SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MizzezAmy op 20-02-2025 12:02:29 ]I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Heerlijk is datquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:56 schreef gebrokenglas het volgende: [..] Mosterd? Dat heb ik nooit geprobeerd, dat ga ik een volgende keer doen.
![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oh ik heb al puntjes hiergrappig zeg
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik had "Vers van de slager" als TTAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja, hoe kom jij hier in DTS verzeild?quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:58 schreef Moeraskat het volgende:
#durftevragen #nieuwsgierigAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:58 schreef Moeraskat het volgende:
Geen idee. Gebeurde gewoon.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, hoe kom jij hier in DTS verzeild?
#durftevragen #nieuwsgierigWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zal eens kijken wat mijn puntenteller zegtquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Geen idee hoe en wanneer. Maar prima.quote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Leukquote:
Het is hier vaak heel gezellig.
En de keren dat het hier wat stroever loopt, is een kwestie van even wat anders doen en later eens kijken.
Hetzelfde als dat je een 404-error krijgt op een website, dan kijk je later een keer of 'ie het weer doet.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kijk maar eensquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat mijn puntenteller zegt
Ik heb ook weleens een errorquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Leuk
En de keren dat het hier wat stroever loopt, is een kwestie van even wat anders doen en later eens kijken.
Hetzelfde als dat je een 404-error krijgt op een website, dan kijk je later een keer of 'ie het weer doet.
Tussen het posten kan het zo ineens gebeurenquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen idee hoe en wanneer. Maar prima.
Running ...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En anders gewoon zorgen dat je hier genoeg van in huis hebt:quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Leuk
Hetzelfde als dat je een 404-error krijgt op een website, dan kijk je later een keer of 'ie het weer doet.![]()
![]()
Maar 60’sec is lang. Dus ik dacht dat het onbegonnen werk was.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tussen het posten kan het zo ineens gebeurenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik schenk me altijd nog een keer een koffie inquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:02 schreef ToT het volgende:
[..]
En anders gewoon zorgen dat je hier genoeg van in huis hebt:
[ afbeelding ]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik schenk me altijd nog een keer een koffie in![]()
![]()
Broodjes frikandel
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Soms wel, dan wordt er of te hard gebolkt of te gezellig gekletstquote:Op donderdag [quote]
[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2730956/1/50#p216761299]donderdag 20 februari 2025 12:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar 60’sec is lang. Dus ik dacht dat het onbegonnen werk was.
Nou, gezelligheid is de reden om hier te zijn, eigenlijkquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tussen het posten kan het zo ineens gebeuren
[..]
Soms wel, dan wordt er of te hard gebolkt of te gezellig gekletstWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: