abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 februari 2025 @ 20:02:44 #276
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_216768843
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 20:01 schreef Discombobulate het volgende:
Rusland kan ook nog algeheel mobiliseren, dus als ze nog een flinke stap willen escaleren mbt de NAVO (zonder de VS) krijgen we het alsnog heel erg lastig.
Hou toch op.
Waarom geloven mensen nog altijd in dat sprookje van de Russische beer? Na zoveel onkunde in Oekraine.
pi_216768866
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 20:00 schreef mcmlxiv het volgende:
Tja, zodra de Amerikanen niet meer meedoen zijn de Baltische Staten opeens wel heel aantrekkelijk geworden. Dat verdedigen is altijd al een dingetje geweest
Dat klopt. Finland en Zweden zijn neutraal en kunnen niet worden gebruikt als springplank voor een tegenaanval.
pi_216768882
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 19:56 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Heb je Een Vandaag gezien? We moeten ook zo snel mogelijk uit Amerikaanse systemen als de Cloud, Teams, etc. Als Amerika met het slechte been uit bed stapt staan alle loketten op alle gemeentehuizen schaakmat, vallen overal kassa’s uit, etc. We hebben ons veel te veel afhankelijk laten maken, en we hebben niet meer de tijd om er nog eens op te studeren (zoals onze overheid graag doet bij problemen). Europa had eergisteren al moeten beginnen met het opbouwen van eigen systemen.
Gelukkig hebben we Gerard Sanderink nog.
Vakman pur sang
  donderdag 20 februari 2025 @ 20:04:42 #279
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_216768887
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 20:03 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dat klopt. Finland en Zweden zijn neutraal en kunnen niet worden gebruikt als springplank voor een tegenaanval.
:')
  donderdag 20 februari 2025 @ 20:04:44 #280
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_216768890
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2025 20:02 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik denk dat om tactische redenen niet wordt openbaart wat de werkelijke sterkte van beide partijen is en wat de kans is van overwinning bij een totale clash. Militaire “experts” zoals de Kruif en die dikke ex generaal zeggen dat Rusland geen kans maakt.
Maar de reacties en paniek bij de EU momenteel en de opmerkingen van de NAVO laten een ander beeld zien.
De paniek zit vooral in jouw hoofd. Europese politici zijn vooral verontwaardigd en verbijsterd over zoveel leugens, bedrog en vooral stompzinnigheid door de Amerikaanse idioten.
pi_216768901
quote:
Rusland kan ook nog algeheel mobiliseren, dus als ze nog een flinke stap willen escaleren mbt de NAVO (zonder de VS) krijgen we het alsnog heel erg lastig.
Dat kan. Maar niet meer probleemloos. Dat wordt gewoon een oud geweer in de handen gedrukt krijgen en lopen naar het front.
Daar valt tegenop te bombarderen.
  donderdag 20 februari 2025 @ 20:05:31 #282
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216768910
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 19:59 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Daarom huurden ze natuurlijk Koreanen in, omdat ze zelf zoveel troepen hebben
Dat doen ze omdat ze Russische levens willen sparen. En NK staat te springen om producten en diensten uit het buitenland dat Rusland wel kan leveren.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  donderdag 20 februari 2025 @ 20:05:54 #283
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_216768923
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 20:02 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Hou toch op.
Waarom geloven mensen nog altijd in dat sprookje van de Russische beer? Na zoveel onkunde in Oekraine.
Is ook een user met issues, Rambo.
Yea, she's on crack.
  Forum Admin donderdag 20 februari 2025 @ 20:06:03 #284
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_216768929
quote:

[..]
Ik denk dat om tactische redenen niet wordt openbaart wat de werkelijke sterkte van beide partijen is en wat de kans is van overwinning bij een totale clash. Militaire “experts” zoals de Kruif en die dikke ex generaal zeggen dat Rusland geen kans maakt.
Maar de reacties en paniek bij de EU momenteel en de opmerkingen van de NAVO laten een ander beeld zien.
Ja leuk een tweetje met redeneren naar een uitgekozen uitkomst weer.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_216768933
quote:

[..]
Hou toch op.
Als dat zo was zou de navo niet roepen veel meer geld bij te dragen en noodpaketten in te kopen.
Zou de EU niet reageren als een bang kind.

Rusland zal niet de sterke beer zijn nee, de resterende Europese legers staan er misschien nog wel belabberder voor, dat kan niet anders.
Vakman pur sang
pi_216768971
quote:

[..]
Hou toch op.
Daar vergis je je in zonder de VS. We kunnen ineens heel veel minder zonder hen.

Ja, ouderwets oorlogsvoeren wel, maar dat kan Rusland ook. En wij gaan niet algeheel mobiliseren mocht zoiets gebeuren.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 20 februari 2025 @ 20:07:58 #287
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_216768980
quote:
Dan gaat Putin heel Europa veroveren?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 20 februari 2025 @ 20:08:03 #288
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_216768982
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2025 20:06 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Als dat zo was zou de navo niet roepen veel meer geld bij te dragen en noodpaketten in te kopen.
Zou de EU niet reageren als een bang kind.

Rusland zal niet de sterke beer zijn nee, de resterende Europese legers staan er misschien nog wel belabberder voor, dat kan niet anders.
Polen kan in haar eentje zo opstomen naar Moskou.
pi_216768991
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2025 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat lijkt me ook wel, op dit moment i.i.g.
Toch een heel gevaarlijk moment, als dat bevestigd wordt is dat voor het eerst dat de EU zonder bescherming van zijn grote (militaire) broer staat, op het moment dat Rusland agressiever is dan ooit.
Rutte waarschuwde al voor oorlog. De puzzelstukjes beginnen op haar plaats te vallen.
  donderdag 20 februari 2025 @ 20:09:04 #290
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216769008
quote:

[..]
Ja klopt. Zat stukje de Wijk nog te luisteren (de alliantie) en daar was ook zo'n nitwit die zei dat Rusland elke dag 1500 militairen verliest. Als dat waar is dan was het Russische leger wel uitgeschakeld want dan zijn er meer doden gevallen dan ze aan soldaten hebben.

Maar ook op X kom ik geen draadjes tegen e.d
Maar wat schat je in? Zouden nederlandse intellgence dit weten of is dit zo secret dat alleen USA, UK, China en France dat weten?

NB veel digitale systemen voor salarisadministratie, voorraden, registratie zijn van Amerikaanse origine of gebouwd stacks van Amerikaanse makelij. Die moeten a.d.h. dat soort software toch wel een beetje kunnen meeluisteren..
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216769009
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 20:00 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]

Goede uitleg die duidelijk maakt extreem bizar de reactie en het optreden van Trump zijn.
Zo gaat het de hele tijd.
Met Mexico, Colombia , Canada...
Telkens claimt Trump er iets uit te slepen, wat al op tafel lag.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  Forum Admin donderdag 20 februari 2025 @ 20:10:14 #292
pi_216769037
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 20:07 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Daar vergis je je in zonder de VS. We kunnen ineens heel veel minder zonder hen.

Ja, ouderwets oorlogsvoeren wel, maar dat kan Rusland ook. En wij gaan niet algeheel mobiliseren mocht zoiets gebeuren.
Nee we gaan vaat niet mobiliseren als we ouderwets oorlog gaan voeren (lees existentiële dreiging)

Dit topic man. Waarom doe ik het toch steeds weer . :') ;(
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin donderdag 20 februari 2025 @ 20:13:34 #293
pi_216769120
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 20:08 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Rutte waarschuwde al voor oorlog. De puzzelstukjes beginnen op haar plaats te vallen.
Gok zomaar zo dat de s5jes van dit topic daar in ieder geval niet bang voor hoeven te zijn.
pi_216769145
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 20:08 schreef Joppiez het volgende:

[..]
En daar was men nog boos over ook. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Forum Admin donderdag 20 februari 2025 @ 20:15:31 #295
pi_216769175
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 20:14 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
mwah, dat ligt aan de reden.

Rutte is in mijn ogen nog steeds heel ongeloofwaardig als hij dingen roept als meer geld naar defensie. Ook al heeft ie gelijk
  donderdag 20 februari 2025 @ 20:16:23 #296
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216769192
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 20:14 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ben vooral boos dat het zover is gekomen. Had in 03-2022 voorbij kunnen zijn.
Nu zit je in een situatie dat ik ook niet meer zeker weet of Poetin niet méér gaat proberen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Forum Admin donderdag 20 februari 2025 @ 20:17:23 #297
pi_216769218
quote:
7s.gif Op donderdag 20 februari 2025 20:16 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ben vooral boos dat het zover is gekomen. Had in 03-2022 voorbij kunnen zijn.
Nu zit je in een situatie dat ik ook niet meer zeker weet of Poetin niet méér gaat proberen.
Nee dat kon niet
pi_216769219

Mmmm, de Britten vinden de VS minder belangrijk.
  donderdag 20 februari 2025 @ 20:17:25 #299
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_216769220
Op dit moment is volkomen duidelijk dat Rusland niet de middelen heeft om een echte oorlog tegen NATO ook NATO zonder de VS te beginnen. Dat is niet echt verrassend. Drie jaar Oekraïne hebben de economie en het leger van Rusland wel degelijk behoorlijk gesloopt.

Wanneer Oekraïne wil doorvechten, waar ik eigenlijk niet echt aan twijfel gezien de behandeling door de voormalige grootste vriend, dan is maximaal van materieel en munitie voorzien dan ook het allerbeste wat we kunnen doen. Niet alleen in het belang van Oekraïne, maar vooral dat van onszelf.

Inmiddels de Europese wapenindustrie alweer aardig aan het herstellen, zijn er behoorlijke mogelijkheden om sommige moderniseringen te versnellen en is het heel goed mogelijk om binnen een decennium Rusland volkomen kansloos te laten in welk conflict dan ook. Maar dat betekent wel dat we sneller moeten gaan bewegen. En in 1 richting, in ieder geval 1 richting met een kopgroep van landen die er echt toe doen.

Polen, het VK, Frankrijk en Duitsland kunnen samen een formidabele verdediging organiseren, waar de kleineren prima aan kunnen bijdragen. Wanneer die vier het een beetje eens worden, dan hebben we het zomaar weer over honderden miljarden euro's, een miljoen militairen, duizenden tanks en vliegtuigen en miljoenen drones. Dan kan Putin die macht aan de grenzen krijgen waar hij altijd bang voor was, gewoon omdat hij dat zelf veroorzaakt heeft.
  donderdag 20 februari 2025 @ 20:17:58 #300
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216769230
Boekesteijn over huidige Russische capaciteit:
https://x.com/ajboekestijn/status/1890933228304814569
Vladimir Putin
Vladimir Putin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')