SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
![]()
Vond mezelf even grappig sorry
Well, life can be a riot
Neeeeeeeeeee!quote:
Je mag iedereen de moeder bannen, maar mij niet!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
dan wordt het wel heel erg stil hoorquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee!
Je mag iedereen de moeder bannen, maar mij niet!![]()
![]()
Pak ik tenminste weer eens wat puntjesquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:59 schreef murp het volgende:
[..]
dan wordt het wel heel erg stil hoor
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wat ludiekquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ga voor deze keer geen mening over de TT vellen.Well, life can be a riot
Jouw tettenquote:
Well, life can be a riot
quote:
Well, life can be a riot
nieuw lijstje muzikanten maken lijkt me handig, ik had er eentje min of meer beetje vanuit quotes.
Of wie er wat over zei, doe daar niks mee, maar altijd handig in muzikanten wereld lijkt me.? wie weet ooit elkaar nodig
Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Ik wil niet op lijstjes
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Me
Don't follow me. I am lost too
.
Connecties zijn altijd handig in dit wereldje.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:01 schreef kree het volgende:
nieuw lijstje muzikanten maken lijkt me handig, ik had er eentje min of meer beetje vanuit quotes.
Of wie er wat over zei, doe daar niks mee, maar altijd handig in muzikanten wereld lijkt me.? wie weet ooit elkaar nodig
Maar weet niet of jouw circuit aansluit bij mijn circuit zeg maar
Well, life can be a riot
22 uurDon't follow me. I am lost too
.
De maatschappij. Dat ben jijquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ook ik verander mee in de maatschappijWell, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
DJMOquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Pak ik tenminste weer eens wat puntjes
:')![]()
KUT TT!!quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ga voor deze keer geen mening over de TT vellen.![]()
Radio 538Don't follow me. I am lost too
.
Yeah, you bleed just to know you're alive
Forum Opties Forumhop: Hop naar: