SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol je bent bekend met Bucha en Irpin?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:19 schreef Discombobulate het volgende:
Het wordt denk ik sowieso Srebrenica all over again.
Al wat dat van de Serven wel een hele zieke genocide. Ik zie de Russen niet ineens massaal duizenden burgers doden. Er wonen ook gewoon nog mensen in de bezette gebieden.
Ja zeker, maar dat zou ik een andere mate van genocide noemen als 8000 moslims die gedood zijn door de Serven en in de andere concentratiekampen daar zoals Omarska. Dat ging er echt veel gekker aan toe.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:25 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Lol je bent bekend met Bucha en Irpin?
Wat ik zeg is dat Bosnische genocide veel systematischer was dan de genocide die plaatsvindt in Oekraïne. Ik ontken helemaal niet dat het niet plaatsvindt. Het is allebei genocide.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:47 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Jij moet echt op de kermis gaan staan, met al je vergezichten.
Eerst zei je dit:quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat ik zeg is dat Bosnische genocide veel systematischer was dan de genocide die plaatsvindt in Oekraïne. Ik ontken helemaal niet dat het niet plaatsvindt. Het is allebei genocide.
Het is constant de logica "als je niet voor bent dan ben je tegen!" hier.
En nu heb je het toch over een genocide.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:50 schreef Discombobulate het volgende:
Ja zeker, maar dat zou ik een andere mate van genocide noemen als 8000 moslims die gedood zijn door de Serven en in de andere concentratiekampen daar zoals Omarska. Dat ging er echt veel gekker aan toe.
Er worden niet aan de lopende band Oekraïners in bezet gebied vermoord. Dat was in Joegoslavië wel zo.
Wat ik zeg is dat dat geouwehoer van jou echt niet te doen is.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat ik zeg is dat Bosnische genocide veel systematischer was dan de genocide die plaatsvindt in Oekraïne. Ik ontken helemaal niet dat het niet plaatsvindt. Het is allebei genocide.
Het is constant de logica "als je niet voor bent dan ben je tegen!" hier.
Staan de Russen ook totaal niet bekend om natuurlijk.....quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:19 schreef Discombobulate het volgende:
Het wordt denk ik sowieso Srebrenica all over again.
Al wat dat van de Serven wel een hele zieke genocide. Ik zie de Russen niet ineens massaal duizenden burgers doden. Er wonen ook gewoon nog mensen in de bezette gebieden.
Je weet dat Karremans ook ontzettend in de steek is gelaten. De Amerikanen toen ook al.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:52 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb nog even dat itempje van Karremans en Mladic teruggekeken, maar wat een walgelijke softie was die Karremans zeg. Echt beschamend hoe dat gegaan is en hoe hij zich heeft voorgedaan.![]()
Nou nou, wij Nederlanders gaan dat wel even fixen hoor in de hypothetische DMZ. Wij zijn zo stoer en sterk.
Ik denk echt dat we gewoon aan de lopende band Srebrenica scenario's gaan krijgen zonder de VS.
Kijk eens in de spiegel, vriend.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:22 schreef PrivacyKoning het volgende:
[..]
Ben je een beetje ziekjes in je hoofd dat je zoiets schrijft? Een genocide vergelijken met nepnieuws..
Kunnen we die van Europa niet geven?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:16 schreef havanagila het volgende:
Nu willen ze starlink gaan uitzetten
Wat zijn het toch een stel idioten, zum kotsen.
Hihi, Haha...quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
Kunnen we die van Europa niet geven?
O wacht
Schijnt ook een licht op de toevallige storingen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:16 schreef havanagila het volgende:
Zoals het eerste jaar, toen heel wat Russische oorlogsschepen niet mochten worden opgeblazen van meneer Musk, want "escalatie"....quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Schijnt ook een licht op de toevallige storingen.
Je downplayed het niet. Wat er in Oekraïne gebeurt is (nog) geen genocide, maar alle opmerkingen en acties hinten er wel op dat Rusland er niet voor zal terugdeinzen. Dat begint dus met wat er onder andere in Bucha is voorgevallen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:50 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja zeker, maar dat zou ik een andere mate van genocide noemen als 8000 moslims die gedood zijn door de Serven en in de andere concentratiekampen daar zoals Omarska. Dat ging er echt veel gekker aan toe.
Er worden niet aan de lopende band Oekraïners in bezet gebied vermoord. Dat was in Joegoslavië wel zo.
En kap nou met wat je vast gaat zeggen: is geen genocide blablaa. Het is allebei genocide, dat is helemaal geen argument wat ik maak. Alsof ik het aan het downplayen ben, dat verwijt laat ik me niet maken.
Ja. Dat is letterlijk hoe de wereld werkt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:46 schreef havanagila het volgende:
[..]
Hihi, Haha...
Is het een wedstrijdjes wie is beter oid?
Zie dit ook als frontpage nieuws op deGiro, zal dan inderdaad wel gaan gebeuren. Dwaze acties van de Amerikanenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:16 schreef havanagila het volgende:
Als je er van uit gaat dat ie nog bij verstand is. De ratio is allang ver te zoeken.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:04 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zie dit ook als frontpage nieuws op deGiro, zal dan inderdaad wel gaan gebeuren. Dwaze acties van de Amerikanen
Ik vind dit ook hele rare bedrijfsstrategie van Musk. Tesla verkoop is met >60% ingekakt in Europa en niemand koopt straks nog Starlink omdat de mogelijkheid tot uitzetten van de VS ligt
Bewijs dat maar.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:50 schreef Discombobulate het volgende:
Er worden niet aan de lopende band Oekraïners in bezet gebied vermoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |