Eetsequote:
Dankuquote:
Hey lekkere bolkerquote:
Wat staat er op het menu?quote:
Broodje met kaas grillworstquote:
Lekkerquote:
Vers van de slager,smaakt lekkerder dan uit supermarktquote:
Ik geloof jequote:Op donderdag 20 februari 2025 11:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vers van de slager,smaakt lekkerder dan uit supermarkt
Ook wat duurder misschien. Maar met minder water.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vers van de slager,smaakt lekkerder dan uit supermarkt
En al in plakjes gesnedenquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook wat duurder misschien. Maar met minder water.
Augurk met boterhamworst vind ik lekker met een beetje mosterd ( als je het op brood doet)quote:
Mosterd? Dat heb ik nooit geprobeerd, dat ga ik een volgende keer doen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Augurk met boterhamworst vind ik lekker met een beetje mosterd ( als je het op brood doet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |