is dat voordat ie tot Keizer van America gekroond is/?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:29 schreef sp3c het volgende:
Trump zit in zijn laatste termijn
Dus die zit nog minder dan vier jaar
De enige echte keizer van de USA was en blijft Norton.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
is dat voordat ie tot Keizer van America gekroond is/?
tegen die tijd is Poetin al aan zijn 26 ste cluppie van 12.000 Noord Koreanen bezig , die steeds achtervolgt worden door doelzoekende autonome killer dronesquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat en hij geeft zijn leger hondenvoer te vreten, zijn staf is te geborneerd om met drones en andere moderne middelen te werken, en de karretjes met goederen moeten nog handmatig getrokken worden of ze gebruiken een ezeltje.
En nu doet iedereen het in zijn broek
Ik snap heel goed dat dit soort filmpjes gepost worden om het moraal hoog te houden, en Oekraine moet de vijand ook doden of eruit trappen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:53 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
tegen die tijd is Poetin al aan zijn 26 ste cluppie van 12.000 Noord Koreanen bezig , die steeds achtervolgt worden door doelzoekende autonome killer drones
Bekijk deze YouTube-video
nee dat zie je verkeerd, killer drones die Noord Koreanen doden , die jongens hadden toch al een kut levenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik snap heel goed dat dit soort filmpjes gepost worden om het moraal hoog te houden, en Oekraine moet de vijand ook doden of eruit trappen.
Maar ik vind het allemaal niet zo heel grappig, jonge mannen die jonge mannen vermoorden. Maakt mij niet uit waar ze vandaan komen.
pfffquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee dat zie je verkeerd, killer drones die Noord Koreanen doden , die jongens hadden toch al een kut leven
Ik weet dat je daarvoor je ogen sluit.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Afgelopen keer 87% las ik.
Die vent hoeft niet eens te frauderen. Volgens mij is dat ook niet gebeurd.
Och, over 4 jaar is er zo weinig over van de rechtstaat, dat hij het per decreet kan beslissen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niet echt. Bovendien kan hij dat helemaal niet beslissen. Daar is een grondwetswijziging voor nodig.
Ach Nederlands en Duits lijken dermate veel op elkaar dat je dit zo zouden moeten kunnen begrijpen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kan godverdomme geen duits!
Wordt dit neutraal uitgelegd of wordt die positiever gebracht (ten faveure van Oekraïne) dan de feitelijke situatie is?
Die heeft inmiddels op haar flikker gehad.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:41 schreef Aether het volgende:
NWS / PVV-minister Faber noemt Zelensky ‘niet democratisch gekozen'
https://nos.nl/artikel/25(...)-neemt-woorden-terugquote:Minister Faber noemt Zelensky 'niet democratisch gekozen', neemt woorden terug
Minister Faber van Asiel en Migratie heeft gezegd dat de Oekraïense president Zelensky "niet democratisch gekozen" is. Later heeft ze haar uitspraken teruggenomen nadat minister Brekelmans van Defensie haar op haar gemaakte opmerkingen had aangesproken. Dit gebeurde vandaag in het Catshuis waar de wekelijkse ministerraad was.
Hah! Hier hoort een les van de Sam o'Nella Academy bij!!!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:52 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
De enige echte keizer van de USA was en blijft Norton.
[ afbeelding ]
Edit: verdomme, deze vent was vast een betere president geweest dan oom Donald. Riep geen enorm achterlijke dingen en had zelfs wat innovatieve ideeen.![]()
Ja, en teruggetrokken. Maar ondertussen is het wel weer gezegd. En dat is echt niet per ongeluk gegaan hoor.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die heeft inmiddels op haar flikker gehad.
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)-neemt-woorden-terug
Dat is gewoon feitenvrij gelul natuurlijk. De VS blijft een federatie van staten en een president die zichzelf per decreet benoemt tot alleenheerser kan op een implosie van die federatie rekenen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Och, over 4 jaar is er zo weinig over van de rechtstaat, dat hij het per decreet kan beslissen.
Dit is het post truth tijdperk he.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is gewoon feitenvrij gelul natuurlijk. De VS blijft een federatie van staten en een president die zichzelf per decreet benoemt tot alleenheerser kan op een implosie van die federatie rekenen.
autonome drones zullen een staakt het vuren continue verstoren, je weet niet van wie ze zijn en waar ze vandaen komen, lijken allemaal op elkaarquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:52 schreef Alpha0 het volgende:
Wat vinden jullie van het volgende truukje om Rusland uit Oekraïne te jagen:
Europese landen gaan de Oekraïense grens met Rusland militair bewaken en proberen gevechten zoveel mogelijk te vermijden. Hierdoor is Russische leger in Oekraïne gescheiden van hun leger in Rusland waardoor het Oekraïense leger het Russische leger in Oekraïne in de pak kan hakken.
Omdat Rusland het niet toe gaat staanquote:
Westerse landen zouden ook een no-fly zone boven Oekraïne in kunnen stellen. Ook relatief veilig, en een luchtoverwicht zou het voor Oekraïne een stuk makkelijker maken.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:52 schreef Alpha0 het volgende:
Wat vinden jullie van het volgende truukje om Rusland uit Oekraïne te jagen:
Europese landen gaan de Oekraïense grens met Rusland militair bewaken en proberen gevechten zoveel mogelijk te vermijden. Hierdoor is Russische leger in Oekraïne gescheiden van hun leger in Rusland waardoor het Oekraïense leger het Russische leger in Oekraïne in de pak kan hakken.
Het Russische volk is niet in staat om een fatsoenlijke leider te kiezen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:17 schreef phpmystyle het volgende:
In 2030 weer verkiezingen in Rusland. Misschien stemmen ze dan wel iets anders.
Ah een dubbel dubbel spion.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |