SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Dr.Mikey op 22-02-2025 01:39:45 ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Krachten sparenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh dat smoesje van netquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als of we debiel zijn.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Prima ttOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik zou eigenlijk op je in moeten gaan met je opmerking eerder, maar lekker puh! doe ik niet.quote:Lach met een schone bips![]()
Zeg dan maar gewoon niks.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
De bekende dordtenaarquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Is dat de hond van pepitaquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Die griep is echt een bizarre aanslag op je lijf.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ja maar aan de andere kant ook een teken dat je lichaam hard aan het werken is het virus uit je lichaam te werkenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:24 schreef Moeraskat het volgende:
Die griep is echt een bizarre aanslag op je lijf.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik weet niet of ik de griep hebquote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
Hou op over die griep! Aanstelleritis.
Los daarvan, waarom zo onaardigTrust nobody![]()
En dat is goedquote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja maar aan de andere kant ook een teken dat je lichaam hard aan het werken is het virus uit je lichaam te werken
Trust nobody![]()
Byequote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik heb geen zin in gemekker over gesnotter...
TrustehhhTrust nobody![]()
Hey makkerquote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
Hou op over die griep! Aanstelleritis.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:36 schreef hemarookworst het volgende:
Trek in lamshoarma door al dat gemekker
Trust nobody![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:36 schreef hemarookworst het volgende:
Trek in lamshoarma door al dat gemekkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Welke serieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Cobra kai einde gezien mooi einde voor Johnny maar de makers hadden Robby weer slecht gezet.
Ook weinig aandacht voor andere personages opeens.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Robbie toch de besteThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gewoon duidelijkquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Laatste fight was wel cool gedaan met die oude beelden er doorquote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Cobra kai einde gezien mooi einde voor Johnny maar de makers hadden Robby weer slecht gezet.
Ook weinig aandacht voor andere personages opeens.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Doet flinke teug adem*
GODVERDOMMEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Vanochtend gaan slapen met m'n raam op een kier, want moeders had gezegd "kan het lekker doorluchten, is goed voor je" word ik wakker met een verstopte neus en weer veel gehoest.
Als ik oprecht wéér ziek ga worden voor een repetitie en jamsessie word ik niet goedVreet gewoon m'n groenten, slik vitamines heb 2 weken rust genomen, douche elke dag warm. Voelde me gisterne echt weer top. En dan zal 1 nachtje met m'n raam op een keer mij weer de das om doen!?
![]()
Sorry, maar dit is vervelend as fuck.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ja klopt dat was mooi gedaan.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 02:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
Laatste fight was wel cool gedaan met die oude beelden er doorThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Raam dicht, lekker slapenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 02:22 schreef Grotetijd het volgende:
* Doet flinke teug adem*
GODVERDOMMEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Vanochtend gaan slapen met m'n raam op een kier, want moeders had gezegd "kan het lekker doorluchten, is goed voor je" word ik wakker met een verstopte neus en weer veel gehoest.
Als ik oprecht wéér ziek ga worden voor een repetitie en jamsessie word ik niet goedVreet gewoon m'n groenten, slik vitamines heb 2 weken rust genomen, douche elke dag warm. Voelde me gisterne echt weer top. En dan zal 1 nachtje met m'n raam op een keer mij weer de das om doen!?
![]()
Sorry, maar dit is vervelend as fuck.
Morgen vast beterTrust nobody![]()
Mag het toch hopenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 02:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Raam dicht, lekker slapen
Morgen vast beter![]()
Dit is vooral erg vervelend
Well, life can be a riot
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-02-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2261 / +21 / +0 / 10743 / 11272
2. KillemWieft / 809 / +18 / +0 / 556 / 826
3. Dr.Mikey / 687 / +17 / +4 / 1118 / 1414
4. maily / 663 / +18 / +0 / 3126 / 3282
5. mascara-klodder / 645 / +0 / +0 / 1129 / 1394
6. Harrie / 616 / +0 / +0 / 1867 / 2124
7. _UserName_ / 449 / +17 / +0 / 1035 / 1222
8. sp3c / 421 / +26 / +9 / 712 / 860
9. DJMO / 402 / +1 / +0 / 889 / 1121
10. kree / 364 / +47 / +0 / 1599 / 1843
11. HappyCharly / 259 / +9 / +23 / 1766 / 1971
12. Bally-b / 253 / +1 / +0 / 129 / 193
13. Grotetijd / 223 / +31 / +1 / 2077 / 2281
14. RedShoe / 222 / +9 / +0 / 3844 / 3997
15. Lovely / 220 / +3 / +0 / 2543 / 2776
16. Aapje30 / 208 / +0 / +0 / 1762 / 1891
17. mario390 / 203 / +1 / +0 / 434 / 532
18. Sally / 193 / +15 / +0 / 401 / 502
19. AardappelSchotel / 184 / +6 / +0 / 2422 / 2616
20. greysbones / 173 / +3 / +0 / 1879 / 1967SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Vast welquote:Op zaterdag 22 februari 2025 02:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mag het toch hopen![]()
Dit is vooral erg vervelendTrust nobody![]()
Zie het morgenochtend allemaal welquote:
Well, life can be a riot
Misschien zweet ik het er vannacht allemaal wel uit
Well, life can be a riot
JaWell, life can be a riot
Maar jammer dat Robby nooit een toernooi gewonnen heeft.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gaap aapThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Echt zondequote:Op zaterdag 22 februari 2025 02:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar jammer dat Robby nooit een toernooi gewonnen heeft.![]()
![]()
Ja echt moest ter Hvevoure van Miguel maar Robbie eigenlijk toffer personage toch bij dinges was het zelfs een beetje emotioneel Tory.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mooie naam wel. Miguel.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 02:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja echt moest ter Hvevoure van Miguel maar Robbie eigenlijk toffer personage toch bij dinges was het zelfs een beetje emotioneel Tory.
Wat een belachelijk verschil trouwens met gister qua hoe rustig het hier is. En dan is het nu daadwerkelijk WEEKEND.Well, life can be a riot
Begrijpelijk. Maar toch jammerquote:Op zaterdag 22 februari 2025 02:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja echt moest ter Hvevoure van Miguel maar Robbie eigenlijk toffer personage toch bij dinges was het zelfs een beetje emotioneel Tory.![]()
Ik snap hier helemaal niets vanquote:Op zaterdag 22 februari 2025 02:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja echt moest ter Hvevoure van Miguel maar Robbie eigenlijk toffer personage toch bij dinges was het zelfs een beetje emotioneel Tory.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ook die Axel en die Spaanse chick totaal generfed zodat de main characters konden winnen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Cobra kaiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Begrijpelijk. Maar toch jammerquote:Op zaterdag 22 februari 2025 02:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik snap hier helemaal niets van![]()
JammerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 02:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mooie naam wel. Miguel.
Wat een belachelijk verschil trouwens met gister qua hoe rustig het hier is. En dan is het nu daadwerkelijk WEEKEND.Trust nobody![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Iets verkeerd gegeten?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gisteren ging het hier gisteren he-le-maal los.quote:
En was er rond dit tijdstip echt nog flinke reuring. Nu? Vrij stil.Well, life can be a riot
Ohjaquote:Op zaterdag 22 februari 2025 03:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Gisteren ging het hier gisteren he-le-maal los.
En was er rond dit tijdstip echt nog flinke reuring. Nu? Vrij stil.
Dat komt door bepaalde personen denk ik
Plus elke dag is andersTrust nobody![]()
Is niet echt hequote:Op zaterdag 22 februari 2025 02:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ook die Axel en die Spaanse chick totaal generfed zodat de main characters konden winnen.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Was wel een beetje matig toch werden beiden als bad ass beasts neergezet en uiteindelijk simpel verslagen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Duurde me sowieso een seizoen te langquote:Op zaterdag 22 februari 2025 03:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was wel een beetje matig toch werden beiden als bad ass beasts neergezet en uiteindelijk simpel verslagen.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Als Kree er is, dan is er altijd wel wat aan de handquote:Op zaterdag 22 februari 2025 03:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohja
Dat komt door bepaalde personen denk ik
Plus elke dag is anders![]()
Ik vind dit een vrij weinig subtiele manier om dat onderwerp weer bespreekbaar te maken.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 03:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Gisteren ging het hier gisteren he-le-maal los.
En was er rond dit tijdstip echt nog flinke reuring. Nu? Vrij stil.
Laat maar beter rusten beter voor iedereen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ditquote:Op zaterdag 22 februari 2025 03:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind dit een vrij weinig subtiele manier om dat onderwerp weer bespreekbaar te maken.
Laat maar beter rusten beter voor iedereen.Trust nobody![]()
DatOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wat is hetquote:Op zaterdag 22 februari 2025 03:17 schreef HappyCharly het volgende:
Zero day is wel n aanrader
Best spannendOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Met Robert de niro.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Deze man.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 03:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind dit een vrij weinig subtiele manier om dat onderwerp weer bespreekbaar te maken.
Laat maar beter rusten beter voor iedereen.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Killhelm!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
HBO is ook weer lekker bezig 4k mogelijkheden weggehaald bij het abonnement met levenslange korting ondanks eerdere afspraken dat ze dit niet zouden gaan doen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh eat stomquote:Op zaterdag 22 februari 2025 03:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
HBO is ook weer lekker bezig 4k mogelijkheden weggehaald bij het abonnement met levenslange korting ondanks eerdere afspraken dat ze dit niet zouden gaan doen.Trust nobody![]()
Heb ik toch nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ohja ik zie tquote:Op zaterdag 22 februari 2025 03:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
HBO is ook weer lekker bezig 4k mogelijkheden weggehaald bij het abonnement met levenslange korting ondanks eerdere afspraken dat ze dit niet zouden gaan doen.
Kun je alleen de goedkopere abos nemenTrust nobody![]()
Ja toen ze begonnen veel mensen gelokt met een vast bedrag dat nooit zou veranderen en vaste dingen dat je geen reclame etc zou krijgen en het altijd 4k zou blijven en meerdere schermen nu zijn alle andere abonnementen verhoogd in prijs en hebben ze hier het meest basic abonnement van gemaakt dat ze hebben.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
I knowquote:Op zaterdag 22 februari 2025 03:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja toen ze begonnen veel mensen gelokt met een vast bedrag dat nooit zou veranderen en vaste dingen dat je geen reclame etc zou krijgen en het altijd 4k zou blijven en meerdere schermen nu zijn alle andere abonnementen verhoogd in prijs en hebben ze hier het meest basic abonnement van gemaakt dat ze hebben.
Tot zover je houden aan je afsprakenTrust nobody![]()
En dan zijn we in Nederland nog beschermd in andere landen hebben ze de naam veranderd naar Max en zeggen ze ja nieuwe naam dus oudere afspraken staan niet meer maar omdat wij omroep Max al hebben in Nederland mogen ze dat hier niet doen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 03:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
I know
Tot zover je houden aan je afsprakenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh id dat zo ?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 03:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan zijn we in Nederland nog beschermd in andere landen hebben ze de naam veranderd naar Max en zeggen ze ja nieuwe naam dus oudere afspraken staan niet meer maar omdat wij omroep Max al hebben in Nederland mogen ze dat hier niet doen.
Ik vroeg me dat al af
Wat n naaierij weerTrust nobody![]()
Toen was het streamingdienst landschap allemaal nog wel een beetje anders.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 03:36 schreef KillemWieft het volgende:
Niemand die zag dat het te mooi was om waar te zijn?Henk Krol toch nog iets goed gedaan.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 03:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh id dat zo ?
Ik vroeg me dat al af
Wat n naaierij weerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Weltrusten
Well, life can be a riot
Dat zijn grote bedrijven nooit.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 03:38 schreef HappyCharly het volgende:
Plus je hoort gewoon netjes en eerlijk te zijnProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Gezellig ik ben zo weg gek genoeg heb ik zelf die mail met update functie nog niet gehad naar premium.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh das raar jaquote:Op zaterdag 22 februari 2025 03:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gezellig ik ben zo weg gek genoeg heb ik zelf die mail met update functie nog niet gehad naar premium.Trust nobody![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Hulk smashThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Morguh Bbquote:moet je werken vandaag? Je bent zo vroeg!
Nee hoor, gewoon wakker. Altijd vroeg, behalve als ik gezopen hebquote:Op zaterdag 22 februari 2025 05:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Bbmoet je werken vandaag? Je bent zo vroeg!
![]()
![]()
Dus we hebben nu een nuchtere Bbquote:Op zaterdag 22 februari 2025 05:17 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon wakker. Altijd vroeg, behalve als ik gezopen heb
Hey Killemquote:
Jazeker, hele weekend droogquote:Op zaterdag 22 februari 2025 05:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus we hebben nu een nuchtere Bb
Gaan zo een boom omzagen op het erf.![]()
Hee Dot
Hee bally
Hee Killem
wat een drukte op dit tijdstip, niet gewendTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O dan moet je wel nuchter zijn, je gedachten er goed bijhouden.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 05:19 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Jazeker, hele weekend droog
Gaan zo een boom omzagen op het erf.
Woon je op een boerderij?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh UN
Ik ga even rusten, niet slapen, want slapen is voor vrouwen en kinderen!
Soort van, een gedeelde stolp.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 05:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan moet je wel nuchter zijn, je gedachten er goed bijhouden.
Woon je op een boerderij?
Ene kant ouders andere kant ik.![]()
O wat gezellig o dicht bij je ouders. En altijd makkelijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 05:22 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Soort van, een gedeelde stolp.
Ene kant ouders andere kant ik.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rusten is voor de bejaarden, die gaan ook vaak even rustenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 05:21 schreef KillemWieft het volgende:
Ik ga even rusten, niet slapen, want slapen is voor vrouwen en kinderen!
Zou mij niks lijken, elke dag mn moeder over de vloer. Lief mens hoor, daar iet va maar elke dag...
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nou, makkelijkquote:Op zaterdag 22 februari 2025 05:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat gezellig o dicht bij je ouders. En altijd makkelijk.
Begon nou te mekkeren over die boom op zijn erf aan zijn kant,dus gaat plat zo![]()
![]()
ZiZie ze ook weinig hoor, zijn in principe 2 huizen met ieder eigen erf.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 05:23 schreef _UserName_ het volgende:
Zou mij niks lijken, elke dag mn moeder over de vloer. Lief mens hoor, daar iet va maar elke dag...![]()
Oke, het kan ook vervelend zijnquote:Op zaterdag 22 februari 2025 05:25 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Nou, makkelijk
Begon nou te mekkeren over die boom op zijn erf aan zijn kant,dus gaat plat zo
ah dat scheelt dan wel weerquote:Op zaterdag 22 februari 2025 05:26 schreef Bally-b het volgende:
Zi
[..]
Zie ze ook weinig hoor, zijn in principe 2 huizen met ieder eigen erf.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ze kunnen dus niet zien als je een orgie houdtquote:Op zaterdag 22 februari 2025 05:26 schreef Bally-b het volgende:
Zi
[..]
Zie ze ook weinig hoor, zijn in principe 2 huizen met ieder eigen erf.
nounounou en dat op de vroege morgenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 05:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kunnen dus niet zien als je een orgie houdt
Nee haha, denk wel horen somsquote:Op zaterdag 22 februari 2025 05:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kunnen dus niet zien als je een orgie houdt![]()
![]()
Ga je dat helemaal in je uppie doen?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 05:31 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Welnee, ik ben makkelijk hoor.
Zal wel wakker worden van de herrie zo, ze weten het niet eensWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan ook lekker zijn op de vroege morgen hoorquote:Op zaterdag 22 februari 2025 05:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
nounounou en dat op de vroege morgen
Dat is het mooist op de vroege morgen, gaannnnquote:Op zaterdag 22 februari 2025 05:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
nounounou en dat op de vroege morgen![]()
![]()
quote:vooral in de zomermaanden als alles lekker openstaat
Ja da's dan wel zo.. aantal mooie dames erbij.. laat maar komen
Stelt niks voor hoorquote:Op zaterdag 22 februari 2025 05:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je dat helemaal in je uppie doen?Dat dusquote:Op zaterdag 22 februari 2025 05:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook lekker zijn op de vroege morgen hoor![]()
![]()
Vorige keer dachten ze dat ik ruzie had, wat een gegil was er bij je?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 05:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]vooral in de zomermaanden als alles lekker openstaat
![]()
![]()
Wel voorzichtig doen met die boom.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 05:34 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Vorige keer dachten ze dat ik ruzie had, wat een gegil was er bij je?Het is al heel wat dat ze niet komen kijken dan
Komt wel goed, vaker gedaan hoor. Hij is niet zo hoog denk 12m.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 05:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel voorzichtig doen met die boom.
Ga ff douchen en spullen bij elkaar zoeken...
Fijne dag allen![]()
![]()
Hebben ze één keer gedaan, daarna nooit meerquote:Op zaterdag 22 februari 2025 05:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]Het is al heel wat dat ze niet komen kijken dan
Ze weten het donders goed hoor
![]()
![]()
![]()
![]()
12 meter maar zegt hij.. Fijne dag en nogmaals die voorzichtigquote:Op zaterdag 22 februari 2025 05:37 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Komt wel goed, vaker gedaan hoor. Hij is niet zo hoog denk 12m.
Ga ff douchen en spullen bij elkaar zoeken...
Fijne dag allen
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 05:39 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Hebben ze één keer gedaan, daarna nooit meer
Ze weten het donders goed hoor
![]()
![]()
wat zal je bezoek zich lullig hebben gevoeld
![]()
LekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat vind ik nu ook! Al is ook dat wennen met prothese, maandag sowieso nog even bellen wat de onderste is gewoon pijnlijkTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Alles went even wennen denk ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja dat is, maar onder moet echt worden bijgewerkt, de bocht is wat te ruim waardoor hij aan beide kanten erg drukt, gister al ff over gehad met tandarts. Boven zit wel gewoon goedTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dan even een rondje tandarts makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
rondje tandarts hoeft niet direct, heb eigen tandarts, prothese moet ff naar het lab waar die bijgewerkt kan worden, is dichtbij dat scheelt.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Als het maar gefixt wordWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
komt wel goed, ben ik va overtuigd, ben a lang blij dat ie boven gewoon goed zit, ook met etenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Daarom. Ze
Maken hem
Wel
Pas zonder drukplekkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik en typen op mobiel. Ik ga mijn laptop maar eens aanzetten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alweer uitgerust Killem?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doet u snelquote:
Echt welquote:
Wie is die man in jou UI?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 22 februari 2025 06:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ellick Gerald Sander RoethofWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O al gevonden een advokaat?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen idee zie hem wel eens op tv. Heb niet zoveel met die man.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh, die herke ik wel zie ik nu trouwens.. komt relatief vaak in het nieuws nog wel, of zij zaken iigTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja en zit ook wel eens in talkshowWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kan, ik wel
Daarom.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bekende cliëntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerald
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 06:46 schreef KillemWieft het volgende:
Bekende cliëntenDat dus idd, naast Inez een van de bekendere advocaten van NederlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GeraldTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 06:46 schreef KillemWieft het volgende:
Bekende cliëntenSPraakmakende zakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GeraldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eet smakelijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
lekker rustig dagje vandaag, geen ziekenhuis of bezoek.. heerlijk!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
![]()
Lekker doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zometeen![]()
toch een rustige dag vandaag, straks alleen ff naar de winkel en dan niks meer denk ik zo, morgen wel drukke dagTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hier is het ook rustig 😉Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vind het gezelliger als er meer zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja dat is wel zo idd maar heb je niet voor het zegen he, je kan niet een blik users open trekkenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
dat is waar en @JustinK laat ook op zich wachtenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij zei van de week al eens dat hij het eind vd maand rustiger aan doet, de buit is immers al binnen
Ik zet alvast koffie ☕️ voor @DJMO klaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja die haalt niemand meer in. En mometee valt er ook niet veel meer te pakken er wordt hard gebolktquote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:07 schreef _UserName_ het volgende:
Hij zei van de week al eens dat hij het eind vd maand rustiger aan doet, de buit is immers al binnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
HallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Haaaai
Nachtdienst er weer opzitten?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De vogels kwetteren al aardig buitenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
heb de ramen nog dicht maar gaat zo wel open als vrouwlief wakker is
geen vogel te bekennen hierOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
De kwetteren zo hard hoor je ook wel met de ramen dichtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier zitten er genoeg.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
genoeg voor watquote:
Mijn huis ook goed geisoleerd. Maar ik moet zeggen heb wel een raampje openstaanquote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:18 schreef _UserName_ het volgende:
Hier niet, heb goed geïsoleerd huis met oa tripple glas
Heb ik alles dich dan hoor ik een ambulance of onweer niet eensWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
daar zit het verschil dus, ik heb het raam niet openquote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn huis ook goed geisoleerd. Maar ik moet zeggen heb wel een raampje openstaan
Heb ik alles dich dan hoor ik een ambulance of onweer niet eens
Om naar te kijken en te voeren.quote:Niet om mij mee te voeden
![]()
Mijn tuin trekt heel veel vogels en kleindochter(3) vindt het geweldig om er naar te kijken.
Ze heeft nu thuis ook eten in de tuin voor de vogels, alleen komt er daar geen een.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik en killhelm dachten aan hotwingsquote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Om naar te kijken en te voeren.Niet om mij mee te voeden
![]()
Mijn tuin trekt heel veel vogels en kleindochter(3) vindt het geweldig om er naar te kijken.
Ze heeft nu thuis ook eten in de tuin voor de vogels, alleen komt er daar geen een.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Natuurlijk
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: