Heroes was een veel beter nummer en wist ook niet de televote te winnen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:53 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is gewoon een matig liedje. Gaat op Eurovisie echt niet veel televotes halen.
Natuurlijk, het is Zweden. Al schijten ze heel het podium onder.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:58 schreef Momo het volgende:
Ze zijn in de studio nog steeds de papiersnippers van Mans aan het opruimen, zou dat mogen eigenlijk op ESF?
Funny cuz it's truequote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Natuurlijk, het is Zweden. Al schijten ze heel het podium onder.
De Zweedse head of show zal hem vast een goede running order geven, voor de break of aan het eind.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:58 schreef Momo het volgende:
Ze zijn in de studio nog steeds de papiersnippers van Mans aan het opruimen, zou dat mogen eigenlijk op ESF?
Aha Bedankt voor de uitleg haha..quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:25 schreef Sableheart het volgende:
Sauna naar finale, Ella krijgt een tweede kans
Ja! Rare volgorde!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:25 schreef PinkLow het volgende:
Ik dacht dat het meisje door was? huh
Correctquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:25 schreef Sableheart het volgende:
Sauna naar finale, Ella krijgt een tweede kans
Sauna's zijn goddelijkquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:44 schreef NailQueen het volgende:
Sauna's lijken mij vreselijk maar Bara bada bastu is wel een feestje
In een benauwde ruimte zitten met naakte bezweten mensen klinkt voor mij niet echt aantrekkelijkquote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:00 schreef Momo het volgende:
[ x ]
De community heeft niet zoveel zin in een Mans winst op ESF
Same, Loreen kon ik dan nog wel begrijpen, maar als dit wint. Kom op.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:00 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Het zou goddelijk zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat zou het toch leuk zijn als Zweden een keer fuck ik denkt en gewoon met zoiets gaat.
Ik doe het 2 keer per week in de sportschoolquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
In een benauwde ruimte zitten met naakte bezweten mensen klinkt voor mij niet echt aantrekkelijk
Het is ook allemaal teveel zo vlak na Loreen, de Zweedse shitshow van vorig jaar en het feit dat ze altijd met dezelfde formule komen. Verder helpt een overkill aan Mans ook niet mee, hoe leuk ik 'm eigenlijk ook vind.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:00 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Het is echt belachelijk leuk.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:42 schreef blackswangreen het volgende:
Kaj moet toch gewoon Melfest winnen? Wat een fantastisch schlagerliedje is dat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |