Oh, ik zit dan weer niet op TikTok. Zal er eens op insta op letten.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit zie je de laatste tijd overal op tiktok. Bijna net zo'n harde lijn als die Cholas uit Amerika.
Inb4 waarom zit je op tiktok als iemand van bijna 40
naar minderjarige meisjes loeren dat weten ze bestquote:Op maandag 24 februari 2025 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
Inb4 waarom zit je op tiktok als iemand van bijna 40
Je kan me weinig steden opnoemen die ik niet zou kennen van naam in Nederland. Snap niet dat je dat niet automatisch leert dmv. Algemene interesse.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
In Utrecht wonen en Muiden niet kennen
GOZER
Ja maar als je het er gewoon niet op kan.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:38 schreef DKUp het volgende:
Hij vindt dat ze te kort haar heeft
Wat een loser eisen van deze twee kinderen
Zo kort was het toch niet?quote:
Ik vind het allebei niksquote:Op maandag 24 februari 2025 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar als je het er gewoon niet op kan.
Kale kop
Kort pittig
Fel rood
Je moet er van houden
Nou ja het is een boblijn, je moet er wel van houden. Het is geen leuk lang haar.quote:
Zou het dan niet wat puiker geknipt moeten zijn?quote:
Van import wordt het straatbeeld niet knapper.quote:
Dat wel, maar het is ook weer geen kpk.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja het is een boblijn, je moet er wel van houden. Het is geen leuk lang haar.
Koud bad genotquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |