Jordyquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond vies vuil achterbaks kreng wel passend.![]()
Maar ja, die zit niet op de bank.
Oké.. wie mag blijven......
quote:
Het is alleen zo vaaaaaaaaakquote:
Dat denk ik dus ook. Dit is echt nog niet pais en vree.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:01 schreef livelink het volgende:
Ik moet even bijkomen van deze aflevering hoor. Ik snap dat dingen uitgepraat zijn, het kan ook niet anders als je met elkaar in zo'n huis zit, maar onder de oppervlakte broeit het nog.
Tja de ijskoffiegate heeft de tv gehaaldquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:37 schreef livelink het volgende:
Even gemist dat er weer kledingkasten zijn vrijgegeven.
Wel een top uitzending dit, vond ik!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:01 schreef livelink het volgende:
Ik moet even bijkomen van deze aflevering hoor. Ik snap dat dingen uitgepraat zijn, het kan ook niet anders als je met elkaar in zo'n huis zit, maar onder de oppervlakte broeit het nog.
Oprecht (quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Dit is echt nog niet pais en vree.
De afleveringen zijn, zeker vergeleken met vorig jaar, wel heel goed en weinig geframed dit jaar. (Vorig jaar schilderden ze Tom steeds af als de schuldige en Ronahi als een heilig boontje)quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel een top uitzending dit, vond ik!![]()
Nou hoeft er echt niet de hele tijd onderling bonje te zijn hoor, da's ook niet leuk. Maar dit broeide al een hele tijd, en het moest wel een keer tot een uitbarsting komen. En dat werd m.i. op pakkende wijze aan ons kijkertjes gepresenteerd.
Hier slaag je wel de nagel op de kop. De hele situatie was nog best makkelijk klein te houden met "Sorry, dat was lomp gedrag van ons, we gaan er op letten en bieden onze oprechte excuses aan."quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Oprecht () spijt betuigen en het dan kunnen vergeven, dat zou de lucht misschien écht klaren. Maar ja, de werkelijke aard van een beestje verandert daar ook niet van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |