abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216793386
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 13:00 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Poeh, daar moet ie blij mee zijn zeg, want wij kunnen echt iets significants leveren.
Ik vind F16's toch best wel onder de categorie "significant" passen.
pi_216793394
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 13:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Niemand behalve jij, noemt een paar biertjes per week een verslaving.
Het wordt wat anders als je afhankelijk bent van een paar biertjes per week en ontwenningsverschijnselen krijgt als je daarmee stopt.

Ketamine kent gewenning. Je hebt steeds meer nodig voor hetzelfde effect.

Bier kent ook gewenning, maar iemand die een paar biertjes in de week drinkt doet dat niet met als doel dronken te worden.
Wat is nou je punt dan... Misschien moet je even goed lezen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Overall beste user 2022 zaterdag 22 februari 2025 @ 13:06:54 #153
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_216793395
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 13:00 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Poeh, daar moet ie blij mee zijn zeg, want wij kunnen echt iets significants leveren.
Nou....

De landvariant SMART-L MM/F radars.
Of deze 180 CV90s...
Of de Boxer en de Fuchs voertuigen die we in Nederland bouwen....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 22 februari 2025 @ 13:11:21 #154
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216793456
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 13:06 schreef MaxMark het volgende:

[..]
Ik vind F16's toch best wel onder de categorie "significant" passen.
Waarvan er in totaal iets van 20 geleverd zijn. Fijn, maar een druppel op een gloeiende plaat.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_216793458
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 13:06 schreef Ulx het volgende:

[..]
Nou....

De landvariant SMART-L MM/F radars.
Of deze 180 CV90s...
Of de Boxer en de Fuchs voertuigen die we in Nederland bouwen....
Het is goed spul hé, maar nooit genoeg.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Overall beste user 2022 zaterdag 22 februari 2025 @ 13:14:00 #156
3928 Ulx
pi_216793502
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 13:11 schreef Perrin het volgende:

[..]
Waarvan er in totaal iets van 20 geleverd zijn. Fijn, maar een druppel op een gloeiende plaat.
Laatste bericht uit Kyiv was dat ze er nu zo'n 70 hebben. Ik postte dat vorige week.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_216793508
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 13:06 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Wat is nou je punt dan... Misschien moet je even goed lezen.
Mijn punt is dat verslaving een afhankelijkheid van het product betekent.

En als je stopt krijg je ontwenningsverschijnselen.

En sommige middelen kennen gewenning, je hebt er steeds meer van nodig.
Ketamine werkt verslavend en er treedt gewenning op.
  Overall beste user 2022 zaterdag 22 februari 2025 @ 13:14:44 #158
3928 Ulx
pi_216793511
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 13:11 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Het is goed spul hé, maar nooit genoeg.
Sure, maar we bouwen ze niet als enige.
pi_216793600
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 11:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dat gaat nooit gebeuren. Ook niet als je niks geeft om het lot van Oekraïne. Nu stoppen en de Russen geven wat ze willen betekent een onaanvaardbaar veiligheidsrisico voor sommige Europese landen. De oorlog kan alleen stoppen
met bepaalde veiligheidsgaranties als minimum voorwaarde. En die willen Trump en Poetin niet. Dus zal de strijd nog wel even doorgaan.
Zelf denk ik dat het tegenovergestelde waar is. Oekraïne halfkrachtig (zonder de VS) blijven pushen de oorlog te continueren, dan geef je ook niks om het lot van Oekraïne.
De VS is ooit de machtspolitiek begonnen om navo maar uit te breiden, de EU liep er achteraan en steunde EU betrekking, dus opnemen in je landen bestand en unie. Niet met de verkeerde redenen maar de VS wel met machtspolitiek. De strip van landen om Rusland hadden beter niet bij NAVO kunnen worden betrokken.
Als nu NAVO wegvalt wordt het ook gevaarlijk voor die ex ussr landen, Rusland verbloemt niet de oude unie te willen behouden/controleren.
Middels reële diplomatieke gesprekken is er nog kans uit te komen, dan moeten alle partijen hun landendrang wat loslaten.
Vakman pur sang
pi_216793601
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 13:11 schreef Perrin het volgende:

[..]
Rare uitspraak. Alle leveringen zijn een druppel op een gloeiende plaat. "Alleen" HIMARS ook. Alles samen heeft al veel meer impact. En stel eens voor dat iedereen daadwerkelijk had geleverd wat ze hadden toegezegd.

Een stoet aan F16's is gewoon significant, hoe je het ook bekijkt. Nog maar los van de patriots, gefinancierde tanks, artillerie, munitie, drones, medisch apparatuur (incl. veldhospitalen), etc., etc. wat we hebben gestuurd. Dus Disco's uitspraak dat Nederland niet significants levert onderbouwt maar weer eens zijn verstoorde beeld van de wereld.
  Moderator zaterdag 22 februari 2025 @ 13:28:14 #161
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216793660
Bekijk deze YouTube-video

Nieuwsuur uitzending van gisterenavond over NAVO zonder de VS
pi_216793664
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 12:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
Welke landjepik?

En is het niet verstandiger om Oekraïne te blijven steunen en op hetzelfde moment de Europese legers te versterken ipv Poetin een adempauze gunnen die hij kan gebruiken om de wapenwedloop met ons aan te gaan?
Dat 2e is verstandig, dat 1e moet stoppen, voordat Oek helemaal Russisch wordt. Een groot verlies kan ook een uitkomst zijn, dan sta je nog zwakker.
Maar allereerst moeten de intenties uitgesproken worden tussen de 3 partijen. Rusland moet de drang worden weggenomen meer oorlog te voeren. EU moet duidelijk zijn een grens te accepteren met voldoende ruimte. En deze keihard annexeren en bewaken, en de VS moet stoppen aan te zetten tot inmenging in landen om gebied te claimen.
Vakman pur sang
pi_216793687
quote:
3s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 23:30 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Tegen Putin en de invloed van Trump valt niet veel langer door te vechten zonder in eigen voet te schieten.
Geldt voor Trump net zo. Zonder deal en een Oekraïne dat langzaam verliest van Rusland is ook voor hem een nederlaag.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_216793692
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 13:28 schreef Momo het volgende:

Nieuwsuur uitzending van gisterenavond over NAVO zonder de VS
Laat mij raden: zonder de VS zijn wij niets, het is afgelopen zaak, defaitisme?
  Overall beste user 2022 zaterdag 22 februari 2025 @ 13:34:04 #165
3928 Ulx
pi_216793725
Vroeger deden Europse legers nog wel eens leuke dingen.

pi_216793746
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 13:34 schreef Ulx het volgende:
Vroeger deden Europse legers nog wel eens leuke dingen.

Haha. Doen de Britten zoiets nu, is het dag dag Engeland.
  Moderator zaterdag 22 februari 2025 @ 13:36:15 #167
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216793763
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 13:31 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Laat mij raden: zonder de VS zijn wij niets, het is afgelopen zaak, defaitisme?
Nah, er moet alleen wel snel veel stappen worden gezet.
pi_216793785
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 13:36 schreef Momo het volgende:

[..]
Fijn. Dan is het het terugkijken waard.

Want dat hele idee dat de VS bestaat uit een soort almachtige aliens die alles kunnen, mag wel eens stoppen. ja, ze hebben het sterkte leger ter wereld. Maar daarvan profiteren gaat in essentie enkel juist in samenwerking met andere landen.

Als de VS zo doorgaat staan ze mooi voor paal met hun sterkste leger in isolement.
  Overall beste user 2022 zaterdag 22 februari 2025 @ 13:39:34 #169
3928 Ulx
pi_216793799
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 13:36 schreef Momo het volgende:

[..]
Doen we dat toch? Maar het werkt twee kanten op: De VS zonder NAVO zal dat ook moeten doen. De kans dat ze wereldwijd bases en steunpunten kwijtraken wordt dan behoorlijk groot.
  Overall beste user 2022 zaterdag 22 februari 2025 @ 13:46:10 #170
3928 Ulx
pi_216793882
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 13:35 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Haha. Doen de Britten zoiets nu, is het dag dag Engeland.
Die kans is aanwezig. Maar nu zal het waarschijnlijk iets serieuzer worden aangepakt. Het zal meer zijn dan een onbelangrijk zijtheater van de oorlogen in Europa zoals in 1812. De Britten stuurden toen maar een B-legertje, de focus lag bij het verslaan van Napoleon. Het was meer een speciale militaire operatie.
pi_216793934
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 13:46 schreef Ulx het volgende:

[..]
Die kans is aanwezig. Maar nu zal het waarschijnlijk iets serieuzer worden aangepakt. Het zal meer zijn dan een onbelangrijk zijtheater van de oorlogen in Europa zoals in 1812. De Britten stuurden toen maar een B-legertje, de focus lag bij het verslaan van Napoleon. Het was meer een speciale militaire operatie.
Laten we het maar gewoon niet doen. We moeten eerst maar eens een situatie creeeren waarin westers gezinde landen een militaire samenwerking aangaan en op den duur kunnen zeggen: we zitten er nu zo goed bij, dat de kans nihil is dat vijanden ons aanvallen, omdat de schade dan voor hun ook te groot is.

We hoeven niet eens zeker te zijn dat we 'winnen'.
pi_216794049
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 13:21 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Zelf denk ik dat het tegenovergestelde waar is. Oekraïne halfkrachtig (zonder de VS) blijven pushen de oorlog te continueren, dan geef je ook niks om het lot van Oekraïne.
Waarom mag Oekraïne zelf niet bepalen welk lot ze willen?

quote:
De VS is ooit de machtspolitiek begonnen om navo maar uit te breiden, de EU liep er achteraan en steunde EU betrekking, dus opnemen in je landen bestand en unie. Niet met de verkeerde redenen maar de VS wel met machtspolitiek.
Je weet dat zowel bij de EU en de NAVO leden unaniem moeten beslissen?
Zo hebben Duitsland en Frankrijk toetreding van Oekraïne tot de NAVO tegen gehouden.

En daar maakt Rusland nu handig gebruik van

quote:
De strip van landen om Rusland hadden beter niet bij NAVO kunnen worden betrokken.
Die landen denken daar anders over..

Kijk eens naar de vele militaire conflicten die in post Sovjet gebied hebben plaatsgevonden.
De strip van landen waar jij het over hebt, hebben daar geen last van gehad.

quote:
Als nu NAVO wegvalt wordt het ook gevaarlijk voor die ex ussr landen, Rusland verbloemt niet de oude unie te willen behouden/controleren.
Kijk, nu geef je zelf toe dat die landen zonder bescherming vogelvrij zijn.

quote:
Middels reële diplomatieke gesprekken is er nog kans uit te komen, dan moeten alle partijen hun landendrang wat loslaten.
Er is maar 1 partij met landendrang.
En dat is Rusland.

Geen enkel ander land in Europa is een militair conflict begonnen om grondgebied van andere landen over te nemen.
  Overall beste user 2022 zaterdag 22 februari 2025 @ 14:07:11 #173
3928 Ulx
pi_216794082
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 13:51 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Laten we het maar gewoon niet doen. We moeten eerst maar eens een situatie creeeren waarin westers gezinde landen een militaire samenwerking aangaan en op den duur kunnen zeggen: we zitten er nu zo goed bij, dat de kans nihil is dat vijanden ons aanvallen, omdat de schade dan voor hun ook te groot is.

We hoeven niet eens zeker te zijn dat we 'winnen'.
Die is er gewoon met NAVO, maar je hebt een punt. Het is misschien wel handig om een parallelle organisatie op te bouwen om te voorkomen dat er militaire info naar de VS doorsijpelt nu die nog steeds in NAVO zitten maar duidelijk niet meer te vertrouwen zijn. We weten niet waar we aan toe zijn met dat land, ze roepen van alles door elkaar. Dan kun je wel gaan zitten mompelen dat dat een onderhandelingstactiek van Trump is of zo, maar is dat zeker? Ik neem liever geen risico en hou de VS even op afstand.
pi_216794207
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 14:07 schreef Ulx het volgende:

[..]
Die is er gewoon met NAVO, maar je hebt een punt. Het is misschien wel handig om een parallelle organisatie op te bouwen om te voorkomen dat er militaire info naar de VS doorsijpelt nu die nog steeds in NAVO zitten maar duidelijk niet meer te vertrouwen zijn. We weten niet waar we aan toe zijn met dat land, ze roepen van alles door elkaar. Dan kun je wel gaan zitten mompelen dat dat een onderhandelingstactiek van Trump is of zo, maar is dat zeker? Ik neem liever geen risico en hou de VS even op afstand.
Dus eerst zeg je 'die is er gewoon', om vervolgens te zeggen dat de VS inderdaad niet te vertrouwen is.

Wat is het nu?
pi_216794222
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 14:19 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dus eerst zeg je 'die is er gewoon', om vervolgens te zeggen dat de VS inderdaad niet te vertrouwen is.

Wat is het nu?
NAVO is meer dan de VS he.
pi_216794230
Ik weet nu ook hoe Trump rekent met de steun van 350 miljard. Ik zie net de laatste video van Weeb Union hierover.
De VS levert oude vliegtuigen en tanks aan Oekraïne, en Trump rekent als prijs voor vervanging van dit materieel voor de nieuwe types tanks en vliegtuigen.

Hmmm, ik kan mijn versleten oude auto niet meer fatsoenlijk door de APK krijgen, maar ik wil de prijs om een vervangende nieuwere auto te kunnen kopen.
pi_216794234
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 14:21 schreef Wantie het volgende:

[..]
NAVO is meer dan de VS he.
Nee. Niet echt.
pi_216794261
En je komt toch ook altijd weer terug op kernwapens. Enkel Frankrijk en engeland hebben ze. Frankrijk 600, Engeland 300. Rusland heeft er ongeveer 6.000.

Alleen al daarmee kan Rusland ons volledig vernietigen.
pi_216794262
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 14:22 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Nee. Niet echt.
Jawel.
Of denk je dat artikel 5 niet op Nederland van toepassing is?
pi_216794275
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 14:24 schreef theunderdog het volgende:
En je komt toch ook altijd weer terug op kernwapens. Enkel Frankrijk en engeland hebben ze. Frankrijk 600, Engeland 300. Rusland heeft er ongeveer 6.000.

Alleen al daarmee kan Rusland ons volledig vernietigen.
Zekers.
Hoeveel zijn inmiddels op Kyiv gevallen?

Bezitten is 2 ding, operationeel houden een tweede, en daadwerkelijk inzetten een derde.
pi_216794278
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 14:24 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jawel.
Of denk je dat artikel 5 niet op Nederland van toepassing is?
Natuurlijk wel. Maar de NAVO is nagenoeg volledig afhankelijk van de VS. Zonder de VS heeft het op dit moment nauwelijks afschrikking.
pi_216794282
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 14:22 schreef Idisrom het volgende:
Ik weet nu ook hoe Trump rekent met de steun van 350 miljard. Ik zie net de laatste video van Weeb Union hierover.
De VS levert oude vliegtuigen en tanks aan Oekraïne, en Trump rekent als prijs voor vervanging van dit materieel voor de nieuwe types tanks en vliegtuigen.

Hmmm, ik kan mijn versleten oude auto niet meer fatsoenlijk door de APK krijgen, maar ik wil de prijs om een vervangende nieuwere auto te kunnen kopen.
Klopt, daardoor zit er een kloof tussen de VS en Europa mbt het berekenen van de hulp aan Oekraïne.
pi_216794286
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 14:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Zekers.
Hoeveel zijn inmiddels op Kyiv gevallen?

Bezitten is 2 ding, operationeel houden een tweede, en daadwerkelijk inzetten een derde.
Ja fantastisch. Ga jij de politicus zijn die tegen Putin zegt: haha bluf. Doe dan !

Nee, natuurlijk niet. De afschikking werkt altijd, vanwege de grootschalige destructie.
  zaterdag 22 februari 2025 @ 14:27:57 #184
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_216794293
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 14:27 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ja fantastisch. Ga jij de politicus zijn die tegen Putin zegt: haha bluf. Doe dan !

Nee, natuurlijk niet. De afschikking werkt altijd, vanwege de grootschalige destructie.
Wat een kinderlijke voorstelling van de realiteit post je in dit topic.

Doe je dat overal?

Dingen zijn 100x complexer dan dit barbiepoppen gedoe wat je hier probeert te doen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_216794313
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 14:27 schreef SpecialK het volgende:

[..]
Wat een kinderlijke voorstelling van de realiteit post je in dit topic.

Doe je dat overal?

Dingen zijn 100x complexer dan dit barbiepoppen gedoe wat je hier probeert te doen.
Dit is gewoon wat oud defensieminister Joris Voorhoeve aangeeft. Maar verder ben jij buitengewoon inhoudelijk, hoor.
pi_216794343
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 14:27 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Voor die afschrikking maakt het niet uit of het 600 zijn of 6000

1 bom op Moskou en eentje op St Petersburg is genoeg.
pi_216794345
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 14:30 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dit is gewoon wat oud defensieminister Joris Voorhoeve aangeeft. Maar verder ben jij buitengewoon inhoudelijk, hoor.
Joris Voorhoeve was gisteravond te emotioneel bij dit onderwerp betrokken, en ik vond hem niet meer zuiver of onafhankelijk denken.
Als minister, maar ook daarna als duider op buitenlandse zaken vond ik hem vroeger wel goed en degelijk in zijn betogen.
pi_216794351
Beeld analyse van het fotomoment tussen zelensky en Erdoğan
https://www.volkskrant.nl(...)-als-bonus~b9f12a03/
Het slechte weer was een bonus. Stond hij daar even klaar met een paraplu om, voor het oog van de hele wereld, beschutting te bieden aan de Oekraïense president die binnen een paar dagen tijd van de regen in de drup terecht was gekomen. Kijk. Dat zou zijn collega in Saoedi-Arabië hem dus niet snel nadoen, want in Saoedi-Arabië regent het bijna nooit.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_216794354
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 14:33 schreef Wantie het volgende:

[..]
Voor die afschrikking maakt het niet uit of het 600 zijn of 6000

1 bom op Moskou en eentje op St Petersburg is genoeg.
Met 6000 kun je voor meer destructie zorgen aan de andere kant. Verder heeft Rusland wel bewezen ook weinig om de eigen burgerbevolking te geven.
  zaterdag 22 februari 2025 @ 14:34:55 #190
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_216794358
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 14:30 schreef theunderdog het volgende:

[..]
En jij bent de praatpop van Joris? Met hand in je gat en alles? Jouw hele wereldbeeld is nu omgevormd om enkele praatpunten van die man te omvatten? Je hebt in je 25+ jaar op deze aarde niet zelf een model van de wereld opgebouwd in je hoofd?

Ik twijfel dat het veel nut heeft om inhoudelijk tegen je in te gaan. Je lijkt weer eens op zo'n eenrichtingsverkeer padje te zitten. Jij bent de slimste. Iedereen hier is dom. Jij snapt hoe de hele wereld in elkaar steekt. En wij zijn slechts gevangenen in een grot die naar de schaduwen van de vlammen op de muur aan het staren zijn.

Maar vertel ons meer over hoe een verkeerd piepje hier of daar de machtige Putin's kernbommen op het centrum van amsterdam zullen laten vallen en hoe europa het keffende schoothondje is van de VS.

Dat klinken mij als heeeeel geinformeerde meningen die ik absoluut niet heb rond horen schreeuwen op de dam door een verwarde kwijlende zwerver[/sarcasme]
pi_216794362
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 14:33 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Joris Voorhoeve was gisteravond te emotioneel bij dit onderwerp betrokken, en ik vond hem niet meer zuiver of onafhankelijk denken.
Als minister, maar ook daarna als duider op buitenlandse zaken vond ik hem vroeger wel goed en degelijk in zijn betogen.
Emotie staat niet gelijk aan geen zinnige dingen meer zeggen.

Waarin had hij ongelijk dan?
pi_216794398
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 14:34 schreef SpecialK het volgende:

[..]
En jij bent de praatpop van Joris? Met hand in je gat en alles? Jouw hele wereldbeeld is nu omgevormd om enkele praatpunten van die man te omvatten? Je hebt in je 25+ jaar op deze aarde niet zelf een model van de wereld opgebouwd in je hoofd?

Ik twijfel dat het veel nut heeft om inhoudelijk tegen je in te gaan. Je lijkt weer eens op zo'n eenrichtingsverkeer padje te zitten. Jij bent de slimste. Iedereen hier is dom. Jij snapt hoe de hele wereld in elkaar steekt. En wij zijn slechts gevangenen in een grot die naar de schaduwen van de vlammen op de muur aan het staren zijn.

Maar vertel ons meer over hoe een verkeerd piepje hier of daar de machtige Putin's kernbommen op het centrum van amsterdam zullen laten vallen en hoe europa het keffende schoothondje is van de VS.

Dat klinken mij als heeeeel geinformeerde meningen die ik absoluut niet heb rond horen schreeuwen op de dam door een verwarde kwijlende zwerver[/sarcasme]
Het enige wat ik zeg is dat de verschillen in nucleaire power tussen Rusland en de gehele EU deel van de NAVO mij wel zorgen baart. Zeker als je niet meer kunt rekenen op de steun van de VS.

Je extreme emotie is begrijpelijk, maar niet goed voor de discussie. Glaasje water helpt soms al.
  zaterdag 22 februari 2025 @ 14:40:45 #193
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_216794422
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 14:38 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Het enige wat ik zeg is dat de verschillen in nucleaire power tussen Rusland en de gehele EU deel van de NAVO mij wel zorgen baart. Zeker als je niet meer kunt rekenen op de steun van de VS.

Je extreme emotie is begrijpelijk, maar niet goed voor de discussie. Glaasje water helpt soms al.
"Extreme emotie".

Dat irritante geframe wat je steeds probeert bij mensen valt me ook op. Respectloos. Sterker nog. Je doet het expres om echte discussie (waarin jouw punten kapot gemaakt worden) te ontsporen.

Nogmaals. Dit gelul wat ik hier van je zie in dit topic ziet er uit als typisch fokkiaans 1-richtingsverkeer.

Oh priester. Vertel ons over het leven na de dood. Je weet alles. Wij moeten nog leren.
pi_216794431
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 14:40 schreef SpecialK het volgende:

[..]
"Extreme emotie".

Dat irritante geframe wat je steeds probeert bij mensen valt me ook op. Respectloos. Sterker nog. Je doet het expres om echte discussie (waarin jouw punten kapot gemaakt worden) te ontsporen.

Nogmaals. Dit gelul wat ik hier van je zie in dit topic ziet er uit als typisch fokkiaans 1-richtingsverkeer.

Oh priester. Vertel ons over het leven na de dood. Je weet alles. Wij moeten nog leren.
Schat. Ik ken je niet eens.

Kallumpjes aan joh. Ontzettende hoogvlieger.
  zaterdag 22 februari 2025 @ 14:42:18 #195
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_216794440
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 14:41 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Schat. Ik ken je niet eens.

Kallumpjes aan joh. Ontzettende hoogvlieger.
"ik ken je niet eens"

typische tactiek om een soort plaatsje bovenaan de krabpaal te bemachtigen. Kap eens.

Luister eens naar mensen en reageer eens echt op hun punten.
pi_216794448
Als je nou gewoon eens met degelijke argumentatie kunt aantonen waarom die grote verschillen in nucleaire capaciteit geen probleem is, dan hoeft dit kinderachtige gedoe niet.
pi_216794452
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 14:42 schreef SpecialK het volgende:

[..]
"ik ken je niet eens"

typische tactiek om een soort plaatsje bovenaan de krabpaal te bemachtigen. Kap eens.

Luister eens naar mensen en reageer eens echt op hun punten.
Jij bent agressief uit het niets. Niet ik.

Vertel mij gewoon waarin ik ongelijk had? ik lees je argumenten graag.
pi_216794469
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 14:34 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Met 6000 kun je voor meer destructie zorgen aan de andere kant. Verder heeft Rusland wel bewezen ook weinig om de eigen burgerbevolking te geven.
Ook om onderhoud. Hoeveel van de 6000 bommetjes werken nog? Denk dat bij minstens de helft het kruit nat is geworden
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zaterdag 22 februari 2025 @ 14:46:23 #199
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_216794474
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 14:42 schreef theunderdog het volgende:
Als je nou gewoon eens met degelijke argumentatie kunt aantonen waarom die grote verschillen in nucleaire capaciteit geen probleem is, dan hoeft dit kinderachtige gedoe niet.
Jouw kinderachtige gedoe. Geef het nou maar gewoon toe met je 1-richtingsverkeer

200 tot 300 europese nukes zijn al voldoende om volledig rusland uit te roeien zolang je het houdt bij grote populatiecentra en de achterbuurten met rust laat.

Als je alle kernwapens van de VS weg zou halen dan hebben we er 500 over. Daarmee kan je 2x de populatie van rusland kapotmaken.

MAD geldt gewoon nog steeds. Zelfs zonder de VS. En dat is in de nuke-endgame het enige wat er toe doet. Elk land (elke grootmacht) wat niet aan MAD kan voldoen ligt open. Europa ligt niet open.
pi_216794481
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 14:45 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Ook om onderhoud. Hoeveel van de 6000 bommetjes werken nog? Denk dat bij minstens de helft het kruit nat is geworden
Zou kunnen. Maar is dat je eigen gedachte, of heb je daar bronnen voor? en zelfs dan hebben ze er nog circa 3.000. Plus dat de VS zich nu ook vijandelijk begint te gedragen.

De zorgen dat Europa maar weinig afschrikking kent, is toch niet onterecht?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')