Ach gut..... kijk in de spiegel, johquote:
Helemaal mee eens. Er is dan ook nergens etnische haat. Wat ik wel zie is een user die zich opstelt als een Ministry of Truth die bepaalt wat wel en niet gezegd mag worden. Die niet om kan gaan met een andere invalshoek dan zijn gebruikelijke bubbel en dan maar meteen met termen als buitenlanderhaat, etnische haat, moslimhaat begint te strooien. Die stiekem... nogal onverdraagzaam is.quote:Op zondag 23 februari 2025 00:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ach gut..... kijk in de spiegel, joh
En deze topicserie is niet bedoeld voor etnische haat uitleven.
Wie is die onverlaat die meteen met termen als buitenlanderhaat, etnische haat, moslimhaat begint te strooien ?quote:Op zondag 23 februari 2025 00:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Er is dan ook nergens etnische haat. Wat ik wel zie is een user die zich opstelt als een Ministry of Truth die bepaalt wat wel en niet gezegd mag worden. Die niet om kan gaan met een andere invalshoek dan zijn gebruikelijke bubbel en dan maar meteen met termen als buitenlanderhaat, etnische haat, moslimhaat begint te strooien. Die stiekem... nogal onverdraagzaam is.
Geen idee wat je hier probeert te zeggenquote:Op zondag 23 februari 2025 00:43 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wie is die onverlaat die meteen met termen als buitenlanderhaat, etnische haat, moslimhaat begint te strooien ?
Dat wordt niet meteen gedaan door fokusers...... Foei ...wat onverdraagzaam ben jij ...
Natuurlijk niet volgens jou beperkte visies.quote:Op zondag 23 februari 2025 00:46 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Geen idee wat je hier probeert te zeggen
Heb je anders iets inhoudelijks over de politiek in Nederland te melden?
quote:Ware emancipatie ligt niet in representatie, maar in het loslaten van de behoefte eraan. Vrijheid ontstaat niet door gezien te worden, maar door de ruimte om niet voortdurend rekenschap af te leggen over wie je bent. De kernvraag is niet “hoe bewijs ik mijn identiteit?”, maar waarom die vraag überhaupt nog relevant is. Alleen door identiteitsdenken los te laten, bouwen we een samenleving waarin niet afkomst, religie of geslacht de maatstaf is, maar wat we bijdragen en hoe we verbinden.
Dit is een oude koe uit de sloot. Ik denk dat iedereen dacht: hey wat een clown.quote:Op zondag 23 februari 2025 00:50 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Natuurlijk niet volgens jou beperkte visies.
Wat denken de fokkers van deze onverdraagzaamheid van ongematigde lieden toen een gematigd mens van islamitsche afkomst burgermeester werd in Arnhem. :
[ afbeelding ]
Lekker belangrijk wat ze in Iran doen, ze hebben daar zelf voor besloten dat het een goede idee is.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waarom is het bij anderen dan wel een probleem?
Voor het geval je het hebt gemist: er zijn na Mahsa vele, vele mannen en vrouwen in Iran gestorven of in de gevangenis beland omdat ze of geen hoofddoek wilden dragen (vrouwen dan) of in opstand kwamen ertegen.
Er zijn landen (waaronder dus Iran) waar het vrouwen wordt verplicht de hoofddoek om te doen met extreem veel geweld en er zijn Islamitische landen waar het vrouwen (deels) verboden is de hoofddoek te dragen omdat ze een seculiere samenleving willen.
Het is een veel groter topic dan jouw oma uit Groningen. Dat je die erbij haalt als vergelijking is van een niveau om te huilen.
Ik denk dat de Oekraine de komende tijd het leidende onderwerp is. Prima slagschaduw om impopulaire maatregelen mbt stikstof door te duwen.quote:Op zondag 23 februari 2025 08:43 schreef Kickinalfa het volgende:
Overigens, nu de voorspelling van Geert niet is uitgekomen omtrent een potentiële kabinetsval, stikstof grotendeels is gecoverd door de minister/Schoof zijn commissie lijkt alles wel weer redelijk op de rit.
Stikstof gecoverd? Alles op de rit?quote:Op zondag 23 februari 2025 08:43 schreef Kickinalfa het volgende:
Overigens, nu de voorspelling van Geert niet is uitgekomen omtrent een potentiële kabinetsval, stikstof grotendeels is gecoverd door de minister/Schoof zijn commissie lijkt alles wel weer redelijk op de rit.
Met een gerust hart het reces in. Even welverdiend bijkomen van al die wetten, inbreng en amendementen.quote:Op zondag 23 februari 2025 08:43 schreef Kickinalfa het volgende:
ai, helaasquote:Op zondag 23 februari 2025 00:56 schreef Richestorags het volgende:
[ x ]
Mooi betoog over identiteitsdenken als verzwakking in plaats van versterking.
[..]
Ik denk dat ze het best lang kunnen rekken. Als je iemand als Jort Kelder hoort die serieus ingaat op Nazi Musk die voor eigen gewin op ketamine met een kettingzaag staat te zwaaien en zich hardop afvraagt of we ook Nederland kunnen strippen van alle "onnodige uitgaves".quote:Op zondag 23 februari 2025 09:07 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat ze nog tot het najaar doormodderen. Net als Rutte I lijkt een PVV kabinet dan dus een houdbaarheidsdatum van 1,5 jaar te hebben.
https://nos.nl/collectie/(...)e-opkomst-sinds-1990quote:Wilders feliciteert AfD-leider Weidel
PVV-leider Wilders feliciteert op X AfD-leider Alice Weidel. "Gratuliere", schrijft hij.
Wilders benoemt daarnaast de "grote nederlaag" van Scholz. CDU/CSU-leider Friedrich Merz, de partij die volgens de eerste prognose de verkiezingen wint, zoals ook werd verwacht, noemt Wilders niet.
Ik denk niet dat daar nou heel veel draagvlak voor is.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:05 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het best lang kunnen rekken. Als je iemand als Jort Kelder hoort die serieus ingaat op Nazi Musk die voor eigen gewin op ketamine met een kettingzaag staat te zwaaien en zich hardop afvraagt of we ook Nederland kunnen strippen van alle "onnodige uitgaves".
Ja, laten we hier ook vechten en alle bestaanszekerheid voor onszelf opheffen. Maak het maar zo dat iedereen moet bewijzen bestaansrecht te hebben voor de bazen en de opperbazen. Terug naar klassensystemen en de grootste bek eerst.
Afd was zelfs te radicaal voor Le Pen en consorten om in het EP een coalitie mee te vormen, omdat er letterlijk nazis in die partij zitten. Maar gelukkig hebben we hier een basislijn voor de rechtsstaat hè Pietertje!quote:Op zondag 23 februari 2025 19:32 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
https://nos.nl/collectie/(...)e-opkomst-sinds-1990
Faber is in inmiddels weer rechts ingehaald
Wilders durft het helaas niet te laten klappen op Oekraïne.quote:Op zondag 23 februari 2025 08:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat de Oekraine de komende tijd het leidende onderwerp is. Prima slagschaduw om impopulaire maatregelen mbt stikstof door te duwen.
Meegaan met het momentum in de tijd is ook een optie.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat daar nou heel veel draagvlak voor is.
#Hoedanquote:Op zondag 23 februari 2025 19:44 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Meegaan met het momentum in de tijd is ook een optie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |