Willekeurige volgorde.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:22 schreef freaky40 het volgende:
Mooi shot van Sharice na de bekendmaking dat Jordy als populairste als eerste werd vrijgesteld. Als blikken konden doden!![]()
Kan me wel aardig vinden in je top 3 al is Axel bij mij wat verder gedaaldquote:Op zaterdag 22 februari 2025 03:52 schreef Alicia76 het volgende:
Axel is inmiddels al voorbijgestreefd. Jordy en Jane zijn leuker en veel meer uitgesproken. Eigenlijk is Axel een beetje een saaie lul. Dus mijn top 3 op dit moment is:
1 Jane
2 Jordy
3 Axel
Toevallig wel allemaal Nederlanders.
Ik vind trouwens dat ze de medebewoners beelden moeten laten zien van Sharice die meerdere keren heeft gezegd dat ze de haren van anderen uit hun kop wil trekken. Dat zou wel zo eerlijk zijn.
Er kunnen er ook 3 genomineerd worden, natuurlijk. En Axel is nog wel populair, dus als die tegen Jolien/Keanu staat zie ik 1 van hen eruit gaan.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:57 schreef superniger het volgende:
Tsja, BB is in principe wel uitgespeeld nu.
Het is nu 5-4 voor team Jordy/Mattie/Kiki tegen team Axel/Poot/Terror twins.
Tenzij er door de nominatie spellen 4 van 1 team genomineerd zijn. En dat zie ik niet gebeuren.
Geloof jij dat alles echt is uitgepraat?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 02:51 schreef TheVulture het volgende:
Helemaal bij en mijn hemel wat zijn Sharice en Milena hele vervelende dames. Ik vond en vind soms ook wat van Jordy en Jane, maar die hadden volledig gelijk.
Axel snap ik speltechnisch niet, maar als ie wil winnen zal ie snel met die dames moeten breken.
Zo hilarisch hoe mensen verschillend tegen gedrag en personen kunnen aankijken!quote:Op maandag 24 februari 2025 09:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
zo hilarisch hoe makkelijk getriggerd de andere bewoners zijn van wat grappen van Sharice en Milena
en Jordy's gedrag tegen Sharice was al helemaal een no go voor mij
mijn favorieten![]()
![]()
Sharice
Milena
Pootje
Axel
we will see, dat ik gelijk ga krijgen, er zijn heus wel kijkers die deze humor wel waarderenquote:Op maandag 24 februari 2025 09:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zo hilarisch hoe mensen verschillend tegen gedrag en personen kunnen aankijken!
Als ik dat contineu wil zien kijk ik wel naar "echte meisjes in de jungle"quote:Op maandag 24 februari 2025 09:53 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
we will see, dat ik gelijk ga krijgen, er zijn heus wel kijkers die deze humor wel waarderen
Sharice, Milena brengen sensatie, en daar draait het voornaamste om bij trash tv
big brother valt ook onder dat genre reality tv, net als Love Island, Ex on the Beachquote:Op maandag 24 februari 2025 10:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als ik dat contineu wil zien kijk ik wel naar "echte meisjes in de jungle"
Duidelijke taalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |