SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Fiction Factory (Feels like) Heaven
quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wel toepasselijk
Ah en een verzoekplaatje van Trump China in your hand
Ik vind het wel een fijn nummerquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:20 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En waarom staat deze er niet meer in?
Ja, daarom.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind het wel een fijn nummer
Voor mij echt jaren een misheard lyric geweest…quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Voor mij e ht jaren een misheard lyric geweest…
Ik dacht altijd dat het Grammar boys was
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:30 schreef Symphonic het volgende:
Stevie vond dit Nicks, maar ze deed toch mee
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Klein Orkest _ laat mij maar alleen
Goede avond, DJ11.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:40 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 meldt zich toch nog even
Goedenavond
Olaquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:40 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 meldt zich toch nog even
Goedenavond
Dat valt me nog niet tegen.quote:
Ja volgens mij wel. Maar dan meer als caberatier dan zangerquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat valt me nog niet tegen.
Treedt hij nog op?
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Eens…
Open Sesame >> Leila erin >> Close Sesame >> Probleem opgelost
Hij is echt een goede cabaretierquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Maar dan meer als caberatier dan zanger
Niet mijn smaak.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij is echt een goede cabaretier
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Eens…
Open Sesame >> Leila erin >> Close Sesame >> Probleem opgelost
Ik ging vroeger veel naar cabaretiers, nu niet meer, maar ik had hem wel op mijn wishlist staan.quote:
Er zijn wel nummers van haar die ik echt kan waarderenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het is niet helemaal mijn muziek. Maar zij is wel gewoon een goede artieste![]()
Valt het ook wel eens erg tegen?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:53 schreef livelink het volgende:
Ik ben bij vele cabaretiers geweest, maar de laatste jaren ga ik alleen nog maar naar beginnende cabaretiers. Die hebben dan try-outs bij ons in het theater en dat vind ik dan soms wel verrassend.
Nee, eigenlijk niet. Maar komt ook omdat ik eigenlijk zonder verwachtingen naartoe ga. En dan gebeuren er altijd wel wat leuke dingen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Valt het ook wel eens erg tegen?
Moet ik ook maar eens doen. Vergeet alleen altijd kaartjes te kopen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Maar komt ook omdat ik eigenlijk zonder verwachtingen naartoe ga. En dan gebeuren er altijd wel wat leuke dingen.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:56 schreef livelink het volgende:
Ik wil Kid Creole zeggen met Who's Johnny, maar ik weet dat het niet goed is.
Alex is wel leukquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben nog maar bij 3 cabaretiers geweest. Theo Maassen, Philippe Geubbels en Alex Agniew
Die laatste is het minst bekend, maar die vond ik eigenlijk het leukst
Ja, jij hebt nu dat nieuwe centrum vlakbij. Juist bij die beginners is het nog niet uitverkocht vaak en dan kun je gewoon op het laatst op de bonnefooi nog gaan.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet ik ook maar eens doen. Vergeet alleen altijd kaartjes te kopen.
Maar ik hoor pas later dat ze geweest zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, jij hebt nu dat nieuwe centrum vlakbij. Juist bij die beginners is het nog niet uitverkocht vaak en dan kun je gewoon op het laatst op de bonnefooi nog gaan.
Dat gebeurt me ook wel, maar over het algemeen ga ik ieder jaar wel naar de dingen die ik wil zien/horen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar ik hoor pas later dat ze geweest zijn.
Doet haar naam geen eer aan, die vrouw.quote:Op zondag 23 februari 2025 00:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat gebeurt me ook wel, maar over het algemeen ga ik ieder jaar wel naar de dingen die ik wil zien/horen.
Alleen Christel de Laat is me nog niet gelukt verdorie![]()
Er werd een extra show ingelast. Verkoop startte om 12:00 uur, ik was er 12:00 sharp.. uitverkocht
quote:Op zondag 23 februari 2025 00:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Doet haar naam geen eer aan, die vrouw.
Als ik nog eens aan kaartjes kan komen, zal ik het je laten weten.quote:Op zondag 23 februari 2025 00:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat gebeurt me ook wel, maar over het algemeen ga ik ieder jaar wel naar de dingen die ik wil zien/horen.
Alleen Christel de Laat is me nog niet gelukt verdorie![]()
Er werd een extra show ingelast. Verkoop startte om 12:00 uur, ik was er 12:00 sharp.. uitverkocht
Heel graagquote:Op zondag 23 februari 2025 00:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Als ik nog eens aan kaartjes kan komen, zal ik het je laten weten.
Nee, inderdaad...quote:Op zondag 23 februari 2025 00:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Melting en ik hebben geen ondertiteling nodig bij Christel de Laat![]()
Ik kan haar ook prima verstaanquote:Op zondag 23 februari 2025 00:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Melting en ik hebben geen ondertiteling nodig bij Christel de Laat![]()
Ik ben in gestaag tempo nog steeds bezig met het ontdekken van muziek uit de 70s en vroege 80s. ELO is zeker één van m'n favoriete bands wat dat betreft.quote:Op zondag 23 februari 2025 00:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben ermee opgegroeid.
Mijn broer had alles van ze.
Styx is ook een fijne band uit die tijdquote:Op zondag 23 februari 2025 00:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ben in gestaag tempo nog steeds bezig met het ontdekken van muziek uit de 70s en vroege 80s. ELO is zeker één van m'n favoriete bands wat dat betreft.
quote:Op zondag 23 februari 2025 00:20 schreef DJ11 het volgende:
Ah, deze keer wel de Sure Is Pure edit(recent draaide Melting het origineel)
Blue Boy - Remember Me (Sure Is Pure edit)
Slaap lekker.quote:Op zondag 23 februari 2025 00:22 schreef Symphonic het volgende:
Ik haal net de eindstreep niet vandaag.
Dank voor de fijne muziek en toch een aantal onbekende nummers.
Slaap lekker voor straks
Welterusten symphquote:Op zondag 23 februari 2025 00:22 schreef Symphonic het volgende:
Slaap lekker voor straks
Welterustenquote:Op zondag 23 februari 2025 00:22 schreef Symphonic het volgende:
Slaap lekker voor straks
quote:
quote:Op zondag 23 februari 2025 00:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Cheap Trick I Want you to want me
Is er nog niet eens zo lang uit, zie ik.quote:Op zondag 23 februari 2025 00:28 schreef Melting het volgende:
En deze hoort toch zeker in de top 2000!
En toch is dat al te lang.quote:Op zondag 23 februari 2025 00:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Is er nog niet eens zo lang uit, zie ik.
Heb jij hem ook al gespot tijdens je wandelingen?quote:Op maandag 24 februari 2025 11:06 schreef Tjoent het volgende:
briljant weer! Oehoe-oe-oe
[ afbeelding ]
Nee, nog niet. Maar hier in de wijk woont wel een mevrouw Kuilgraverquote:Op maandag 24 februari 2025 16:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij hem ook al gespot tijdens je wandelingen?
quote:Op maandag 24 februari 2025 17:11 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Maar hier in de wijk woont wel een mevrouw Kuilgraver![]()
Dus er is een overeenkomst.
Mwah... meer een beetje dit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is geheimtaal![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:35 schreef Tjoent het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is geheimtaal![]()
Ai, een psalm om mee te beginnen vind ik vrij heftig.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:57 schreef DJ11 het volgende:
Vandaag vooraf:
• Teodor Wolgers & Merit Hemmingson - Fäbopsalm
Ik vind het wel een boeiend stukje muziek, vandaarquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, een psalm om mee te beginnen vind ik vrij heftig.
Zeker, maar ik zoek vanavond ook wel naar wat opwekkends.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een boeiend stukje muziek, vandaar
Goedenavond
Wie weet wat er langskomt. En je hebt er natuurlijk zelf ook invloed op. Verzoekjes / suggesties zijn welkom via DMquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeker, maar ik zoek vanavond ook wel naar wat opwekkends.
Oh, dat overlijden heb ik gemistquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:01 schreef DJ11 het volgende:
De uitzending begint vandaag rustig, met een zangeres die deze week overleed:Roberta Flack - Killing Me Softly With His Song
Tja, heel andere uitvoering in een andere stijl. Ik vind het niet persé slecht, maar geef toch ook de voorkeur aan het origineel. Ik kwam ook nog een Ben Liebrand disco mix tegen, maar dat wilde ik jullie niet aandoenquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Als je dit dan hoort dan is Lauren Hill toch maar een matige zangeres die zielloos zingt
Dit vind ik wel leukquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:17 schreef DJ11 het volgende:
Een track met samples van Russische ruimtevaarders...PPK - ResuRection (radio mix)
Ja, komt me ook enigszins bekend voor.quote:
Goedenavond MadMasterquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beltoon van mijn collega.
Goedenavond!
Ik durf bijna niet te zeggen wat er hierna komt, maar goedenavondquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beltoon van mijn collega.
Goedenavond!
Russians hoor ik, we hebben een USSR thema?quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik durf bijna niet te zeggen wat er hierna komt, maar goedenavond
Putin on the ritzquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik durf bijna niet te zeggen wat er hierna komt, maar goedenavond
Er zitten wat Russische invloeden in deze uitzending, ja. Maar echt een thema is het niet.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Russians hoor ik, we hebben een USSR thema?
Zeker. Maar Rusland zwicht ook onder het juk van een dictator, vandaar.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:24 schreef MadMaster het volgende:
Eerst Oekraïne free, dan zien we daarna wel weer verder…
quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:32 schreef DJ11 het volgende:
Scott Walker - The Old Man's Back Again (Dedicated To The Neo-Stalinist Regime)
Coolquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:35 schreef DJ11 het volgende:
Moby - Lift Me Up
Hierna: een bijzonder verzoekje van DDM. Jullie merken het vanzelf wel
Ja, dit kan zo mee met de Europese top van toen. Hoef je anno 2025 niet meer te proberen. Hoewel... er komt straks nog een Nederlandse band langs.quote:
Saai naar mijn meningquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:50 schreef livelink het volgende:
Ik las dat onze ESF-inzending is uitgelekt. Iemand hem gehoord en is het wat?
Veel la-la-la, typisch Cloot…quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:50 schreef livelink het volgende:
Commercieel, Frans en Engels, precies de sound die je van Claude kunt verwachten. Ik neem het voor kennisgeving aan.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:50 schreef livelink het volgende:
Geinig ditquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:51 schreef DJ11 het volgende:
De wat minder bekende, maar best leuke opvolger van Move Your Feet:Junior Senior - Rhythm Bandits
Ik vind het jammer dat "we" meedoen, na het debacle van afgelopen jaar. Ik vind het daarnaast jammer dat het publiek niets te vertellen heeft. Andere landen zoals Zweden, Noorwegen en Italië pakken dat heel anders aan.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou volgens velen gaan we hiermee winnen.
Mwah….
Mij ook niet meer. Vorig jaar definitief afgeknapt. Ik blijf wel nieuwe muziek luisteren en daarbij komen soms liedjes voorbij die aan (een voorronde van) het ESF meedoen.quote:
Het is toch wel een redelijke hit geweest; de voorloper van All Together Now:quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:04 schreef MadMaster het volgende:
Vanaf het moment dat de zang er in kwam ken ik het niet…
Dit is niet de muziek waarbij ik aandachtig naar de tekst luister…quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is toch wel een redelijke hit geweest; de voorloper van All Together Now:The Farm - Groovy Train (Groovy club mix)
Sorry, not sorryquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:08 schreef DJ11 het volgende:
PutinTaco - Puttin' On The Ritz
Hierna dus een verzoekje van Livelink
Deze hoor je inderdaad niet zo vaak meerquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:08 schreef livelink het volgende:
Altijd leuk om deze weer eens te horen.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:09 schreef DJ11 het volgende:
Dit liedje gaat mode. Straks komt er een nummer over een rugzak voorbijNog heel specifiek omschreven ook...
Goed bezigquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:14 schreef MadMaster het volgende:
Vorige week was ik nog naar Les Miserables in de Ziggo Dome en komend weekend gaan we naar Phantom Of The Opera in Antwerpen…
Er valt weinig toe te lichten. Ik had zin in iets heel anders even.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:13 schreef DJ11 het volgende:
Livelink mag ik dit zelf toelichten. Brei ik ondertussen richting een verzoekje van een stiekeme luisteraar
quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goed bezig
Wij schuiven morgen aan bij Yorick
Hierna: een verzoekje van een mysterieuze luisteraarquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:17 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer is vaker gedraaid dan het origineelAlestorm - In The Navy
Met zijn liedjes van Paul McCartney? Die heb ik ook binnenkort op mijn agenda staan.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goed bezig
Wij schuiven morgen aan bij Yorick
Yup. Leuk dat je ook gaatquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Met zijn liedjes van Paul McCartney? Die heb ik ook binnenkort op mijn agenda staan.
De link naar 'kwarktassen' zal ik maar niet maaken…quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:22 schreef DJ11 het volgende:
Even naar de 60s, voordat we naar 2025 gaan om over heel specifieke rugzakken te praten...Herman's Hermits - No Milk Today
Ik ben een beetje uit de straattaal.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De link naar 'kwarktassen' zal ik maar niet maaken…
Volgens mij is die term al heel oud…quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben een beetje uit de straattaal.
Het is niet best als die op je rug hangenquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De link naar 'kwarktassen' zal ik maar niet maaken…
Ik moest het googelen, achteraf had ik het kunnen raden, maar ik ben vanavond niet zo helder.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij is die term al heel oud…
Tante Julia moest haar borsten ook van de schouders halen…quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is niet best als die op je rug hangen
Bestaand merk. Geen idee waarom ze er over zingenquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:27 schreef livelink het volgende:
JanSport moest ik ook googelen trouwens. Nooit van het merk gehoord.
Ik wel, maar heb geen idee waar het vandaan komt…quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:27 schreef livelink het volgende:
JanSport moest ik ook googelen trouwens. Nooit van het merk gehoord.
Er is trouwens een originele versie van dit nummer die heel anders klinkt. Maar ik vind deze wat fijner. Staat geloof ik ook in deze vorm op hun compilatie-albums.quote:
Het breidt zich wel uit ja.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:33 schreef DJ11 het volgende:
Ik krijg steeds vaker de indruk dat dit nummer op steeds meer landen van toepassing is....Genesis - Land Of Confusion
Ik denk dat het bij mijn drie favoriete Genesis-nummers hoortquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Oei, als liefhebber van Genesis vind ik dit verschrikkelijk…
Waarom?quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Oei, als liefhebber van Genesis vind ik dit verschrikkelijk…
Meteen al weer mooi.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:37 schreef DJ11 het volgende:
Er komt zo nog een verzoekje van Modus aan. Eerst nog even deze:Charlie Winston - Losing Touch (radio edit)
Eens wel.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het te poppie voor Genesis, het past niet bij ze.
Denk ik…
Er is ook een meer ingetogen, wat langere versie. De radio-edit is een tikje versneld, ingekort en bevat wat extra productie.quote:
Stille Willie. Dat ga ik altijd onwillekeurig in mijn hoofd zingen bij dit nummer.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:41 schreef DJ11 het volgende:
Met dank aan @:Modus voor dit verzoekje:Stan Ridgway - Camouflage
Rawhide!quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Stille Willie. Dat ga ik altijd onwillekeurig in mijn hoofd zingen bij dit nummer.
Klinkt wel prima, ja.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Eigenwijs plaatje van een jonge Amerikaanse zangeres. Origineel, daar houd ik wel van.Colby! - To Each Their Own
Ken ik zowaarquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:52 schreef DJ11 het volgende:
Black blijkt meer muziek te hebben gemaakt dan Wonderful Life...Black - Everything's Coming Up Roses
Sweetest Smile bijvoorbeeld. Dit is een niemendalletje hoor, vergeleken bij die andere twee.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:52 schreef DJ11 het volgende:
Black blijkt meer muziek te hebben gemaakt dan Wonderful Life...Black - Everything's Coming Up Roses
Over nog eens 7 jaar kan ik eens aan mijn pensioen beginnen te gaan denken.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:56 schreef DJ11 het volgende:
Even rondgesnuffeld in oude jaarlijsten. Deze plaat is ook alweer bijna 7 jaar oud. Amper voor te stellen; de tijd vliegt.Tunng - Flatland
quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:08 schreef DJ11 het volgende:
MadMaster die net weggaat voordat ik PSB instart, ook wel eens verfrissendMeestal komt -ie dan net aanwaaien.
Heel mooi inderdaad.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:13 schreef DJ11 het volgende:
Ik kende dit nummer niet, maar nu ik het wél ken, vind ik het meteen prachtig....Chris de Burgh - Leningrad
Volledig voorspelbaar, jaquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:17 schreef DJ11 het volgende:
Sommige dingen zijn heel verrassend en onverwacht. Andere zijn volledig voorspelbaar...
Same Title, Different SongDe slotsong is uiteraard:
Billy Joel - Leningrad
Voor mij geldt dat -ie nog nooit zo dicht tegen de befaamde #1-plek heeft aangezeten als momenteel...quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Volledig voorspelbaar, ja![]()
Ik ben fan van Billy Joel, maar verkies Chris DeBurgh nu toch wel veruit. Dit nummer is het net niet voor mij.
Je moet darten?quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:56 schreef livelink het volgende:
Ik ben er vanavond helaas alweer niet bij @:melting
Dinerdate met man. Doen we tegenwoordig vaker en donderdag blijkt vaak de beste dag.quote:
Veel plezier, hopelijk is het een leuke man…quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Dinerdate met man. Doen we tegenwoordig vaker en donderdag blijkt vaak de beste dag.
Hoop het ook. Is elke keer weer afwachten.quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel plezier, hopelijk is het een leuke man…
Veel plezier dan..... maar vooral.... smakelijk eten.quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Dinerdate met man. Doen we tegenwoordig vaker en donderdag blijkt vaak de beste dag.
Laat het smaken.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:00 schreef MadMaster het volgende:
En ik moet nog beginnen met dineren…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |