Een dubbele ontkenning in een zin. Deze is lastig voor mij .quote:Op zondag 23 februari 2025 15:27 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Het eerste wat u noemt zal m.i. niet snel gaan gebeuren. Over dat tweede: het is niet zelden vrij gebruikelijk niet over één nacht ijs te gaan, en dat geldt al helemaal met heikele punten dan wel gevaarlijke kwesties (wereldwijd) als deze oorlog.
Scjvb
quote:De president van Oekraïne kent verdedigers
Aan de vooravond van de derde verjaardag van de volledige Russische invasie ontmoette Vladimir Zelensky verdedigers en familieleden van de gevallen militairen en reikte hij prijzen uit.
Tot de hoogste staatsrang behoort grenswachter Ivan Kryvalchuk.
Hij leidde een groep die gevechtsmissies uitvoerde op een positie waar voortdurend gevechten werden gehouden.
Hij hielp evacueren vanaf een belangrijk brandpunt van gewonde broers. Verschillende gevechtsgroepen vernietigd en het vijandelijke radiostation veroverd.
Het mocht navigeren en de evacuatie succesvol voltooien.
Hij is zwaargewond geraakt tijdens deze vechtpartij.
Volgens het decreet van de president van Oekraïne nr. 43/2025 van 20 januari 2025 heeft senior soldaat van Kryvalchuk Ivan Anatoliyovitsj de titel Held van Oekraïne gekregen met de toekenning van de Orde van Gouden Ster.
Ook bij decreet van de president van Oekraïne nr. 618 / 2024 ereprijs "voor moed en moed" werd gemarkeerd met 17 grensteam genoemd.
Kolonel Alexander Zhukovsky van de Zuidelijke regionale administratie van de strijdkrachten van Oekraïne. Vandaag presenteerde Vladimir Zelensky het hoofd van het 17 grensteam aan Pavel Tsveliha een lintje aan de Battle Flag van de militaire eenheid "Voor moed en dapperheid".
Je gaat er alleen maar aan als je weigert te zeggen dat je een Rus bent.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:19 schreef Discombobulate het volgende:
Het wordt denk ik sowieso Srebrenica all over again.
Al wat dat van de Serven wel een hele zieke genocide. Ik zie de Russen niet ineens massaal duizenden burgers doden. Er wonen ook gewoon nog mensen in de bezette gebieden.
Dat het filmpje al enkele maanden op YouTube staat, gepost voor de verkiezing van Trump 2.0quote:Op zondag 23 februari 2025 16:16 schreef NatteLont het volgende:
Wonderlijke beelden, met nog wonderlijker woorden.
Bekijk deze YouTube-video
Hmm...Wat is hier nu eigenlijk gaande zoute zeggen.
En het is zo dat een aantal andere landen (Polen bijvoorbeeld) die Starlink terminals betalen. Musk zou die landen ernstig besodemieteren als hij Starlink uitzet/beperkt. Ik hoop dat men hem zegt dat uitschakelen consequenties voor zijn andere bedrijven kunnen veroorzaken.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:00 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Verstandig dat ze zich niet laten chanteren.
Ja? En?quote:Op zondag 23 februari 2025 17:09 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat het filmpje al enkele maanden op YouTube staat, gepost voor de verkiezing van Trump 2.0
Wat Ja, en? Vraag mij af waarom je een maanden oud filmpje vmet onduidelijke herkomst hier post?quote:
Ja inderdaad ja en? Of begrijp je niet wat daar wordt gezegd?quote:Op zondag 23 februari 2025 17:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wat Ja, en? Vraag mij af waarom je een maanden oud filmpje vmet onduidelijke herkomst hier post?
Dat is geen antwoord op haar vraag.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:27 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Ja inderdaad ja en? Of begrijp je niet wat daar wordt gezegd?
Neem een cursus Engels.
Logisch. Dus de VS zal iets moeten forceren. Maar dat heeft weer gevolgen voor Trump's poging een wingewest van Oekraine te maken.quote:⚡️The US and Russia held non-public negotiations throughout the war, that's true. Now they have become public, — Zelensky
❗️"It is impossible to decide about Ukraine without us. We do not recognize such decisions."
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3liuaibpajs2w
Het is een heel rare vraag. Of ken jij ook geen Engels?quote:Op zondag 23 februari 2025 17:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op haar vraag.
Neem even een cursus begrijpend lezen dan, want de vraag is heel duidelijkquote:Op zondag 23 februari 2025 17:27 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Ja inderdaad ja en? Of begrijp je niet wat daar wordt gezegd?
Neem een cursus Engels.
Weer iemand die geen Engels kent.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Neem even een cursus begrijpend lezen dan, want de vraag is heel duidelijk
Why did you post said video in this topic?quote:Op zondag 23 februari 2025 17:30 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Weer iemand die geen Engels kent.
Next
Dat is diplomatenspeak voor: "Je kan de tering krijgen, klootzak. Steek die 500 miljard maar in je vadsige reet."quote:⚡️ We do not recognize the $500 billion debt, we are not considering it, — Zelensky
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3liu7zdpnkc2w
Om te bekijken en te luisteren wat meneer Lindsey te zeggen heeft tegen Zelensky.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Why did you post said video in this topic?
Nooit bijten in de hand die je voedt.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat is diplomatenspeak voor: "Je kan de tering krijgen, klootzak. Steek die 500 miljard maar in je vadsige reet."
...tenzij die hand het eten van je bord probeert te jatten.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nooit bijten in de hand die je voedt.
Klinkt echt iets als wat een """dictator""" zou doen. Ziehier een ware patriot.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:43 schreef Ulx het volgende:
Zelenskyy wil aftreden voor vrede en als Oekraïne daardoor in NAVO komt. Dat maakt het wel wat lastig voor de "Zelenskyy is een onwettige president" roepers. We zullen zien of de dealmaker-in-chief echt zo graag vrede wil, of dat hij dit weigert omdat Rusland dan de grote verliezer zal zijn....
[ afbeelding ]
Beiden onzin. Zelensky blijft gewoon president in oorlogstijd, daarna pas verkiezingen. NAVO-lidmaatschap is out of question.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:43 schreef Ulx het volgende:
Zelenskyy wil aftreden voor vrede en als Oekraïne daardoor in NAVO komt. Dat maakt het wel wat lastig voor de "Zelenskyy is een onwettige president" roepers. We zullen zien of de dealmaker-in-chief echt zo graag vrede wil, of dat hij dit weigert omdat Rusland dan de grote verliezer zal zijn....
[ afbeelding ]
Omdat Zelenskyy wel bijna zeker weet dat Oekraine voorlopig niet in de NAVO komt. NAVO zit er niet op te wachten en Rusland zal het nooit accepteren. Dan zijn dit makkelijke toezeggingen.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:43 schreef Ulx het volgende:
[ afbeelding ]
Zelensky is geen dictator.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:48 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb nog nooit een ondemocratisch verkozen dictator zo onzelfzuchtig gezien /s
Maakt niet uit. Trump gaat toch vrede regelen? Zo heb je vrede èn de volgens Trump onwettige president is ook weg. WIN-WIN.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Beiden onzin. Zelensky blijft gewoon president in oorlogstijd, daarna pas verkiezingen. NAVO-lidmaatschap is out of question.
Jazeker. De oorlog gaat straks ook wel stoppen.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:50 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Trump gaat toch vrede regelen? Zo heb je vrede èn de volgens Trump onwettige president is ook weg. WIN-WIN.
Wil je niet dat het bloedvergieten stopt?
Dat is niet waar. Oekraïne heeft een toezegging voor een toekomstig NAVO-lidmaatschap. Die afspraak is gemaakt in 2023.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:47 schreef descon het volgende:
[..]
Omdat Zelenskyy wel bijna zeker weet dat Oekraine voorlopig niet in de NAVO komt. NAVO zit er niet op te wachten en Rusland zal het nooit accepteren. Dan zijn dit makkelijke toezeggingen.
quote:⚡️ Key takeaways from President Zelenskyy’s press conference:
◾️ Zelenskyy stated he is ready to step down if it means peace for Ukraine or in exchange for NATO membership.
◾️ “I will not sign anything that ten generations of Ukrainians will have to repay,” – Zelenskyy on the US deal regarding Ukrainian natural resources.
◾️ “Ending the war this week with guarantees for Ukraine is impossible,” – Zelenskyy.
◾️ Presidential elections will be held after martial law is lifted.
◾️ He believes the US will do everything to end the active phase of the war this year.
◾️ Last year, Ukraine produced 154 artillery units, 100,000 long-range drones, and 2.2 million FPV drones.
◾️ North Korea lost 4,000 troops in Russia’s Kursk region, with 1,500–2,000 replacements being sent, according to Zelenskyy.
◾️ “Ukraine is developing its own equivalents of the Patriot system.”
◾️ “Europe has two armies – Ukraine’s (800,000 troops) and Turkey’s. Erdoğan could be one of the continent’s security guarantors.”
◾️ “I believe we will trade Kursk region for the occupied territories,” – Zelenskyy.
Voor 21 maart dus.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jazeker. De oorlog gaat straks ook wel stoppen.
Ik denk voor het voorjaar dat er een bestand is. Ik heb echt wel goede hoop.
Zelenskyy is de grootste leider van deze eeuw en ik zal op die heuvel sterven.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:43 schreef Ulx het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker wat betreft buitenlands beleid verschillen de Democrats en de Republicans voornamelijk op gebied van de gebruikte retoriek. Dat gezegd hebbende zien we nu natuurlijk een historische ommezwaai.quote:
Ja de Churchill van deze tijd.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:10 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Zelenskyy is de grootste leider van deze eeuw en ik zal op die heuvel sterven.
.ik vind het opvallend dat zelensky de enige Europese gezagsdrager is die Turkije noemt in de context van veiligheidsgranties voor Oekraïne. Noorwegen en de UK als niet Eu landen worden regelmatig benoemd maar Turkije niet 1 keer. Tenzij ik het heb gemist. Terwijl Turkije binnen de Navo de grootste legermacht heeft na de Amerikanen. En met de ligging aan de zwarte Zee en hun grote marine immens veel zou kunnen betekenen voor Oekraïne.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:53 schreef Ulx het volgende:
https://bsky.app/profile/pravda.ua/post/3liuburyyss2g
[..]
Dat wordt oppassen voor paardenhoofden in zijn bed.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:08 schreef Ulx het volgende:
Ik denk dat Trump nu wel weer met flessen ketchup aan het gooien is. ZIjn mafia-diplomatie is mislukt als ik Zelenskyy's uitspraken lees.
Een PATRIOT equivalent.....Ik heb het idee dat Zelenskyy dat zegt als een subtiele waarschuwing: We kunnen de geleverde systemen reverse engineeren als jullie stoppen met hulp
Doe maar.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Voor 21 maart dus.
Ik zet hem in de agenda.
Sowieso heeft Zelensky grotere ballen dan Poetin, Trump, Musk en Vance gezamenlijk hebben.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:10 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Zelenskyy is de grootste leider van deze eeuw en ik zal op die heuvel sterven.
Als rechts extremisme wordt genormaliseerd, als je het maar rechts extremisme noemt. Zoals hier in Nederland met dank aan yesilgoz. Waarom zou een rechts extremist sche groet niet genormaliseerd mogen worden, als je het maar geen rechts extremistische groet noemtquote:Op zondag 23 februari 2025 18:18 schreef polderturk het volgende:
De Hitlergroet wordt genormaliseerd.
[ x ]
Wat een ontzettende prutser is het toch ook. Als hij niet de meest machtige positie ter wereld bekleedde zou je er gewoon keihard om moeten lachen.quote:Veel Oekraïense mineralen die Trump wil zijn in door Rusland bezet gebied
Veel delfstoffen die door de Amerikaanse regering van Donald Trump worden opgeëist van Oekraïne als compensatie voor de steun in de oorlog tegen Rusland moeten worden gewonnen in het door Rusland bezette deel van het land. Dit zei de Oekraïense vicepremier Joelia Svyrydenko zondag.
"Jammer genoeg is er voor 350 miljard dollar aan nuttige en zeldzame materialen te vinden in de nu tijdelijk bezette gebieden", aldus Svyrydenko. Veel delfstoffen bevinden zich in de oostelijke regio Donbas die sinds 2014 bijna helemaal in handen is van pro-Russische Oekraïners en later Russische troepen.
Deal
De regering-Trump lijkt geërgerd dat de Oekraïense president Volodymyr Zelensky nog steeds niet akkoord is gegaan met Amerikaanse voorstellen voor een genoegdoening ter waarde van 500 miljard dollar.
Zelfs een ander afpersen vernachelen ze nog.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:35 schreef PzKpfw het volgende:
https://www.upday.com/nl/(...)rusland-bezet-gebied
[..]
Wat een ontzettende prutser is het toch ook. Als hij niet de meest machtige positie ter wereld bekleedde zou je er gewoon keihard om moeten lachen.
Mijn vraag kwam op nadat ik het filmpje bekeken had, ik ga geen reacties elders lezen omdat jij schijnbaar niet in staat bent om een zinnig antwoord te formuleren.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:37 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Om te bekijken en te luisteren wat meneer Lindsey te zeggen heeft tegen Zelensky.
De inhoud spreekt voor zichzelf. Ik laat conclusies daarover open. Misschien kun je ook wat reacties onder de video bekijken. Die verduidelijkt ook het 1 en ander over de intenties van Graham.
Grondstoffen van Oekraïne.Voor de USA.
Een meesterzet. Laat Trump er maar een antwoord op geven.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:47 schreef Discombobulate het volgende:
Aftreden in ruil voor NAVO lidmaatschap. Wat is dat voor zet?
Hoog inzetten, doet Trump ook.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:47 schreef Discombobulate het volgende:
Dat je denkt mij nodig te hebben om een kort gesprek uit te leggen omdat je hersenpan niet bevatten kan wat daar gezegd wordt zegt meer over jou dan over mij.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mijn vraag kwam op nadat ik het filmpje bekeken had, ik ga geen reacties elders lezen omdat jij schijnbaar niet in staat bent om een zinnig antwoord te formuleren.
Een slimme.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:47 schreef Discombobulate het volgende:
Valt best mee hoor.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een dubbele ontkenning in een zin. Deze is lastig voor mij .
Er word je gewoon om duiding gevraagd en je begint meteen wild om je heen te schoppen. Lijkt me eerder dat je het dan zelf niet snapt.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:51 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Dat je denkt mij nodig te hebben om een kort gesprek uit te leggen omdat je hersenpan niet bevatten kan wat daar gezegd wordt zegt meer over jou dan over mij.
Een deal, waarbij van de 2 hoofdrolspelers eentje niet is uitgenodigd.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:52 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Valt best mee hoor.
Een middelvinger naar Trump en Poetin en troepen leveren, in reactie op Pek, zal vast nooit gunstig werken. Oeverloos blijven vergaderen in Europa evenmin.
Daarentegen zou een snelle deal tussen de VS en russen deze oorlog snel kunnen beeindigen.
Kortom, mss sneller vrede in de regio.
quote:Op zondag 23 februari 2025 18:52 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Valt best mee hoor.
Een middelvinger naar Trump en Poetin en troepen leveren, in reactie op Pek, zal vast nooit gunstig werken. Oeverloos blijven vergaderen in Europa evenmin.
Daarentegen zou een snelle deal tussen de VS en russen deze oorlog snel kunnen beeindigen.
Kortom, mss sneller vrede in de regio.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Pam Bondi LIVE | Zelensky Says He Is 'Ready' To Resign As Ukraine President If It Brought Peace
Geef die man de Nobel prijs voor de vrede.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:43 schreef Ulx het volgende:
[ afbeelding ]
Duiding? Er valt niets aan te duiden. Of moet ik hetgeen gezegd is hier nog eens extra neer typen?quote:Op zondag 23 februari 2025 18:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Er word je gewoon om duiding gevraagd en je begint meteen wild om je heen te schoppen. Lijkt me eerder dat je het dan zelf niet snapt.
Ik snap ook niet zo goed waarom een scenario waarin de VS en Rusland samen Oekraïne tot capitulatie dwingen, wordt verkocht als “een deal” of “vredesonderhandelingen”. Mooie newspeak wel.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Een deal, waarbij van de 2 hoofdrolspelers eentje niet is uitgenodigd.
Hoe zie je dat voor je.
Aangezien Merz gezegd heeft dat hij vindt dat er in Europa moet worden gekeken naar de Amerikaanse rol met betrekking tot atoomwapens lijkt dit ongunstig voor Trump en Poetin. De VS uit NAVO heeft vervelende consequenties voor Rusland en de VS.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:25 schreef Spablauw214 het volgende:
CDU wint in Duitsland zoals verwacht. Op basis van de exitpoll lijken de poetinpijpers van BSW helaas nipt de kiesdrempel te halen.
@:spicymchaggis
Kortom, je hebt het niet goed gelezen.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:30 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat is niet de definitie maar gewoon een definitie
Las het ja.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ook opvalt is dat zelensky blijft benadrukken dat Amerikaanse inzet noodzakelijk is/blijft.
Hij gooit de deur met de VS niet dicht.Vakman pur sang
Las het ja.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ook opvalt is dat zelensky blijft benadrukken dat Amerikaanse inzet noodzakelijk is/blijft.
Hij gooit de deur met de VS niet dicht.Ik zie dat Rusland aan tafel wordt gedwongen door de VS. Helaas is er geen vertrouwen in Zelensky (meer?) door de VS.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:10 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet zo goed waarom een scenario waarin de VS en Rusland samen Oekraïne tot capitulatie dwingen, wordt verkocht als “een deal” of “vredesonderhandelingen”. Mooie newspeak wel.
Wat daar is gebeurd weet ik niet.
Laten we ophouden te vertellen dat de VS samenspannen met Rusland. Daar is tenzij het tegendeel is bewezen helemaal geen sprake van.
Het is goed om te vertrouwen in een goede deal.
En zoniet zien we dat dan wel weer.Vakman pur sang
quote:Op zondag 23 februari 2025 19:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Las het ja.Vergeet niet dat Zelensky Trump verraden heeft tijdens zijn vorige termijn, toen vroeg Trump info aan hem over de Hunter Biden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ook opvalt is dat zelensky blijft benadrukken dat Amerikaanse inzet noodzakelijk is/blijft.
Hij gooit de deur met de VS niet dicht.
[..]
Ik zie dat Rusland aan tafel wordt gedwongen door de VS. Helaas is er geen vertrouwen in Zelensky (meer?) door de VS.
Wat daar is gebeurd weet ik niet.
Laten we ophouden te vertellen dat de VS samenspannen met Rusland. Daar is tenzij het tegendeel is bewezen helemaal geen sprake van.
Het is goed om te vertrouwen in een goede deal.
En zoniet zien we dat dan wel weer.
Dat zal Trump vast niet vergeten zijn.
Je bedoelt dat Zelensky zich aan de wet heeft gehouden.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:58 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Zelensky Trump verraden heeft tijdens zijn vorige termijn, toen vroeg Trump info aan hem over de Hunter Biden.
Dat zal Trump vast niet vergeten zijn.
quote:Op zondag 23 februari 2025 19:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Las het ja.nee dat begrijp ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ook opvalt is dat zelensky blijft benadrukken dat Amerikaanse inzet noodzakelijk is/blijft.
Hij gooit de deur met de VS niet dicht.
maar trump gaat net als Poetin de extreem religieuze kant op
https://www.telegraaf.nl/(...)ositie-in-witte-huis
eng wijfquote:Rabiaat religieus en steenrijk: Donald Trump geeft tv-dominee Paula White toppositie in Witte Huis
Aangepast: 15 min geleden25 min geledenin Buitenland
Washington - Religieus, inhalig en radicaal. Paula White wordt het allemaal toegeschreven. Wie is deze tv-dominee, aan wie de Amerikaanse president Donald Trump een toppositie geeft in het Witte Huis?
,,Veertig jaar van evangeliseren. Kan je het geloven?"
Terwijl tv-dominee Paula White via haar eigen tv-kanaal de kijker toespreekt, klinken op de achtergrond zachte tonen van pianospel.
Het is de toetsenist van rockband Journey, Jonathan Cain.
Als tiener raakte White zwanger en trouwde haar jeugdliefde. Het huwelijk was geen lang leven beschoren. White werd verliefd op de zoon van de dominee in haar lokale kerk. In 1989 verlieten ze hun beide partners en trokken naar Florida om een eigen geloofsgemeenschap te beginnen.
Na jaren zwoegen kreeg hun Without Walls International Church de wind in de zeilen. Een groeiende schare volgers zorgde voor dito inkomsten. Dat kwam goed uit want White was van de prosperity gospel, dat predikt dat gelovigen niet alleen het eeuwige leven wacht maar ook overvloedige materiële rijkdom in het huidige aardse bestaan.
Schaamteloze geldklopperij
Het leidde tot schaamteloze geldklopperij onder de tienduizenden kerkgangers en miljoenendeals met vastgoed. White begon ook haar eigen tv-uitzendingen.
Het stel betrok een riante villa en trad toe tot de wereld van de rich & famous.
White werd een tv-persoonlijkheid in religieus Amerika en ontpopte zich als levenscoach van oud-model Tyra BanksEr gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
Dat bedoel ik helemaal niet, ik heb het niet over de wet gehad.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:00 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Zelensky zich aan de wet heeft gehouden.
zet die vrouwen op hoge posities, is het nog niet goed.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee dat begrijp ik
maar trump gaat net als Poetin de extreem religieuze kant op
https://www.telegraaf.nl/(...)ositie-in-witte-huis
[..]
nederland wordt een klein bakentje van democratie in een dictator wereldquote:Op zondag 23 februari 2025 20:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
zet die vrouwen op hoge posities, is het nog niet goed.
Ja echt hè, zo veel mensen die op onze minister president hebben gestemd.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nederland wordt een klein bakentje van democratie in een dictator wereld
wij stemmen niet op een minister presidentquote:Op zondag 23 februari 2025 20:14 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja echt hè, zo veel mensen die op onze minister president hebben gestemd.
Een hele slimme zet.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:47 schreef Discombobulate het volgende:
Onze vorige minister president had behoorlijk wat stemmen.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:14 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
wij stemmen niet op een minister president
de VVD had veel stemmenquote:Op zondag 23 februari 2025 20:16 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Onze vorige minister president had behoorlijk wat stemmen.
En deze?
Misschien moet je de volgende keer wat beter naar het stembiljet kijken.quote:
Een dictator stapt niet vrijwillig op.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:17 schreef Discombobulate het volgende:
Trump zal zeggen: "zie je wel, het is een dictator!" op Zelensky's voorstel.
Doei Trump.quote:Likely Next German Chancellor Friedrich Merz: Ukraine Policy Overview 🇩🇪🇺🇦
Key Policies:
✔️ Strong military & financial aid to Ukraine.
✔️ Supports Ukraine’s full territorial integrity against Russia.
✔️ Pushes for a European-led peace plan, independent of U.S. influence.
Military & Financial Support
• Wants to increase arms deliveries, including long-range Taurus missiles.
• Criticized Scholz’s hesitation, calling it a “one-handed fight” for Ukraine.
• Emphasizes striking Russian military targets, not civilians.
Merz: “We will not be neutral towards Russia… We are on Ukraine’s side.”
https://x.com/clashreport/status/1893712118232256989
Maar NAVO lidmaatschap krijgen ze toch niet. Dat is al een fait accompli. Dus dan kan Trump het net zo goed blijven roepen.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een dictator stapt niet vrijwillig op.
Ps dit is precies wat ik een paar dagen geleden al had ingeschat, melde dat in dit topic.
Toch weer bevestigd dat ik een scherp oog en vooruitziende blik op de zaak heb.
Zolang de oorlog nog bezig is niet maar er is wel een intentieverklaring voor de toekomst. En na Trump weer een nieuwe president.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:29 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar NAVO lidmaatschap krijgen ze toch niet. Dat is al een fait accompli. Dus dan kan Trump het net zo goed blijven roepen.
En dan ook nog zo lekker bescheiden gebleven.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een dictator stapt niet vrijwillig op.
Ps dit is precies wat ik een paar dagen geleden al had ingeschat, melde dat in dit topic.
Toch weer bevestigd dat ik een scherp oog en vooruitziende blik op de zaak heb.
Lijkt me sterk dat Turkije daar zin in heeft?quote:Op zondag 23 februari 2025 20:42 schreef polderturk het volgende:
Het zou goed zijn als Turkije een vredesmacht zou sturen als er een akkoord zou komen.
Dat kan andere landen aansporen om ook troepen te sturen.
[ x ]
Ik vind de opstelling van Erdo best sympathiek.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:42 schreef polderturk het volgende:
Het zou goed zijn als Turkije een vredesmacht zou sturen als er een akkoord zou komen.
Dat kan andere landen aansporen om ook troepen te sturen.
[ x ]
Je kon op Rutte stemmen als lid van de Tweede Kamer, niet als premier. We hebben in Nederland geen gekozen regeringsleider.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:18 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Misschien moet je de volgende keer wat beter naar het stembiljet kijken.
Daar staan toch echt namen bij.
Dit zijn geheid wel dingen die hij riep voordat Trump met z'n gedoe kwam. Als de VS nu z'n handen er vanaf trekt kan Merz zich ook anders opstellen.quote:
Nee, een "laser". Ook handig om op een haai te zetten en zo tegen schepen te gebruiken, zo'n "laser".quote:
Dat is niet wat Zelenskyy en Trump zeggen.quote:Op zondag 23 februari 2025 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Lees het en der dat de grondstoffendeal helemaal verkeerd begrepen wordt.
In Oekraïne zit weliswaar in de bodem allerlei nuttige raremetals maar die zitten dus in de bodem zoals op veel meer afgelegen plekken.
Dat moet eerst met veel geld begonnen worden te delven door het bouwen van mijnen. Iets wat Oekraïne nooit heeft kunnen doen, er wordt niets daarvan gedelft.
De VS biedt aan dit te organiseren in ruil voor een deel van de opbrengsten, hiertoe moeten er eerst grote investeringen worden gedaan en als het eerlijk gaat zal Oekraïne daarvan ook profiteren.
Sowieso zal het toelaten van Amerikaanse bedrijven de veiligheid Vh land vergroten.
Dus de deal is zo gek nog niet. Wel voor de EU die achter de feiten aanlopen.
Jomanda is er niks bij.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
zet die vrouwen op hoge posities, is het nog niet goed.
Daar zal Poetin niet heel blij mee zijn. Het was natuurlijk niet de bedoeling dat Europa ineens onafhankelijk van de VS zaken gaat besluiten. Frankrijk is hier ook wel voor te porren en ook het VK heeft weinig zin meer in het onbetrouwbare gekloot van de VS regering. En we hebben natuurlijk al vier jaar Trump-chaos meegemaakt, dus om nou weer een keer diep adem te halen en hopen dat het wel mee zal vallen.... Nee, dat gaan we op dit continent niet nog een keer doen.quote:🇩🇪🇺🇸🇺🇦 Achieving independence from the United States is a priority. The United States is relatively indifferent to the future of Ukraine, — Friedrich Merz.
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3liunnc5nls2k
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |