilico het volgende:
[..]
De laatste twee afleveringen waren inderdaad echt saai.![]()
Volgens mij lopen we nu dus een volle maand achter op het originele schema van 1 maand per cyclus?
Pffff niet te doen die griet…. Wat een kleuter zegquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:45 schreef Soury het volgende:
Wat een zeikwijf die Emma. Is toch logisch dat niemand iets wil doen als er een vermoede is van een geheime opdracht.
Ja niet leuk zo op het eind, 50% is nogal wat.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:04 schreef Yver73 het volgende:
Wat een kutbrief…. Mogen ze weer de helft van de punten afpakken. Ze zijn dus zeker van 125 punten. Straks wordt Floris weer 1e 🤮
Dat lijkt wel het doel te zijn.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:04 schreef Yver73 het volgende:
Wat een kutbrief…. Mogen ze weer de helft van de punten afpakken. Ze zijn dus zeker van 125 punten. Straks wordt Floris weer 1e 🤮
Achteraf wel ja.quote:
Het blijft vaak een gokje. Het is niet bepaald het ploegje met de meeste brains maar het blijft onvoorspelbaar.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:19 schreef chufi het volgende:
Die dames hebben wel het voordeel van dat ze 1 keer hun antwoord mogen aanpassen..
Ze moeten m sws niet bij de 1e vraag inzetten..quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Het blijft vaak een gokje. Het is niet bepaald het ploegje met de meeste brains maar het blijft onvoorspelbaar.
Volgens mij wel, maar hoe en wat weet ik niet meer.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:06 schreef KapiteinChris het volgende:
Is er ooit een brief geweest die ronduit negatief was? Zou toch een mooie twist zijn dat het bondje met de brief in bezit direct een X aantal punten moet inleveren.
Ik kan mij alleen een brief herinneren waardoor een bondje een 50% surplus hadden op hun boodschappen en die punten naar een ander bondje gingen. Maar dat was volgens mij wel een brief die het bondje die de punten ontvangt had geopend, dus feitelijk nog steeds geen brief die negatief was voor diegene die de brief opent.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar hoe en wat weet ik niet meer.
Bij de KO's weet je het nooit, ik zou de kansen voor de Gieren ook hoger inschatten dan voor de Vossen, maar je moet maar net de verkeerde/juiste inschattings vragen krijgen en/of een juiste inschatting wanneer een antwoord aangepast mag worden. Het lijkt mij veel leuker als de KO gewoon uit één of meerdere doe-opdracht bestaat, maar daar zal Jan niet op hebben gehint.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:32 schreef freaky40 het volgende:
Niet druk vanavond bij de uitzending in dit topic. Net terug gekeken en natuurlijk is het weer een voordeel van de Haaien geweest en mochten ze 50 punten afpakken. Je verwacht het niet. En natuurlijk waren de Slangen eerder dan de Haaien met die letters pak opdracht. Het was net andersom namelijk, Slangen eerst Haaien 2e. Ik bedoel maar, die Haaien gaan glansrijk naar de finale. Overigens hoeven de Gieren niet bang te zijn voor de Vossen, die kunnen ze met gemak verslaan en daarna maar verder zien hoe verder je komt.
Het is wel een beetje aangekondigd he door Jan, de finale week gaat anders worden. Vind het wel apart dat je daar niemand over hoort. Leek me een duidelijke mededeling.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:52 schreef freaky40 het volgende:
Wat mij betreft mag er een plottwist komen, degene die nu bovenaan staat speelt de finale...punt. Niets geen knock outs meer. Scheelt ook in tijd.
Lijkt me op zich niet verkeerd om het programma wat anders te laten verlopen. Even de boel opschudden en verder. Het loopt al anderhalf jaar zo, en is best goed bekeken. Frisse wind erdoorquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:57 schreef freaky40 het volgende:
Net als de start van de cyclus anders ging zal inderdaad nu de finale anders gaan. Of dat eenmalig is weet ik niet.
Lyn weg idd, ze is aan het janken dat ze naar huis wil als het tegenzit. Zodra ze punten scoren is ze ineens weer vrolijk. Aan kennis heb je dus ook geen zak aan haar aangezien ze alle vragen gegokt had (en nog dommer omdat hardop te zeggen)quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:47 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
En natuurlijk winnen de haaien ook weer qua timing die letter opdracht en idd de brief met die punten...pff , iemand zei hier dat dat het doel wel eens kon wezen dat Floris weer de finale in gaat, nou het zou me niks verbazen. Vind het een misselijk joch.
Wat betreft de vossen, ja ik zou zeggen allemaal op Lynn, die bleef maar roepen datze naar huis wilde etc ennu ineens vind ze het hier geweldig... Eerste uitspraak geldt in dit geval wat mij betreft.
Emma is gewoon een verwend kind met als Floris. Als ze haar zin niet krijgt, overdreven boos worden.
Het is niet de eerste keer dat een deelnemer roep dat hij/zijn naar huis wil om zich vervolgens te bedenken en nu zeker in Lynn's geval moeten Manon en Precious gewoon op haar stemmen, het probleem is natuurlijk dat Charissa daar niet in meegaat, ik was geen fan van het onder druk zetten met het anders op haar stemmen, maar nu zou dat voor mij minder erg voelen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Lyn weg idd, ze is aan het janken dat ze naar huis wil als het tegenzit. Zodra ze punten scoren is ze ineens weer vrolijk. Aan kennis heb je dus ook geen zak aan haar aangezien ze alle vragen gegokt had (en nog dommer omdat hardop te zeggen)![]()
Plus het zou wel enorm fout zijn om op Pres te stemmen dan heb je geen leuke maand daar.
Dan nog is het maar de vraag of hij de finale mag spelen. Hij zat al niet origineel in dit bondje en ik denk dat het Bri en Demi meer gegund wordt. Zeker omdat Floris al twee keer op een rij de finale heeft gespeeld.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat lijkt wel het doel te zijn.
Maar bij de gieren zitten twee eigenwijze egootjes, Che en Robert, die alles beter denken te weten en er dan mijlenver naast zitten.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Het blijft vaak een gokje. Het is niet bepaald het ploegje met de meeste brains maar het blijft onvoorspelbaar.
Ook afwachten of ze de finale mogen spelen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Dan nog is het maar de vraag of hij de finale mag spelen. Hij zat al niet origineel in dit bondje en ik denk dat het Bri en Demi meer gegund wordt. Zeker omdat Floris al twee keer op een rij de finale heeft gespeeld.
Ik geloof niet dat Bri en Demi daar problemen mee hebben. Uiteraard stemt Emma voor Flo. Maar dat gaat niet genoeg zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook afwachten of ze de finale mogen spelen.
Met het eindspel kan de vierde als eerste eindigen.
En ja, zou mooi zijn als ze hem durven te passeren.
Ik vind het moment om dit te doen niet kloppen, zo beinvloed je de uitslag wel heel erg en is zeker geen verdienste van een bondje.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:04 schreef Yver73 het volgende:
Inderdaad, hoop ook dat floris eindelijk wint, we zullen hem missen maar het is hem gegund!quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:21 schreef Cirilico het volgende:
Uiteraard krijgt het team van Floris deze brief. We kunnen beter volgende maand helemaal overslaan en meteen Floris in de finale zetten met 10 sleutels. Dat bespaart iedereen tijd en moeite.
Ik hoop dat, als de haaien de knockouts winnen, dat Brijan en Demi de finale spelen. Die gun ik allebei de winst.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:02 schreef BinkieOpBankie het volgende:
[..]
Inderdaad, hoop ook dat floris eindelijk wint, we zullen hem missen maar het is hem gegund!
Ik snap dit sentiment gewoon niet, drie bondjes drukte sneller en geven allemaal foutieve antwoorden en Floris geeft daarna gewoon het juiste antwoord, heeft de FEBO het zo gepland denk je?quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:21 schreef Cirilico het volgende:
Uiteraard krijgt het team van Floris deze brief. We kunnen beter volgende maand helemaal overslaan en meteen Floris in de finale zetten met 10 sleutels. Dat bespaart iedereen tijd en moeite.
Ik gun het ze allemaal, maar ik denk dat Floris sowieso in de finale staat als ze de KO's winnen, want de meeste willen het niet opnieuw tegen hem opnemen in de volgende cyclus.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik hoop dat, als de haaien de knockouts winnen, dat Brijan en Demi de finale spelen. Die gun ik allebei de winst.
Ik hoorde Manon toch twijfelen of ze dan voor Floris zou stemmen. Juist omdat hij net al 2x in de finale heeft gestaan en Brijan en Demi zijn beide ook populair. Ik denk niet dat het voor Floris al zeker is dat hij weer in de finale komt, als de haaien de knockouts winnen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:27 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Ik gun het ze allemaal, maar ik denk dat Floris sowieso in de finale staat als ze de KO's winnen, want de meeste willen het niet opnieuw tegen hem opnemen in de volgende cyclus.
De FEBO bepaalt welke brieven ze uiteindelijk uitdelen; ik sluit niet uit dat achteraf bepaald wordt welke inhoud dat zal zijn. Maar hij heeft inderdaad ook veel geluk steeds, zoals je zelf aangeeft.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:24 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Ik snap dit sentiment gewoon niet, drie bondjes drukte sneller en geven allemaal foutieve antwoorden en Floris geeft daarna gewoon het juiste antwoord, heeft de FEBO het zo gepland denk je?
Ik hoop dat Floris de finale speelt en wint zodat jullie een nieuwe zondebok kunnen kiezen.
Iedereen wil je naar huis sturen.quote:
Die kan je alles wijs makenquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Iedereen wil je naar huis sturen.
Het pak ging zelfs mee naar boven, maar ja Jumbo is de sponsor.quote:
Ze lullen allemaal over elkaar, ze doen het gewoon hardopquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
Niet leuk om te horen, maar het meeste is wel gewoon waar
Omdat het leuk isquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:56 schreef StephanLVEVO het volgende:
Waarom kijken we hier met z'n allen naar
En dat is geen dommigheid.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:55 schreef Chanel5 het volgende:
Die Charissa is een vieze opnaaier tot en met.
Iedereen praat daar over elkaar maar ja als je af gaat luisteren kun je wel eens dingen horen die niet zo leuk zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:56 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wat kinderachtig he al dat geroddel, maar ja het is wel tv maken🤪
Tis ook onzinquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:24 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Ik snap dit sentiment gewoon niet, drie bondjes drukte sneller en geven allemaal foutieve antwoorden en Floris geeft daarna gewoon het juiste antwoord, heeft de FEBO het zo gepland denk je?
Ik hoop dat Floris de finale speelt en wint zodat jullie een nieuwe zondebok kunnen kiezen.
Niet iedereen denk daar zo over hier he?quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:24 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Hoezo nietquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:05 schreef Chanel5 het volgende:
Alles wat Rob heeft gezegd staat op het bord, dat vind ik echt niet kunnen.
Het was meer een signaal dat ze alles hebben gehoord.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:06 schreef Soury het volgende:
Ze zijn wel een boel vergeten op ts schrijven volgens Robert
Wie?quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
Thijs, heeft die zelf eigenlijk wat anders gedaan dan roddelen daar?
verhaallijn van Robert is niks spontaans aanquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:16 schreef spapaars het volgende:
Vraag mij wel af hoe spontaan dit verhaallijntje is.
Nou het zijn geen oscar winnende acteurs he? Dit speel je niet.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:16 schreef spapaars het volgende:
Vraag mij wel af hoe spontaan dit verhaallijntje is.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
De hele
[..]
verhaallijn van Robert is niks spontaans aan
Zo goed is er ook niet geacteerd.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou het zijn geen oscar winnende acteurs he? Dit speel je niet.
oud speler terug..quote:
Oh op die fiets, ik vond het af en toe jammer als een bewoner weg ging, maar toen Robert weg ging baalde ik echt als een stekker.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:21 schreef greysbones het volgende:
Waarom haal je een
[..]
oud speler terug..
Het anti Floris verhaaltje etc
Ik vind haar helemaal niet mooi. Een hondenkop.quote:
Die kan volgens mij prima in die airfryer.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:24 schreef Chanel5 het volgende:
Che is een mooi stuk zalm aan het verneuken./ cremeren
Ja dat vroeg ik mij ook af, roken ze daar? In Het jaar van je leven zag je zo continue roken omdat je de streams had. Hier zie je niksquote:
Dan kennen ze Charissa nog nietquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
Als ze geen laatste worden dan komt Lynn dit plan nooit te weten zegt Manon. Tjongejonge
Beter dan hoe hij het behandelt in de pan.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kan volgens mij prima in die airfryer.
Ja je ziet ze soms met potten shag lopen en hulzen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik mij ook af, roken ze daar? In Het jaar van je leven zag je zo continue roken omdat je de streams had. Hier zie je niks
[..]
Dan kennen ze Charissa nog niet![]()
Zo heel af en toe zie je wel eens wat langs komen, zoals dat pakje peuken bij Manon net, maar oa. Floris en Brijan roken ook.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik mij ook af, roken ze daar? In Het jaar van je leven zag je zo continue roken omdat je de streams had. Hier zie je niks
Ik moet zeggen dat ik daar niet echt op let.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zo heel af en toe zie je wel eens wat langs komen, zoals dat pakje peuken bij Manon net, maar oa. Floris en Brijan roken ook.
Dit gaat Charissa meteen bespreken met Lynn. Dat duurt niet tot het eerste ko-duel!quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
Als ze geen laatste worden dan komt Lynn dit plan nooit te weten zegt Manon. Tjongejonge
Charissa hoeft niet op Lynn te stemmen, als ze maar niet op dezelfde stemt als Lynn, dan wordt het in elk geval geen 2-2. Manon en Pres hebben er geen moeite mee op Lynn te stemmen. En in principe kan ze dan lekker gaan Carnavallen. Veel leuker voor haar, dan chagrijnig op bed liggen, hele dagen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 23:58 schreef KapiteinChris het volgende:
Dat hele geroddel/gepraat van de gieren wil ik eigenlijk geen woorden aan vies maken, want bijna iedereen praat zo over elkaar, Robert leek het wel een beetje te downplay'n wat hij met betrekking tot Floris zei, maar dat kan ook knip en plakwerk van de FEBO zijn.
Het vooraf bespreken hoe en wie ze gaan weg stemmen mochten ze de KO's verliezen vind ik soms zo apart. Bij de gieren kan het toch bijna niemand anders zijn dan El Che of de grabbelton? Het lijkt mij dat Kelly zowel niet op Boy als op Robert gaat stemmen. Bij de vossen is het ook al bepaald en Lynn weet het zelf ook, op het moment dat zowel Manon als Charissa pas na meerdere keren vragen op wie zij zouden stemmen geen direct antwoord geven,moet ze de bui al voelen hangen.
Ik had er nog niet aan gedacht dat ze ook haar stem kon weggooien door gewoon op iemand anders te stemmen, zou dat niet mogelijk wantrouwen creëren als ze dit niet eerst aan Precious en Manon verteld?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Charissa hoeft niet op Lynn te stemmen, als ze maar niet op dezelfde stemt als Lynn, dan wordt het in elk geval geen 2-2. Manon en Pres hebben er geen moeite mee op Lynn te stemmen. En in principe kan ze dan lekker gaan Carnavallen. Veel leuker voor haar, dan chagrijnig op bed liggen, hele dagen.
Bij de Gieren heeft Boy al aangegeven vrijwillig te willen gaan als zij laatste worden. Ik vermoed dat Robert liever Kelly eruit heeft, maar El Che wil houden, omdat dat iemand is die hem nog wel kan pruimen als een soort van vaderfiguur. Hij moet toch weer een bondje zien te maken!! Kelly aanbidt Robert, dus die doet ook wel mee. Denk dat Boy een beetje uitgekeken is op het loodsleventje.
Wat betreft de bovenkant kan het nog weleens spannend gaan worden wie de finale gaat spelen. Ik denk dat Bri en Demi niet zomaar op Floris gaan stemmen vanuit het bondje, tenzij Bri nog niet de finale wil spelen.
Als de slangen winnen, dan gok ik dat Vincent sowieso uit het bondje gekozen wordt. Van de overige drie denk ik dan dat Thijs door de loods wordt gekozen.
Ze hebben gisteren met zijn drieën bij elkaar gezeten. Dus, dit zullen Manon en Pres niet persoonlijk nemen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:58 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Ik had er nog niet aan gedacht dat ze ook haar stem kon weggooien door gewoon op iemand anders te stemmen, zou dat niet mogelijk wantrouwen creëren als ze dit niet eerst aan Precious en Manon verteld?
Ik hoop het laatste. 3x op rij de finale spelen terwijl Demi en Bri er ook al heel lang in zitten, is wel wat veel. Ik heb hem er liever niet uit; vind die 'oorlog' tussen Robert en Flo wel grappig. Mag van mij nog wel een cyclus duren. Alleen hoop ik dan dat Floris vaker verliest, bijvoorbeeld met die drukknop opdracht, krantenkoppen. Zie hem graag gefrustreerd, nagelbijtend, zenuwachtig. Wordt ie hard van.quote:Ik was ook alweer vergeten dat Boy zichzelf opoffert mochten ze iemand moeten wegstemmen, dan wordt het dus Boys voor de Gieren.
De bovenkant vind ik ook lastig, Vincent sowieso mochten ze winnen, ik denk Floris ook wel omdat ze hem weg willen hebben, maar tegelijkertijd kan men ook denken 'ja, je hebt al twee keer in de finale gestaan, laat nu iemand anders maar'
Jammer dat Charissa niet weet dat ze uitgekozen is door Manon om er ook uit te stemmen als het zover zou komen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 23:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Dit gaat Charissa meteen bespreken met Lynn. Dat duurt niet tot het eerste ko-duel!
Ja, klopt. Vraag me af waarom familie dit niet vertelt. Maar wie weet komt er een nieuwe in waar Charissa goed mee overweg kan, die haar dit influistert.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jammer dat Charissa niet weet dat ze uitgekozen is door Manon om er ook uit stemmen als het zover zou komen.
lk vraag mij af of ze enigszins beperkt worden door hun contract om alles door te lullen. Dat geldt voor zowel de nieuwe bondgenoten als het bezoek. Want ik zou persoonlijk genoeg te vertellen hebben over iedereen en zeker als ik mijn familie kwam bezoeken.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, klopt. Vraag me af waarom familie dit niet vertelt. Maar wie weet komt er een nieuwe in waar Charissa goed mee overweg kan, die haar dit influistert.
Sowieso weten nieuwe bondgenoten altijd allerlei dingen over iedereen die de mensen in de loods niet weten. Zal toch zeker wel doorgeluld worden!
Overigens wel benieuwd naar de knockouts vanavond. Jan had gezegd dat de finaleweek anders zou verlopen. Dus, wat gaat er anders zijn??
Ik ben eerlijk gezegd nogal bang voor een anticlimax, maar hoe tof zou het zijn als de finale nu tussen alle vier de winnende bondgenoten is, 3 duels waarin steeds iemand afvalt om tot een winnaar te komen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Overigens wel benieuwd naar de knockouts vanavond. Jan had gezegd dat de finaleweek anders zou verlopen. Dus, wat gaat er anders zijn??
Misschien idd beperkingen vwb dingen doorgeven/vertellen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, klopt. Vraag me af waarom familie dit niet vertelt. Maar wie weet komt er een nieuwe in waar Charissa goed mee overweg kan, die haar dit influistert.
Sowieso weten nieuwe bondgenoten altijd allerlei dingen over iedereen die de mensen in de loods niet weten. Zal toch zeker wel doorgeluld worden!
Ze blijven dagjes snoepenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beetje laat toch? Dacht dat het altijd op donderdag was.
Nu je het zegt ... ze lijkt er echt opquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:43 schreef greysbones het volgende:
Kelly zit bij elke vraag echt te kijken als een dodo
Dat, in verhouding met het aantal inwoners van Nederland klopt er niets van hun antwoord maar ja bedenk dat maar eens, beetje moeilijk voor ze.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou neerkomen op 300.000.000 inwoners.
23quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
e finale halenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:13 schreef spapaars het volgende:
Zou wat zijn 3 x achterelkaar.
Denkt Floor dat hij wel weer mag spelen?
Raar dat deden ze nooit. Anyway ik sloop dit topic even uit mijn myat, het is weer wachten op de spoilers zo.quote:
Vorige maand ook, flauw hoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Raar dat deden ze nooit. Anyway ik sloop dit topic even uit mijn myat, het is weer wachten op de spoilers zo.
En dan de finale pas op dinsdag, nou tot woensdag dan maarquote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Vorige maand ook, flauw hoor.
sloop ze
agressieeffffquote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Raar dat deden ze nooit. Anyway ik sloop dit topic even uit mijn myat, het is weer wachten op de spoilers zo.
Ja ik doe een Dilano'tjequote:
Delano ging door het lint omdat zijn bondje hem eruit gooit voor zijn 'fanatieke' gedrag, daar werd hij weer bijzonder fanatiek vanquote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:55 schreef freaky40 het volgende:
Wat een waardeloze aflevering om de uitslag te milken tot maandag. Idioterie dit met de kans dat de einduitslag en zelfs de winnaar al uitlekt dit weekend. Het ligt er een beetje te dicht bovenop dat de Haaien de finale moeten spelen van de FEBO, zelfs een uitslag bij de knock-outs precies kloppend kan gewoon niet waar zijn. In het voorstukje voor maandag gaat Delano door het lint wat ook verraad dat ze de knock-outs hebben verloren. Ze spoilen op deze manier dus ook gewoon de uitslag al. Hoe dom.![]()
En dat Lynn naar huis moet dat stond ook al vast, dit is gewoon zo afgesproken met de FEBO. Beetje drama maken om niets. Precious moet natuurlijk blijven voor als Fleuris wederom de finale verliest, dan moet zij met hem in een bondje.
Vooralsnog hoop ik wel dat de slangen hem winnen, weer een Floris in de finale wil ik eigenlijk niet zien.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:08 schreef freaky40 het volgende:
Dat zegt dan toch wat van de uitslag over de knock-outs?
Voor hem, bedoel je?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:39 schreef freaky40 het volgende:
Laten we het hopen. Iedereen mocht deze finale winnen, maar niet de Haaien. Maar ik vrees met grote vrezen dat de FEBO met hun manipulatio deze maand het weer gaat fixen voor ze...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Is het weer gelekt?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:01 schreef Cirilico het volgende:
Ik heb voor mezelf maar weer ff opgezocht wie gewonnen heeft, want ik hou niet van die uitgerekte spanning.
Ja, ik zag het ook alweer voorbij komen. Beter lezen jullie de commentaren op Facebook onder de berichten niet.quote:
Ik zou de vossen wel uitdagen voor 100 punten op rekenen, makkelijk punten verdienenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 06:22 schreef ThijsTH het volgende:
Wow, hoe kom je er bij om 300.000 als antwoord te geven op de vraag hoeveel mensen er op 29 Feb jarig zijn![]()
![]()
Ja, standaard op social media. Dus als je niks wilt weten moet je de voorlaatste week daar bij de reacties weg blijven.quote:
1 op de 60 terwijl er 366 dagen zijnquote:Op zaterdag 1 maart 2025 06:22 schreef ThijsTH het volgende:
Wow, hoe kom je er bij om 300.000 als antwoord te geven op de vraag hoeveel mensen er op 29 Feb jarig zijn![]()
![]()
Precies, deel dat dan nog eens door 6 en dan nog eens door 4. Dan kom je op 12500. Een stuk dichter bij het antwoord.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:21 schreef Cirilico het volgende:
[..]
1 op de 60 terwijl er 366 dagen zijn
Tja, de Jumbo houdt de bewoners en de febo in levenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:18 schreef Fylax het volgende:
Die jumbo reclame elke keer is echt beschamend hahahaha
En dan is nu zo'n weekend ook nog bovenop die week vertraging die er toch al is.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:01 schreef Cirilico het volgende:
Ik heb voor mezelf maar weer ff opgezocht wie gewonnen heeft, want ik hou niet van die uitgerekte spanning.
Dat lijkt me toch niet! We zijn blijven hangen in de laatste vraag die de haaien goed hebben en dus winnen. Dan mag ik toch hopen dat er voor het eerste reclameblok al gestemd is vanuit het bondje. Na de reclame stemmen vanuit de loods en het laatste blok begin van de finale.quote:Op maandag 3 maart 2025 11:14 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk spelen die Haaien helemaal NIETSSS. Maar het wordt sowieso een saaie aflevering alleen stemmingen en die finale is pas dinsdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |