Klopt. Daarom juist leuk om te zien dat ze nu al bijna die ronde hebben geëvenaard. En dus waarschijnlijk nog veel sneller kunnen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:28 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zit natuurlijk een jaar een ontwikkeling plus een winter tussen. Toen was McLaren nog vies slecht. M.a.w. ook met de eind 2024 auto zou men een bak sneller zijn dan maart 2024.
In SA kwamen ze ook flink tekort.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Daarom juist leuk om te zien dat ze nu al bijna die ronde hebben geëvenaard. En dus waarschijnlijk nog veel sneller kunnen.
McLaren was vorig jaar in het begin niet per se slecht, maar ze hebben toevallig wel een slechte trackrecord op dit specifieke circuit.
In Japan ook nog wel wat. Daarna al redelijk wat minderquote:Op donderdag 27 februari 2025 13:34 schreef alpeko het volgende:
[..]
In SA kwamen ze ook flink tekort.
Red Bull is traditioneel sterk op Bahrein en zoals we vorig jaar zagen konden dat niet vasthouden. Het is dus geen regel dat je in Bahrein minder sterk begint dan eindigt.quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:18 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik denk dat McLaren de GP van Bahrein vorig jaar op het einde easy had gewonnen. Dat zogenaamd slechte record zit hem er vooral in dat ze er in 20 en 21 niet bij zaten en in 22 en 23 slecht aan het jaar begonnen. En toevallig is Bahrein gewoon de eerste race van het jaar, dus zo vreemd is dat niet.
Motor was kapot, einde tijdperk.quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is Verstappen al kampioen, kunnen de tv's al uit?
Aldi troep @Zipportalquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:23 schreef franklop het volgende:
Lawson nog seconde trager dan de snelste
Misschien doet die alleen racerunsquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:23 schreef franklop het volgende:
Gister viel het nog mee - tussendoor.quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:23 schreef franklop het volgende:
RedBull was van 21-24 sterk, omdat ze toen überhaupt sterk waren. In het Mercedes tijdperk had RedBull er niks te vertellen. McLaren had eind 24 gewoon gewonnen hier.quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Red Bull is traditioneel sterk op Bahrein en zoals we vorig jaar zagen konden dat niet vasthouden. Het is dus geen regel dat je in Bahrein minder sterk begint dan eindigt.
In 24 waren ze niet overal sterk.quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:35 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
RedBull was van 21-24 sterk, omdat ze toen überhaupt sterk waren. In het Mercedes tijdperk had RedBull er niks te vertellen. McLaren had eind 24 gewoon gewonnen hier.
Klinkt goedquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max met de volgende mededeling over de auto.
"Ik heb pas een halve dag achter de rug, maar de auto voelt goed", zei hij. "Ik genoot van het rijden, dat is het belangrijkst. De auto is voorspelbaarder. Het kon ook niet slechter dan vorig jaar, maar ik denk dat de richting die we op zijn gegaan de juiste is. We hebben de auto op alle vlakken verbeterd."
https://www.nu.nl/formule(...)iet-aan-verdoen.html
Auto is dus goed gekeurd zo te zien
Lijkt me dus al een favoriet voor de titel.quote:
Zou wel Karma zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zou wel mooi zijn als Sainz eind van het jaar voor beide Ferrari's staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |