Jaa heel leuk.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]Die foto's waren wel leuk om weer te zien he?
En hee man!
Mag het hopen jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In dat geval: ik verdien mijn geld netjes wit en geef iedere cent op aan de blauwe brieven brigade![]()
Enjoy!quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jaa heel leuk.
Ben wat obscure dark ambient luisteren
Die kan dat beamen. Die geeft iedere 2 dagen zijn netjes verdiende geld uit aan super wit spul dat ultra mega super legaal is allemaal en zulks!quote:
Ach dit soort gesprekken komen ongeveer eens per week voorbij. Voor de rest is het lekker ouwehoeren en bolken.quote:
Ik koop sigaretten in Duitsland en achter de Jumbo hier meisjes van 18 of 19 die blowies doen voor peukiequote:Op donderdag 20 februari 2025 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
DM maar even je dorp door, heb nog wel meerdere locaties waar ik verkopers/kopers nodig heb
quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik koop sigaretten in Duitsland en achter de Jumbo hier meisjes van 18 of 19 die blowies doen voor peukie
nou ik hoor toch andere dingen enzo via DM dan van mensen die het er ook niet zo mee eens zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jij bent degene die constant vragen stelt om maar een antwoord te ontlokken terwijl zij daar helemaal geen behoefte aan heeft.... (en dit ook al heel vaak aangeeft/aangaf) laat het alsjeblieft gewoon gaan, en stop met doorzeuren. Want dat is voor iedereen kut, haalt 't sfeertje pittig naar beneden wel.
Ze laat her en der dingen over zichzelf los, zoals velen hier. Maar we hoeven niet op alles in te gaan toch?
stil nu eensquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
Er wordt hier zoveel gegaslight dat ik me zorgen maak om de gasprijs van morgen
Niet het meest opbeurende onderwerp....quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
stop maar, hoewel eet popcorn op welquote:
Godzijdankquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:21 schreef kree het volgende:
[..]
stop maar, hoewel eet popcorn op wel. maar ga er niet meer over door zo hier in topic iig
Beleggingenquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
Oké heeft iemand nog een ander topic change?
#moodquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet het meest opbeurende onderwerp....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |