Heroes was een veel beter nummer en wist ook niet de televote te winnen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:53 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is gewoon een matig liedje. Gaat op Eurovisie echt niet veel televotes halen.
Natuurlijk, het is Zweden. Al schijten ze heel het podium onder.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:58 schreef Momo het volgende:
Ze zijn in de studio nog steeds de papiersnippers van Mans aan het opruimen, zou dat mogen eigenlijk op ESF?
Funny cuz it's truequote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Natuurlijk, het is Zweden. Al schijten ze heel het podium onder.
De Zweedse head of show zal hem vast een goede running order geven, voor de break of aan het eind.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:58 schreef Momo het volgende:
Ze zijn in de studio nog steeds de papiersnippers van Mans aan het opruimen, zou dat mogen eigenlijk op ESF?
Aha Bedankt voor de uitleg haha..quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:25 schreef Sableheart het volgende:
Sauna naar finale, Ella krijgt een tweede kans
Ja! Rare volgorde!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:25 schreef PinkLow het volgende:
Ik dacht dat het meisje door was? huh
Correctquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:25 schreef Sableheart het volgende:
Sauna naar finale, Ella krijgt een tweede kans
Sauna's zijn goddelijkquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:44 schreef NailQueen het volgende:
Sauna's lijken mij vreselijk maar Bara bada bastu is wel een feestje
In een benauwde ruimte zitten met naakte bezweten mensen klinkt voor mij niet echt aantrekkelijkquote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:00 schreef Momo het volgende:
[ x ]
De community heeft niet zoveel zin in een Mans winst op ESF
Same, Loreen kon ik dan nog wel begrijpen, maar als dit wint. Kom op.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:00 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Het zou goddelijk zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat zou het toch leuk zijn als Zweden een keer fuck ik denkt en gewoon met zoiets gaat.
Ik doe het 2 keer per week in de sportschoolquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
In een benauwde ruimte zitten met naakte bezweten mensen klinkt voor mij niet echt aantrekkelijk
Het is ook allemaal teveel zo vlak na Loreen, de Zweedse shitshow van vorig jaar en het feit dat ze altijd met dezelfde formule komen. Verder helpt een overkill aan Mans ook niet mee, hoe leuk ik 'm eigenlijk ook vind.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:00 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Het is echt belachelijk leuk.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:42 schreef blackswangreen het volgende:
Kaj moet toch gewoon Melfest winnen? Wat een fantastisch schlagerliedje is dat!
Wrecking Ball van Miley Cyrus.quote:Op zondag 23 februari 2025 00:23 schreef NailQueen het volgende:
Dat stukje met "Maybe the last chance that we get. No tears. No regrets". De melodie doet me ontzettend denken aan een ander liedje maar ik kan er niet op komen
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb daar ook dagen m'n hoofd over gebroken maar die zinnen zijn de exacte melodie van dit stukje:quote:Op zondag 23 februari 2025 00:23 schreef NailQueen het volgende:
Dat stukje met "Maybe the last chance that we get. No tears. No regrets". De melodie doet me ontzettend denken aan een ander liedje maar ik kan er niet op komen
Bekijk deze YouTube-video
quote:
JA! Dat is hem. Ik kwam er maar niet op!quote:Op zondag 23 februari 2025 00:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb daar ook dagen m'n hoofd over gebroken maar die zinnen zijn de exacte melodie van dit stukje:
I can't live a lie
Running for my life
I will always want you
(You came in like a wrecking ball)
quote:Op zondag 23 februari 2025 00:36 schreef Cee het volgende:
[..]
We zeggen steeds het zelfde maar net iets anders we lijken wel een Zweedse inzending op esf.
Ja die jury zal hoe dan ook wel vol voor Måns gaan.quote:Op zondag 23 februari 2025 01:05 schreef d_elise het volgende:
Ik durf er gewoon niet op te hopen want het is gewoon 99.9% zeker dat Mans mag opdraven in Zwitserland. Alhoewel ik het stiekem ook leuk zou vinden als dat generieke popliedje wordt afgestraft in Bazel, maar zelfs dat zie ik niet gebeuren.
Ik moet er ook echt nog even niet aan denken dat ze weer die gelikte meuk gaan sturen. 🫣quote:Op zondag 23 februari 2025 01:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja die jury zal hoe dan ook wel vol voor Måns gaan.Of er moet in Zweden zelf ook echt een grote hype ontstaan qua streams enzo en dat de jury dat ook meekrijgt.
Maar het is niet alleen fun, het is ook gewoon een beter liedje dan Revolution. Als de Mans-factor een beetje is uitgewerkt na een paar dagen zouden ze best wel eens een grotere hit kunnen scoren.quote:Op zondag 23 februari 2025 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is echt belachelijk leuk.
Zo aanstekelijk.
Het brengt een golf aan blijheid en lol. Oprecht plezier. Fantastisch leuke staging. Alles eraan klopt.
Ik ben op Bluesky random Zweden aan het brainwashen dat ze Kaj moeten sturen. Nou ja, eentje dan tot nu toe. En ze zei:
'Yes please Sweden, this year, let's send this. Imagine how surprised everyone would be if we for once didn't try so hard and showed up with Finnish dudes singing about saunas instead. It would be good for us to be a bit less serious for a change 😂 we've won enough times to send something FUN for once'
Eens. Revolution is alles behalve a revolution.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:09 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maar het is niet alleen fun, het is ook gewoon een beter liedje dan Revolution. Als de Mans-factor een beetje is uitgewerkt na een paar dagen zouden ze best wel eens een grotere hit kunnen scoren.
wij donderdag! 🫡quote:Op zondag 23 februari 2025 10:19 schreef Em31 het volgende:
Kan een ander land snel met een winnend nummer komen, want van de bookmakers word je toch ook niet blij.
Opnieuw Nederland vs. Zweden in een splitscreen met een teleurgestelde Zweed? Lijkt me wel wat, ja. 🤭quote:
Ik zie het publiek dat nog wel doen, maar die jury niet.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:09 schreef Nexum het volgende:
Het kan wel zijn dat er nog een backlash á la 2016 komt. In 2016 werd Molly Sandén ook ontzettend gepushed omdat Danny Saudeco die destijds nog haar vriend was haar lied had geschreven en Aftonbladet had het ook neergezet als een ''Euphoria 2.0''. Nja die is ook geflopt waardoor het naar Frans als underdog is gegaan. Ik hoop stiekem echt voor zo'n situatie.
Zweden moet dat gelikte toch ook wel een keer zat zijn?
Juries kun je omkopen.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zie het publiek dat nog wel doen, maar die jury niet.
Dit is wel echt onoverkomelijk volgens mij ja. Misschien als ze een Finse jury toevoegen is er nog een kansje dat hij niet alle 12en paktquote:Op zondag 23 februari 2025 11:09 schreef Momo het volgende:
Ik ga maar alvast vanuit dat in de finale de internationale jury alle 12 punters aan Mans gaan geven, dan kan het alleen maar meevallen.
En terwijl de meeste van deze inzendingen ook 1e zijn geworden bij het publiek thuis in Zweden. Dus eigenlijk hebben Zweedsen gewoon een slechte smaakquote:Op zondag 23 februari 2025 11:18 schreef Fred_B het volgende:
Aantal keer 12 punten voor Zweden van de televoting sinds de introductie van de nieuwe puntentelling:
2016 (Frans): 2 🇩🇰🇮🇸
2017 (Robin Bengtsson): 1 🇩🇰
2018 (Benjamin Ingrosso): 0
2019 (John Lundvik): 1 🇳🇴
2020 (Mama’s): -
2021 (Tusse): 0
2022 (Cornelia Jakobs): 0
2023 (Loreen): 0
2024 (Marcus & Martinus): 0
Het Europese publiek heeft Zweden dus nagenoeg nooit als winnaar. En het zou zomaar kunnen dat Måns straks gewoon 5e wordt met weer nul keer 12 van de kijkers.
Ik ben benieuwd wat de Zweedse Bjorkman en Osterdahl daar van vinden ja.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:30 schreef molloot200 het volgende:
Nog iets anders. Op het ESF mag je tegenwoordig toch geen confetti meer gebruiken? Dacht dat (o.a.?) Dadi Freyr daar destijds tegenaan liep. Dus het grootste effect van Mans mag straks niet eens meer
Misschien kunnen alle woeste fans weer even in de reglementen duiken en daar mee zwaaien als ze iets gevonden hebben.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat de Zweedse Bjorkman en Osterdahl daar van vinden ja.
Nee maar inderdaad nogal vreemd. Kan me niet voorstellen dat dat mag.
Oke weet je wat. Als KAJ wint ga ik een afspraak maken bij de Sauna.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:44 schreef NailQueen het volgende:
Sauna's lijken mij vreselijk maar Bara bada bastu is wel een feestje
De staging moet ook binnen 60 seconden op het podium staan. Daar hield Loreen in 2023 zich ook niet aan.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:30 schreef molloot200 het volgende:
Nog iets anders. Op het ESF mag je tegenwoordig toch geen confetti meer gebruiken? Dacht dat (o.a.?) Dadi Freyr daar destijds tegenaan liep. Dus het grootste effect van Mans mag straks niet eens meer
Die snippers waaien ook gewoon Måns' mond in. Daarom vind ik dat ze wel mogen, dat houdt de spanning erin. Zal hij kunnen blijven zingen met een papiersnipper in z'n keel?quote:Op zondag 23 februari 2025 11:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat de Zweedse Bjorkman en Osterdahl daar van vinden ja.
Nee maar inderdaad nogal vreemd. Kan me niet voorstellen dat dat mag.
quote:Op zondag 23 februari 2025 11:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die snippers waaien ook gewoon Måns' mond in. Daarom vind ik dat ze wel mogen, dat houdt de spanning erin. Zal hij kunnen blijven zingen met een papiersnipper in z'n keel?
Oeh, ben benieuwd wat we uit de spotify streams af kunnen gaan lezen (vanaf morgen dan waarschijnlijk pas echt). Lijkt me sterk dat Mans daar steevast bovenaan blijft eigenlijkquote:Op zondag 23 februari 2025 11:59 schreef Greys het volgende:
Views! SAUNAAAAAH! *stoomwolk*
[ afbeelding ]
Ik ook niet maar toch is de hype wel echt real hoor haha. Nog nooit in m'n leven zo veel likes gehad op m'n youtube comment en alle reacties op de video zijn daar sowieso echt mega positief. Zo leuk.quote:Op zondag 23 februari 2025 12:50 schreef d_elise het volgende:
Door dit topic en de community in het algemeen is het moeilijk om realistisch te blijven hahaWat zou het leuk zijn als Zweden hiervoor zou kiezen, maar ik durf het gewoon bijna niet te hopen.
Ja snap ik wel. Ook door die kneuterige bruine pakken haha.quote:Op zondag 23 februari 2025 14:56 schreef NailQueen het volgende:
Doordat ze er zo houterig en serieus uitzien, en er eentje een zonnebril op heeft, doen ze mij erg denken aan The Kik
Ik zie 152K voor Måns en 113K voor KAJ daar maar dan lopen mijn updates daar achter ofzo denk ik of ik kijk niet goed. Hashtag oma. 👵🏻quote:Op zondag 23 februari 2025 15:37 schreef molloot200 het volgende:
KAJ is Mans ook al ver voorbij op spotify
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |