Flauwe kul. Dat denk je omdat ze er altijd zitten. Gasten die de mening van Derksen niet zijn toegedaan zie je daarna niet meer terug.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:41 schreef Eagles89 het volgende:
De enigen die argumenten hebben zijn vaak Mens en Duk ironisch genoeg.
Ik moet wel zeggen dat tegenwoordig niemand meer zogenaamd 'gewoon' rechts is. Iedereen enigszins links van het midden is meteen radicaal rechts, terwijl je de term radicaal links toch nauwelijks hoort voor mijn gevoel. Stukje framing.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat geldt andersom dan ook wel weer..
Dat mag je vinden. Derksen was dinsdag in een behoorlijke linkse bui anders, vond zelfs Timmermans redelijk oké. Alleen maar omdat de gasten dat vonden overigens. Wat dat betreft is Derksen erg makkelijk te beinvloeden.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Flauwe kul. Dat denk je omdat ze er altijd zitten. Gasten die de mening van Derksen niet zijn toegedaan zie je daarna niet meer terug.
Dat komt omdat er amper radicaal links is. Extreem rechts is volop aanwezig. Tot aan een openbare omroep toe.quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:03 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat tegenwoordig niemand meer zogenaamd 'gewoon' rechts is. Iedereen enigszins links van het midden is meteen radicaal rechts, terwijl je de term radicaal links toch nauwelijks hoort voor mijn gevoel. Stukje framing.
Hardop gelachen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat komt omdat er amper radicaal links is. Extreem rechts is volop aanwezig. Tot aan een openbare omroep toe.
Waarom ? Geef eens voorbeelden van extreem links. En wat klopt er niet aan fascisten van Ongehoord Nederland/Nieuws? Vanmiddag zat Thiery Poetin en Rusland weer te verdedigen. En Raisa Blommenstein ging met hem mee.quote:
Ga je nu serieus beweren dat Wierd Duk geen liefhebber van Trump en Poetin is?quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:40 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Nee. Maar nogal wat lieden vinden dat als je niet het ene bent (radicaal en onvoorwaardelijk pro-Oekraïne bijvoorbeeld), je blijkbaar automatisch het volstrekt tegenovergestelde bent. De welbekende stropopredenering.
Hoewel Rusland de enige agressor is moet je de Oekraïne niet als een soort heilige staat beschouwen, dat bedoel ik. Het is een land waar de corruptie welig tiert. In vergelijking met Rusland mag het misschien meevallen, maar dat maakt het nog geen voorbeeldland. Sowieso is onvoorwaardelijke steun aan een land nooit een goed idee.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
PardonDus je moet niet "radicaal" voor de Oekraïne zijn ? Je wil een beetje vrede een beetje liefde ?
Dat ga ik inderdaad beweren, daar doet jouw hyperbolische karikatuur niets aan af. Het is net zo stupide als zeggen dat Jimmy Dijk vast een buste van Lenin of Stalin op zijn nachtkastje heeft staan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:00 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ga je nu serieus beweren dat Wierd Duk geen liefhebber van Trump en Poetin is?![]()
Als de Russen hier morgen zouden binnenvallen dan staat Wierd Duk vooraan in het ontvangstcomité. Als je dat niet ziet dan wil je het gewoon niet zien.
Hij noemt Poetin vandaag letterlijk 'afgrijselijk' (in zijn podcast). Duk heeft een band met Rusland, mag het als je daar 10 jaar gewoond hebt? Ik vind het juist prettig dat hij het Russische perspectief kan/probeert te duiden en ook kritisch is op hoe het Westen Rusland jarenlang heeft benaderd. Dat vergoeilijkt die oorlog natuurlijk niet, maar dat zal je hier ook weinig mensen horen beweren.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:00 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ga je nu serieus beweren dat Wierd Duk geen liefhebber van Trump en Poetin is?![]()
Als de Russen hier morgen zouden binnenvallen dan staat Wierd Duk vooraan in het ontvangstcomité. Als je dat niet ziet dan wil je het gewoon niet zien.
Daar zit wat in. Maar de agressor wordt soms zo verdedigd dat ik/je al snel in een ander uiterste schiet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:55 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Hoewel Rusland de enige agressor is moet je de Oekraïne niet als een soort heilige staat beschouwen, dat bedoel ik. Het is een land waar de corruptie welig tiert. In vergelijking met Rusland mag het misschien meevallen, maar dat maakt het nog geen voorbeeldland. Sowieso is onvoorwaardelijke steun aan een land nooit een goed idee.
Doe mij maar Kort Amerikaans.quote:
quote:
Ik vind het vertederend hoe jij tevreden als een spinnende kat kunt zijn wanneer iemand die zichzelf al jarenlang volstrekt diskwalificeert in het publieke debat door alleen maar uit zijn onderbuik te redeneren een avond uitbraakt wat jij graag wilt horen. Je zegt er nota bent zelf bij dat hij in feite iedereen na lult. Maar jouw avond had niet meer stuk wanneer hij zegt wat jij graag wilt horenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 02:02 schreef Eagles89 het volgende:
Prima aflevering met Mens erbij, helaas wel die linkse Rutger maar Derksen hield zich goed staande en was zeer positief over Trump dit keer, misschien ook vanwege de aanwezigheid van Mens. Trump is van totale gek in het begin van de week naar een doordacht stabiel genie gegaan aan het einde van de week bij VI lol.
Morgen krijgen we weer een laaiende reactie omdat de linkse Hendriks met een woke bargast het programma KAPOT MAKEN. EN DAT HIJ NOOIT MEER ZAL KIJKEN.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:03 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik vind het vertederend hoe jij tevreden als een spinnende kat kunt zijn wanneer iemand die zichzelf al jarenlang volstrekt diskwalificeert in het publieke debat door alleen maar uit zijn onderbuik te redeneren een avond uitbraakt wat jij graag wilt horen. Je zegt er nota bent zelf bij dat hij in feite iedereen na lult. Maar jouw avond had niet meer stuk wanneer hij zegt wat jij graag wilt horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |