Als ze renners willen met dezelfde trainer als Pogacar kunnen ze ook Willem Jakobus Smit halen.quote:Op maandag 5 mei 2025 08:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wedden dat de enige reden dat ze Covi willen hebben is omdat hij dezelfde trainer heeft als Pogacar? Die absurde obsessie om Tour te winnen is echt te genant voor woorden.
Dat is indirect ook meteen ook de reden dat Kooij weggaat, al hebben ze die vanaf dag één eigenlijk al totaal verkeerd begeleid.
Ze kunnen ook gewoon Mou in dienst nemen, dan kunnen we lachen.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als ze renners willen met dezelfde trainer als Pogacar kunnen ze ook Willem Jakobus Smit halen.
Denk dat bij Kooij het financiële deel het probleem niet isquote:Op maandag 5 mei 2025 08:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Visma is het echt helemaal kwijt![]()
Het is al onbegrijpelijk dat ze niet in Kooij willen investeren, en dan alleen maar middenmoot halen
Dan kan het dus ook niet echt op "we komen budget tekort ten opzichte van UAE, Lidl-Trek, Ineos en Red Bull" gegooid worden.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat bij Kooij het financiële deel het probleem niet is
Het is toch vrij duidelijk dat Kooij puur vanwege sportieve redenen vertrekt? Visma kan het aanbod van Decathlon financieel gezien makkelijk matchen als ze zouden willen.quote:Op maandag 5 mei 2025 15:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan kan het dus ook niet echt op "we komen budget tekort ten opzichte van UAE, Lidl-Trek, Ineos en Red Bull" gegooid worden.
Ja, lijkt mij ook. Maar, gezien de staat van dit team vandaag de dag, vind ik dat wel zonde en een flater. Als er nu iemand kwam met een bod dat je niet kunt matchen of echt een krankzinnig bod, ok, duidelijk dan, maar dit...quote:Op maandag 5 mei 2025 15:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is toch vrij duidelijk dat Kooij puur vanwege sportieve redenen vertrekt? Visma kan het aanbod van Decathlon financieel gezien makkelijk matchen als ze zouden willen.
quote:Op maandag 5 mei 2025 01:30 schreef wimderon het volgende:
Conti zegt dat Visma in gesprek is met Covi (w0t?) en UAE op haar beurt met Küng.
Aldus Benson.quote:First up, Stefan Küng. The Groupama-FDJ rider has been hinting at a move all Spring, and although we don’t have an official confirmation - and won’t get one until August 1 - you can safely assume that the Swiss rider will be racing in Tudor colours next season. We’re hearing the deal is 99% there, with a contract covering at least two year
Ze zouden volgens datzelfde artikel ook interesse hebben in van Baarle, lol.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:16 schreef VoMy het volgende:
Stuyven, Kielich en E.Planckaert. Denk niet dat de Wolfpack daarmee opeens weer op het voorste plan koerst. Het hangt er wat vanaf hoeveel jaartjes Stuyven nog zijn niveau heeft.
Dat niet, maar ze halen wel weer wat renners om mee te doen in de voorjaarsklassiekers.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:16 schreef VoMy het volgende:
Stuyven, Kielich en E.Planckaert. Denk niet dat de Wolfpack daarmee opeens weer op het voorste plan koerst. Het hangt er wat vanaf hoeveel jaartjes Stuyven nog zijn niveau heeft.
Het Nieuwsblad meldt tussen neus en lippen door dat Cosnefroy en Vauquelin naar Ineos zouden trekken.quote:Vertrekt Evenepoel aan het einde van het seizoen zodat zijn ploeg er nog iets aan verdient? Of doet hij simpelweg zijn contract uit? Het speculeren kan beginnen en dan valt telkens weer de naam van Ineos waar door het pensioen van Geraint Thomas budget vrijkomt. Met Benoît Cosnefroy en Kevin Vauquelin zijn al twee Fransen onderweg naar Ineos. Volgt Evenepoel?
Dat leken me 2 namen die ook naar FDJ hadden gekund nu zowat iedereen daar weggaatquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het Nieuwsblad meldt tussen neus en lippen door dat Cosnefroy en Vauquelin naar Ineos zouden trekken.
Volgens Wielerkrant mogelijk nog twee vertrekkende renners bij gebroeders Roodhooft:quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:16 schreef VoMy het volgende:
quote:Ook het contract van Quinten Hermans (29) en Gianni Vermeersch (32) loopt af en zij kunnen rekenen op interesse van Red Bull-BORA-hansgrohe.
Hebben de gebroeders Roodhooft een beginnend probleem?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens Wielerkrant mogelijk nog twee vertrekkende renners bij gebroeders Roodhooft:
[..]
Deceuninck vertrekt als 2e naamsponsor, maar ik kan me niet voorstellen dat ze geen opvolger vinden.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hebben de gebroeders Roodhooft een beginnend probleem?
Als er iemand het plan van het wolvenzootje begrijpt, ik ben zeer geïnteresseerd. Stuyven halen, ik zeg niet dat Merlier nu ineens volgend jaar de stamklassiekers gaat winnen, maar die pakte dit jaar in ieder geval Scheldeprijs. Zou eerder op groei van hem inzetten.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ze zouden volgens datzelfde artikel ook interesse hebben in van Baarle, lol.
Geloof niet dat Merlier zich ooit op die manier gaat (of wil) ontwikkelen. Dat is een pure sprinter. Stuyven is wat dat betreft een stuk veelzijdiger, vraag is alleen hoeveel rek daar nog in zitquote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:24 schreef GrumpyOldMan het volgende:
[..]
Als er iemand het plan van het wolvenzootje begrijpt, ik ben zeer geïnteresseerd. Stuyven halen, ik zeg niet dat Merlier nu ineens volgend jaar de stamklassiekers gaat winnen, maar die pakte dit jaar in ieder geval Scheldeprijs. Zou eerder op groei van hem inzetten.
Van Baarle zal flink moeten inleveren. Misschien denken ze bij Quick Step 'm weer aan de praat te krijgen...quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:24 schreef GrumpyOldMan het volgende:
[..]
Als er iemand het plan van het wolvenzootje begrijpt, ik ben zeer geïnteresseerd. Stuyven halen, ik zeg niet dat Merlier nu ineens volgend jaar de stamklassiekers gaat winnen, maar die pakte dit jaar in ieder geval Scheldeprijs. Zou eerder op groei van hem inzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |