Zitten pas 3 jaar in een recessie.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
Duitsers zijn ook gewoon wat slimmer.
Kan ik mij niet voorstellen, moet toeval zijn. De PVV, UKIP, Partij van Orban, etc etc zijn gewoon mannen.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Verder ook gewoon een tactiek van dit soort partijen. Als je in Europa kijkt, heeft de lijsttrekker van de radicaal-rechtse partijen opvallend vaak een partner met een immigratieachtergrond (of is zelf immigrant).
Help tegen het schuldgevoel van neonazi's die erop stemmen, want "ook ik kende een buitenlander"
Het kapitalisme heeft er o.a. voor gezorgd dat het onderwijssysteem volledig is afgebroken in het oosten.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:58 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Toch goed hč, dat kapitalisme. Brengt wat ander soort mensen.
1 op de 5 Duitsers. Valt mee.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:02 schreef Pvt.Webster het volgende:
Afd valt wel mee allemaal. CDU/CSU grootste.
Geert heeft een partner met immigratieachtergrond.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan ik mij niet voorstellen, moet toeval zijn. De PVV, UKIP, Partij van Orban, etc etc zijn gewoon mannen.
Kan lang duren voor we zeker weten of FDP het haalt denk ik?quote:Op zondag 23 februari 2025 18:03 schreef phpmystyle het volgende:
Union, SPD en FDP coalitie denk ik.
Inderdaad gewoon een GroKo.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:02 schreef Pvt.Webster het volgende:
Afd valt wel mee allemaal. CDU/CSU grootste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |