abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216767069
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2025 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Maar dit komt ook niet goed, de betrouwbaarste bondgenoot van de strijd die zijn lang doormaakt valt niet alleen weg maar hem wel ook persoonlijk aan.
Dan moet je denk ik wel keuzes gaan maken. Na die jaren oorlog en zoveel doden is het misschien ook wel tijd voor een nieuwe koers.
Nee niet pro Russisch maar pro Europees maar een iets meer fatsoenlijkere leider met meer politieke ervaring.
Is hij niet fatsoenlijk dan?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 20 februari 2025 @ 18:33:08 #177
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_216767084
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2025 18:24 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Zelensky moet het wel lijden van Amerika.
Met zoveel tegenstand komt dat niet goed meer. Als hij slim is dan stapt hij vrijwillig op of houdt inderdaad verkiezingen, door betrouwbare buitenstaanders georganiseerd
Als hij slim is laat hij zijn special force in de VS los onder een Russische valse vlag dekmantel. Zoals onze “kritische onafhankelijke denkers” ons steeds weer feilloos weten te vertellen zijn Oekraïners eigenlijk net Russen. Laat de VS maar eens kennismaken met hartverwarmende Russische vriendschap
pi_216767087
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2025 18:24 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Zelensky moet het wel lijden van Amerika.
Met zoveel tegenstand komt dat niet goed meer. Als hij slim is dan stapt hij vrijwillig op of houdt inderdaad verkiezingen, door betrouwbare buitenstaanders georganiseerd
Verkiezingen houden terwijl mannen massaal vechten aan de frontlinie en een groot deel van de bevolking het land is ontvlucht. Dat slaat natuurlijk nergens op.

Russen willen verkiezingen zodat ze de boel kunnen fucken en beïnvloeden, in de hoop op een pro-Russische handpop aan de macht te helpen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_216767088
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2025 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Maar dit komt ook niet goed, de betrouwbaarste bondgenoot van de strijd die zijn lang doormaakt valt niet alleen weg maar hem wel ook persoonlijk aan.
Dan moet je denk ik wel keuzes gaan maken. Na die jaren oorlog en zoveel doden is het misschien ook wel tijd voor een nieuwe koers.
Nee niet pro Russisch maar pro Europees maar een iets meer fatsoenlijkere leider met meer politieke ervaring.
Ik denk niet dat er momenteel een Oekraïner te vinden is met meer politieke ervaring dan Zelenskyy. En hoezo is Zelenskyy niet fatsoenlijk?
  donderdag 20 februari 2025 @ 18:34:33 #180
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_216767103
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 18:29 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Verkiezingen in oorlogstijd is verboden bij de Oekraïense wet. Veel Oekraïeners zitten hetzij in het buitenland, hetzij gevangen in Rusland. En voor de rest is het bijzonder onveilig te gaan stemmen. Rusland bombardeert ziekenhuizen, speeltuinen en scholen. En Tsjernobyl, en een theater in Marioepoel waar duidelijk op aangegeven was dat hier kinderen werden oogevangen. Naïef om te denken dat ze stembureaus zullen respecteren.
Noodtoestand kan gewoon opgeheven worden om verkiezingen te houden.

Ongeveer 96% van de Oekraïners woont nog in Oekraïne... Gezien verkiezingen 1 van de dingen zijn die Rusland graag ziet, lijkt het me sterk dat ze stembureaus gaan bombarderen.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  Overall beste user 2022 donderdag 20 februari 2025 @ 18:34:42 #181
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_216767107
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 18:28 schreef Mikeytt het volgende:
Overigens wel benieuwd wat Trumps doel is. Hij wint Rusland niet over, Europa niet over, China niet over en Oekraïne ook niet.

Is het gewoon vijanden zoeken ofwa?
Hij wil Zelenskyy naaien omdat Trump van mening is dat hij 2020 verloor dankzij dat onterechte gezeik over that perfectly good phonecall.

Als dat de wereld in de fik zet is dat misschien vervelend voor de wereld, maar Zelenskyy moet worden gestraft.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_216767115
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 18:34 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Ongeveer 96% van de Oekraïners woont nog in Oekraïne... Gezien verkiezingen 1 van de dingen zijn die Rusland graag ziet, lijkt het me sterk dat ze stembureaus gaan bombarderen.
Ze willen geen verkiezingen zien, ze willen destabiliteit in Oekraine. daarom willen ze verkiezingen. Niet omdat ze baan zijn met het democratisch bestel van oekraine _O-
  Overall beste user 2022 donderdag 20 februari 2025 @ 18:36:45 #183
3928 Ulx
pi_216767134
quote:
Gezien verkiezingen 1 van de dingen zijn die Rusland graag ziet, lijkt het me sterk dat ze stembureaus gaan bombarderen.
Natuurlijk doen ze dat. En dan gaan mensen roepen dat Zelenskyy onverantwoordelijk was door verkiezingen uit te roepen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 20 februari 2025 @ 18:37:26 #184
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_216767137
Dit is overigens ook gewoon heel dom... geef ze nog meer reden om te geloven dat het westen een gevaar voor ze is... -O-

quote:
Kremlin voices concern over plans to send NATO troops to Ukraine

MOSCOW, Feb. 20 (Xinhua) -- Potential plans to deploy North Atlantic Treaty Organization (NATO) forces to Ukraine are concerning, Kremlin spokesman Dmitry Peskov said on Thursday.

The statement comes following reports that British Prime Minister Keir Starmer is set to propose to U.S. President Donald Trump a Ukraine peacekeeping plan, which is expected to send up to 30,000 European troops to Ukrainian cities.

Peskov said Moscow was closely monitoring all the statements made by European officials.

"This is a matter of concern to us ... as we are discussing the potential deployment of military contingents from NATO countries to Ukraine," Peskov said.

He also said that all objectives in Ukraine should preferably be achieved through peaceful means, adding that the Trump administration believes it is necessary to achieve peace as soon as possible through negotiations, and that Moscow strongly agrees with this approach.
  Overall beste user 2022 donderdag 20 februari 2025 @ 18:39:07 #185
3928 Ulx
pi_216767159
Tusk roept op de hulp voor Oekraïne te financieren uit die 300 miljard. Lijkt me een strak plan.
  Forum Admin donderdag 20 februari 2025 @ 18:39:19 #186
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_216767161
quote:

[..]

Echt waar man.

:')

_O-
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Overall beste user 2022 donderdag 20 februari 2025 @ 18:39:38 #187
3928 Ulx
pi_216767163
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 18:37 schreef Mikeytt het volgende:
Dit is overigens ook gewoon heel dom... geef ze nog meer reden om te geloven dat het westen een gevaar voor ze is... -O-
[..]

Anders roepen ze dat niet?
pi_216767180
quote:

[..]

Meer dan 6 miljoen Oekraïners zijn naar Europese landen gevlucht. Dus je percentage klopt ook al niet.
pi_216767186
quote:

[..]

:')
:') :')
pi_216767190
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 18:33 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Als hij slim is laat hij zijn special force in de VS los onder een Russische valse vlag dekmantel. Zoals onze “kritische onafhankelijke denkers” ons steeds weer feilloos weten te vertellen zijn Oekraïners eigenlijk net Russen. Laat de VS maar eens kennismaken met hartverwarmende Russische vriendschap
Als hij slim is helpt hij Russische opstandige groepen nu al een aanslag voor te bereiden op de plek waar Poetin en Trump zullen zitten op 9 mei.
Het is zo jammer dat Pryzoghin indertijd niet doorgemarcheerd is. Die was op dat moment toch al ten dode opgeschreven, hij had Poetin mee kunnen nemen naar de hel. Niet dat ik geloof dat er een hel nestaat, maar waar het Poetin, Musk en Trump betreft, vind ik dat wel jammer.
  donderdag 20 februari 2025 @ 18:44:04 #191
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_216767225
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 18:39 schreef Ulx het volgende:

[..]
Anders roepen ze dat niet?
Doen ze nu ook al, en men geeft ze steeds meer redenen om aan dit geloof vast te houden...

We moeten eens kappen met buitenlandse inmenging. Dit soort problemen moeten diplomatiek worden opgelost. Europa is al jaren niet bereid om te onderhandelen omdat ze van mening zijn dat Oekraïne bepaalt wanneer ze klaar zijn om te onderhandelen... En nu ineens verontwaardigd als er zonder Europa wordt onderhandeld.
  donderdag 20 februari 2025 @ 18:44:27 #192
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_216767230
Maargoed, ik ga wel weer weg :O
pi_216767242
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 18:44 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Doen ze nu ook al, en men geeft ze steeds meer redenen om aan dit geloof vast te houden...

We moeten eens kappen met buitenlandse inmenging. Dit soort problemen moeten diplomatiek worden opgelost. Europa is al jaren niet bereid om te onderhandelen omdat ze van mening zijn dat Oekraïne bepaalt wanneer ze klaar zijn om te onderhandelen... En nu ineens verontwaardigd als er zonder Europa wordt onderhandeld.
Onderhandelen over wat precies?
  Forum Admin donderdag 20 februari 2025 @ 18:45:57 #194
pi_216767249
quote:
Maargoed, ik ga wel weer weg :O
Gewoon geen domme dingen zeggen, dan kun je prima meeposten.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_216767337
Ik ben echt verdrietig.

Herinner je het gebouw in Oekraïne waarop met grote letters op het dak "Hier zitten kinderen" geschreven was. Rusland heeft dat gebouw plat gebombardeerd. Meer dan 200 doden.

Dit is maar één van de duizenden misdrijven die Poetin heeft gepleegd.

De VS gaat met dit land normaliseren.
  donderdag 20 februari 2025 @ 18:51:31 #196
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216767344
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 18:37 schreef Mikeytt het volgende:
[..]

Alsof ze dat echt geloven. Dat zijn Kremlin talking points. Als je iets van het boek 1984 had begrepen had je dit kinderlijk eenvoudig kunnen doorzien.
pi_216767366
quote:

[..]

En zonder Oekraïne.

En jij vindt dat buitenlandse inmenging moet kappen.

Hoezo veroordeel je dan niet de buitenlandse inmenging van Rusland en de VS?
pi_216767516
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2025 18:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
En zonder Oekraïne.

En jij vindt dat buitenlandse inmenging moet kappen.

Hoezo veroordeel je dan niet de buitenlandse inmenging van Rusland en de VS?
Aardige kans dat die user ook uit Sint Petersburg zit te posten. Nooit wat negatiefs over Putin en continu taal om het vuurtje hier wat op te poken.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_216767533
De Fransen en Britten gaan met Trump praten over een bestand...

Als Rusland vrede wil rotten ze maar op uit Oekraïne, dat zou de enige eis moeten zijn.
  Forum Admin donderdag 20 februari 2025 @ 19:04:02 #200
pi_216767557
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2025 19:01 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Aardige kans dat die user ook uit Sint Petersburg zit te posten. Nooit wat negatiefs over Putin en continu taal om het vuurtje hier wat op te poken.
Nah als je het eenmaal doorziet zie je het heel snel terug bij andere users, namelijk een haat voor europa en het westen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')