Er gebeurt van alles, maar niet voor de trouwe streamkijkers.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:51 schreef Dotteke het volgende:
Gaan we nu hele dagen kaarten krijgen?
Keanu had meer gehad om 3 maanden op zee te varen met havenarbeiders.quote:
saai, maar beter dan hele dag door lange SLs zoals vorige weekendsquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:51 schreef Dotteke het volgende:
Saai, maar we zijn de laatste dagen ook best verwend met clashes tussen bewoners, de topics liepen hier in een sneltreinvaart omhoogquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:51 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:00 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu: waarom hebben we zoveel zout, we hebben letterlijk 5 potten zout.
Om op alle slakken zout te leggen
Hahahaha alle verstopte potjes zout, (waarvan ze er 1 in haar broekzak had) van Elsa zijn weer terugquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:00 schreef Kissingbird het volgende:
is voor de pudding!!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:02 schreef Kissingbird het volgende:
2 flessen melk gebruiken om mee te koken?
Leuke herinnering aan Elsa die buisje zout bijzich hield voor de eitjes.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:00 schreef Kissingbird het volgende:
Nee zonder COS zou ik afhaken.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:04 schreef Cupfighter het volgende:
Soms zit ik hier echt hardop te lachen op de bank door die droge opmerkingen hier, hilarisch, BB is niks aan zonder de COS
Ze noemen alleen wel de verkeerde datum, dus ze weten het niet, Jordy zei 5 April en het is 4 Aprilquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:08 schreef Kodiak100 het volgende:
ah ze weten ook al wanneer de finale is
Dat ben ik wel met hem eens, we zijn over de helft geloof ikquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu keuken deel B mag er nu wel aankomen
We zullen over een week nog eens pratenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:04 schreef riri het volgende:
Ze houden het erg netjes dus ze kunnen prima zonder Elsa
En terechtquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Het zou wel leuk zijn, maar zijn kop gaat meteen op het hakblok
en dan is hij de hele dag aan het huilen en mokkenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik hoop dat hij het gaat doenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:19 schreef Cupfighter het volgende:
Niet slim als je dat doet Jordy, je wordt nu best gewaardeerd door de kijker, dat zal je geen goed doen, zie Ashley vorig jaar met het op de knop drukken voor 15k dacht ik
Ja, hij is niet achterlijk maar vindt het een leuk idee.........quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Het is ook grappig, mssr onverstandigquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, hij is niet achterlijk maar vindt het een leuk idee.........
Dan stem ik dat ie in het huis mag blijven, vergeet niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |