SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Is de 7/11 daar net zo fijn als in Japan?quote:Op maandag 24 februari 2025 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet ik naar de 7/11
Nee ga snel @:recce
Van wat ik van filmpjes heb gezien is die in japan wat luxer denk ik maar ze hebben hier ook echt super veel jaquote:Op maandag 24 februari 2025 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is de 7/11 daar net zo fijn als in Japan?
Je moet het met mij doen, sorry.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:11 schreef AirwiN het volgende:
Met zo'n TT verwacht ik dat @:4EverBlackEyed in de buurt moet zijn...
Ik ookquote:Op maandag 24 februari 2025 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil weer terug naar bed.
quote:Op maandag 24 februari 2025 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ookWas om vijf uur al wakker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dat is veel te vroeg.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ookWas om vijf uur al wakker.
quote:Op maandag 24 februari 2025 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Er lekt een verwarmingsbuis dus zit al sinds zaterdagochtend zonder verwarming en warm waterMorgen komt de loodgieter. Met een beetje pech moet de vloer van het washok helemaal worden opengebroken en als de breuk verder zit moet er nog meer open.
*pieker*
Had je niet vorig jaar ook al een lekkage? Of was dat iemand anders?quote:Op maandag 24 februari 2025 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Er lekt een verwarmingsbuis dus zit al sinds zaterdagochtend zonder verwarming en warm waterMorgen komt de loodgieter. Met een beetje pech moet de vloer van het washok helemaal worden opengebroken en als de breuk verder zit moet er nog meer open.
*pieker*
Ja dat was ik ookquote:Op maandag 24 februari 2025 10:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had je niet vorig jaar ook al een lekkage? Of was dat iemand anders?
Duur grapje volgens mij of nietquote:Op maandag 24 februari 2025 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beste is om dan ook maar de cv-ketel te vervangen, als ze toch bezig zijn.
Jij hebt wel veel geluk steeds.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:21 schreef CherryLips het volgende:
*pieker*
nog niet gezienquote:Op maandag 24 februari 2025 10:25 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, zitten er daar ook dit soort kippen?
Bekijk deze YouTube-video
Ben je niet verzekerd voor waterschade trouwens?quote:Op maandag 24 februari 2025 10:25 schreef CherryLips het volgende:
Nu hopen dat ze niet de nieuwe badkamer moeten openbreken.
Oh jezusquote:Op maandag 24 februari 2025 10:25 schreef CherryLips het volgende:
Misschien moeten ze heel Ede slopen en opnieuw bouwen.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:25 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 24 februari 2025 10:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moeten ze heel Ede slopen en opnieuw bouwen.
ik hoop het ook niet voor jequote:Op maandag 24 februari 2025 10:25 schreef CherryLips het volgende:
waarom opnieuw bouwen?quote:Op maandag 24 februari 2025 10:31 schreef Recce het volgende:
[..]
De molens, het ziekenhuis en de bioscoop mogen wel blijven.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoop het ook niet voor je
waterlekkage is echt kut
[..]
waarom opnieuw bouwen?
Snap ik wel ja.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Op zulke momenten ben ik jaloers op sociale huurwoningen
dat is best logisch..quote:Op maandag 24 februari 2025 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Mja, maar daar had je dan weer een lelijke basic badkamer gehad, en nu heb je wat je zelf mooi vindtquote:Op maandag 24 februari 2025 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Alle boerderijen sluiten zodat Ger warm kan douchen.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit ook allemaal meevalt en dat het lek nog vrij dicht bij de ketel zit.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:38 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is best logisch..
ik ook wel, al heb ik gelukkig nog geen gigantische problemen gehad hier
wel een lekkage maar dat was vrij makkelijk te verhelpen door een loodgieter
Paar extra vertalingen en je bent het weer te boven.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Ligt eraan. Hier is inmiddels alles vernieuwd dus zo lelijk is het niet.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, maar daar had je dan weer een lelijke basic badkamer gehad, en nu heb je wat je zelf mooi vindt![]()
In ons geval was kopen (veel) duurder dan huren, maar het woongenot is het toch wel waard.
Ja de badkamer vind ik ook het minst boeiende.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had in mijn oude huis schattige bruine tegeltjes. In het nieuwe saai zwart met wit. En weet je? Het is de badkamer maar
Nou ja, lelijk vanuit mijn zicht dan. Heb een hele andere smaak dan hoe sociale huurwoningen worden ingericht.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ligt eraan. Hier is inmiddels alles vernieuwd dus zo lelijk is het niet.
Ik zou zelf de badkamer en keuken ook niet uitgezocht hebbenquote:Op maandag 24 februari 2025 10:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, lelijk vanuit mijn zicht dan. Heb een hele andere smaak dan hoe sociale huurwoningen worden ingericht.
Als je hard werkt en kwekslim bent dan mogen je badkamers ook wel wat meer uitstraling hebben dan van een abattoir.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, lelijk vanuit mijn zicht dan. Heb een hele andere smaak dan hoe sociale huurwoningen worden ingericht.
Voel ik hier een steek onderwater voor mensen die in sociale huurwoningen wonen?quote:Op maandag 24 februari 2025 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je hard werkt en kwekslim bent dan mogen je badkamers ook wel wat meer uitstraling hebben dan van een abattoir.
Voor mensen met lelijke badkamers.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voel ik hier een steek onderwater voor mensen die in sociale huurwoningen wonen?
Oh nou grotendeel van Nederland heeft een lelijke badkamer imhoquote:Op maandag 24 februari 2025 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor mensen met lelijke badkamers.
Niks mis met loon naar werken, anders kunnen we Taghi ook wel een gouden badkamer geven.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voel ik hier een steek onderwater voor mensen die in sociale huurwoningen wonen?
Ik ben bang dat ik hier tot 12.30 moet blijven.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weer lekker vlotWat zijn de plannen voor de rest van de dag?
Ik snap deze niet. Maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niks mis met loon naar werken, anders kunnen we Taghi ook wel een gouden badkamer geven.
quote:Op maandag 24 februari 2025 10:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb van die miniloempia's in de vriezer.
Ik moet ook weer opnieuw beginnen daarmee.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:53 schreef mschol het volgende:
Project Benelux Rework @:bitterbal dat wordt weer meer rijden
ik doe af en aan wat WoT contractjes voor de evenementen, wil vaak wel wat meer rijden maar maak er niet echt tijd voorquote:Op maandag 24 februari 2025 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet ook weer opnieuw beginnen daarmee.
Zelfs die heb ik al rijden niet meer gedaan.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik doe af en aan wat WoT contractjes voor de evenementen, wil vaak wel wat meer rijden maar maak er niet echt tijd voor
quote:Op maandag 24 februari 2025 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zelfs die heb ik al rijden niet meer gedaan.
oh ik heb gelukkig niet veel mods.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En waarschijnlijk moet ik dan eerst weer een half uur mods downloaden en updaten voordat ik kan beginnen.
Misschien moet ik promods ook gewoon verwijderen en dan enkel op de originele map gaan spelen en daar dan ook eens proberen 100% te halen.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:02 schreef mschol het volgende:
[..]
oh ik heb gelukkig niet veel mods.
ik heb begrepen dat die echt veel groter en beter zou zijn tov de originele map maar ik heb daar gewoon niet zo'n zin in (mede door de updates elke keer)quote:Op maandag 24 februari 2025 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien moet ik promods ook gewoon verwijderen en dan enkel op de originele map gaan spelen en daar dan ook eens proberen 100% te halen.
Die heb ik wel gebruikt. En is inderdaad een stuk groter. Ook stukken Rusland, Oekraïne en Israël en omgeving.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:10 schreef mschol het volgende:
[..]
je gebruikt nu pro-mods? ik heb begrepen dat die echt veel groter en beter zou zijn tov de originele map maar ik heb daar gewoon niet zo'n zin in (mede door de updates elke keer)
Ja je kan zelf de datum niet echt kiezen dat is wel matig inderdaad .quote:Op maandag 24 februari 2025 11:23 schreef mschol het volgende:
moet wel koken, want 2 zakken groente zijn t/m vandaag houdbaar
in dat opzicht is bezorgen echt kut
Kun je morgen nog gewoon eten hoor, is niet dat het ineens om klokslag middernacht niet meer eetbaar is ofzo.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:23 schreef mschol het volgende:
Oh ETS2quote:Op maandag 24 februari 2025 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien moet ik promods ook gewoon verwijderen en dan enkel op de originele map gaan spelen en daar dan ook eens proberen 100% te halen.
Ja véél uitgebreider inderdaad. Je kan er eventueel ook nog Rusmap aan toevoegen voor nog een veel groter deel Rusland maar ja met de oorlog nu is dat natuurlijk gevaarlijkquote:Op maandag 24 februari 2025 11:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb begrepen dat die echt veel groter en beter zou zijn tov de originele map maar ik heb daar gewoon niet zo'n zin in (mede door de updates elke keer)
Groente kan je wel langer gebruiken hoor, je ziet wel of ze beschimmeld of verrot zijn.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:23 schreef mschol het volgende:
Het spel Euro Truck Simulator 2 waarmee je met een vrachtwagen door heel Europa kan rijdenquote:Op maandag 24 februari 2025 11:38 schreef Ama het volgende:
Waar hebben jullie het over? #nieuwsgierig
Ik heb ook GeForce Now. Dus die zou ik ook wel hiervoor kunnen gebruiken. Scheelt me dan weer updates.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ETS2Ja Promods is wel geweldig maar mijn laptop is niet zo geweldig en ik speel m'n meeste spellen met de streaming service GeForce Now, but daarmee kan je Promods dan weer niet gebruiken. Dus ja dan moet je soms accepteren dat het er met Promods allemaal iets minder mooi uitziet.
Goeie service hèquote:Op maandag 24 februari 2025 11:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb ook GeForce Now. Dus die zou ik ook wel hiervoor kunnen gebruiken. Scheelt me dan weer updates.
Zeker.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Goeie service hèIk gebruik het nu met Kingdom Come: Deliverance 2.
quote:Op maandag 24 februari 2025 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kun je morgen nog gewoon eten hoor, is niet dat het ineens om klokslag middernacht niet meer eetbaar is ofzo.
ik weet dat het niet op een dag aankomt.. maar ik sta dan liever 1x dag lang in de keuken een zooi voor te bereiedenquote:Op maandag 24 februari 2025 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groente kan je wel langer gebruiken hoor, je ziet wel of ze beschimmeld of verrot zijn.
Nice. Cyberpunk draait er ook prima opquote:Op maandag 24 februari 2025 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeker.![]()
Ik gebruik het nu voor Medieval Dynasty en Stranded Alien Dawn. En dan heb ik nog een Star Trek spel gekregen vorig maand, maar dat nog niet echt uitgeprobeerd.
Dat kan ook, net zo handigquote:Op maandag 24 februari 2025 11:45 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ik weet dat het niet op een dag aankomt.. maar ik sta dan liever 1x dag lang in de keuken een zooi voor te bereieden
quote:Op maandag 24 februari 2025 11:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja véél uitgebreider inderdaad. Je kan er eventueel ook nog Rusmap aan toevoegen voor nog een veel groter deel Rusland maar ja met de oorlog nu is dat natuurlijk gevaarlijk
Ik was wel benieuwd naar Cities Skyline 2. Maar ik weet niet of die zonder mods ook goed is.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Nice. Cyberpunk draait er ook prima opEn op de PC kan je al die kleine tekstjes tenminste zien
Het is ook wel zo dat de normale map (met DLC dan) nu veel groter is dan jaren geleden. Destijds moest je wel echt promods hebben om echt een Europees gevoel te creëren.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben niet zo van de map mods, de normale map vind ik prima
waarom?quote:Op maandag 24 februari 2025 11:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben serieus aan het overwegen om Windows te dumpen voor Linux de eerstvolgende keer dat ik m'n SSD ga resetten
vervelende wel is dat ik maaltijden maak waar ik rustig een paar dagen mee doe dan.. en volgens mij heb ik niet zoveel plek in mijn vriezer meerquote:
Van wat ik begrijp is het zonder mods beter dan CS:1 zonder mods, maar veel minder goed dan CS:1 mét mods. Dus ik denk nog even wachten. Ik vind het er niet per se veel mooier uitzien dan 1 eigenlijk.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was wel benieuwd naar Cities Skyline 2. Maar ik weet niet of die zonder mods ook goed is.
ik ben ingestapt na going east ofzo.. dus met polen erbij.. zelfs toen had ik de behoefte niet aan een aparte mapquote:Op maandag 24 februari 2025 11:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is ook wel zo dat de normale map (met DLC dan) nu veel groter is dan jaren geleden. Destijds moest je wel echt promods hebben om echt een Europees gevoel te creëren.
Er zat er vanmorgen hier aan tafel ook iemand die dit zeiquote:Op maandag 24 februari 2025 11:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben serieus aan het overwegen om Windows te dumpen voor Linux de eerstvolgende keer dat ik m'n SSD ga resetten
hmm.. single player maar wel:quote:Op maandag 24 februari 2025 11:50 schreef Strani het volgende:
Voor volgende maand ben ik erg benieuwd naar Inzoi trouwens. Soort nieuwe Sims maar dan uitgebreider, lijkt het.
Oh goeie wel. -denkt aan haar verwarmingen-quote:Op maandag 24 februari 2025 11:55 schreef mschol het volgende:
ik heb wat nieuwe mondstukken voor mn stofzuiger gekocht, kan ik hopelijk wat beter dingen op rare plekken schoner houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Speel je geen games?quote:Op maandag 24 februari 2025 11:46 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op maandag 24 februari 2025 11:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh goeie wel. -denkt aan haar verwarmingen-ja precies..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel een namaak want originele pakket is +60 euro
in nederland zijn voor mijn stofzuiger ook geen originele reserve onderdelen meer te krijgen, allemaal namaak
Wat is dat?quote:Op maandag 24 februari 2025 11:50 schreef Strani het volgende:
Voor volgende maand ben ik erg benieuwd naar Inzoi trouwens. Soort nieuwe Sims maar dan uitgebreider, lijkt het.
volgende keer zwarte kat nemenquote:Op maandag 24 februari 2025 11:57 schreef Ama het volgende:
En ik heb maar geaccepteerd dat er altijd witte kattenharen op mijn zwarte gordijnen zitten in de woonkamer.Als ik dat ook nog elke dag moet weghalen.
Ik vind W11 echt afschuwelijk, Amerikaans kutbedrijf en het werkt de laatste tijd tegen met programmeerprojectjes.quote:
Ach als het werkt prima toch.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ja precies..
wel een namaak want originele pakket is +60 euro
in nederland zijn voor mijn stofzuiger ook geen originele reserve onderdelen meer te krijgen, allemaal namaak
Hier ook nog. Voornamelijk omdat mijn laptop niet voldoet aan W11.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zit zelf nog Windows 10
Lekker kalender onder de taakbalk.
windows 10 hier ook, W11 moet ik een keertje virtueel installeren en eens goed verkennen wat wel en niet kan..quote:Op maandag 24 februari 2025 12:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zit zelf nog Windows 10
Lekker kalender onder de taakbalk.
de e-waste die MS aan het creeeren is..quote:Op maandag 24 februari 2025 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier ook nog. Voornamelijk omdat mijn laptop niet voldoet aan W11.
Ik kreeg het erbij toen ik een nieuwe laptop kocht.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:03 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Mensen die naar Windows 11 updaten vertrouw ik niet.
Als je niets anders doet dan FOK!en geloof ik het ook wel allemaalquote:Op maandag 24 februari 2025 12:02 schreef Ama het volgende:
Ik heb Windows 11 sinds mei vorig jaar maar ik heb er geen problemen mee.
Terugbrengen, en dan maar een MacBook kopen.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kreeg het erbij toen ik een nieuwe laptop kocht.
dat heb ik vrij snel met een group policy geblokkeerd, krijg alleen maar updates van een bepaalde windows 10 versiequote:Op maandag 24 februari 2025 12:06 schreef Nattekat het volgende:
W11 heeft het welgeteld 5 minuten volgehouden op m'n pc. Na m'n upgrade was m'n pc op eens W11 geschikt, dus ging ie zichzelf installeren
Nooit en ik ben ook blij met mijn laptop.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:08 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Terugbrengen, en dan maar een MacBook kopen.
Oh ik heb dit als consultant zó vaak fout gedaanquote:Op maandag 24 februari 2025 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kreeg een mailtje dat ik mijn uren van week 8 nog niet had ingediend.
En ik had zoiets van, maar die heb ik vanmorgen ingediend. Had ik mijn uren van week 8 blijkbaar bij week 9 ingevuld en die ingediend.
De dingen die ik doe gaan prima.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je niets anders doet dan FOK!en geloof ik het ook wel allemaal
Maar voorlopig lees ik niets dan gezeik.
Ja, maar dit gaan we met IRA-achtige dreigementen proberen te voorkomen.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar in oktober stopt de support toch voor w10?
quote:Op maandag 24 februari 2025 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sjablonen makenquote:Op maandag 24 februari 2025 12:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik heb dit als consultant zó vaak fout gedaanEn dan die godganse week met 30 minuten voor de ene klant, 15 minuten voor de andere klant, weer helemaal opnieuw in de juiste week moeten invullen
Ja, dat moest ik dus ook doen. En er zit wel een optie om de week te kopiëren van de vorige week, maar niet andersom.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik heb dit als consultant zó vaak fout gedaanEn dan die godganse week met 30 minuten voor de ene klant, 15 minuten voor de andere klant, weer helemaal opnieuw in de juiste week moeten invullen
stopt windows niet opeens met werken..quote:Op maandag 24 februari 2025 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanavond eens wat info opzoeken dan.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Soort nieuwe Sims maar dan uitgebreider, lijkt het
moet je ook oppassen dat je niet alle updates installeert, anders ben je safedisc kwijtquote:Op maandag 24 februari 2025 12:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Ik denk er zelfs over om mijn oude pc weer down te graden van W10 naar W7, zodat ik oude pc-games kan spelen.
Het ziet er in elk geval erg mooi uitquote:Op maandag 24 februari 2025 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanavond eens wat info opzoeken dan.
Ja precies, dit was bij mij ook het geval.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat moest ik dus ook doen. En er zit wel een optie om de week te kopiëren van de vorige week, maar niet andersom.
quote:Op maandag 24 februari 2025 12:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Soort nieuwe Sims maar dan uitgebreider, lijkt het
Ik heb gewoon install disc ergens liggen en niet meer aansluiten op het internet en download je ook geen updates meer.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:17 schreef mschol het volgende:
[..]
moet je ook oppassen dat je niet alle updates installeert, anders ben je safedisc kwijt
Ik ook. Maar daar komt een eind aanquote:Op maandag 24 februari 2025 12:08 schreef mschol het volgende:
[..]
dat heb ik vrij snel met een group policy geblokkeerd, krijg alleen maar updates van een bepaalde windows 10 versie
F1TV heeft het licht gezien?quote:Op maandag 24 februari 2025 12:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Nattekat misschien F1 in 4k voor een meerprijs.
Citrix werkomgeving is echt kut om in te werken als developer.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind W11 echt afschuwelijk, Amerikaans kutbedrijf en het werkt de laatste tijd tegen met programmeerprojectjes.
F1 / Ervaring F1TV (officieel tv kanaal van Formula1.com) #9quote:
Ik vind dat sowieso kut, ook als niet-developerquote:Op maandag 24 februari 2025 12:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Citrix werkomgeving is echt kut om in te werken als developer.
Ziet al beter uit dan Sims 4.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:21 schreef bitterbal het volgende:
Staat al iets op steam
https://store.steampowered.com/app/2456740/inZOI/
Is mij ook eens overkomen, W11 die zichzelf installeerde. lol.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:06 schreef Nattekat het volgende:
W11 heeft het welgeteld 5 minuten volgehouden op m'n pc. Na m'n upgrade was m'n pc op eens W11 geschikt, dus ging ie zichzelf installeren
Support zegt we kennen het probleem, maar we doen er niks aan.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat sowieso kut, ook als niet-developer
Voor posts als die mis ik echt iets als een award systeem zoals op Reddit.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
F1 / Ervaring F1TV (officieel tv kanaal van Formula1.com) #9
Zie mijn opmerking erover met burn richting Viaplay.
Net nieuwe TV met 4Kquote:Op maandag 24 februari 2025 12:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Onze tv heeft niet eens 4K dus ach. Boeiuh.
Lekkuuur. Beetje groot ding?quote:
Het is da ikt de komende 2 maanden geen zware spullen mag tillen anders was hier nieuwe pc/laptop gekomen.quote:
32 inch naar 42 inch, dus qua grootte valt mee.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekkuuur. Beetje groot ding?
gewoon laten bezorgenquote:Op maandag 24 februari 2025 12:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is da ikt de komende 2 maanden geen zware spullen mag tillen anders was hier nieuwe pc/laptop gekomen.
Dat zegt zo weinig. Als ik hier een grote TV neerzet (of naja hang want met de kat zit die vast aan de muur nu) dan kijkt dat helemaal niet fijn.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekkuuur. Beetje groot ding?
De boel op zijn plek zetten dan moet ik wel tillen.quote:
Ik heb 50, vorige was dat ook en ik vind dat na zes jaar nog steeds perfect. Echt groot zat voor mijn woonkamertje.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
32 inch naar 42 inch, dus qua grootte valt mee.
Vorig jaar een 55 inch teruggestuurd, omdat ik dat te groot vond,
Mijn tv hangt nu ook en mijn siamese kat zat laatst er een duwtje eraan te gevenquote:Op maandag 24 februari 2025 12:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zegt zo weinig. Als ik hier een grote TV neerzet (of naja hang want met de kat zit die vast aan de muur nu) dan kijkt dat helemaal niet fijn.
Kat staat er heel soms wel tegenaan aan de achterkant maar hij hangt nog steeds recht.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn tv hangt nu ook en mijn siamese kat zat laatst er een duwtje eraan te geven
even een buurman/vrouw ofzo vragen of ze de zwaarste dingen op hun plek kunnen zetten geen optie?quote:Op maandag 24 februari 2025 12:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De boel op zijn plek zetten dan moet ik wel tillen.
Ja nou en mag het toch wel vragenquote:Op maandag 24 februari 2025 12:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zegt zo weinig. Als ik hier een grote TV neerzet (of naja hang want met de kat zit die vast aan de muur nu) dan kijkt dat helemaal niet fijn.
Ik heb altijd nog steam deck waarop ik het spel kan spelenquote:Op maandag 24 februari 2025 12:31 schreef mschol het volgende:
[..]
even een buurman/vrouw ofzo vragen of ze de zwaarste dingen op hun plek kunnen zetten geen optie?
ik heb hier een 40" tv...
vroeger dacht ik nog: oh die vervang ik nog wel voor een 60"
hoewel dat prima kan heb ik inmiddels iets van: misschien maar gewoon helemaal geen tv meer
Ik zie dat niet meer zo.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb sinds ik mijn mooie 4k tv heb nog geen enkele F1 race in 4k gezien
Wel een youtube video. Dat is echt absurd mooi.
ik heb hier 3x 27" staan bij pc, dus dat komt goedquote:Op maandag 24 februari 2025 12:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb altijd nog steam deck waarop ik het spel kan spelen
Als je een keer troep kwaliteit van F1TV en die 4K UHD video achter elkaar speelt, zie je dat absoluut.quote:
Heb je ook een deckquote:Op maandag 24 februari 2025 12:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb altijd nog steam deck waarop ik het spel kan spelen
Ik heb maar 2x 27"quote:Op maandag 24 februari 2025 12:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb hier 3x 27" staan bij pc, dus dat komt goed
Ben je een simulatorliefhebber?quote:Op maandag 24 februari 2025 12:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb hier 3x 27" staan bij pc, dus dat komt goed
Wel lief dat die je kijkgenot gunde!quote:Op maandag 24 februari 2025 12:36 schreef Ama het volgende:
Solo heeft 55 en daar vind ik dat wel prima maar ik zou dat hier echt te groot vinden. Mijn vader probeerde mij ook een 55 aan te praten toen ik een nieuwe TV ging kopen maar blij dat ik niet heb gedaan.
quote:
Dat heeft daar niks mee te maken.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel lief dat die je kijkgenot gunde!
Ohquote:
jaquote:Op maandag 24 februari 2025 12:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben je een simulatorliefhebber?
Nog kleiner dan mijn woonkamer?quote:Op maandag 24 februari 2025 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik ging voor een 32" maar die viel helemaal weg in die grote Mediamarkt, dat ik toen toch voor een maatje groter ben gegaan. Maar mijn woonkamer is natuurlijk wel wat kleiner.
Oh op die manier. Ja ligt ook aan je kijkafstand.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:38 schreef Ama het volgende:
[..]
De grote zegt weinig over het kijkgenot.
Fair enoughquote:Op maandag 24 februari 2025 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben nooit in je woonkamer geweest.
Ja ETS, weet nog dat je dat speelde inderdaad. Zelf ook een tijdje gedaan.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ja
vroeger altijd simcity enzo gespeeld, nu meer van dat soort games, euro truck is er een tijd terug bij gekomen
55 is echt perfect in mijn woonkamer. Ben blij dat m'n vader me overtuigd heeftquote:Op maandag 24 februari 2025 12:36 schreef Ama het volgende:
Solo heeft 55 en daar vind ik dat wel prima maar ik zou dat hier echt te groot vinden. Mijn vader probeerde mij ook een 55 aan te praten toen ik een nieuwe TV ging kopen maar blij dat ik niet heb gedaan.
Dan zit ik buiten.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
55 is echt perfect in mijn woonkamer. Ben blij dat m'n vader me overtuigd heeft
Maar als je eenmaal 4-5m van de tv af gaat zitten kan dat best nog een maatje groter.
Ik zou eerder die twee vervangen door wat beters dan een derde neerzetten. Ik heb het niet echt nodig.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:41 schreef mschol het volgende:
[..]
klein stapje naar 3x..
ik ben van 3x 24" naar 3x 27" gegaan in 1x
Als ik 4 meter van de TV af ga zitten dan zit ik bij mijn buurman.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
55 is echt perfect in mijn woonkamer. Ben blij dat m'n vader me overtuigd heeft
Maar als je eenmaal 4-5m van de tv af gaat zitten kan dat best nog een maatje groter.
4 meter dan zit ik tegen de muur aan ongeveerquote:Op maandag 24 februari 2025 12:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik 4 meter van de TV af ga zitten dan zit ik bij mijn buurman.
Bij mij ook of bij de eettafel.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:44 schreef mschol het volgende:
[..]
4 meter dan zit ik tegen de muur aan ongeveer
katten wasstraatquote:Op maandag 24 februari 2025 12:47 schreef Ama het volgende:
Ik denk dat een deurmat wel kan helpen tegen de ergste vieze kattenpootjes. 🤔
Zoiets zit ik er ook vanaf.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als ik op onze 43 incher kijk vanaf ongeveer 1,8m vind ik dat op zich al prima natuurlijk
Of ik leg een handdoekje en een teiltje met water bij de deur.quote:
Was gister lekker Ajax aan het kijken op dat plekje en zag alles perfectquote:
Geniet ervan.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:52 schreef Haags het volgende:
Fck de Engelsen. Ik eet een boterham met hagelslag
quote:Op maandag 24 februari 2025 12:52 schreef Haags het volgende:
Staat nu een mooi eikenhouten kastjequote:Op maandag 24 februari 2025 12:56 schreef mschol het volgende:
[..]
die had je wel dus, hoe heb je die ruimte opgevuld?
Heb je hem eindelijk weggedaanquote:Op maandag 24 februari 2025 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Staat nu een mooi eikenhouten kastje
ja pa en ma hebben hem afgevoerd toen ze dat kastje kwamen brengenquote:
Daar was gisteren de dag voorquote:Op maandag 24 februari 2025 12:52 schreef Haags het volgende:
Waren ze wel lekker?quote:Op maandag 24 februari 2025 13:29 schreef CherryLips het volgende:
Het gaat echt lekker in huis. Ik had dus van die loempia's in de AF gedaan, moesten er tien minuten in. Ik ga op een gegeven moment even naar de wc, ding pingt dat ie klaar is... staat de hele keuken en woonkamer blauw.
Heb nu maar de achterdeur open staan. man man man.
Kattenbakvulling als lunch, heerlijkquote:Op maandag 24 februari 2025 13:46 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Loempia's op maandagmiddag, mmmm.
dat zijn de belangrijke vragenquote:
dat is klotequote:Op maandag 24 februari 2025 13:39 schreef Ama het volgende:
Wil ik een zak kattenbakvulling uit een doos halen wat al twee weken daar lag. Zak lek.
quote:Op maandag 24 februari 2025 13:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wel, niet eens aangebrand.
www.jamin.nl ?quote:Op maandag 24 februari 2025 13:59 schreef Ama het volgende:
Jamin heeft ook hopjesvla mokka paaseitjes hoor ik net in een video. Ik wil dat.
Neequote:Op maandag 24 februari 2025 14:07 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Hebben ze ook je geliefde pindakaas eitjes?
Oh dat is wel jammer.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
NeeHema heeft wel een groot ei en een kleiner konijn, maar ik vind ze even te duur voor het gewicht.
Rip.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:39 schreef Ama het volgende:
Wil ik een zak kattenbakvulling uit een doos halen wat al twee weken daar lag. Zak lek.
Laat maar weten hoe die zijn.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:02 schreef Ama het volgende:
Aardbei fudge paaseitjes klinkt ook goed.
Is dat niet gewoon chocola smelten, pindakaas "smelten" en door elkaar mengen?quote:Op maandag 24 februari 2025 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Moet weer even aan @:elvi vragen hoe zij toen die chocoladepindakaasbrokken maakte. Vergeet het steeds
Ik las dit als chocolade, pinda en kaas brokken.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Moet weer even aan @:elvi vragen hoe zij toen die chocoladepindakaasbrokken maakte. Vergeet het steeds
Denk het welquote:Op maandag 24 februari 2025 14:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon chocola smelten, pindakaas "smelten" en door elkaar mengen?
Past wel bij de ttquote:Op maandag 24 februari 2025 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik las dit als chocolade, pinda en kaas brokken.
namaak chocola.. dafuck??quote:Op maandag 24 februari 2025 14:23 schreef bitterbal het volgende:
ga iets nieuws uitproberen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel erg klein.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:23 schreef bitterbal het volgende:
ga iets nieuws uitproberen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja heb bij een thais restaurantje hier vlakbij kunnen eten. Das nog voor waar de overstroming begint. Alleen nu was mijn weg naar de hoofdweg ook wat glibberig geworden door alle modder. Was vorige keer niet zoquote:Op maandag 24 februari 2025 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je nog een winkel kunnen bereiken door de regen?
Wordt het geen tijd voor een Thaise Bitter-auto?quote:Op maandag 24 februari 2025 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb bij een thais restaurantje hier vlakbij kunnen eten. Das nog voor waar de overstroming begint. Alleen nu was mijn weg naar de hoofdweg ook wat glibberig geworden door alle modder. Was vorige keer niet zo
ja das wel het plan in de toekomst. is ook veiliger. klein autootjequote:Op maandag 24 februari 2025 14:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wordt het geen tijd voor een Thaise Bitter-auto?
Als het het ziekenhuis was geweest was je niet live maar van tevoren opgenomen.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Live vanuit mijn nieuwe huis
Op Twitch?quote:Op maandag 24 februari 2025 14:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
jaaaaaaaaquote:Op maandag 24 februari 2025 14:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wist je dat nietquote:
waar is de livestream dan?quote:Op maandag 24 februari 2025 14:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik weet het niet meer of ik dat wist. Het is maandag, er zijn problemen met de dataflow op m'n werk en het zit achter m'n rechteroog dicht tegen de migraine aan.quote:
Ik OnlySnacksquote:Op maandag 24 februari 2025 15:04 schreef Strani het volgende:
[..]
De meesten van ons streamen alleen live via OnlyFans, dacht ik.
ja het is best heetquote:Op maandag 24 februari 2025 15:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Boh nice. Daar zou ik zeker naar kijken
Soms hou ik een bepaalde collega in de gatenquote:Op maandag 24 februari 2025 15:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer of ik dat wist. Het is maandag, er zijn problemen met de dataflow op m'n werk en het zit achter m'n rechteroog dicht tegen de migraine aan.
Dus ik weet het allemaal niet meer ESF1Gamer
Mukbal.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Boh nice. Daar zou ik zeker naar kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |