Ik vind het een hele rare groep dit jaar. Tot de eerste zij-instromers kwamen was het een leuke groep... maar sindsdien 😳quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:30 schreef livelink het volgende:
Zulke heftige clashes heb ik toch volgens mij nooit eerder in BB gezien. Maar goed, de humor ontbreekt ook totaal in deze groep.
Polls bespreek je in COS.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als de poll van Salar klopt (en dat zou eigenlijk altijd zo zijn, zeggen ze) ligt Elsa er uit
Klopt. Het gaat ver. Ze raakt haar ook heel de tijd aan, haar hoofd masseren, haar lichaam masseren, haar voeten masseren, lepeltje lepeltje liggen snachts en haar zoentjes geven, strelen, etc.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:26 schreef Droopie het volgende:
En voor de mensen die denken, Maxelu, niet eens 1 seconde alleen laten, beetje overdreven.
Het is echt ziekelijk, zelfs naar de wc loopt ze er achter aan.
Voer voor de psychologen
Met alles wat hij doet of zegt heeft hij vooraf over nagedacht.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:29 schreef superniger het volgende:
Vervelend gedrag van Jordy. Hij weet dondersgoed dat Poot een geheime opdracht heeft. En dan klagen 'hier doe ik niet aan mee'.
Laat ehm lekker denken, en wat is er mee met een Autist🤪quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met alles wat hij doet of zegt heeft hij vooraf over nagedacht.
50% van de tijd dat hij daar is zie je hem denken.
Verder gaat het wel?quote:
Yeah rightquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:38 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ohh ze hebben het uitgepraat, gelukkig maar😃
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:38 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ohh ze hebben het uitgepraat, gelukkig maar😃
Zal maandag in de uitzending zitten gok ik. BB spoilert ookquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:37 schreef livelink het volgende:
Even gemist dat er weer kledingkasten zijn vrijgegeven.
Ben ik met je eens Milena de puppeteerquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat Milena het overwicht heeft over Sharice, en niet andersom.
Met 1 oog open slapenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Watch Your Back,... voor je het weet heb je 'n mes in je rug
LOZE WOORDENquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:41 schreef Bartjebart het volgende:
Oh dat vieze knipoogje van Milena naar Jordy toen hem naar de OG's werd gevraagd 😳
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |