abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216948320
Dit zijn
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:32 schreef Michiel020 het volgende:
En vandaag kwam in het nieuws dat er 'nieuwe ontwikkelingen' zijn in een andere vermissingszaak Sicco Cuperus die sinds 9 juni 2014 wordt vermist. Een zaak die 2 maanden na de vermissing van Hanno zich afspeelt aan de Zuidvliet in Leeuwarden. Zijn auto is drie dagen later gevonden in Marum. Een dorp 40 km van Leeuwarden.

De zaak is overgenomen van het kleine cold case team door de DRR. Ik ben benieuwd waarom er nu zoveel 'wind' opeens gemaakt wordt. De nieuwe ontwikkelingen waren klaarblijkelijk al enige tijd bekend, maar nu komt het naar buiten. Zit er iemand van een motorclub onder de tap die nu misschien gaat babbelen ? We wachten af.

Bron
https://www.omropfryslan.(...)sicco-cuperus-fataal
Meer details over het onderzoek naar buiten gebracht, interessant!
De vermissing van Sicco heeft zijn eigen topic, daar verder?

CRI / 2014: Verdwijning van Sicco Cuperus (opperwachtmeester K.Marechaussee)
pi_216949303
Ik kwam een artikel tegen uit 2007 over vermiste personen van Inspector Graham J. Gibb MBE en Dr Penny Woolnough CPsychol (Schotland, Aberdeen). In hun onderzoek schrijven ze over het verband tussen de achtergrond van een vermiste persoon en de straal waarin de vermiste persoon gevonden wordt. Aan de achtergrond kan je denken aan sexe, leeftijd, depressie, dementie, psychose, bipolaire stoornis en zelfmoord.

Een van de tabellen gaat over zelfmoord en de straal waarin de meeste personen gevonden kunnen worden als ze met de auto zijn vertrokken. Interessant artikel om te lezen.

Het is een scenario waar in eerste instantie ook de politie aandacht bij de vermissing van de 47-jarige Hanno van Mil. Inmiddels lijkt dit scenario minder kansrijk omdat het lichaam, ondanks vele intensieve zoektochten, niet is gevonden.

Bron: https://www.missingperson(...)nning%20Respondi.pdf

[ Bericht 4% gewijzigd door Michiel020 op 06-03-2025 16:17:31 ]
pi_216951527
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:01 schreef Michiel020 het volgende:
Ik kwam een artikel tegen uit 2007 over vermiste personen van Inspector Graham J. Gibb MBE en Dr Penny Woolnough CPsychol (Schotland, Aberdeen). In hun onderzoek schrijven ze over het verband tussen de achtergrond van een vermiste persoon en de straal waarin de vermiste persoon gevonden wordt. Aan de achtergrond kan je denken aan sexe, leeftijd, depressie, dementie, psychose, bipolaire stoornis en zelfmoord.

Een van de tabellen gaat over zelfmoord en de straal waarin de meeste personen gevonden kunnen worden als ze met de auto zijn vertrokken. Interessant artikel om te lezen.

[ link | afbeelding ]

Het is een scenario waar in eerste instantie ook de politie aandacht bij de vermissing van de 47-jarige Hanno van Mil. Inmiddels lijkt dit scenario minder kansrijk omdat het lichaam, ondanks vele intensieve zoektochten, niet is gevonden.

[ link | afbeelding ]

Bron: https://www.missingperson(...)nning%20Respondi.pdf
De vraag is in hoeverre data uit minder dichtbevolkte gebieden dan Nederland, van toepassing zijn op Nederlandse vermissingen. Ook lokale eigenaardigheden maken dit type rapporten interessant om kennis van te nemen, en na te denken hoe dat in Nederland en omringende landen is. Er is genoeg data om zo'n analyse te kunnen maken.
pi_216955161
Clandestiene-graven

Een ander onderzoek uit 2015 komt van de hand van Lieke Dix. De studie is gebaseerd op dezelfde database met clandestiene graven van het NFI, waarbij er is getracht om nader inzicht te krijgen in de afstand tussen de pleegplaats en de begraafplaats. Deze kennis kan bijdragen aan een nadere afbakening van het zoekgebied van vermiste personen. Uit deze verkennende studie van 88 zaken komt naar voren dat slachtoffers van moord en doodslag, de lichamen, door de dader clandestien zijn begraven,

Een paar observaties uit de studie
o Vindplek van de slachtofffer ligt binnen een straal van 20 kilometer (hemelsbreed) van de vermissingslocatie.
o Daders zoeken daarbij vaak beschutte plekken zoals een bosgebied, duinen of groenstroken.
o Bijna de helft ligt begraven op minder dan vijf kilometer van de plaats waar de vermiste het laatst is gezien.
o Een vijfde van de slachtoffers is op of binnen enkele meters van de vermissingslocatie begraven. Denk hierbij aan de woning zelf of de tuin bij de woning. Vaak zijn dader en slachtoffer in deze situaties bekenden van elkaar.
o Daders uit het criminele milieu leggen juist over het algemeen langere afstanden af om hun slachtoffer te begraven. Dit type dader valt onder de eerste categorie uit de eerder genoemde studie van Buijt en collega’s (2015).
o Een andere belangrijke bevinding is dat slachtoffers die met de auto naar een andere locatie zijn getransporteerd vaak op minder dan vijftien meter van de plek waar de auto gestopt is, begraven liggen.
o Een andere aanwijzing voor een zoektocht is dat meer dan de helft van de aangetroffen slachtoffers in zandgrond is begraven. In gebieden met kleigrond worden relatief weinig lichamen gevonden. Een eenduidige conclusie is hier niet over te trekken omdat enerzijds het graven in kleigrond lastiger is dan in zandgrond en anderzijds een graf in kleigrond lastiger te detecteren is. Het kan dus ook zo zijn dat er wel meer slachtoffers in kleigrond begraven liggen dan in zandgrond maar dat deze niet worden gevonden

In de bovenstaande overzicht valt op 80 procent van de slachtoffers (waarvan de dader en slachtoffer elkaar niet kennen) begraven ligt op minder dan 10 kilometer van de plaats waar de vermiste het laatst is gezien. Hierbij vraag ik me wel af of de N-populatie voldoende groot genoeg is om hier strategische opsporingswaarden aan te hechten. Het geeft wel aan dat de dader -over het algemeen- niet veel km wil gaan rijden/slepen met een lichaam.

Hoewel Alex Wiegmink (slachtoffer Posbankmoord) niet tot deze categorie valt is hij wel 80 km verplaatst. Het was een ongepland misdrijf waarbij geen voorbereidingen waren getroffen. Een van de redenen van de 80km rit was het verkrijgen van benzine om de auto in de brand te steken. Met een lange route -door de avondspits- tot gevolg.

In het verkeersruzie scenario, waarin Hanno van Mil slachtoffer is geworden, ga ik ook uit van een ongepland misdrijf. De vermeende daders hebben de ruzie niet zien aankomen bij hun vertrek, laat staan dat er voorbereidingen waren getroffen om een lichaam te laten verdwijnen. De bestemming zal ongetwijfeld hiervan af gehangen hebben.

Bronnen
https://www.forensischins(...)jzers-bij-vermissing
https://panorama.nl/artik(...)ek-naar-een-dumpplek

[ Bericht 2% gewijzigd door Michiel020 op 06-03-2025 23:23:51 ]
pi_216956767
Gepland misdrijf lijkt mij in het geval van Hanno even waarschijnlijk als ongepland misdrijf.

Over dat rondrijden met een lijk in de kast van een student worden nog steeds grappen over gemaakt, in opsporingskringen. Vooral om dat filmpje met die loden pijp. Zat in de Loekie reclame verstopt.
pi_216957421
Ik snap niet waarom je elke keer weer terugkomt met die theorie van die verkeersruzie, ik zal nog maar het lijstje opvoeren waarom dit niet waarschijnlijk is:

-In het geval van een ruzie is het niet waarschijnlijk dat de daders zijn auto hebben geparkeerd, er zijn geen sporen in de wagen aangetroffen.
-Zoals al besproken, Hanno was een grote, fitte sterke man, die je niet even in een auto dumpt, zelfs niet met 3 man.
-Als er sprake was van een verkeersruzie dan hadden hier vrijwel zeker getuigen van zijn geweest, immers bijde autos zouden moeten zijn gestopt, beide partijen zouden moeten zijn uitgestapt, en vervolgens zou hij ook nog overmeestert moeten zijn, en dat alles zonder sporen?
-Als er al sprake was, van een verkeersruzie, hoe groot acht je de kans dat iemand hem zou doden of vermoorden? De zeldzame gevallen dat een verkeersruzie tot een dood leidt is extreem klein en zijn vrijwel altijd door het gebruik van een vuurwapen.
-Het was vroeg, en rustig op de weg, nou niet echt een situatie waarbij mensen snel tot een verkeersconflict komen.
-Als er al sprake van was, dan acht ik de kans groot dat ze hun wagens niet midden op de weg zetten, die zet je dan aan de kant, daar hadden zeker sporen van geweest.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 7 maart 2025 @ 10:01:54 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216958564
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 07:57 schreef raptorix het volgende:
Ik snap niet waarom je elke keer weer terugkomt met die theorie van die verkeersruzie, ik zal nog maar het lijstje opvoeren waarom dit niet waarschijnlijk is:

-In het geval van een ruzie is het niet waarschijnlijk dat de daders zijn auto hebben geparkeerd, er zijn geen sporen in de wagen aangetroffen.
-Zoals al besproken, Hanno was een grote, fitte sterke man, die je niet even in een auto dumpt, zelfs niet met 3 man.
-Als er sprake was van een verkeersruzie dan hadden hier vrijwel zeker getuigen van zijn geweest, immers bijde autos zouden moeten zijn gestopt, beide partijen zouden moeten zijn uitgestapt, en vervolgens zou hij ook nog overmeestert moeten zijn, en dat alles zonder sporen?
-Als er al sprake was, van een verkeersruzie, hoe groot acht je de kans dat iemand hem zou doden of vermoorden? De zeldzame gevallen dat een verkeersruzie tot een dood leidt is extreem klein en zijn vrijwel altijd door het gebruik van een vuurwapen.
-Het was vroeg, en rustig op de weg, nou niet echt een situatie waarbij mensen snel tot een verkeersconflict komen.
-Als er al sprake van was, dan acht ik de kans groot dat ze hun wagens niet midden op de weg zetten, die zet je dan aan de kant, daar hadden zeker sporen van geweest.
Dit!

Plus degenen die de mogelijkheid, kennis en middelen hebben iemand spoorloos te laten verdwijnen zijn tegelijkertijd ook degenen die niet in een verkeersruzie komen, en zeker niet een die zo uit de hand loopt dat ze iemand moeten laten verdwijnen.
De kans dat dat onvoorbereid helemaal goed gaat is namelijk klein en als ze dan een fout maken is dat een gevaar voor hun reguliere activiteiten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_216960026
quote:

Ik ben het met je eens dat de statistieken niet in het voordeel zijn van het scenario. Doodslag op klaarlichte dag, in een ruzie op de openbare weg met mogelijk veel potentiële getuigen. En zover we weten ook geen enkele tactische en forensische aanwijzing. Tja, op het eerste oog zou zo'n verkeersruzie scenario niet logisch en kansrijk zijn. En toch is Hanno verdwenen.

Goed om te weten is dat ik niets uitsluit. Alle scenario's staan open zolang Hanno niet gevonden is of komt opdraven. Verkeersruzie-scenario is bij mij ontstaan toen ik de route -die Hanno mogelijk heeft afgelegd- een paar keer heb gereden met de auto en me verdiept heb in de situatie op 12 april 2014.

Een deel van antwoorden op je vragen kun je terug lezen in het verkeersruzie-scenario en deze is terug te vinden in de vorige topic.
Posting 122: De eigenschappen van de Traaijweg en mogelijke omstandigheden rond het tijdstip van de vermissing
Posting 128: Twee hypotheses
Posting 130: Een schets van het verkeersruzie-scenario
Posting 132: De 10 stellingen over de vermeende daders
Posting 134: Person of intrest

[ Bericht 0% gewijzigd door Michiel020 op 07-03-2025 12:20:44 ]
pi_216960192
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 10:01 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dit!

Plus degenen die de mogelijkheid, kennis en middelen hebben iemand spoorloos te laten verdwijnen zijn tegelijkertijd ook degenen die niet in een verkeersruzie komen, en zeker niet een die zo uit de hand loopt dat ze iemand moeten laten verdwijnen.
De kans dat dat onvoorbereid helemaal goed gaat is namelijk klein en als ze dan een fout maken is dat een gevaar voor hun reguliere activiteiten.
Tja, ik realiseer me dat de kans klein is dat Hanno in deze 'perfecte' storm beland is op 12 april 2014 om 09.28.

Het kan alleen als alle omstandigheden er toevallig zijn op het moment dat het vermeende misdrijf plaatsvindt.

Hierbij denk ik aan een vervoersmiddel die nodig is om iemand mee te nemen, de aanwezigheid van er getuigen maar die het misdrijf niet hebben kunnen waarnemen, een zeer agressieve verkeersdeelnemer die ook nog eens bere sterk moet zijn, een tweede persoon die de auto van Hanno weg rijdt naar de latere vindplek, het afspeelt op een locatie op de route die Hanno logische wijs heeft gereden. En dit alles op een stralende lente dag.

Gelukkig hoeven we het niet allemaal met elkaar eens te zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Michiel020 op 07-03-2025 12:39:01 ]
  vrijdag 7 maart 2025 @ 14:41:20 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216961741
Nee, we hoeven het niet met elkaar eens te zijn, maar het blijven pushen van een zelfverzonnen scenario dat zeer onwaarschijnlijk is begint wel heel storend te worden.

Het impliceert een hoog wappiegehalte of daderkennis.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_216973677
quote:

Het scenario van een zorgvuldig geplande hinderlaag: met hulpdienstgelijkende voertuigen (of een oud legervoertuig, militair terrein is immers in de nabijheid) op midden op de weg zetten, en de bestuurder manen, de auto even te parkeren.
pi_216973703
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 10:01 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dit!

Begrijp ik hieruit dat je uit van een geplande verdwijning, al dan niet vrijwillig?
pi_216973715
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 14:41 schreef Leandra het volgende:
Nee, we hoeven het niet met elkaar eens te zijn, maar het blijven pushen van een zelfverzonnen scenario dat zeer onwaarschijnlijk is begint wel heel storend te worden.

Het impliceert een hoog wappiegehalte of daderkennis.
Noem het tunnelvisie, klinkt een stuk vriendelijker.
pi_216973762
Michiel, en andere volgers.
Is er een connectie bekend tussen Hanno en Doorwerth?

Onder andere bekend van de zaak moord zonder lijk, voor de true-crime liefhebbers. De verdwijning op Koninginnedag 2009, de dag van de aanslag bij de Naald in Apeldoorn. Hier waren nep-agenten en nep-bellers in het spel, een kenmerkende tactiek: pedo-geruchten verspreiden en vervolgens een potje pedo-jagen in politie-uniform.

Zoiets kan Hanno ook overkomen zijn. Zonder het zelf te weten, werden er geruchten verspreid.

Een persoonsverwisseling ligt dan ook nog eens voor de hand want particuliere pedojagers zijn knettergestoord en hitsen elkaar op, en worden hierbij stevig aangemoedigd.

Doorwerth: Sport, familie, kennissen, werk, marktplaats aan of verkoop, fokker van zijn hond, iets. Kan heel klein zijn.

Michiel020 in CRI / [Coldcase] 2014: Verdwijning van Hanno van Mil #2l

[ Bericht 10% gewijzigd door yessie234 op 08-03-2025 18:47:43 ]
pi_217049089
Ik ben toch weer eens gaan puzzelen, ik ben zelf overtuigt dat Hanno daar heeft geparkeerd voor een afspraak met iemand die hij vertrouwde en dat hij daar in een voertuig gelokt is. Mijn gedachte zou dan zijn dat je hem direct meeneemt naar een afgelegen plek waar je van hem af kunt komen, het liefst een plek die wat afgelegen is.

Nu kwam ik uit bij het zwerfsteneneiland, dit is op 6 minuten rijden en lijkt me een goede plek om van te voren een kuil te graven. Wat ik heb kunnen zien is dat het terrein niet publiek toegankelijk is, maar dat het een hek heeft dat volgens mij makkelijk open te krijgen is.

https://maps.app.goo.gl/SxbZNnzNNNDgw1d5A
  vrijdag 14 maart 2025 @ 18:10:07 #41
30919 mitt
Michael Corleone
pi_217049124
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 18:07 schreef raptorix het volgende:
Ik ben toch weer eens gaan puzzelen, ik ben zelf overtuigt dat Hanno daar heeft geparkeerd voor een afspraak met iemand die hij vertrouwde en dat hij daar in een voertuig gelokt is. Mijn gedachte zou dan zijn dat je hem direct meeneemt naar een afgelegen plek waar je van hem af kunt komen, het liefst een plek die wat afgelegen is.

Nu kwam ik uit bij het zwerfsteneneiland, dit is op 6 minuten rijden en lijkt me een goede plek om van te voren een kuil te graven. Wat ik heb kunnen zien is dat het terrein niet publiek toegankelijk is, maar dat het een hek heeft dat volgens mij makkelijk open te krijgen is.

https://maps.app.goo.gl/SxbZNnzNNNDgw1d5A
Nou pak je schoffel maar.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_217049180
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 18:10 schreef mitt het volgende:

[..]
Nou pak je schoffel maar.
Wellicht zijn er nog satellietbeelden van die tijd.
  vrijdag 14 maart 2025 @ 18:16:00 #43
30919 mitt
Michael Corleone
pi_217049215
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 18:13 schreef raptorix het volgende:

[..]
Wellicht zijn er nog satellietbeelden van die tijd.
Op basis waarvan ben je eigenlijk tot de conclusie gekomen van je theorie? En vooral van die plek bij Maarn.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_217049341
quote:
12s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 18:16 schreef mitt het volgende:

[..]
Op basis waarvan ben je eigenlijk tot de conclusie gekomen van je theorie? En vooral van die plek bij Maarn.
Ik was de satellietbeelden aan het bekijken, en vond dat een opvallende plek. Ik zal er verder nog even wat meer onderzoek naar proberen te doen, of dat terrein nu toegankelijk is of niet.
pi_217053265
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 18:07 schreef raptorix het volgende:
Ik ben toch weer eens gaan puzzelen, ik ben zelf overtuigt dat Hanno daar heeft geparkeerd voor een afspraak met iemand die hij vertrouwde en dat hij daar in een voertuig gelokt is.
Volgens het veronderstelde tijdschema van de rit van huis naar afspraak in Driebergen zat geen vijf minuten stop voor een andere afspraak, op het eerste gezicht.

Daar parkeren voor een afspraak en overdracht van, een usb, dossier of marktplaatsaankoop, een mededeling of iets anders, het kan. Iemand die hij vertrouwde, daar kan een traject van social engineering aan vooraf zijn gegaan, in combinatie met digitaal.

Maar waarom daar afspreken en parkeren? Uit welke richting moet de afspraak gekomen zijn?

quote:
Mijn gedachte zou dan zijn dat je hem direct meeneemt naar een afgelegen plek waar je van hem af kunt komen, het liefst een plek die wat afgelegen is.

Volgens mij is het bij dat Stonehenge drukker dan het op het eerste gezicht lijkt, al moet je de plek wel kennen. Daar vooraf een gat graven, om van het lichaam van deze man af te komen, lijkt haast iets ritueels. Beschutte plek in een bos valt minder op. Voordeel: je kunt er met de auto het hek doorkomen, dus een gewond of overleden persoon in de auto meenemen.

https://maps.app.goo.gl/SxbZNnzNNNDgw1d5A Foto's geven een indruk van de plaats.

Het is een plek vol historie en symboliek, daar onder de hoogspanningsmast. Misschien dat complot-suggestant Korterink daar ook aan dacht, of over geïnformeerd was of op dat idee gekomen is toen hij de route zelf gereden heeft.

Schot voor de boeg: zwerfkeien werden geassocieerd in de negentiende eeuw met vallende stenen (meteorieten, sterren, ijshompen). Stenen werden opgegraven in spoorwegen (NS) project. Niet iedereen kan de vooruitgang waarderen.

De geschiedenis van het aardkundig monument is misschien wel net zo interessant als de feit dat het redelijk dichtbij de plek waar de auto is gevonden ligt, en een beetje afgelegen van de weg, maar met de auto te bereiken. Misschien is Hanno daar in leven naar toe gebracht. Maar waarom liet hij zijn telefoon en autosleutel achter?

Dat Hanno de plek zelf kende, en er misschien wel eens kwam met hond en kinderen. Want daar kan ook iets gebeurd zijn. Iets dat hij misschien niet helemaal begreep, maar grote gevolgen had.

Wel zo'n typische rendez-vous plek, dat zwerfsteneneiland zeker voor mensen uit de omgeving, hobbywandelaars en geologiefreaks en symboolfanaten. Refereert aan de oprichting van Vereniging Natuurmonumenten.

Op de plek is meer te zien dan alleen zwerfkeien.

quote:
Voor de entree van het eiland liggen betonnen restanten van de draaischijf van het rangeerterrein, waaromheen de stenen van J.P. Thijsse gedrapeerd zijn. Het eigenlijke zwerfsteneneiland is een eiland voor een hoogspanningsmast, en is toegankelijk via een dam. Op het eiland zijn de stenen naar ontwerp van Peter Enter gegroepeerd naar gesteentetype en neergelegd in de vorm van een windroos. Het eiland wordt permanent begraasd door twee Hollandse landgeiten.
Op wikipedia staat een en ander. Beschut is de plaats niet, historisch wel. Zusje van dit monument is er een in Urk: https://nl.wikipedia.org/wiki/Van_der_Lijn-reservaat

[ Bericht 3% gewijzigd door yessie234 op 15-03-2025 14:18:20 ]
pi_217075987
Hoi,

Nadat ik de podcast Open/Eind beluisterd heb, ben ik ook gefascineerd geworden door deze zaak.

Zat laatst (als complete amateur natuurlijk) te denken, als er nog goede camerabeelden zijn van het verkeer over de N224 (of aanliggende wegen) op de dag en tijdstip vd vermissing, zou het interessant zijn dat te analyseren, en te kijken of er auto's zijn geweest die langer dan gebruikelijk over dat traject gedaan hebben. Vergt dus wel
- beschikbaarheid beelden
- hoge kwaliteit beelden
- beelden van genoeg verschillende plekken om de plek heen, dus bijv aan beide zijden van de N224
- heel wat uur werk om elke auto te loggen

[ Bericht 1% gewijzigd door jeroentjuhhhhhVk op 16-03-2025 20:32:18 ]
pi_217094595
Voor geïnteresseerden die een bezoek aan de omgeving willen voorbereiden, of theorieën over de vermissing willen nalopen, hier een handig kaartje met een aantal herkenningspunten zoals de pyramide al aangegeven:

https://www.woudenbergopd(...)intofinterest/detail

En nee, beelden van de camera's van rijkswaterstaat zijn er waarschijnlijk niet meer, ten zij die direct veilig zijn gesteld.
pi_217099930
Thanks Yessie!

Vraagje, weten we iets over waar op de parkeerplaats de auto van Hanno is geparkeerd, en hoe die geparkeerd stond (netjes ingedraaid, of juist niet)?.
pi_217100499
Ik kan je even niet naar de bron verwijzen, maar ik meen me te herinneren dat de auto normaal geparkeerd stond. Of dit ook inhoudt dat de auto voor Hanno's doen gewoon geparkeerd stond, dat stond er niet bij. Hij had misschien gewoontes die anderen niet hebben.

Ik kan me herinneren dat er in de podcast iets over gezegd werd.
pi_217100731
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 21:49 schreef yessie234 het volgende:
Ik kan je even niet naar de bron verwijzen, maar ik meen me te herinneren dat de auto normaal geparkeerd stond. Of dit ook inhoudt dat de auto voor Hanno's doen gewoon geparkeerd stond, dat stond er niet bij. Hij had misschien gewoontes die anderen niet hebben.

Ik kan me herinneren dat er in de podcast iets over gezegd werd.
Dank! Misschien dat ik de podcast nog een keer ga luisteren. Ik vraag het omdat het ik op google maps zie dat er best veel plekken op de parkeerplaats zijn, sommige dichter en sommige verder ten opzichte van de N224. Waar de auto stond kan wellicht een klein beetje meer inzicht geven in wat er is gebeurd, en ook hoe de auto is geparkeerd (in een nood-situatie heb je waarschijnlijk geen tijd om je auto netjes in te draaien). Ook of de auto verder of dichter bij de N224 stond vind ik interessant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')