SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Is wel lekker, maar liever val ik niet in slaap ( word er vaak gaarder van )quote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Je kan moeilijk 24/7 op iemand zijn lip zitten.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:19 schreef kree het volgende: ik geef maar ff het kromme aan in systeem he en kan er niet eens om lachen gewoon. want dit soort sukkels zitten binnen paar maanden weer op de weg. Taakstraf uitvoeren is ook een lachtertje. geen punt joh als je daar nog ff alcohol drinkt en etc? Ik spreek uit ervaring he? en heb met verbazing ernaar gekeken wel hoe dan een taakstraf echt is. Die gastsen lachen zich rot joh, niemand boeit het of je koopt ff degene om die je uren bijhoud, toezicht 0 ja 1 keer in de maand komt er een typemeid van justitie. ooh ja ziet er wel goed uit, afgetekend voor "nbedrijf". kringloop want die krijgen iemand gratis? toezicht is er niet. Echt dit is vaker in het nieuws geweest he. Maar echt met verbazing heb ik het gezien.
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Ik ken een gast, die is al 10 keer van de weg gehaald met drank op.
Dan klopt er toch iets niet
Don't follow me. I am lost too
.
Dat klopt zeker niet neequote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:24 schreef RedShoe het volgende:
Ik ken een gast, die is al 10 keer van de weg gehaald met drank op.
Dan klopt er toch iets niet"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Bizarquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:21 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Heel vaag ja.
Maar dat mens was ook raar. Altijd van die idiote dingen.
Echt zo'n naar wijf.Trust nobody![]()
Een goeie en toepasselijke TT. De zon is hier ook gaan schijnen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Maar blijkbaar kan dat.quote:Don't follow me. I am lost too
.
De lente begint.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Voor een kort bolkje?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mag ik haar even 2 minuten lenen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: