Viel enorm tegen. Hopelijk geen voorbode dat het een kutaankoop is.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:09 schreef Black-Death het volgende:
Die Rosa was trouwens ook maar slecht gisteren.
Sowieso is dit een kutaankoop.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:12 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Viel enorm tegen. Hopelijk geen voorbode dat het een kutaankoop is.
Dat ligt aan jou, dat is gewoon de emotie op dat moment en dat wil je graag uiten. In dit geval met een post op een forum.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:02 schreef Houniet het volgende:
Wat een pot, tering 32 jaar ouder geworden en 02.00 pas thuis.
Ik word hier echt te oud voor.
Overigens weer veel domme posts hier, vooral tijdens de wedstrijd met de volledige overtuiging dat de wedstrijd al was gespeeld. En dan doel ik niet op Ajax supporters. Wat is dat toch dat je je druk maakt om Ajax, dat je tijdens de wedstrijd achter je computertje kruipt om negatief te typen over Ajax. Het zal wel aan mij liggen.
Geen idee. Heb hem hiervoor nooit zien spelen en op basis van gisteren wil ik er nog geen conclusies aan verbinden. Maar we gaan het zienquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:14 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Sowieso is dit een kutaankoop.
Ieder zijn eigen handicap he.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou, dat is gewoon de emotie op dat moment en dat wil je graag uiten. In dit geval met een post op een forum.
Beetje te voorbarig inderdaad.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:20 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Geen idee. Heb hem hiervoor nooit zien spelen en op basis van gisteren wil ik er nog geen conclusies aan verbinden. Maar we gaan het zien
Ben je niet goed?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een heerlijk potje uiteindelijk, en enorm mazzel dat die scheids de laatste pingel door de vingers zag. Volgende ronde zal wel heel zwaar zijn, hopen op Lyon.
Ik ben een tv kijker hé, ga er toch niet heen dus puur sportief. Ik gun jou wel een tripje naar Duitsland hoor.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ben je niet goed?
Kut lyon, kut stad, kut politie
Frankfurt is niet heel veel beter helaas. Alleen de politie is een stuk vriendelijker.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ben je niet goed?
Het enige wat ok is aan Lyon is Rosette. Heerlijke worst.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ben je niet goed?
Lyon is prachtig alleen de politie is kut. Stadion is wel mooi maar op één klote plek. Oude stadion had een chille plek, kon je met je huurfietsje heen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ben je niet goed?
Leuke supporters.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:53 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Frankfurt is niet heel veel beter helaas. Alleen de politie is een stuk vriendelijker.
Daar had hij waarschijnlijk een aansteker gekregen!!!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuke sfeer in onze groep
Wat een verademing als je dat vergelijkt met bijvoorbeeld Feyenoord
Hadden ze hem opgewacht.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daar had hij waarschijnlijk een aansteker gekregen!!!
Alleen @Caland GOD komt nog, maar dat is dan ook een lieve jongenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
In het begin van hun crisis kwamen ze hier nog dapper om het hoekje kijken maar inmiddels zijn ze toch weggelopen
Ik had hem nog gewaarschuwd dat het succes van Feyenoord puur door Slot kwam (die best naar Ajax had gewild, helaas pakte Edje niet door), maar hij wilde niet luisterenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Alleen @:caland GOD komt nog, maar dat is dan ook een lieve jongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |