De oorlog duurt ongeveer 1095 dagen. Dat betekent dan 821.250 doden en 821.250 gewonden? Zo groot is dat hele legerkorps niet eens.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:33 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar er wordt al drie jaar lang bij de dagelijkse cijfers over doden én gewonden gesproken, en jij vertaalt dat hier altijd bewust naar alleen doden.
Waarom zou de oorlog bijna voorbij zijn. Omdat de VS zijn zin wil opleggen?quote:Op maandag 24 februari 2025 13:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit geloof je zelf ook niet eens.
De "krieg" is bijna voorbij. Laten we daar heel blij mij zijn.
Hopelijk blijft Poetin van de Baltics af, maar ik vertrouw hem niet daarin.
Volgens mij kun je de schaal van de oorlog ook niet echt bevatten.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het kan best zijn dat ze destijds wat bypasses hebben moeten doen omdat ze geen spullen meer in het Westen konden kopen.
Maar ik geloof er niks van dat ze verslagen zijn, of bijna verslagen. Ik geloof ook helemaal niks van 1500 doden per dag. Het is allemaal verzonnen om het moraal hoog te houden in het Westen. En dat snap ik ook, want zo werkt oorlog. In Rusland schreeuwen ze dat wij allemaal decadente gays zijn. Zo werkt dat, beeldvorming.
Nee, dat betekent dat helemaal niet en je trollpoging is bij dezen dan ook mislukt.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De oorlog duurt ongeveer 1095 dagen. Dat betekent dan 821.250 doden en 821.250 gewonden? Zo groot is dat hele legerkorps niet eens.
Nee ze insinueert dat het goed gaatquote:Op maandag 24 februari 2025 13:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
Kan soldaat improviseert wat
What else is new ... dat is niet hetzelfde als die lopen op hun tandvlees
Maar Trump gaat dat wel even oplossen en Putin geloven op zijn woord.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:27 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Willen stoppen ziet er helaas niet naar uit op dit moment:
https://www.msn.com/nl-nl(...)343a386f7f59a1&ei=58
Maar wwaarom zou Rusland zich laten uitspelen tegen china, door Trump?quote:Op maandag 24 februari 2025 13:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als er geen vrede komt, en USA helpt niet. Dan komt er op termijn een overgave vrees ik.
Ik kijk naar de feiten, Rusland heeft veel grond verloren ten opzichte van 3 jaar geleden en start Oorlog.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:26 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Vastlopen? Heb je dat van Ursula?
Het zal mij zeer verbazen als Ursula in dit topic actief is.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:22 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
[..]
[ x ]
Russia is in tatters hoorden we meer dan 2 jaar geleden. Je zou verwachten dat ze inmiddels al omvergeblazen zijn. Of zit Ursula weer onzin te verkopen.
Laat staan dat ze die shit opnieuw zouden moeten gaan opbouwen.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:43 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ik kijk naar de feiten, Rusland heeft veel grond verloren ten opzichte van 3 jaar geleden en start Oorlog.
Plus komen ze niet echt een noemenswaardige stap verder. Geen een van de gewenste gebieden hebben ze compleet onder controle.
Ze hebben grond gewonnen ten opzichte van de start van de oorlog...quote:Op maandag 24 februari 2025 13:43 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ik kijk naar de feiten, Rusland heeft veel grond verloren ten opzichte van 3 jaar geleden en start Oorlog.
Plus komen ze niet echt een noemenswaardige stap verder. Geen een van de gewenste gebieden hebben ze compleet onder controle.
De goednieuwsshow gaat gewoon door.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:55 schreef oheng het volgende:
De russische kranten vandaag:
Bekijk deze YouTube-video
Ze groeien niet naar elkaar. China maakt van Rusland gewoon een vazalstaat.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
China en Rusland groeien steeds meer naar elkaar toe, Trump wil die twee uit elkaar spelen.
Je kunt ook moeilijk stellen dat het goed gaatquote:Op maandag 24 februari 2025 13:36 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Nee ze insinueert dat het goed gaatEn dat wordt hier continu geroepen, al jaren.
Rusland had 2 jaar geleden al verslagen moeten zijn als ik dit topic zo volg.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je kunt ook moeilijk stellen dat het goed gaat
Ja alleen niemand zei dit, ooitquote:Op maandag 24 februari 2025 14:14 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Rusland had 2 jaar geleden al verslagen moeten zijn als ik dit topic zo volg.
Maar nu echt echt echt. Pinky swear.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Elke dag een sliert aan dit soort berichten.
https://www.telegraaf.nl/(...)n-staat-op-instorten
Onzin.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:35 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Waarom zou de oorlog bijna voorbij zijn. Omdat de VS zijn zin wil opleggen?
Als de oorlog bijna voorbij zou zijn dan was de toon vanuit Oekraine wel anders, en zochten ze ook wel direct toenadering tot Rusland zonder dat VS hoeft te bemiddelen.
[..]
Volgens mij kun je de schaal van de oorlog ook niet echt bevatten.
1500 uitgeschakeld (doden + gewonden) per dag is niet zo gek aan de Russische kant.
Oekraine zal wel ongeveer 1/3 van dat hebben. Als het meer zou zijn, dan zouden ze niet meer vechten ondertussen.
De actieve frontlinie is zo rond de 850km.
De russen hebben iets van 700-800k man in Oekraine zitten en Oekraine heeft een vergelijkbaar aantal nu.
Die oorlog gaat nog wel ff door.
En Oekraïne twee jaar min drie dagen.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:14 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Rusland had 2 jaar geleden al verslagen moeten zijn als ik dit topic zo volg.
https://kyivindependent.c(...)roops-zelensky-says/quote:Op maandag 24 februari 2025 14:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Onzin.
Meest neutrale samenvatting die ik kan vinden op internet.
Die aantallen die jij noemt worden vooral hier in Nederland genoemd.
quote:Op maandag 24 februari 2025 14:27 schreef Joppiez het volgende:
[..]
https://kyivindependent.c(...)roops-zelensky-says/
Behalve dat het door Oekraine zelf wordt aangegeven.
Waarom zou Oekraine hierover lopen te liegen?
Ik denk dat het wel aannemelijk is dat deze aantallen kloppen omdat zoals ik al zei, Oekraine nog steeds aan het vechten is ondanks alle fatalisme door bepaalde groepen en personen (hier).
De positieve toenadering van Trump naar Poetin is groot nieuws.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:55 schreef oheng het volgende:
De russische kranten vandaag:
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3liwgjdnz7k2equote:🇬🇷🇺🇸 Trump closes U.S. NATO military base in Greek Alexandroupolis, which also played a key role in the logistics of arms supplies to Ukraine, - Greek "Demokratia"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |