er is een tijd dat je geen zwakte mag tonen, dat begrijp je toch welquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:12 schreef sp3c het volgende:
Mag wel
Maar als je nieuwe bombardementen zalig noemt ben je net zo walgelijk als die club die ze uit proberen te roeien
Das prima maar doe het aub niet op FOK!
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:36 schreef sp3c het volgende:
Stel Hamas zegt ja nu is het klaar, let maar op 7 oktober is niks vergeleken met wat we gaan doen
En iemand roept 'zalig!'
Dan moet ik het dus ook laten staan?
Stel Hamas zegt ja nu is het klaar, let maar op 7 oktober is niks vergeleken met wat we gaan doen
En iemand roept 'zalig!'
ja dat is jouw interpretatie, ik steun enkel Israël in alles wat ze doen omdat ik er het volste vertrouwen heb in wat ze doen het juiste isquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:03 schreef sp3c het volgende:
ik heb het niet over talloze slachtoffers gehad
je vind het zalig dat de boel weer losgaat ... dan vraag ik
[..]
En iemand roept 'zalig!'
ik vond de uitspraak zalig, dat het is beest getemd wordt vind ik een noodzaakquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:11 schreef sp3c het volgende:
dat mag, dat is prima, dat doen er wel meer
maar als je het hervatten van oorlog zalig noemt vraag ik
[..]
En iemand roept 'zalig!'
quote:Op maandag 17 maart 2025 16:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Waarom moet over elke scheet van Trump of Vance een topic worden gemaakt?
Omdat het de president en vice president van het grootste en machtigste land ter wereld zijn.quote:
En omdat een windje van juffrouw Jetten wat minder commotie geeft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
--------quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:57 schreef TweedeKlum* het volgende:
[..]
Ja, toch hoop ik van ganser harte op een kwaadaardige tumor met forse uitzaaiingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |