Geen onlogische gedachte. Als er nu vrede zou komen dan geef je Rusland de tijd hun leger weer op peil te brengen, zodat ze het over een paar jaar nog een keer kunnen proberen en ongetwijfeld beter voorbereid voor de dag zullen komen.quote:
Is hier niet anders.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat brood weer duurder wordt, energie weer duurder wordt en pensioenen onder druk staan, een klein berichtje.
Ik ben bang dat als bij Oekraine de boeken opengaan er geen rekruten meer worden gevondenquote:Op maandag 24 februari 2025 14:34 schreef Mr.Crow het volgende:
[..]
Natuurlijk schets je een rooskleurig beeld van je strijdkrachten. Waar of niet, het gaat om het beïnvloeden van je tegenstander en het hoog houden van het moraal.
Dat weet ik ook wel.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:34 schreef Mr.Crow het volgende:
[..]
Natuurlijk schets je een rooskleurig beeld van je strijdkrachten. Waar of niet, het gaat om het beïnvloeden van je tegenstander en het hoog houden van het moraal.
Dit is lachwekkend vriend.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:51 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel.
Ik kijk simpelweg regelmatig naar de kaart en trek op basis van dat een conclusie, zonder alle bullshit eromheen.
En waarom is dat lachwekkend?quote:
Niet alleen dat. We hebben te maken met een Amerikaanse president die Europa niet meer "zijn" probleem vindt. Die eigenlijk al enigsinds heeft aangegeven dat de Amerikanen zich er niet mee gaan bemoeien in een scenario waarbij er Europese troepen in Oekraine als vredesmacht worden gestationeerd en Rusland die zou aanvallen. Eigenlijk zegt hij al wel een beetje dat artikel 5 niet langer door de VS gerespecteerd gaat worden.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Geen onlogische gedachte. Als er nu vrede zou komen dan geef je Rusland de tijd hun leger weer op peil te brengen, zodat ze het over een paar jaar nog een keer kunnen proberen en ongetwijfeld beter voorbereid voor de dag zullen komen.
Ik heb een aantal deja vu's:quote:Op maandag 24 februari 2025 14:14 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Rusland had 2 jaar geleden al verslagen moeten zijn als ik dit topic zo volg.
quote:Op maandag 1 januari 2024 01:46 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Volgens de kenners op Fok zou Rusland vorig jaar al verslagen moeten zijn.
quote:23m •Premier Slovakije: "Rusland had het recht om Oekraïne binnen te vallen"
© Pixabay
Robert Fico heeft beweerd dat Rusland het recht had Oekraïne om binnen te vallen en kon daarvoor “ernstige veiligheidsredenen” inroepen.
De Slowaakse premier , die kritiek te verduren heeft gekregen sinds zijn diplomatieke bezoek aan Moskou, zei tijdens een conferentie dat Rusland was misleid over de uitbreiding van de NAVO.
“Niemand betwist dat het gebruik van militair geweld door Rusland in Oekraïne een schending was van het internationaal recht. Rusland had echter ernstige veiligheidsredenen om dit te doen, omdat het lange tijd misleid is geweest over de uitbreiding van de NAVO,” zo vertelde hij vorige week op de Conservative Political Action Conference in de VS.
“Het conflict had kort na het begin beëindigd kunnen worden,” voegde hij eraan toe. Tijdens zijn bezoek aan de States gaf de Slowaakse premier ook nog aan dat hij de kritiek van Donald Trump op de legitimiteit van Volodymyr Zelensky als staatshoofd terecht vond: hij wees erop dat de termijn van Zelensky vorig jaar afliep.
“Als er een oorlog is, kunnen er geen democratische verkiezingen zijn... Als er oorlog is, is het moeilijk om te onderzoeken waar een groot deel van het geld dat aan Oekraïne is gegeven, terecht is gekomen,” zei Robert Fico.
(PP with QG/Source: Kyiv Independent / Picture: © Pixabay)
© https://www.msn.com/nl-nl(...)8672ad9dee9af05&ei=6
Laat Oekraine dan maar een verdrag ondertekenen nooit lid te worden van de NAVO, zoals de VS wil. Dan kan Rusland er na gelijk Oekraine verlaten en herstelbetalingen uitkeren voor alle schade wat het aangericht heeft.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:02 schreef Scjvb het volgende:
Hmm.. reeds vaker werd deze theorie gebezigd als één van de meest achterliggende redenen om het land binnen te vallen.
Dat dit snel moet stoppen moge duidelijk zijn!
Premier Slovakije: "Rusland had het recht om Oekraïne binnen te vallen"
[..]
rusland heeft geen enkel recht om te bepalen wat een buurland doet. Afgezien van het feit dat er geen animo was in Oekraine voor de NAVO.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:02 schreef Scjvb het volgende:
Hmm.. reeds vaker werd deze theorie gebezigd als één van de meest achterliggende redenen om het land binnen te vallen.
[..]
Dan moet rusland óók de CSTO verlaten.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:12 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Laat Oekraine dan maar een verdrag ondertekenen nooit lid te worden van de NAVO, zoals de VS wil. Dan kan Rusland er na gelijk Oekraine verlaten en herstelbetalingen uitkeren voor alle schade wat het aangericht heeft.
Opgelost
En hij is zelf lid van Navo en waarom is dat ook alweer?quote:Op maandag 24 februari 2025 15:02 schreef Scjvb het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben oprecht benieuwd. Ik ben daar zelf namelijk mee bezig geweest. En alles is natuurlijk vrij onzeker.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:56 schreef Joppiez het volgende:
[..]
En waarom is dat lachwekkend?
Ik kijk er vrij wiskundig naar.
Er is Russische voortgang ja.
Dat kun je extrapoleren, en op basis daarvan ook weer een mening hebben.
Ze krijgen nog niet eens dat stuk Kursk.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Rusland zal moeten toegeven dat heel Oekraïne inlijven niet mogelijk zal zijn. Zij krijgen een stukje, maar niet alles.
Ook Rusland zal concessies moeten doen om vrede te bewerkstelligen.
Waarom niet?quote:Op maandag 24 februari 2025 15:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze krijgen nog niet eens dat stuk Kursk.
wat een simplistisch denken alweerquote:Op maandag 24 februari 2025 15:33 schreef egayalS het volgende:
Timmermans heeft natuurlijk als oud eurocommissaris veel ervaring met het Oekraïne dossier. De gehele interview gaat daarover.
Bekijk deze YouTube-video
Omdat het ze niet lukt. Iraanse drones. N-Koreaanse elitetroepen, niets helpt.quote:
Die elitetroepen ook ja, net zo elite als de lokale airsoftbrigade.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat het ze niet lukt. Iraanse drones. N-Koreaanse elitetroepen, niets helpt.
Geert heeft nog niet door dat de kiezers die op hem stemden geen pro-Russische shit willen. Ze gaan straks net zo makkelijk onderuit als FvD. Dan wordt JA21 de volgende grote partij.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:41 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Iets wat mij opviel aan deze poster. Wel Ja21, maar geen PVV, BBB of NSC ?
Het was ook meer om aan te geven dat deze stelling nogal absurd is.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:15 schreef oheng het volgende:
[..]
Dan moet rusland óók de CSTO verlaten.
Een hoop ellende, leugens en rottigheid. Een stuk verdriet is het.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:19 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Hij zit er nog maar een maand en heeft al meer bereikt dan Biden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |