quote:De Premier League 2024/25 is het 33e seizoen van de Premier League en het 126e seizoen van het Engelse hoogste niveau in het algemeen.
Manchester City is de viervoudig regerend kampioen .
Dit seizoen is het de eerste die gebruikmaakt van semi-automatische buitenspeltechnologie, aangezien Premier League-clubs unaniem akkoord gingen met de invoering ervan. Ergens in het najaar na een interlandbreak wordt de technologie in gebruik genomen.
Teams
Twintig teams strijden in de competitie – de beste zeventien teams van het vorige seizoen en de drie teams die promoveerden vanuit het Championship . De gepromoveerde teams zijn Leicester City, Ipswich Town en Southampton. Leicester City en Southampton keerden terug na een afwezigheid van één jaar, terwijl Ipswich Town terugkeerde na een afwezigheid van tweeëntwintig jaar. Ze vervingen Luton Town, Burnley en Sheffield United, die allemaal degradeerden naar het Championship na slechts één jaar in de hoogste klasse, waardoor dit de eerste keer is sinds het seizoen 1997-98 dat alle drie de gepromoveerde teams degradeerden na slechts één seizoen.
Of City of Chelsea of Spurs.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:19 schreef Zorro het volgende:
United in de TT kan worden vervangen door Arsenal
Gezien jouw voorspellingen in dit topic moet Liverpool zich nu zorgen gaan maken!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:57 schreef KingRoland het volgende:
Liverpool kampioen
Dit arsenal gaat Liverpool echt niet inhalen
Ja? oke ik wens je veel succes met Sterlingquote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gezien jouw voorspellingen in dit topic moet Liverpool zich nu zorgen gaan maken!
Nu wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:54 schreef KingRoland het volgende:
@:zipportal Chelsea hep een probleem
Hebben een paar leuke spelers binnengehaald (ter compensatie van die psychiatrische patiënt in het doel)quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:04 schreef Evangelion het volgende:
Kom er nu achter dat ONZE half-Nederlandse Asensio bij Villa speelt
Gekkehuus.quote:
Het is nog geen Lewandowski-achtige-show maar dit is wel snel gegaanquote:
Bijzonder potjequote:
Bald fraud.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:01 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Pep is echt een kale idioot geworden.
Normaal gezien wel.quote:
De Bruyne moet ook lekker weer ergens in Belgie gaan ballen.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:17 schreef Szura het volgende:
Die Doku heeft echt totaal geen idee van een voortzetting hè
KdB
Doku was nooit echt goed geweest net als Sane toen hij bij city speelde (en nu nog steeds).quote:Op zondag 23 februari 2025 18:17 schreef Szura het volgende:
Die Doku heeft echt totaal geen idee van een voortzetting hè
KdB
Viapleequote:Op zondag 23 februari 2025 18:25 schreef Alpha0 het volgende:
Welke (betaal)zender in NL is Liverpool - City nu te zien?
Geld verdienen doen ze met F1 toch, dus daar gaat de beperkte poen heen voor babbelen rondom een wedstrijd, niet voetbalquote:Op zondag 23 februari 2025 18:28 schreef Szura het volgende:
Ik blijf het bizar vinden dat ze bij Viaplee NL analisten sturen en een studioprogramma maken rond allerlei wedstrijdjes, maar dat ze zo’n absolute topper als deze (en eerder geloof ik ook Liv-Ars) overlaten aan de Engelse tak. Wel met Japioow dan weer.
Tom Coronel moet ook ergens van betaald worden natuurlijk.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geld verdienen doen ze met F1 toch, dus daar gaat de beperkte poen heen voor babbelen rondom een wedstrijd, niet voetbal
In de rust was Peter Schmeichel bij Viaplay zeer kritisch op Guardiola. De Deense oud-keeper, een legende van Manchester United, laat zijn spelers geen moment met rust en volgens hem komt dat het spel zeker niet ten goede. ,,Het draait te veel om Pep en te weinig om de spelers. Als ik nog speler zou zijn was ik er gek van geworden en had ik hem erop aangesproken, maar dat zie ik deze spelers niet doen."quote:
Ik las Peter Schlemielquote:Op zondag 23 februari 2025 19:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
In de rust was Peter Schmeichel bij Viaplay zeer kritisch op Guardiola. De Deense oud-keeper, een legende van Manchester United, laat zijn spelers geen moment met rust en volgens hem komt dat het spel zeker niet ten goede. ,,Het draait te veel om Pep en te weinig om de spelers. Als ik nog speler zou zijn was ik er gek van geworden en had ik hem erop aangesproken, maar dat zie ik deze spelers niet doen."
Mwoa die kon je wel verliezen of gelijkspelen. Het is niet dat ze tegen southampton op hun bek zijn gegaanquote:Op zondag 23 februari 2025 19:24 schreef SonicVolcano het volgende:
11 punten los
En nog zoveel laten liggen. Everton, Nottingham, Fulham, Aston Villa![]()
Ja klopt, hoor. Maar het is wel bizar hoe goed ze het doen dit seizoen als je dat meeneemt.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mwoa die kon je wel verliezen of gelijkspelen. Het is niet dat ze tegen southampton op hun bek zijn gegaan
Ah zo, ik begreep het verkeerdquote:Op zondag 23 februari 2025 19:29 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja klopt, hoor. Maar het is wel bizar hoe goed ze het doen dit seizoen als je dat meeneemt.
Even m'n beste vriend feliciteren als Dutch Gooner.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:24 schreef SonicVolcano het volgende:
11 punten los
En nog zoveel laten liggen. Everton, Nottingham, Fulham, Aston Villa![]()
Klopp had bijna foutloze seizoenen maar moest tegen peak bald fraud.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:29 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja klopt, hoor. Maar het is wel bizar hoe goed ze het doen dit seizoen als je dat meeneemt.
die kut zenders in Engeland schreeuwen elke week super sunday ook wanneer er op zondag kut potjes zijnquote:
Volgende keer Mega Sundayquote:Op zondag 23 februari 2025 20:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
die kut zenders in Engeland schreeuwen elke week super sunday ook wanneer er op zondag kut potjes zijn
kap daar eens mee kut Engelsen
Is typisch ja, bezuinigen achter de komma.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:51 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
200 ‘normale’ medewerkers ontslaan maar wel spelers als antony kopen. Wat een kut club toch
quote:Op maandag 24 februari 2025 17:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is typisch ja, bezuinigen achter de komma.
Vreselijk club inderdaad. Altijd al geweest. Vervloekte ze dan ook toen ze de CL onterecht wonnen tegen Bayernquote:Op maandag 24 februari 2025 17:51 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
200 ‘normale’ medewerkers ontslaan maar wel spelers als antony kopen. Wat een kut club toch
Arne is dol op domme sjons.quote:
Nog meer 'groepsfase'wedstrijden Liverpool heeft 11 punten voorsprong. Ik kijk wel gewoon naar Roddelpraat, Brandmerk, Helwani Show.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:14 schreef KingRoland het volgende:
Super Wednesday
Spurs - City
Nottingham Forest - Arsenal
Liverpool - Newcastle
zeg het maar
@:zipportal @:Evangelion @:coco @:nober @:rambodirk @:3rr0r @:tarado @:ripcity @:de_boswachter @:-xor- @:szura @:sonicvolcano @:wheeledwarrior @:dvdfreak @:marcoss
Leuk stukje door AI.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:26 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Het kan weer.
Sjonnietreinquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
De Arend Martijn trein rijdt alweer.
Kansen voor PSV (lol)quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:46 schreef Evangelion het volgende:
Arsenal managed just THREE shots on target this week vs West Ham & Nottingham Forest
fraud watch
Hij had daar nooit in moeten stappen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:25 schreef Szura het volgende:
Ruud weer eens achter, die zie ik nog wel ontslagen worden binnenkort
Ze hadden nooit voor hem moeten kiezenquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij had daar nooit in moeten stappen.
Charles Corver had dit in 1982 zonder VAR ook niet gezienquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:43 schreef Evangelion het volgende:
[ x ]
VAR nodig hebben om hiervoor rood te geven![]()
Michael Oliver
Deze aanslag is een liefdesbaby van Toni Schumacher en Nigel de Jong.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:43 schreef Evangelion het volgende:
[ x ]
Michael Oliver
BBC commentaar: "He wins the ball first"![]()
Dat de VAR hier voor nodig is, vraag mij af waar de scheids naar keek.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:43 schreef Evangelion het volgende:
[ x ]
Michael Oliver
BBC commentaar: "He wins the ball first"![]()
Kan prima voetballen alleen heeft soms rare capriolen.quote:Op zondag 2 maart 2025 18:17 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
BASSSSSSSSSSSSSSSSSIE! Wat leuk voor die jongen. Kan er geen klote van, maar toch een fijn persoon. In zijn eerste FA wedstrijd ooit, leuk leuk leuk!
Hopelijk laat de gemiddelde speler/coach United nu links liggen al betalen ze genoeg geld.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:59 schreef Pedroso het volgende:
Die Zirkzee gaat met de week slechter spelen, je krijgt bijna medelijden met 'm.
Dhr Roy Keane is dat niet helemaal met je eens mbt Fernandesquote:Op zondag 2 maart 2025 18:34 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Hopelijk laat de gemiddelde speler/coach United nu links liggen al betalen ze genoeg geld.
Enige waar ik mee medelijden mee heb is Fernandes. Die lijkt elke week alles te geven. De rest met Zirkzee lijkt voor spek en bonen te spelen.
Hij had ook meteen legendarisch kunnen worden met 4 prijzenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:15 schreef De_Pel het volgende:
Denk dat de Grote Arend Martijn blij zal zijn dat hij met z’n C-elftal een kleine adempauze heeft gecreëerd. 2-3 prijzen in het debuutseizoen is genoeg.
De Grote Arend Martijn is allang een levende legende.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Voorlopig heeft hij nog niks gewonnen hè! En we weten dat je in 1x in elkaar kan klappen!
quote:Volgens Opta is de kans heel erg groot dat de ploeg van Slot zich gaat kronen tot landskampioen van Engeland. De data wijzen uit dat The Reds op dit moment een kans van 98,7 procent hebben op de landstitel, terwijl Arsenal slechts 1,3 procent kans maakt.
Voor Liverpool, dat ook nog actief is in de Champions League en de League Cup, staan er nog tien competitiewedstrijden op het programma tot het einde van het seizoen, waarvan 6 thuisduels.
8 maart: Liverpool - Southampton
2 april: Liverpool - Everton
5 april: Fulham - Liverpool
12 april: Liverpool - West Ham United
19 april: Leicester City - Liverpool
26 april: Liverpool - Tottenham Hotspur
3 mei: Chelsea - Liverpool
10 mei: Liverpool - Arsenal
18 mei: Brighton - Liverpool
25 mei: Liverpool - Crystal Palace
Nooit.quote:
Neuh, Liverpool wordt toch wel kampioen en het zou leuk zijn mocht Amorim het seizoen beeindigen met een lager puntengemiddelde per wedstrijd dan Ten Hag.quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Neuh, Liverpool wordt toch wel kampioen en het zou leuk zijn mocht Amorim het seizoen beeindigen met een lager puntengemiddelde per wedstrijd dan Ten Hag.
Gewoon gelijkspelletje. Done deal.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik juich wel voor ManU in ieder geval, aangezien Arsenal echt een schijtploeg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |