abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216818260
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 14:15 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ x ]
8)7
Geen onlogische gedachte. Als er nu vrede zou komen dan geef je Rusland de tijd hun leger weer op peil te brengen, zodat ze het over een paar jaar nog een keer kunnen proberen en ongetwijfeld beter voorbereid voor de dag zullen komen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_216818270
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 14:40 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Dat brood weer duurder wordt, energie weer duurder wordt en pensioenen onder druk staan, een klein berichtje.
Is hier niet anders.
  maandag 24 februari 2025 @ 14:50:24 #78
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216818277
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 14:34 schreef Mr.Crow het volgende:

[..]
:D

Natuurlijk schets je een rooskleurig beeld van je strijdkrachten. Waar of niet, het gaat om het beïnvloeden van je tegenstander en het hoog houden van het moraal.
Ik ben bang dat als bij Oekraine de boeken opengaan er geen rekruten meer worden gevonden :D
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_216818282
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 14:34 schreef Mr.Crow het volgende:

[..]
:D

Natuurlijk schets je een rooskleurig beeld van je strijdkrachten. Waar of niet, het gaat om het beïnvloeden van je tegenstander en het hoog houden van het moraal.
Dat weet ik ook wel.
Ik kijk simpelweg regelmatig naar de kaart en trek op basis van dat een conclusie, zonder alle bullshit eromheen.

Als Oekraine zo zwak was/is, zoals zo velen zeggen, of als Rusland zo sterk is, zoals ook zo velen zeggen, dan had de situatie er gewoonweg anders uitgezien.
  maandag 24 februari 2025 @ 14:52:49 #80
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216818289
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 14:51 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Dat weet ik ook wel.
Ik kijk simpelweg regelmatig naar de kaart en trek op basis van dat een conclusie, zonder alle bullshit eromheen.

Dit is lachwekkend vriend.
pi_216818356
quote:
7s.gif Op maandag 24 februari 2025 14:52 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dit is lachwekkend vriend.
En waarom is dat lachwekkend?

Ik kijk er vrij wiskundig naar.
Er is Russische voortgang ja.
Dat kun je extrapoleren, en op basis daarvan ook weer een mening hebben.

Een (geo)politieke verschuiving kan de situatie veranderen, maar ik zie daar geen reden toe.
Als de VS ophoudt met haar steun, dan zal Rusland meer oprukken.
Hoe veel precies is lastig te zeggen, want tijdens het oprukken komen ze weer langs enkele (mogelijke) strongholds waar ze dan weer maanden hun handen vol aan hebben.

Maargoed, eigenlijk heb je deze energie wat mijn reactie gekost heeft niet verdiend.
pi_216818369
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 14:47 schreef Hathor het volgende:

[..]
Geen onlogische gedachte. Als er nu vrede zou komen dan geef je Rusland de tijd hun leger weer op peil te brengen, zodat ze het over een paar jaar nog een keer kunnen proberen en ongetwijfeld beter voorbereid voor de dag zullen komen.
Niet alleen dat. We hebben te maken met een Amerikaanse president die Europa niet meer "zijn" probleem vindt. Die eigenlijk al enigsinds heeft aangegeven dat de Amerikanen zich er niet mee gaan bemoeien in een scenario waarbij er Europese troepen in Oekraine als vredesmacht worden gestationeerd en Rusland die zou aanvallen. Eigenlijk zegt hij al wel een beetje dat artikel 5 niet langer door de VS gerespecteerd gaat worden.

Wat als de Amerikanen niet gaan vechten voor de Baltische staten, waarom zouden Turkije, Spanje, Portugal en Belgie dat wel gaan doen? Of Hongarije met Orban en Slowakije met Fico? Is het dan niet gewoon een kwestie van zoveel mogelijk loyale Russische vrienden aan de macht helpen om wat er nog over is van de Europese eenheid verder te ondermijnen zodat je langzaamaan de rest onder de voet kan lopen?
pi_216818370
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 14:48 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
Is hier niet anders.
Bedankt voor je whataboutism. Open er een topic over.
pi_216818396
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 14:14 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Rusland had 2 jaar geleden al verslagen moeten zijn als ik dit topic zo volg.
Ik heb een aantal deja vu's:

quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2024 01:46 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Volgens de kenners op Fok zou Rusland vorig jaar al verslagen moeten zijn.
  maandag 24 februari 2025 @ 15:02:28 #85
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_216818402
Hmm.. reeds vaker werd deze theorie gebezigd als één van de meest achterliggende redenen om het land binnen te vallen.

Dat dit snel moet stoppen moge duidelijk zijn!

Premier Slovakije: "Rusland had het recht om Oekraïne binnen te vallen"

quote:
23m •

© Pixabay

Robert Fico heeft beweerd dat Rusland het recht had Oekraïne om binnen te vallen en kon daarvoor “ernstige veiligheidsredenen” inroepen.

De Slowaakse premier , die kritiek te verduren heeft gekregen sinds zijn diplomatieke bezoek aan Moskou, zei tijdens een conferentie dat Rusland was misleid over de uitbreiding van de NAVO.

“Niemand betwist dat het gebruik van militair geweld door Rusland in Oekraïne een schending was van het internationaal recht. Rusland had echter ernstige veiligheidsredenen om dit te doen, omdat het lange tijd misleid is geweest over de uitbreiding van de NAVO,” zo vertelde hij vorige week op de Conservative Political Action Conference in de VS.

“Het conflict had kort na het begin beëindigd kunnen worden,” voegde hij eraan toe. Tijdens zijn bezoek aan de States gaf de Slowaakse premier ook nog aan dat hij de kritiek van Donald Trump op de legitimiteit van Volodymyr Zelensky als staatshoofd terecht vond: hij wees erop dat de termijn van Zelensky vorig jaar afliep.

“Als er een oorlog is, kunnen er geen democratische verkiezingen zijn... Als er oorlog is, is het moeilijk om te onderzoeken waar een groot deel van het geld dat aan Oekraïne is gegeven, terecht is gekomen,” zei Robert Fico.

(PP with QG/Source: Kyiv Independent / Picture: © Pixabay)

© https://www.msn.com/nl-nl(...)8672ad9dee9af05&ei=6
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_216818527
quote:
11s.gif Op maandag 24 februari 2025 15:02 schreef Scjvb het volgende:
Hmm.. reeds vaker werd deze theorie gebezigd als één van de meest achterliggende redenen om het land binnen te vallen.

[..]

Laat Oekraine dan maar een verdrag ondertekenen nooit lid te worden van de NAVO, zoals de VS wil. Dan kan Rusland er na gelijk Oekraine verlaten en herstelbetalingen uitkeren voor alle schade wat het aangericht heeft.

Opgelost O+
pi_216818535
quote:

[..]

rusland heeft geen enkel recht om te bepalen wat een buurland doet. Afgezien van het feit dat er geen animo was in Oekraine voor de NAVO.

Bovendien, rusland is eerder bij de CSTO gegaan. Blijkbaar is was dat een casus belli voor Oekraine.

Jammer dat logica 2 kanten op werkt he.
pi_216818547
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 15:12 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Laat Oekraine dan maar een verdrag ondertekenen nooit lid te worden van de NAVO, zoals de VS wil. Dan kan Rusland er na gelijk Oekraine verlaten en herstelbetalingen uitkeren voor alle schade wat het aangericht heeft.

Opgelost O+
Dan moet rusland óók de CSTO verlaten.
pi_216818548
quote:

[..]

En hij is zelf lid van Navo en waarom is dat ook alweer?

De man is tijdje geleden neergeschoten, toen hij eventjes meeging met de eu en realisme. Toen kwam er een kleine herinnering van de FsB/kgb wie zijn baas is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 24 februari 2025 @ 15:26:54 #90
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216818659
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 14:56 schreef Joppiez het volgende:

[..]
En waarom is dat lachwekkend?

Ik kijk er vrij wiskundig naar.
Er is Russische voortgang ja.
Dat kun je extrapoleren, en op basis daarvan ook weer een mening hebben.

Ik ben oprecht benieuwd. Ik ben daar zelf namelijk mee bezig geweest. En alles is natuurlijk vrij onzeker.
Maar lees even mee vanaf post #100
OOR / Een tactische/militaire analyse van het front in Oekraïne #30

Maar ik ben benieuwd naar jouw rekenkundige benadering :)
pi_216818760
Timmermans heeft natuurlijk als oud eurocommissaris veel ervaring met het Oekraïne dossier. De gehele interview gaat daarover.

Bekijk deze YouTube-video
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_216818827
Putin had het vandaag kunnen beëindigen, ze stonden klaar.

twitter
  maandag 24 februari 2025 @ 15:41:13 #93
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_216818837
quote:
7s.gif Op maandag 24 februari 2025 13:07 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Rusland zal moeten toegeven dat heel Oekraïne inlijven niet mogelijk zal zijn. Zij krijgen een stukje, maar niet alles.
Ook Rusland zal concessies moeten doen om vrede te bewerkstelligen.
Ze krijgen nog niet eens dat stuk Kursk.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_216818863
quote:
7s.gif Op maandag 24 februari 2025 15:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Ze krijgen nog niet eens dat stuk Kursk.
Waarom niet?
pi_216818883
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 15:33 schreef egayalS het volgende:
Timmermans heeft natuurlijk als oud eurocommissaris veel ervaring met het Oekraïne dossier. De gehele interview gaat daarover.

Bekijk deze YouTube-video
wat een simplistisch denken alweer
  maandag 24 februari 2025 @ 15:47:33 #96
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_216818942
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 15:42 schreef Mr.Crow het volgende:

[..]
Waarom niet?
Omdat het ze niet lukt. Iraanse drones. N-Koreaanse elitetroepen, niets helpt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_216818972
quote:
7s.gif Op maandag 24 februari 2025 15:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Omdat het ze niet lukt. Iraanse drones. N-Koreaanse elitetroepen, niets helpt.
Die elitetroepen ook ja, net zo elite als de lokale airsoftbrigade. _O-
pi_216819123
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 11:41 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Iets wat mij opviel aan deze poster. Wel Ja21, maar geen PVV, BBB of NSC ?
Geert heeft nog niet door dat de kiezers die op hem stemden geen pro-Russische shit willen. Ze gaan straks net zo makkelijk onderuit als FvD. Dan wordt JA21 de volgende grote partij.
pi_216819158
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 15:15 schreef oheng het volgende:

[..]
Dan moet rusland óók de CSTO verlaten.
Het was ook meer om aan te geven dat deze stelling nogal absurd is.
De acties van Rusland wijzen er ook wel duidelijk op dat het niet om navo te doen is, maar om brede(re) strategische belangen.
pi_216819173
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 13:19 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Hij zit er nog maar een maand en heeft al meer bereikt dan Biden.
Een hoop ellende, leugens en rottigheid. Een stuk verdriet is het. :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')