Zover kon ik het gesprek niet horen.quote:
Hoevelaken?quote:
maakt niet uit gebeld enzo erover, we laten het hier er maar denk ff buiten of tenzij ze zelf er wat over wil zeggen.quote:
Gebeld ja maar wie hoe wat? Waar gaat dit over.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 01:40 schreef kree het volgende:
[..]
maakt niet uit gebeld enzo erover, we laten het hier er maar denk ff buiten of tenzij ze zelf er wat over wil zeggen.
Misschien ook omdat je diegene belt op een doordeweekse dag op een tijdstip waarop de meeste al 2-3 uur slapen en diegene gewoon moet werken?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 01:42 schreef kree het volgende:
ik weet niet heb nog niet zo vaak iemand zo aan de telefoon gehad die zo boos was ook.
ga niet vertellen, want dat soort dingen maakte het probleem juist hiermee of over enne naja ik snap de andere kant wel, maar ga er gewoon ff niet over door.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 01:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Gebeld ja maar wie hoe wat? Waar gaat dit over.
Niet?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 01:42 schreef kree het volgende:
ik weet niet heb nog niet zo vaak iemand zo aan de telefoon gehad die zo boos was ook.
Zeg dan niksquote:Op vrijdag 21 februari 2025 01:44 schreef kree het volgende:
[..]
ga niet vertellen, want dat soort dingen maakte het probleem juist hiermee of over enne naja ik snap de andere kant wel, maar ga er gewoon ff niet over door.
Bolk terug, verdomme.quote:
Oh ja hoor, ik wel.quote:
Hoe kan iemand nou boos op jou zijn? Dat klopt niet in mijn plaatjequote:Op vrijdag 21 februari 2025 01:47 schreef kree het volgende:
lol echt soms is het toch wel drama hier. naja.
ja kweet naja. gelukkig ben ik niet zo altijd boos enzo. en denk jij ook niet.quote:
nee he vraag ik me ook af ....quote:Op vrijdag 21 februari 2025 01:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe kan iemand nou boos op jou zijn? Dat klopt niet in mijn plaatje
Zal wel terecht zijn danquote:Op vrijdag 21 februari 2025 01:42 schreef kree het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |