Die indruk heb ik bij voetbalwedstrijden nou nooit.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Met name het feit dat het volgens mij altijd bewust misleidend wordt neergezet. Tenminste, de indruk gewekt dat het om iets heeeel belangrijks gaat.
En natuurlijk eerst 2 minuten reclame en een hoop advertentiesquote:Op zondag 27 april 2025 13:17 schreef maily het volgende:
Nieuwsberichten waar bij staat: MET VIDEO
bijvoorbeeld dit afschuwelijke bericht: https://www.bndestem.nl/b(...)-oedenrode~ac0d7e23/
op de video zie je bewegend beeld met dezelfde inhoud als de foto's; hulpverleners en hun auto's en een huis met een afgeschermde oprit
wat is het nut van die video?
Van die nieuwsberichten waarin dezelfde informatie als in de kop nog in drie alinea's herkauwd wordt. En dat die dan vervolgens drie keer opduiken in de feed van de nieuwspagina.quote:Op zondag 27 april 2025 13:17 schreef maily het volgende:
Nieuwsberichten waar bij staat: MET VIDEO
bijvoorbeeld dit afschuwelijke bericht: https://www.bndestem.nl/b(...)-oedenrode~ac0d7e23/
op de video zie je bewegend beeld met dezelfde inhoud als de foto's; hulpverleners en hun auto's en een huis met een afgeschermde oprit
wat is het nut van die video?
quote:Andre Hazes Jr. en Tutje Zoveel alsnog uit elkaar
Andre Hazes Jr., de zoon van de legendarische volkszanger Andre Hazes Sr., en Tutje Zoveel hebben besloten alsnog uit elkaar te gaan. Ze kondigden eerder aan tijdelijk uit elkaar te gaan.
Tutje Zoveel was de laatste partner van Andre Hazes Jr., de troonopvolger van de volkszang. Ze waren enkele jaren bij elkaar.
Na een eerdere aankondiging van een tijdelijke breuk is de bom nu uiteindelijk toch gebarsten: Tutje Zoveel en Andre Hazes Jr. gaan toch uit elkaar.
Groente uit de supermarkt kopenquote:Op woensdag 9 april 2025 13:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mensen die in een avocado staan te knijpen alsof het een stressbal is wat ze in hun handen hebben. Om daarna te besluiten hem niet te kopen en terug te leggenBeter helemaal niet knijpen en een avocado thuis laten rijpen, maar als je in de winkel wilt kijken op je een rijpe hebt, een zacht kneepje is echt genoeg.
En waarom is dat dom? Kijk, het is altijd makkelijk om van die klote reacties te geven, maar enige onderbouwing ho maar.quote:Op woensdag 30 april 2025 00:05 schreef augurk2025 het volgende:
[..]
Groente uit de supermarkt kopenhoe dom kan je zijn
Net doen alsof je alles bij de groenteman koopt.quote:Op woensdag 30 april 2025 00:05 schreef augurk2025 het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat mensen deo spuiten. Enige wat ik gebruik is parfum. Of je stinkt heeft gewoon met gezondheid en algemene hygiëne te maken. Mijn zweet stinkt niet, tenzij ik griep heb ofzo. Ja, dat heb ik vaak genoeg aan anderen gevraagd. Als je zweet stinkt ben je gewoon niet gezond, dan moet je iets aan je dieet doen of wat dan ook.quote:Op woensdag 30 april 2025 08:05 schreef CarbonC het volgende:
Jonge gasten in de sportschool (nee: niet de Basic Fist) die een bus Aldi toiletverfrisser op zich leeg gespoten hebben
Lol. Wat.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:03 schreef dick_laurent het volgende:
Geen idee of deze al eens voorbij is gekomen, maar: Vrouwen die in een teams call op werk met hun fucking BABY OP SCHOOT in beeld gaan zitten.
Echt, WHY? Ja, we weten dat je mammie bent. Nee het boeit ons niet.
En dan uiteraard de andere vrouwelijke collega's die meteen "AWWWWWW" gaan roepen. Echt, fucking irritant.
Deze reactie; hoe dom kan je zijn. :’)quote:Op woensdag 30 april 2025 00:05 schreef augurk2025 het volgende:
[..]
Nouja, als je weet wat ze ermee verbloemen heeft toiletverfrisser wellicht toch de voorkeurquote:Op woensdag 30 april 2025 08:05 schreef CarbonC het volgende:
Jonge gasten in de sportschool (nee: niet de Basic Fist) die een bus Aldi toiletverfrisser op zich leeg gespoten hebben
Ik reed een tijdje met iemand mee die WC-verfrisser in z'n auto had.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:13 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, als je weet wat ze ermee verbloemen heeft toiletverfrisser wellicht toch de voorkeur
Ik heb een mannelijke collega die dat een keer deed met zijn kleinkind. Vond het niet zo erg eigenlijk, het was een zwijgzaam kind.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:03 schreef dick_laurent het volgende:
Geen idee of deze al eens voorbij is gekomen, maar: Vrouwen die in een teams call op werk met hun fucking BABY OP SCHOOT in beeld gaan zitten.
En dan uiteraard de andere vrouwelijke collega's die meteen "AWWWWWW" gaan roepen. Echt, fucking irritant.
Het is gewoon een soort van passief-agressieve move van 'kijk, ik heb zo'n leuk kind' vind ik.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:34 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik heb een mannelijke collega die dat een keer deed met zijn kleinkind. Vond het niet zo erg eigenlijk, het was een zwijgzaam kind.
Het is leuker als een kind de werkkamer inrent (omdat het vakantie is of omdat het ziek thuis is) en de moeder zich schaamt.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Het is gewoon een soort van passief-agressieve move van 'kijk, ik heb zo'n leuk kind' vind ik.
Bovendien leidt het enorm af en ik vind het gewoon onprofessioneel overkomen, in een werk meeting. Gewoon niet nodig.
Dat mag natuurlijk. Het zal de situatie ook wel zijn, deze collega had zijn camera alleen in het begin aan en het was eenmalig.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Het is gewoon een soort van passief-agressieve move van 'kijk, ik heb zo'n leuk kind' vind ik.
Bovendien leidt het enorm af en ik vind het gewoon onprofessioneel overkomen, in een werk meeting. Gewoon niet nodig.
Mammie?quote:Op woensdag 30 april 2025 15:03 schreef dick_laurent het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |