SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
FDon't follow me. I am lost too
.
Nou ik hoop dat je er blij van bent gewordenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ook een decennium of 2 gedaan, maar dan met normale cola.quote:Op zondag 23 februari 2025 12:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar ik ontbijt soms ook met cola zero, mn maag is wel wat gewend
Ik sliep ook altijd met een colafles naast bed, voor als ik 's nachts dorst zou krijgen.![]()
quote:Op zondag 23 februari 2025 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook een decennium of 2 gedaan, maar dan met normale cola.
Ik sliep ook altijd met een colafles naast bed, voor als ik 's nachts dorst zou krijgen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
FFDon't follow me. I am lost too
.
@ vlees buiten de koelkast; mijn moeder maakte altijd vlees in vette jus klaar, en ze zette het dan tot de volgende dag in de kelderkast. De laag gestolde vet er overheen zou bacteriegroei belemmeren.
Geen idee, nooit ziek ervan geworden.![]()
Oh haha nee, dan drink ik wel gewoon water, lijkt me ook beter voor de tandenquote:Op zondag 23 februari 2025 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik sliep ook altijd met een colafles naast bed, voor als ik 's nachts dorst zou krijgen.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik had wel bier als ontbijt.quote:Op zondag 23 februari 2025 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]
1 biertje is een boterham.Don't follow me. I am lost too
.
Je wordt niet overal per sé ziek van. Maar het is niet echt gezond of goed voor je.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zoals het hoort!quote:Op zondag 23 februari 2025 12:56 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik had wel bier als ontbijt.
1 biertje is een boterham.![]()
![]()
Iedereen is welkom!quote:Neuh, heb geloof ik maar 1 keer voedselvergiftiging gehad en dat was van de chinees bij mn ex (vers, niet opgewarmd)
Die good to go boxen met sushi erin. Daar kan je wel echt ziek van worden.
En bij controle krijgt de ondernemer ook een dikke boete voor.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou jaquote:
Don't follow me. I am lost too
.
Hoe vet we vroeger aten was sowieso niet goed!quote:Op zondag 23 februari 2025 12:56 schreef Moeraskat het volgende:
Je wordt niet overal per sé ziek van. Maar het is niet echt gezond of goed voor je.Mijn vader was echt dol op dikke vetranden aan het vlees!
Groente werd altijd veel te lang gekookt, weg vitamines!![]()
Klassieker jaquote:Op zondag 23 februari 2025 12:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Iedereen is welkom!Neuh, heb geloof ik maar 1 keer voedselvergiftiging gehad en dat was van de chinees bij mn ex (vers, niet opgewarmd)
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oefquote:Op zondag 23 februari 2025 12:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe vet we vroeger aten was sowieso niet goed!Mijn vader was echt dol op dikke vetranden aan het vlees!
Groente werd altijd veel te lang gekookt, weg vitamines!
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Niks is goed.quote:Op zondag 23 februari 2025 12:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe vet we vroeger aten was sowieso niet goed!Mijn vader was echt dol op dikke vetranden aan het vlees!
Groente werd altijd veel te lang gekookt, weg vitamines!Don't follow me. I am lost too
.
Haha mijn vader ook! Van dat blubbervet van het stoofvlees!quote:Op zondag 23 februari 2025 12:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Groente werd altijd veel te lang gekookt, weg vitamines!
Tegenwoordig lijkt het vlees sowieso wel een stuk magerder.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Boontjes tot snot koken
Ja hè?quote:Op zondag 23 februari 2025 12:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha mijn vader ook! Van dat blubbervet van het stoofvlees!
Tegenwoordig lijkt het vlees sowieso wel een stuk magerder.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Doe mij maar kip..Don't follow me. I am lost too
.
Lekker de boontjes door een rietje naar binnen slurpen
Het meest veelzijdige stukje vlees..Don't follow me. I am lost too
.
Kip!Don't follow me. I am lost too
.
Scheelt weer kauwen.quote:Op zondag 23 februari 2025 12:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Lekker de boontjes door een rietje naar binnen slurpenDon't follow me. I am lost too
.
Kan je net zo goed alles in de blender doen. sneller klaar ook.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gemak dient de mens..Don't follow me. I am lost too
.
KFC. Goed idee.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
En toch wordt men steeds ouder..Don't follow me. I am lost too
.
Ik drink vrijwel nooit alcohol op zaterdagavond twee glaasjes rum na waar ik heel de avond over doe. Was met rock en roll mama de kroeg in en die bleef bestellenzquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik welquote:
.
Ouder en iedereen heeft kwaaltjesquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Seks en drugs, rock and rollDon't follow me. I am lost too
.
Even een uurtje op balkon gezeten. Ik heb mezelf well done gebakkenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Verschilde van keer tot keer.quote:
Gebakken aardappels waren ook kut: eerst helemaal kapot koken, dan in dikke plakken snijden en ff opbakken.![]()
![]()
Ik bespeur een traumaquote:Op zondag 23 februari 2025 13:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Verschilde van keer tot keer.
Gebakken aardappels waren ook kut: eerst helemaal kapot koken, dan in dikke plakken snijden en ff opbakken.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kree wat zeg je allemaal over Alexia dat meisje is 17 ofzo he ouwe viezerik.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Seks en drugs, rock and rollquote:Don't follow me. I am lost too
.
gedaan al,quote:
profiteer btw ff van zon en gelijk was doen enzo. scheelt weerDo what you love, love what you do!![]()
BolkkDon't follow me. I am lost too
.
Geen zon hier.Don't follow me. I am lost too
.
owh zo jong ?quote:Op zondag 23 februari 2025 13:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kree wat zeg je allemaal over Alexia dat meisje is 17 ofzo he ouwe viezerik.
Do what you love, love what you do!![]()
What is love...Don't follow me. I am lost too
.
Ja of hooguit 19 maar jij bent sowieso 20 jaar ouder.quote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
I know maat welke..quote:Op zondag 23 februari 2025 13:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Je flikkert er wat stroom doorheen en ze geven licht.
Maar ontdek net dat er een sticker in mijn lamp zit
Trust nobody![]()
26 juni wordt ze 20...Don't follow me. I am lost too
.
oeps.... naja is ze nog leukste.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja of hooguit 19 maar jij bent sowieso 20 jaar ouder.
Do what you love, love what you do!![]()
Volwassen dus.Don't follow me. I am lost too
.
Kelderkast was in de regel koel.quote:Op zondag 23 februari 2025 12:55 schreef ToT het volgende:
@ vlees buiten de koelkast; mijn moeder maakte altijd vlees in vette jus klaar, en ze zette het dan tot de volgende dag in de kelderkast. De laag gestolde vet er overheen zou bacteriegroei belemmeren.
Geen idee, nooit ziek ervan geworden.![]()
Koel
.
net maar val wel op jonger moet ik eerlijk zeggen n. in rede he dat dan wel.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Dat is geen geschikt product voor TGTG.quote:Op zondag 23 februari 2025 12:57 schreef Moeraskat het volgende:
Die good to go boxen met sushi erin. Daar kan je wel echt ziek van worden.
En bij controle krijgt de ondernemer ook een dikke boete voor.![]()
Dat geloof ik ja.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:10 schreef kree het volgende:
[..]
net maar val wel op jonger moet ik eerlijk zeggen n. in rede he dat dan wel.Don't follow me. I am lost too
.
Staat er wel opquote:Op zondag 23 februari 2025 13:11 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is geen geschikt product voor TGTG.
Mn vader haalt die wel eens, smaakte wel prima
ik vraag me btw wel eens af, amalia is ook gewoon meid ipv aanstaande koninging
ZOu iemand dr geneukt hebben denk? LOL kan toch bijna niet anders? en hoe gaat dat dan? lijkt me niet dat je dat ff kan zeggen ofzo?Do what you love, love what you do!![]()
Ik wil dat alleen maar vers.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Staat er wel op
Mn vader haalt die wel eens, smaakte wel prima![]()
![]()
Zou wel geen maagd meer zijnquote:Op zondag 23 februari 2025 13:13 schreef kree het volgende:
ZOu iemand dr geneukt hebben denk? LOL kan toch bijna niet anders? en hoe gaat dat dan? lijkt me niet dat je dat ff kan zeggen ofzo?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kree. Dit is geen sociaal acceptabel gesprek.Trotste mama van Ambar
Dan is het wel het lekkerstquote:
Hmm nu wel zin in sushi
nou ik vraag me dat af, maarja idd kleine kans met dr studie dingen enzo. soort van american pie zie ik er in.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Dat kun je idd niet ff zeggen.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:13 schreef kree het volgende:
lijkt me niet dat je dat ff kan zeggen ofzo?
Met je ??????![]()
je hebt het over sex met een minderjarige.. 21 maar nog te jong doe even normaal of probeer hetquote:
Smile, it's free therapy.![]()
De vragen des levensThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
gehehe ja ongeluk enzo.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:17 schreef maily het volgende:
[..]
Voor je het weet stort je neer met je vliegtuigDo what you love, love what you do!![]()
Nee zij is al 21quote:Op zondag 23 februari 2025 13:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je hebt het over sex met een minderjarige.. doe even normaal of probeer het![]()
niet overdrijven. heb ik nooit gedaan.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je hebt het over sex met een minderjarige.. doe even normaal of probeer hetDo what you love, love what you do!![]()
21 maar nog te jong kree..quote:Op zondag 23 februari 2025 13:18 schreef kree het volgende:
[..]
niet overdrijven. heb ik nooit gedaan.Smile, it's free therapy.![]()
Het is nog steeds creepy als je als man boven de 30 aan het fantaseren bent over vrouwen onder de 25. Ga weg ga heen
Trotste mama van Ambar
hahahahahaha. bij wijze van spreken he. jullie zijn toch altijd zo snel opgenaaid.Do what you love, love what you do!![]()
Prinsessen neuken niet.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:13 schreef kree het volgende:
ZOu iemand dr geneukt hebben denk? LOL kan toch bijna niet anders? en hoe gaat dat dan? lijkt me niet dat je dat ff kan zeggen ofzo?Don't follow me. I am lost too
.
Ik zie hem bijna nietquote:
.
dit wat ik me dus afvraag want kan me niet voorstellen enbzo, en wat als jij die gozer bent. LOLquote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik zou bijna een borrel nemen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Überhaupt nadenken over iemand anders zijn seksleven
Trotste mama van Ambar
Misschien moet je ff mailen naar haar.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:22 schreef kree het volgende:
[..]
dit wat ik me dus afvraag want kan me niet voorstellen enbzo, en wat als jij die gozer bent. LOLDon't follow me. I am lost too
.
zou het iemand wat uitmaken denk?quote:Op zondag 23 februari 2025 13:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heb je wat geslapen afgelopen nacht?Do what you love, love what you do!![]()
Bolk die...Don't follow me. I am lost too
.
ja wat was dr mail ook alweerquote:Op zondag 23 februari 2025 13:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Misschien moet je ff mailen naar haar.
?
info@rivd?Do what you love, love what you do!![]()
PrinsesAmalia@Oranje.nlquote:Op zondag 23 februari 2025 13:24 schreef kree het volgende:
[..]
ja wat was dr mail ook alweer
?
info@rivd?Don't follow me. I am lost too
.
Ik zou je wensen met de prinsessen kenbaar maken bij het plaatselijke politiekantoor. Daar kunnen ze je er vast wel bij helpen.Trotste mama van Ambar
Hoop doet leven..Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op zondag 23 februari 2025 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou je wensen met de prinsessen kenbaar maken bij het plaatselijke politiekantoor. Daar kunnen ze je er vast wel bij helpen.Do what you love, love what you do!![]()
De zon!!!!
Oh hij is alweer weg.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee maar er zit ook een half Nederland tussen jou en mij.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas neemt nog eens een koffie.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
nouja ti zit wel in de familie van dr pa iig.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Zodra jij piloot bent, werpt ze zich aan jouw voeten!Do what you love, love what you do!![]()
Dan doopt ze het nieuwe vliegtuig waar kree in gaat vliegen ✈️quote:Op zondag 23 februari 2025 13:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Zodra jij piloot bent, werpt ze zich aan jouw voeten!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En dan niet de fles kapot maar door het open raampje naar binnen.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan doopt ze het nieuwe vliegtuig waar kree in gaat vliegen ✈️
Kan hij meteen bijtanken.![]()
Ik gunHet haarquote:Op zondag 23 februari 2025 13:33 schreef Shii het volgende:
Amalia gaat gewoon lekker haar eigen vliegtuig vliegen.![]()
quote:Op zondag 23 februari 2025 13:31 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ti zit wel in de familie van dr pa iig.
Kom je straks aanvliegen met een ton aan schuld, maar dat betaalt ze na jullie huwelijk wel ff af!![]()
![]()
quote:Op zondag 23 februari 2025 13:33 schreef maily het volgende:
[..]
En dan niet de fles kapot maar door het open raampje naar binnen.
Kan hij meteen bijtanken.Ik dacht dat ik hard was!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 februari 2025 13:33 schreef maily het volgende:
[..]
En dan niet de fles kapot maar door het open raampje naar binnen.
Kan hij meteen bijtanken.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
tja in huwelijk zal het beetje geven en nemen zijn denk.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:34 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom je straks aanvliegen met een ton aan schuld, maar dat betaalt ze na jullie huwelijk wel ff af!Do what you love, love what you do!![]()
Men in Black?quote:Op zondag 23 februari 2025 13:33 schreef kree het volgende:
wacht shit, zag ff wat mannen in zwarte pakken hier net.Don't follow me. I am lost too
.
Zijn ze met een begrafenisauto?quote:Op zondag 23 februari 2025 13:33 schreef kree het volgende:
wacht shit, zag ff wat mannen in zwarte pakken hier net.![]()
Black is Black..Don't follow me. I am lost too
.
Zie eerst maar eens dat je normaal tegen een vrouw kan praten. En droom vooral verder.Trotste mama van Ambar
quote:Op zondag 23 februari 2025 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Zie eerst maar eens dat je normaal tegen een vrouw kan praten. En droom vooral verder.![]()
![]()
"Zeg Amalia schat, dump die prins Louis van Luxemburg nou ff en kom lekker bij mij wonen. De trap laten we mooi bekleden en ik denk dat dit huis zo goed als asbest-vrij is. Die Japanse Duizendknoop laten we maar staan, tenzij je een verdelger kunt inhuren. Zal ik een liedje voor je maken op de keyboard?"quote:Op zondag 23 februari 2025 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Zie eerst maar eens dat je normaal tegen een vrouw kan praten. En droom vooral verder.![]()
Had flink genoten vergeleken met vrijdag, daar was maar een paar sets leukquote:Op zondag 23 februari 2025 13:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Had gestreamd naar de TV en lag op de bankUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Maar niet perce ofzo enzo?quote:Op zondag 23 februari 2025 13:38 schreef ToT het volgende:
[..]
"Zeg Amalia schat, dump die prins Louis van Luxemburg nou ff en kom lekker bij mij wonen. De trap laten we mooi bekleden en ik denk dat dit huis zo goed als asbest-vrij is. Die Japanse Duizendknoop laten we maar staan, tenzij je een verdelger kunt inhuren. Zal ik een liedje voor je maken op de keyboard?"![]()
Peven pottegemse potten pouden pwondags pwemmen ponder pwembroek.quote:
Pe pijn pot peker? Pe pulle pinke!![]()
Area 2 vooral?quote:Op zondag 23 februari 2025 13:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had flink genoten vergeleken met vrijdag, daar was maar een paar sets leuk![]()
Blijven oefenenquote:Op zondag 23 februari 2025 13:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjah, ik heb het kreeiaans nog niet echt helemaal onder de knie!![]()
![]()
Ja maar vanaf 3.00 ofzo was het moeilijk kiezen want die set van Armin solo was ook lekker en dan ook nog de classics van Superstringsquote:Uw ADH vitamine Worst
er waas een heel interesssant filmpje btw over hoe koningshuizen in elkaar zaten. Ecjht. gejhehjeeDo what you love, love what you do!![]()
Oh nicequote:Op zondag 23 februari 2025 13:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar vanaf 3.00 ofzo was het moeilijk kiezen want die set van Armin solo was ook lekker en dan ook nog de classics van SuperstringsHeb je tot het eind gekeken?
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 23 februari 2025 13:42 schreef kree het volgende:
er waas een heel interesssant filmpje btw over hoe koningshuizen in elkaar zaten. Ecjht. gejhehjee![]()
Tot 5.15 toen begon ik wel moe te worden en ging ik naar bedquote:Op zondag 23 februari 2025 13:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh niceHeb je tot het eind gekeken?
Uw ADH vitamine Worst
Heb je al een datum geprikt?quote:Op zondag 23 februari 2025 13:44 schreef kree het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
kan wel trouwen met alexia denk dan.![]()
nou we moeten nog ff kletsen enzo en met de koning ok vinden, maar denk is wel beetje rondquote:Do what you love, love what you do!![]()
Hoe denk je het drukke leven 'als de man van' te kunnen combineren met jouw premierschap? Dat wordt druk hoor.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:47 schreef kree het volgende:
[..]
nou we moeten nog ff kletsen enzo en met de koining ok vinden, maar denk is wel beetje rondAutocorrect
(zelfst. naamw.)
waarom heb ik dit aan geklikt?quote:Op zondag 23 februari 2025 13:44 schreef kree het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
kan wel trouwen met alexia denk dan.![]()
die bruggen neem ik wel als ze komen.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe denk je het drukke leven 'als de man van' te kunnen combineren met jouw premierschap? Dat wordt druk hoor.Do what you love, love what you do!![]()
Écht niet!!!!! Ik word alleen maar jongerquote:Op zondag 23 februari 2025 13:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ouder en iedereen heeft kwaaltjes![]()
![]()
![]()
![]()
Het is alleen een beetje jammer dat ik over een paar simpele zinnetjes 3 x zo lang doe![]()
Allemaal de schuld van dat kut toetsenbord ding wat niet doet wat ik wil![]()
Want aan mij ligt het iig nooooit,..
Dus is het altijd de schuld van aderen ,en van dat kut ding wat mij tegenwerkt![]()
Hoe durftie
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
"Hee pa, ik mag toch wel pa zeggen he? Of moet het perce schoonpa zijn enzo?quote:Op zondag 23 februari 2025 13:47 schreef kree het volgende:
[..]
nou we moeten nog ff kletsen enzo en met de koning ok vinden, maar denk is wel beetje rond
Zeg, als ik nou met dat mokkeltje ga trouwen, kun jij ook wel opstappen. Wij nemen je taken wel over. Nu je er trouwens toch over begint; zal ik meteen er voor zorgen dat de politie vaker weggerende honden in duinen moet gaan opzoeken? We betalen toch belastingen voor ze!"![]()
omdat je dan mss nog eens iers leert als wat alleen AI je gaatr voorschotelen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Wil wel Iers leren, maar dat gaat dat filmpje mij niet helpenUw ADH vitamine Worst
toch denk ik dast het zo gaat he? moet toch zeggen zou niet graag in die schoenen staan van prinsessen. ?quote:Op zondag 23 februari 2025 13:50 schreef ToT het volgende:
[..]
"Hee pa, ik mag toch wel pa zeggen he? Of moet het perce schoonpa zijn enzo?
Zeg, als ik nou met dat mokkeltje ga trouwen, kun jij ook wel opstappen. Wij nemen je taken wel over. Nu je er trouwens toch over begint; zal ik meteen er voor zorgen dat de politie vaker weggerende honden in duinen moet gaan opzoeken? We betalen toch belastingen voor ze!"
Want mag dat enzo?Do what you love, love what you do!![]()
Daar helpt Whisky dan weer bijquote:Op zondag 23 februari 2025 13:50 schreef hemarookworst het volgende:
Wil wel Iers leren, maar dat gaat dat filmpje mij niet helpen![]()
Ja ho.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:51 schreef kree het volgende:
[..]
toch denk ik dast het zo gaat he? moet toch zeggen zou niet graag in die schoenen staan van prinsessen. ?
Want mag dat enzo?
Wel trouwen en niet in hun schoenen staan?![]()
Ik zei het tochquote:
neeeeee stel. als leuk zou vinden en elkaar dan wel/quote:Op zondag 23 februari 2025 13:52 schreef maily het volgende:
[..]
Ja ho.
Wel trouwen en niet in hun schoenen staan?
Maar zou dat mogen? ik denk dat het tegen gehouden zou worden. offfff mss ius het moderner nu?Do what you love, love what you do!![]()
Ligt eraan of jullie dezelfde schoenmaat hebben?quote:Op zondag 23 februari 2025 13:53 schreef kree het volgende:
[..]
neeeeee stel. als leuk zou vinden en elkaar dan wel/
Maar zou dat mogen? ik denk dat het tegen gehouden zou worden. offfff mss ius het moderner nu?![]()
Goed team zijn wijquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
dat hele koninklijk huis is fucked up nwel. als je ff die tree ziet in filmpje en de moeite oet om te kijken.
moet zeggen. leerde er wat van.Do what you love, love what you do!![]()
RustaaaaghDon't follow me. I am lost too
.
“Eerst tot tien tellen Moeraskat”quote:
- WERKT NIET
“Herhaal het”Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou, er was een LEGO blokje spoorloos. Kind in tranen. Alles overhoop.
Wie heeft het blokje gevonden in de plantenbak?
Juist ja.
Beter in de plantenbak dan erop getraptquote:Op zondag 23 februari 2025 13:57 schreef Moeraskat het volgende:
Nou, er was een LEGO blokje spoorloos. Kind in tranen. Alles overhoop.
Wie heeft het blokje gevonden in de plantenbak?
Juist ja.![]()
![]()
Is ook lastig; zo’n 18+ LEGO set als je kind bent.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Auw!quote:Op zondag 23 februari 2025 13:59 schreef maily het volgende:
[..]
Beter in de plantenbak dan erop getrapt![]()
Dacht ik ookquote:Op zondag 23 februari 2025 13:59 schreef maily het volgende:
[..]
Beter in de plantenbak dan erop getrapt![]()
![]()
Welke set heb je ?quote:Op zondag 23 februari 2025 13:59 schreef Moeraskat het volgende:
Is ook lastig; zo’n 18+ set als je kind bent.![]()
Jaquote:Op zondag 23 februari 2025 13:59 schreef maily het volgende:
[..]
Beter in de plantenbak dan erop getrapt
Het spijt mequote:Op zondag 23 februari 2025 13:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Écht niet!!!!! Ik word alleen maar jonger![]()
![]()
![]()
![]()
Het is alleen een beetje jammer dat ik over een paar simpele zinnetjes 3 x zo lang doe![]()
Allemaal de schuld van dat kut toetsenbord ding wat niet doet wat ik wil![]()
Want aan mij ligt het iig nooooit,..
Dus is het altijd de schuld van aderen ,en van dat kut ding wat mij tegenwerkt![]()
Hoe durftieWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ze is de ijsvogel aan het maken.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En ik ga straks aan die boom van Harry Potter beginnenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ga wat doen met mijn dag en ik raad iedereen aan dat ook te doen.Trotste mama van Ambar
Ja, de was wegwerkenquote:Op zondag 23 februari 2025 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga wat doen met mijn dag en ik raad iedereen aan dat ook te doen.
quote:Op zondag 23 februari 2025 14:02 schreef Moeraskat het volgende:
En ik ga straks aan die boom van Harry Potter beginnen![]()
![]()
Zie Kree al zwalken op die hoge hakken die die prinssen dragenquote:Op zondag 23 februari 2025 13:52 schreef maily het volgende:
[..]
Ja ho.
Wel trouwen en niet in hun schoenen staan?![]()
DIe man breekt zijn enkelsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Oké misschien is hij niet van HP. Straks op de doos kijken.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hij moet eerst maar eens bij ze in de buurt zien te komen.quote:Op zondag 23 februari 2025 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie Kree al zwalken op die hoge hakken die die prinssen dragen![]()
DIe man breekt zijn enkels![]()
Ik snap nu wel waar dat piloten gedoe vandaan komt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Klonk discutabelquote:Op zondag 23 februari 2025 14:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké misschien is hij niet van HP. Straks op de doos kijken.![]()
Je zet me aan het denken nuquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Laat dat maar aan Kree over, prive concertje op de piano of zoquote:Op zondag 23 februari 2025 14:04 schreef maily het volgende:
[..]
Hij moet eerst maar eens bij ze in de buurt zien te komen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Oké het was geen boom maar een plant.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
.
Daar moet een piemol in...Don't follow me. I am lost too
.
LalalalaaaaDon't follow me. I am lost too
.
![]()
.
Nou vooruitquote:Op zondag 23 februari 2025 14:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké het was geen boom maar een plant.![]()
Wuif met me mee...Don't follow me. I am lost too
.
![]()
.
BollukDon't follow me. I am lost too
.
HaShiiquote:
.
quote:Op zondag 23 februari 2025 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat dat maar aan Kree over, prive concertje op de piano of zo![]()
![]()
Zondagsrust...
Bestaat dat nog?Don't follow me. I am lost too
.
Bijna volDon't follow me. I am lost too
.
LapohuntDon't follow me. I am lost too
.
![]()
.
![]()
.
![]()
.
Yeah, you bleed just to know you're alive
Forum Opties Forumhop: Hop naar: