Voor de MAGA achterban moeten de eieren nog een flink stuk duurder worden voordat er een lichtje gaat brandenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:03 schreef KoosVogels het volgende:
FOX plaatst zowaar een opiniestuk van een Democratische senator:
[ x ]
Sterke passage:
[..]
En als je een extreme mening aangenomen hebt dan is het ook lastig om er op terug te komen. Zeker als je roept dat je dan een winnaar bent; en nu niet iedereen winnaars blijken te zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:14 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Voor de MAGA achterban moeten de eieren nog een flink stuk duurder worden voordat er een lichtje gaat brandenAl denk ik dat een groot deel altijd achter Donnie zal blijven staan, ook al raken ze alles kwijt van waarde en is het leven nog zo duur. Die zitten zo erg in het narratief dat Trump hen wel zal "helpen" en er echt voor hen is.
Het uitpoetsen van 'foute' presidenten, natuurlijk. Dollarbiljetten met Trumpf's lelijke kop ipv Lincoln of Jackson. En ik zou me ook zorgen maken als ik bij Mount Rushmore werkte...quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:14 schreef Vis1980 het volgende:
Het verdraaien van de geschiedenis komt nu denk ik binnenkort aan de beurt. Dingen als slavernij, verloren oorlogen e.d. maar ook zaken als die van Epstein bijvoorbeeld.
Dat maakt het voor mij ook allemaal lastiger om te distantiëren van dit gedoe. Ik geloof best dat er positieve dingen kunnen voortvloeien uit een Amerikaanse instorting, zodat Europa eindelijk het signaal krijgt op zichzelf te moeten staan, bepaalde algoritmes wellicht verbannen worden en dat het in de VS ook duidelijk wordt dat deze polarisatie een gevaar is, maar tegelijkertijd vind ik het zo verdrietig voor mensen wie het zoveel leed veroorzaakt. En momenteel weten we ook niet wat deze onrust als gevolg gaat hebben hier in Nederland.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:42 schreef Vis1980 het volgende:
Ook grappig hoe inmiddels meerdere Hitlergroeten nog steeds worden afgedaan als 'ja, dan kun je alles wel een Hitlergroet noemen'.
Ik vond het allemaal hilarisch als ik het niet zo sneu vond voor die andere helft van de USA, waaronder mijn familie.
En dan is JD nog serieus ookquote:
quote:Federal technology staffers resign rather than help Musk and DOGE
WASHINGTON (AP) — More than 20 civil service employees resigned Tuesday from billionaire Trump adviser Elon Musk’s Department of Government Efficiency, saying they were refusing to use their technical expertise to “dismantle critical public services.”
“We swore to serve the American people and uphold our oath to the Constitution across presidential administrations,” the 21 staffers wrote in a joint resignation letter, a copy of which was obtained by The Associated Press. “However, it has become clear that we can no longer honor those commitments.”
Komen ze dan laat achter. Allemaal persoonlijk aanklagen aub.quote:
Die bordjesquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:27 schreef Momo het volgende:
[ x ]
[ x ]
We moeten zeker geen kritische vragen hebben bij press momenten!
Hierquote:
nog eens naar kijken! De onafhankelijke pers uitschakelen is een van de eerste stappen op weg naar tirannie. Dit is doodeng.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:57 schreef Gunner het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Genoeg parallelen, voor slechts vijf minuten van je tijd.
Mooie verwijzing naar Niemöller in de eerste minuut. Veel treffender krijg je ze niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:57 schreef Gunner het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Genoeg parallelen, voor slechts vijf minuten van je tijd.
Hebben we eerder gezien, met hetzelfde waarheidsgehalte:quote:
Ministry of Truthquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:27 schreef Momo het volgende:
[ x ]
[ x ]
We moeten zeker geen kritische vragen hebben bij press momenten!
Nee dat is juist een van de laatste stappen. De eerste stappen waren dingen als het rechtssysteem dat uit elkaar viel met beslissingen als citizens united die de politiek gewoon heeft laten staan en dooretteren. Maar denk ook aan het de president boven de wet plaatsen. Openlijke corruptie toestaan. Ook het aanstellen van loyalisten is een stap richting tirannie die vooraf ging. Ik zal nog wel wat stappen vergeten zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:36 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Hier
[..]
nog eens naar kijken! De onafhankelijke pers uitschakelen is een van de eerste stappen op weg naar tirannie. Dit is doodeng.
Je weet wel die lijst waarmee Trump's propagandapoppetje trimofantelijk stond te zwaaien bij één van haar persbriefings.quote:The cuts, highlighted on an earlier version of the “wall of receipts” posted by Elon Musk’s team, contained mistakes that vastly inflated the amount of money saved.
Last week, Elon Musk's government cost-slashing initiative, dubbed the Department of Government Efficiency, posted an online "wall of receipts," celebrating how much it had saved by canceling federal contracts.
Now the organization, which is also known as the U.S. DOGE Service, has deleted all of the five biggest "savings" on that original list, after The New York Times and other media outlets pointed out they were riddled with errors.
The last of the original top five disappeared from the site in the early hours of Tuesday, even as the group claimed in its latest update that its savings to date had increased to $65 billion. The website offered no explanation for why it removed some items or how it arrived at the higher total. Neither the U.S. DOGE Service nor the White House responded to questions Tuesday morning.
The "wall of receipts" is the only public ledger the organization has produced to document its work. The scale of that ledger's errors -- and the misunderstandings and poor quality control that seemed to underlie them -- has raised questions about the effort's broader work, which has led to mass firings and cutbacks across the federal government.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |