Klopt, op 1 of andere manier zijn het altijd vreemde of rare gastenquote:Op maandag 24 februari 2025 18:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Eens, denk alleen 1 probleem de meeste slimme volwassenen doen niet mee aan BB
jaaa zag het al hahahaquote:Op maandag 24 februari 2025 18:19 schreef Kissingbird het volgende:
wie pakt mijn topic? Ireth had lapo @:rinardo
En goedenavond hier
Hoevaak ga jij nog sorry zeggen,quote:Op maandag 24 februari 2025 18:32 schreef TheVoice4ever het volgende:
sorry voor mijn gedrag, ik doe alweer normaal
ik wens iedereen een fijne avond
en ja hoor, ik blijf loyaal richting Jane, Jolien
overigens ik stem nog steeds op Jolien in de favoriete bewoner polls, dat geef ik openlijk toe
Huh???quote:Op maandag 24 februari 2025 18:19 schreef Kissingbird het volgende:
wie pakt mijn topic? Ireth had lapo @:rinardo
En goedenavond hier
rinardo dacht dat hij lapo had.. had eerst wat anders in zijn post staan..quote:
Ow, ik was bezig met avondeten, dus niks van meegekregenquote:Op maandag 24 februari 2025 19:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
rinardo dacht dat hij lapo had.. had eerst wat anders in zijn post staan..
Je kan je ook nog opgeven voor Fan week, Kan je een spel voor Sjolle komen spelenquote:Op maandag 24 februari 2025 22:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
[..]
[..]
ahhhhhh de lieverd, ik ga gauw een beterschapskaartje sturen
Of misschien een boodschap voor haar ergens achterlatenquote:Op maandag 24 februari 2025 22:43 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Je kan je ook nog opgeven voor Fan week, Kan je een spel voor Sjolle komen spelen
XOXO Kissingbird voor Axelquote:Op maandag 24 februari 2025 22:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Of misschien een boodschap voor haar ergens achterlaten![]()
XOXO Odie22
en ik die kwoot maar zoeken, ga je ineens naar een ander topicquote:Op maandag 24 februari 2025 22:43 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Je kan je ook nog opgeven voor Fan week, Kan je een spel voor Sjolle komen spelen
Zolang het duurt, deze trol is altijd aanwezig om de boel op te naaien. Al jaren langquote:
Ik dacht ik zet het maar hierquote:Op maandag 24 februari 2025 22:51 schreef odie22 het volgende:
[..]
en ik die kwoot maar zoeken, ga je ineens naar een ander topic
Morguh Ebinas, lekker bakkiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |