SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
vind wel. en zie ik met nieuwe collega's ook., als ze er niet passie voor hebben enzo. dan werkt het uiteindelijk niet.
Je moet het gewoon leuk vinden, elektra. storingen uit zoeken beetje meten etc. En dat alles nog neit weten maakt niet uit want leren we allemaal wel aan nieuwe mensen.
En denk zo gaat het ook in andere bedrijven. Beetje leuk vinden en interesse erin en kom je vrij ver wel nu in techniek.Do what you love, love what you do!![]()
Fijnquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ben er sterker uit gekomen, dat scheeltTrust nobody![]()
bedoelde eigenlijk gele iddquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:59 schreef _UserName_ het volgende:
@:Paul ook zo'n mooie dries roelvink knijper?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Elektra heb ik 10x niks meequote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:58 schreef kree het volgende:
vind wel. en zie ik met nieuwe collega's ook., als ze er niet passie voor hebben enzo. dan werkt het uiteindelijk niet.
Je moet het gewoon leuk vinden, elektra. storingen uit zoeken beetje meten etc. En dat alles nog neit weten maakt niet uit want leren we allemaal wel aan nieuwe mensen.
En denk zo gaat het ook in andere bedrijven. Beetje leuk vinden en interesse erin en kom je vrij ver wel nu in techniek.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat had ik al aangegevenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:00 schreef kree het volgende:
[..]
ja dan kan ik er weinig over zeggen?
Waar wel mee dan?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
loodgieter
timmerman
etc etc. alles wat technisch is is nu mooie kansen.Do what you love, love what you do!![]()
ICT. dode markt overschot aan, tenzij je specifieke iets kunt erin.Do what you love, love what you do!![]()
Bolk op gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
waarom niet? Het is ook niet echt meer alleen mannen beroep ook?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik vind truckervrouwen wel toffe vrouwen idd. Had er een op de middelbare school die wilde dat graag worden. Die is mooi uit de verf gekomen ook met haal lange blonde haren. Zij was mijn crush
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: