SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lekker tikken..Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
8 minuten terugspoelenquote:Op zondag 23 februari 2025 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoelaat op dat filmpje, geen zin een heel filmpje te kijkenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Tik
Don't follow me. I am lost too
.
andere tijden he. en als dat lukt betere manier.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT is prima te corrigeren met een paar woorden, zelfs zonder boosheid.Do what you love, love what you do!![]()
had ff dm van kodiak enzo. nu is vliegbevret halen wel gedoe enzo. maar denk wil beetje?Do what you love, love what you do!![]()
Fc knuddequote:
.
Als het je een beetje zou lukken om dat brevet te halen, moet je hem niet halen.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:34 schreef kree het volgende:
had ff dm van kodiak enzo. nu is vliegbevret halen wel gedoe enzo. maar denk wil beetje?![]()
Mooie blubquote:Op zondag 23 februari 2025 09:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Moest deze blub zijn![]()
BlubbolkDon't follow me. I am lost too
.
Weinig zin in komende week.Don't follow me. I am lost too
.
EetSequote:
.
het is mss niet heel anders als rijbewijs halen he?quote:Op zondag 23 februari 2025 09:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het je een beetje zou lukken om dat brevet te halen, moet je hem niet halen.
Tuurlijk wat hoger risico. maar ub essentie is wss niet anders.
en net zo streng of strenger dus.Do what you love, love what you do!![]()
Nog maar een koffie.Don't follow me. I am lost too
.
Laten we dansen..Don't follow me. I am lost too
.
Leukquote:Op zondag 23 februari 2025 09:36 schreef Paul het volgende:
mn weblogje op youtube @:dotteke
https://x.com/paulinthedark/status/1893580574754853034goed gedaan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mijn liefste..Don't follow me. I am lost too
.
![]()
Goedemorgen lieve fans en vrinden.
Het is tijd voor een nieuw hoofdstuk. Ik heb al een nieuwe pagina genomen en een mooie tekening gemaakt bij het hoofdstuknummertje.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dansen aan zee..Don't follow me. I am lost too
.
Kittiequote:Op zondag 23 februari 2025 09:40 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] Goedemorgen lieve fans en vrinden.
Het is tijd voor een nieuw hoofdstuk. Ik heb al een nieuwe pagina genomen en een mooie tekening gemaakt bij het hoofdstuknummertje.![]()
![]()
Je kunt met een caddy tegen geparkeerde auto's en een muur aan rossen en het navertellen. Met een vliegtuig is het wel anders.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:38 schreef kree het volgende:
[..]
het is mss niet heel anders als rijbewijs halen he?
Tuurlijk wat hoger risico. maar ub essentie is wss niet anders.
en net zo streng of strenger dus.![]()
Hai heb je lekker geslapen?quote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tjonge, zijn sommige hier nog steeds wakker of alweer?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jaquote:Op zondag 23 februari 2025 09:42 schreef Moeraskat het volgende:
Tjonge, zijn sommige hier nog steeds wakker of alweer?![]()
![]()
Ja, alleen met een zere onder rug wakker gewordenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
.
Sommige nog steeds!quote:Op zondag 23 februari 2025 09:42 schreef Moeraskat het volgende:
Tjonge, zijn sommige hier nog steeds wakker of alweer?
En hoi!![]()
![]()
Bizar. Ik ben daar echt te oud voorquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
![]()
.
Ow dat is kut.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, alleen met een zere onder rug wakker geworden![]()
![]()
.
Leuk is anders, maaaaaaar, dat gaat zo wel over joh. Beetje rekken en strekken en ik plop zo weer in vorm.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja ik trek dat ook nietquote:Op zondag 23 februari 2025 09:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bizar. Ik ben daar echt te oud voor![]()
ben ik me van bewust ja.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kunt met een caddy tegen geparkeerde auto's en een muur aan rossen en het navertellen. Met een vliegtuig is het wel anders.Do what you love, love what you do!![]()
Alweer, das niet best die rug van jou. Of je matras is niet goed meer voor jou rugquote:Op zondag 23 februari 2025 09:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, alleen met een zere onder rug wakker gewordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee rugquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
.
Maar hij is nog geen half jaar oudquote:Op zondag 23 februari 2025 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alweer, das niet best die rug van jou. Of je matras is niet goed meer voor jou rug
Even voelen..quote:
Ja!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik ga ff met kodiak praten als hij wil enzo. want denk die weet er meer van af.
Do what you love, love what you do!![]()
KutrugDon't follow me. I am lost too
.
Wat moet ik toch zonder jouquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Volgens mij het poepgaatjequote:
De kosten voor het behalen van een Private Pilot License (PPL) kunnen variëren afhankelijk van de vliegschool en de locatie. Hier is een overzicht van de gemiddelde kosten:
- Theoriecursus: Ongeveer ¤995.
- Lesmateriaal: Ongeveer ¤350.
- Radiotelefoniecursus (R/T cursus): Ongeveer ¤500.
- Language Proficiency Endorsement (LPE): Ongeveer ¤150.
- Vlieglessen (45 uur): Ongeveer ¤9.315.
In totaal kun je rekenen op een bedrag van ongeveer ¤11.310.
Daarnaast zijn er nog andere kosten zoals brandstof, landingsgelden en het uurtarief van de instructeur. Het is altijd goed om bij verschillende vliegscholen te informeren en de kosten te vergelijken.
Bron: CoPilot AI.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:
Vroeger wel. Nu niet meer. Tenzij ik. Nachtdienst heb.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
NUTS A NIVEAU.Don't follow me. I am lost too
.
O heb je dan wel de juiste voor je rug gehaaldquote:Op zondag 23 februari 2025 09:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar hij is nog geen half jaar oud
Of je het gewoon een rot rug net als ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Don't follow me. I am lost too
.
Maar dat is niet per definitie slechtquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb je dat vaak?quote:Op zondag 23 februari 2025 09:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vroeger wel. Nu niet meer. Tenzij ik. Nachtdienst heb.![]()
Bolkjequote:Don't follow me. I am lost too
.
Maar dat zei ik ook nietquote:Op zondag 23 februari 2025 09:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar dat is niet per definitie slecht![]()
![]()
Ik denk dat het het bed is. De bodemquote:Op zondag 23 februari 2025 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heb je dan wel de juiste voor je rug gehaald
Of je het gewoon een rot rug net als ikWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dan zat hij toch redelijk goed met 15.000 wat hij dacht kwijt te zijnquote:Op zondag 23 februari 2025 09:47 schreef gebrokenglas het volgende:
De kosten voor het behalen van een Private Pilot License (PPL) kunnen variëren afhankelijk van de vliegschool en de locatie. Hier is een overzicht van de gemiddelde kosten:
Daarnaast zijn er nog andere kosten zoals brandstof, landingsgelden en het uurtarief van de instructeur. Het is altijd goed om bij verschillende vliegscholen te informeren en de kosten te vergelijken.
Bron: CoPilot AI.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee dus dan zijn we het wel eensquote:
![]()
.
Ik ken een instructeurquote:Op zondag 23 februari 2025 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zat hij toch redelijk goed met 15.000 wat hij dacht kwijt te zijnWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat kan ook nog.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk dat het het bed is. De bodemWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yep, vooral zonder mij dusquote:Op zondag 23 februari 2025 09:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee dus dan zijn we het wel eens![]()
![]()
O dan kan jij misschien wel gratis les krijgenquote:
Ik heb ook wel eens regelmatig vliegles gehad. Als ze maar aan het juiste knopje zitten he
Kutkat.Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op zondag 23 februari 2025 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan kan jij misschien wel gratis les krijgen
Ik heb ook wel eens regelmatig vliegles gehad. Als ze maar aan het juiste knopje zitten he![]()
![]()
![]()
ok ik reken op 15.000 enzo. mss beetje voor over wel?quote:Op zondag 23 februari 2025 09:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Bron: CoPilot AI.Do what you love, love what you do!![]()
Preciesquote:Op zondag 23 februari 2025 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan kan jij misschien wel gratis les krijgen
Ik heb ook wel eens regelmatig vliegles gehad. Als ze maar aan het juiste knopje zitten heWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Sloopt mijn behang
.
Waarom doen ze dat..Don't follow me. I am lost too
.
Je merkt het al, weer slecht geslapen dan krijg je ditquote:
Ja ik had het meteen doorquote:Op zondag 23 februari 2025 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je merkt het al, weer slecht geslapen dan krijg je dit![]()
![]()
sommige doen paar keer cruise he of dure vakantie, ik zou dit er voor over hebben, maar ben nog even aan het kijken.Do what you love, love what you do!![]()
Lijm doet wonderen.Don't follow me. I am lost too
.
quote:Justin heeft alles door vandaag.
Ga gewoon met dat geld op vakantie en zie of je een leuke dame kunt vinden.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:53 schreef kree het volgende:
sommige doen paar keer cruise he of dure vakantie, ik zou dit er voor over hebben, maar ben nog even aan het kijken.
Vliegen lijkt me echt niet verstandig!![]()
![]()
![]()
Kree neemt vliegles. Bij de LM kunnen ze piloten gebruiken.
Good to go![]()
Wandelen
.
![]()
Puz is weer wakker en komt knuffelen.
![]()
RedShoe heeft kapot behang en gaat wandelen.
ik wil vliegenquote:Op zondag 23 februari 2025 09:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ga gewoon met dat geld op vakantie en zie of je een leuke dame kunt vinden.
Vliegen lijkt me echt niet verstandig!
Do what you love, love what you do!![]()
Vrije school kind jijquote:Op zondag 23 februari 2025 09:40 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] Goedemorgen lieve fans en vrinden.
Het is tijd voor een nieuw hoofdstuk. Ik heb al een nieuwe pagina genomen en een mooie tekening gemaakt bij het hoofdstuknummertje.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Justin is een beetje verlegen, die rode koontjes staan hem goed.
Wat zeg je allemaalquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tekening bij een nieuw hoofdstukquote:
Is typisch vrije school
![]()
Justin is aan het oefenen voor het euro songfestival. We hopen allemaal dat hij geen JustinKlein zal worden.
niet zo eigenlijk. ik denk dat het kan nl. maargoed zal wel duur geintje worden.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik teken gewoon graagquote:Op zondag 23 februari 2025 09:57 schreef greysbones het volgende:
T
[..]
ekening bij een nieuw hoofdstuk
Is typisch vrije school
Daarom, doen wat je zelf wiltquote:Op zondag 23 februari 2025 09:53 schreef kree het volgende:
sommige doen paar keer cruise he of dure vakantie, ik zou dit er voor over hebben, maar ben nog even aan het kijken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 23 februari 2025 09:57 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] Justin is aan het oefenen voor het euro songfestival. We hopen allemaal dat hij geen JustinKlein zal worden.![]()
![]()
* Moeraskat denkt aan haar opleiding tot drone piloot
* greysbones noteert in @gebrokenglas schriftje , Moeraskat tekent graagquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:
Ik zou graag op Curacao gaan wonen
Maar dat gaat ook niet gebeurenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
MK gaat uit bed en gaat koffie zetten voor haar nieuwe en oude FV’s.
Je ligt nog in bedquote:Op zondag 23 februari 2025 10:00 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] MK gaat uit bed en gaat koffie zetten voor haar nieuwe en oude FV’s.![]()
![]()
![]()
Grey heeft ook dromen. Ze wil graag op Curaçao wonen. Maar ze denkt dat er niet van gaat komen.
De meeste dromen zijn namelijk bedrog, en als greys wakker wordt, is ze in Nederland … nog.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Henk had daar een baan aangeboden gekregen als leraarquote:Op zondag 23 februari 2025 10:00 schreef greysbones het volgende:
Ik zou graag op Curacao gaan wonen
Maar dat gaat ook niet gebeuren
Maar omdat hij toen net een hartinfarct had gehad en ik herstellende van longkanker was hebben we dat niet gedaan. Medische zorg is daar een dingetje.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik krijg goeie info nu he. thanks voor die me doorverwees. maarja het is duur geintje, toch wil ik het wel eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 23 februari 2025 10:02 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] Grey heeft ook dromen. Ze wil graag op Curaçao wonen. Maar ze denkt dat er niet van gaat komen.
De meeste dromen zijn namelijk bedrog, en als greys wakker wordt, is ze in Nederland … nog.
Klein oponthoud.Don't follow me. I am lost too
.
Mijn oom en tante hebben er jaren gewoondquote:Op zondag 23 februari 2025 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Henk had daar een baan aangeboden gekregen als leraar
Maar omdat hij toen net een hartinfarct had gehad en ik herstellende van longkanker was hebben we dat niet gedaan. Medische zorg is daar een dingetje.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 23 februari 2025 10:02 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] Grey heeft ook dromen. Ze wil graag op Curaçao wonen. Maar ze denkt dat er niet van gaat komen.
De meeste dromen zijn namelijk bedrog, en als greys wakker wordt, is ze in Nederland … nog.
Poh, dat is echt wel een heel andere afslag.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Henk had daar een baan aangeboden gekregen als leraar
Maar omdat hij toen net een hartinfarct had gehad en ik herstellende van longkanker was hebben we dat niet gedaan. Medische zorg is daar een dingetje.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ow ik dacht je tante in Marokkoquote:Op zondag 23 februari 2025 10:04 schreef JustinK het volgende:
Ik heb een tante en een oom die wonen in een eikenboom
![]()
MK had ook een tante en een oom. Zij woonden in een eikenboom. Een eikenboom in Laren.
Ja das die anderequote:Op zondag 23 februari 2025 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow ik dacht je tante in Marokko![]()
![]()
Jij ookquote:Op zondag 23 februari 2025 10:04 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] MK had ook een tante en een oom. Zij woonden in een eikenboom. Een eikenboom in Laren.![]()
Hobbeldebobbel knor knorquote:Op zondag 23 februari 2025 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow ik dacht je tante in MarokkoWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oo ja ik ken er wel meer die er gewoond hebben.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn oom en tante hebben er jaren gewoond
Maar ons leek het niet verstandig, voor sommige klachten moet je echt met een vliegtuig naar elders omdat ze dat daar niet hadden.
Ik praat nu over 13 of 14 jaar terug heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Druk daar in die boomquote:Op zondag 23 februari 2025 10:04 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] MK had ook een tante en een oom. Zij woonden in een eikenboom. Een eikenboom in Laren.![]()
![]()
Jaquote:ze woonden naast opa bakkebaard.
Ow, je hebt 18 schuld en wil dit geld uitgeven aan vliegen?quote:Op zondag 23 februari 2025 10:04 schreef kree het volgende:
20K is dan wel weer veel, afgezien van de 18K schuld. naja.![]()
Ja, hier weet je wat je hebt aan zorg, daar was het maar afwachtenquote:Op zondag 23 februari 2025 10:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Poh, dat is echt wel een heel andere afslag.
De stap was te groot
Al zou ik zelf niet meegegaan zijn. Ik laat mijn kinderen en kleinkinderen niet achterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Happppppp niet zoooooquote:Op zondag 23 februari 2025 10:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, je hebt 18 schuld en wil dit geld uitgeven aan vliegen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zij woonden er 40 jaar geledenquote:Op zondag 23 februari 2025 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oo ja ik ken er wel meer die er gewoond hebben.
Maar ons leek het niet verstandig, voor sommige klachten moet je echt met een vliegtuig naar elders omdat ze dat daar niet hadden.
Ik praat nu over 13 of 14 jaar terug he
studie schuld met geen rente dus.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, je hebt 18 schuld en wil dit geld uitgeven aan vliegen?
en nja zou het wel willen?Do what you love, love what you do!![]()
Snap ik. En ze willen vast niet allemaal mee.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, hier weet je wat je hebt aan zorg, daar was het maar afwachten
De stap was te groot
Al zou ik zelf niet meegegaan zijn. Ik laat mijn kinderen en kleinkinderen niet achterWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Let iT gooooquote:Op zondag 23 februari 2025 10:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, je hebt 18 schuld en wil dit geld uitgeven aan vliegen?
Toen bestond ik nog niet eensquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik denk alleen de oudstequote:Op zondag 23 februari 2025 10:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Snap ik. En ze willen vast niet allemaal mee.
Hebben er 6 jaar gewoon ofzoquote:
Marine
Dus alles goed verzorgtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
geen visie hebben jullie. geen vooruitzicht.
ikke wel. damn ik wil gewoon vliegen in vliegtuigen.Do what you love, love what you do!![]()
Ow @JustinK de kantjes moeten weer gedaan wordenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hoeveel dotjes heb je?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja hoorquote:Op zondag 23 februari 2025 10:08 schreef kree het volgende:
ikke wel. damn ik wil gewoon vliegen in vliegtuigen.
Je bent veeeeel beter dan iedereen hier
![]()
Justin moet de kantjes er van af lopen.
Dan ga je het doen, niet alleen maar zeggen,m aar ook doen.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:08 schreef kree het volgende:
ikke wel. damn ik wil gewoon vliegen in vliegtuigen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
4 dotjes en 6kleindotjesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat zeg ik niet, maar ik leg me er ook nieut bij neer.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja hoor
Je bent veeeeel beter dan iedereen hierDo what you love, love what you do!![]()
Hey Stevenquote:
Wat een rijkdomquote:
Jouw kantjes?quote:Op zondag 23 februari 2025 10:08 schreef greysbones het volgende:
Ow @:JustinK de kantjes moeten weer gedaan worden![]()
![]()
Niet lullen maar doen Kreequote:Op zondag 23 februari 2025 10:10 schreef kree het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, maar ik leg me er ook nieut bij neer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Geen visie geen vooruitzicht.
* Moeraskat hangt zich op aan het klimaatakkoord.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Such a shame..Don't follow me. I am lost too
.
Mr Bastognequote:Op zondag 23 februari 2025 10:10 schreef StevenHyde het volgende:
Hoeft niet perse in de lucht te zijn.![]()
![]()
Talk talkDon't follow me. I am lost too
.
Mooi liedjeDon't follow me. I am lost too
.
Ja is het ookquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor jou..Don't follow me. I am lost too
.
Lekker hier blijvenquote:
Hey man, wandelze weer vandaag. Mooi weer. Ik ga zo ff naar mijn ouders wandelen.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja lekker hoorquote:Op zondag 23 februari 2025 10:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey man, wandelze weer vandaag. Mooi weer. Ik ga zo ff naar mijn ouders wandelen.Prima weer ervoor vandaag idd
![]()
IkGa ook zo aan de wandel.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey man, wandelze weer vandaag. Mooi weer. Ik ga zo ff naar mijn ouders wandelen.Don't follow me. I am lost too
.
Mooie dag...Don't follow me. I am lost too
.
Ik ga naar de koffie wandelen. En dan wachten tot kitten uit de kerk is.
Drukke dag voor de boeg?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Joh, daar was ik nog niet achter, goed dat je het zelf zegtquote:
Ik moet in beweging blijven..quote:
Anders slib je dicht.
.
Ja had ik ook zeker gedaan.quote:
Maar is nu geen sprake meer vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En anders heel je gezin oppakken en naar nieuw Zeelandquote:Op zondag 23 februari 2025 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja had ik ook zeker gedaan.
Maar is nu geen sprake meer vanWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja daag! Waarom ik?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Doe gewoon een groenequote:please
Niet echt. Zodadelijk wandelen naar mijn ouders en daar lunchen. Mijn zus en kinderen komen ookquote:Daarna thuis Ajax kijken. Verder niks
En jij?
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik blijf gewoon lekker hier in Nederland.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En anders heel je gezin oppakken en naar nieuw Zeeland
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 23 februari 2025 10:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]StoppSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Genoeg te doen dus.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Niet echt. Zodadelijk wandelen naar mijn ouders en daar lunchen. Mijn zus en kinderen komen ookDaarna thuis Ajax kijken. Verder niks
En jij?
Ik doe helemaal niets vandaag, of er moet onverwachts wat binnen komen lopen.
WIlde eigenlijk naar Doetichem shoppen maar al een paar dagen last van buikgriep
Dus waag het er maar niet op
Ow vervelend Dotquote:Op zondag 23 februari 2025 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Genoeg te doen dus.
WIlde eigenlijk naar Doetichem shoppen maar al een paar dagen last van buikgriep
Dus waag het er maar niet op![]()
![]()
![]()
Zielig, zij mag ook groenquote:Op zondag 23 februari 2025 10:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou dan geef ik 'm wel aan @:MizzezAmy
Nee dan is je eigen wc comfortabeler. Beterschap daarmee!quote:Op zondag 23 februari 2025 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Genoeg te doen dus.
Dus waag het er maar niet opBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik heb een ex in DoetinchemWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gaat wel weer over. Maar niet echt ideaal om te gaan shoppenquote:
Alhoewel ik gisteren wel naar Empe en Brummen ben geweestMaar is goed gegaan
Dit is geen kaart der liefde hoor. Zag je die boze ogen nietquote:Op zondag 23 februari 2025 10:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee zij weet de kaart der liefde wel te waarderenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Thnx komt vast goedquote:Op zondag 23 februari 2025 10:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee dan is je eigen wc comfortabeler. Beterschap daarmee!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Boze ogen zijn er alleen maar van mensen die het niet snappenquote:Op zondag 23 februari 2025 10:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit is geen kaart der liefde hoor. Zag je die boze ogen niet![]()
![]()
O jeequote:![]()
Doetichem was altijd een leuke stad om te shoppen, maar de laatste keer, nu zo 2 jaar geleden toen ik daar was waren veel winkels dicht.
Normaal ging ik iedere laatste zondag van de maand er naar toeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
De boel niet onder gescheten dus?quote:Op zondag 23 februari 2025 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat wel weer over. Maar niet echt ideaal om te gaan shoppen
Alhoewel ik gisteren wel naar Empe en Brummen ben geweestMaar is goed gegaan
![]()
![]()
Nee, gelukkig niet.quote:
Moet je toch niet aan denken he
Maar ik was wel weer blij om thuis te zijn
Ja snap ikquote:Op zondag 23 februari 2025 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
Moet je toch niet aan denken he
Maar ik was wel weer blij om thuis te zijn![]()
![]()
Ahwwwwquote:Op zondag 23 februari 2025 10:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou dan geef ik 'm wel aan @:MizzezAmy![]()
Justyyyyy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op zondag 23 februari 2025 10:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Amyyyyyyyyy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze vrouw weet te waarderen
@:Moeraskat
Maar is dan ook wel een beetje gekquote:Op zondag 23 februari 2025 10:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Amyyyyyyyyy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze vrouw weet te waarderen
@:Moeraskat
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Lekker gekquote:Op zondag 23 februari 2025 10:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar is dan ook wel een beetje gek![]()
![]()
ik zou toch graag piloot willen zijn. maar zie al. duur geintje.Do what you love, love what you do!![]()
Wtf ..quote:Op zondag 23 februari 2025 06:40 schreef kree het volgende:
[..]
weet wel en meestsal is het gezedllig. maar dit was gewoon onwijs menings verschil denk wel.
`dat is niet erg drenk? En kan ook best wel, maar mss liep t te veel uit. @:sally sorry. maar ook daarbij jij zelf ging er ook hard in.
Idd @Dotteke , dit lees ik idd later op de dag.
En ik ben van mening dat ik recht heb om héél erg boos te zijn op je, @kree
Maar ook dat lijkt je niet te snappen.
Mijn laatste ding erover.
Doei.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
ja dat je boos was op me wist ik al.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Wtf ..
Idd @:Dotteke , dit lees ik idd later op de dag.
En ik ben van mening dat ik recht heb om héél erg boos te zijn op je, @:kree
Doei.Do what you love, love what you do!![]()
soms kom je toch fokkerd tegen he die wel kunnen helpen.
of mss iig.Do what you love, love what you do!![]()
Jij?quote:Op zondag 23 februari 2025 10:44 schreef kree het volgende:
soms kom je toch fokkerd tegen he die wel kunnen helpen.
of mss iig.
Wil je wel geholpen worden...?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Oh shiiiiiitquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Salquote:Op zondag 23 februari 2025 10:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Wtf ..
Idd @:Dotteke , dit lees ik idd later op de dag.
En ik ben van mening dat ik recht heb om héél erg boos te zijn op je, @:kree
Doei.blijf gewoon
![]()
Wij zijn er ook allemaal nog heWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 23 februari 2025 10:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Salblijf gewoon
![]()
Wij zijn er ook allemaal nog he![]()
![]()
niet zo negatief doen, je weet dat ik iig altijd wel wilde hepen toch?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Dag, hoiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dat is een winstquote:
quote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: