had tieten niet zo, maar ZOOOOOO!quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:16 schreef Vostok het volgende:
Brigitte Bardot was wel een lekker ding.
Joekelsquote:
Bijnaquote:
Ik ga voorbereidingen treffen.quote:
Verkeerde scherm?quote:
Nou dan is er van die tieten ook niks meer overquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou dan is er van die tieten ook niks meer over*ritst broek weer dicht*
Oh heeft ie toch tijdquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ok psychiater gaat me wrs bellen vanmiddag
quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ok psychiater gaat me wrs bellen vanmiddag
quote:
Goed manquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ok psychiater gaat me wrs bellen vanmiddag
Ik lach niet.quote:
Is het goed gegaan?quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:28 schreef DJMO het volgende:
Zo. Dat was het ziekenhuis voor vandaag.
Jij bent veel moe hè?quote:
Succes..quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ok psychiater gaat me wrs bellen vanmiddag
Gisteren koud. Vandaag moe. Arme zielquote:
Ja hoor. Wordt vervolgd op 4 maart met een blaasonderzoek.quote:
Nee koud heb ik het niet snelquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gisteren koud. Vandaag moe. Arme ziel
Je moet het met de posters van vroeger doenquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou dan is er van die tieten ook niks meer over*ritst broek weer dicht*
Oh succesquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja hoor. Wordt vervolgd op 4 maart met een blaasonderzoek.
Wie was dat danquote:
Oja. dat is zoquote:
Zo simpel kan het zijn.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:32 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Je moet het met de posters van vroeger doen
Gelukkig nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoeft allemaal niet zo moeilijk
Zeker.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]![]()
Dat is een stuk beter behapbaar
Carice ?quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:36 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zeker.
Volgens mij was ze later milieuactivist ofzo.
quote:
quote:
quote:
Thanks thanksquote:
Oh dan schoor ze ook nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:36 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zeker.
Volgens mij was ze later milieuactivist ofzo.
Bomen moeten groeienquote:
quote:
Ja lekker, ben ik ook wel even aan toequote:Op donderdag 20 februari 2025 11:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Hèhè, dat was het 2e overleg.
Koffie!
quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lekker, ben ik ook wel even aan toe
quote:
Eetsequote:
Dankuquote:
Hey lekkere bolkerquote:
Wat staat er op het menu?quote:
Broodje met kaas grillworstquote:
Lekkerquote:
Vers van de slager,smaakt lekkerder dan uit supermarktquote:
Ik geloof jequote:Op donderdag 20 februari 2025 11:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vers van de slager,smaakt lekkerder dan uit supermarkt
Ook wat duurder misschien. Maar met minder water.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vers van de slager,smaakt lekkerder dan uit supermarkt
En al in plakjes gesnedenquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook wat duurder misschien. Maar met minder water.
Augurk met boterhamworst vind ik lekker met een beetje mosterd ( als je het op brood doet)quote:
Mosterd? Dat heb ik nooit geprobeerd, dat ga ik een volgende keer doen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Augurk met boterhamworst vind ik lekker met een beetje mosterd ( als je het op brood doet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |