Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 5 april 2025 09:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is gewoon vrijwel dezelfde look als heroin chic.
...'skinnytok'.quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:24 schreef Eightyone het volgende:
Dat gezeik met vrouwelijke ideaalbeelden, waarbij vrouwen steeds weer in een andere mal geperst worden.
Een poosje terug was het in de mode om een reet te hebben in de trant van Kim Kardashion. Spoel een paar jaar door, en het is een 'ballet body' waar amper vet aan zit. Hou op.
https://www.harpersbazaar(...)plastisch-chirurgie/
Ja het zou ook heel gek zijn als het verhaal was van "Die man liep altijd met bloederige bijlen en lichaamsdelen van kinderen door de tuin en groette nooit; we zijn geschokt dat nu blijkt dat hij friet zegt."quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:14 schreef tong80 het volgende:
Bij calamiteiten...."Dat dat hier gebeurt, zo'n rustig dorp." "Het was zo'n lief gezin, de man groette altijd." Etc.
Knettergek wordt je daar van. Bij de plaatselijke jumbo staan nu voorgesneden stukjes fruit op de plek van de vleesvervangers. Als het dan nog voor een jaar is ok maar die schappen rouleren veel vaker.quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:34 schreef Karina het volgende:
Supermarkten die opeens de indeling veranderen waardoor je niks meer kunt vinden.
Ik heb nu werkelijk nog nooit gedacht dan neem ik dat wel als iets niet op zijn plek staat.quote:Op maandag 7 april 2025 10:49 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat is strategie, als je moet zoeken is de kans groter dat je een impulsaankoop doet
De nabestaanden? Of de condoleerders?quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:51 schreef vipergts het volgende:
Mensen die bij een condoleance hun hele verhaal gaan staan vertellen.
Ik ook niet maar ik heb op de middelbare detailhandel school gezeten en daar werd het ook als tactiek genoemd om te zorgen dat er mensen impulsief gaan inkopenquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:44 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik heb nu werkelijk nog nooit gedacht dan neem ik dat wel als iets niet op zijn plek staat.
Niet ALS, maar EN.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:44 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik heb nu werkelijk nog nooit gedacht dan neem ik dat wel als iets niet op zijn plek staat.
in Rotterdam is het altijd afschuwelijk druk, overweeg dan Denemarken. Net zo groot als Nederland maar met nog geen 6 miljoen inwoners ruimte zat, lijkt me heerlijk.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:24 schreef SEMTEX het volgende:
Taffesetaffese drukte in Rotterdam rond het WTC. Ik moest mijn startnummer ophalen voor de marathon. Ik haat mensenmassa’s. Ben er nu achter dat echt grote marathons mij daarom qua mensenmassa’s tegenstaan. Of Rotterdam is te klein voor al die mensen.
En bij "grote" wedstrijden duren de voor-en na beschouwingen samen langer dan de wedstrijd.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:42 schreef -Deluzion- het volgende:
Wat mij ontzettend irriteert is dat eindeloze gelul in de rust bij voetbalwedstrijden. Altijd dezelfde clichés, het slaat nergens op. Zodra het rust is gaat bij mij alles 15 minuten op mute. En na de wedstrijd meteen de boel uit, weg met die onzin.
De condoleerders, je houdt de hele rij op en zit je daar op te wachten als nabestaanden op zo'n moment na 50 handjes is condoleren gewoon vervelend.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:58 schreef maily het volgende:
[..]
De nabestaanden? Of de condoleerders?
Hoe dan bij mij werkt het alleen maar ergernis op.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik heb op de middelbare detailhandel school gezeten en daar werd het ook als tactiek genoemd om te zorgen dat er mensen impulsief gaan inkopen
Vergeleken met Amsterdam valt het nog mee.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:30 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
in Rotterdam is het altijd afschuwelijk druk, overweeg dan Denemarken. Net zo groot als Nederland maar met nog geen 6 miljoen inwoners ruimte zat, lijkt me heerlijk.
Dat begrijp ik volkomenquote:Op zondag 13 april 2025 11:12 schreef vipergts het volgende:
[..]
Hoe dan bij mij werkt het alleen maar ergernis op.
Dat 'ruimte' bezoekje sowieso. Wat een poppenkast, met die outfits en zo.quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:53 schreef TLC het volgende:
Dat oeverloze BS praatje van Katy Perry na haar 'ruimte' bezoekje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In vrouwenbladen (vroeger las ik ze veel; de Yes en zo) kan je rond deze tijd van het jaar steevast lezen hoe je 'beach ready' wordt. Met tips om nog snel een paar kilo af te vallen.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:16 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Tot in den treure uitgekauwde copypaste "nieuws"artikelen die niets meer zijn dan voorspelbaar periodiek terugkerende paginavulling. Als het koud is tips hoe je je ruiten moet krabben, als het warm is tips hoe je niet verdroogt, als het kerst is tips hoe je kunt voorkomen dat je ruzie krijgt met je vervelende oom Henk, als de brandstofprijzen stijgen tips hoe je zuiniger kunt rijden, en nu het bijna Koningsdag is tips hoe je spullen moet verkopen. Jaja, kom vroeg, leg je kleedje neer op de beste plek, blablabla. Zelfde lijstje als vorig jaar. En het jaar daarvoor. En misschien het jaar daarvoor ook wel. Opzienbarend hoor. Het zijn ook zelden suggesties die verder reiken dan wat iemand die langer dan gisteren op deze planeet rondloopt en niet volslagen debiel is al zelf kon bedenken.
[ afbeelding ]
Ga.Weg.
Met name het feit dat het volgens mij altijd bewust misleidend wordt neergezet. Tenminste, de indruk gewekt dat het om iets heeeel belangrijks gaat.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:57 schreef Qarrad het volgende:
Dat ik damesvoetbal niet apart kan uitzetten qua interesses en dus tussen mijn nieuwsfeeds steeds dingen zie als "Vedette van Arsenal langdurig uitgeschakeld" en dat het dan over een speler uit het vrouwenelftal blijkt te gaan waar ik nooit van gehoord heb.
Zal wel weer heel incorrect zijn dat ik alleen het herenvoetbal wil volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |