Dat noemde Zonneveld laatst ook al over de vrouwen trouwens, Ferrand-Prevot zou richting een miljoen salaris gaan en daarmee de best betaalde renster van het peloton zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ga hier een Ruben van Guchtje doen want dat heb ik van horen zeggen. Ik ken wat mensen die bij de sponsoren werken, laten we het daar op houden.
Niet alleen bij de mannen is het budget hoog trouwens, een PFP en Vos zijn op dit moment de 2 best betaalde rensters in het vrouwenpeloton, nog boven Vollering zelfs. Om maar een voorbeeldje te noemen.
Laporte ook wel, al is het afhankelijk hoe hij dan terugkomt. Qua leeftijd kan hij nog wel even mee.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 07:33 schreef Funzel het volgende:
Wout gaat zulke grote successen niet meer boeken joh, dat ziet iedereen toch zou je denken. Het blijft een goede renner natuurlijk, maar het rechtvaardigt echt totaal niet de manier van koersen zoals bijvoorbeeld in Dwars voor Vlaanderen.
Er staat gewoon te weinig naast, zeker voor de Klassiekers. Als Benoot weggaat heb je eigenlijk alleen nog Jorgenson die misschien in staat is om een (kleinere) klassieker te winnen op eigen kracht.
Maar Kooij gaat weg.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Met Kooij kan je in de klassiekers prima wat doen.
Op zich dan wel sympathiek dat ze dan niet van een renner met win-potentie een slaaf maken, zoals met Affini en Valter.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gelukkig gaan ze met Piganzoli een renner halen die tot het einde der tijden 10e kan worden in de Giro. Ik mis wel echt visie bij het huidige Visma.
Onderschat jij hier nou de werken van meesterscout Patrick Broe?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gelukkig gaan ze met Piganzoli een renner halen die tot het einde der tijden 10e kan worden in de Giro. Ik mis wel echt visie bij het huidige Visma.
Dat ze op een bepaald moment hebben gedacht dat ze een Australiaanse jurist die wat open deuren intrapte op YouTube een baan moesten aanbieden zegt alles over de huidige downfall. Dan hadden ze net zo goed jou een baan kunnen aanbieden.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Onderschat jij hier nou de werken van meesterscout Patrick Broe?
Vergeet opperfraud Jacco als Head of Coaching niet!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat ze op een bepaald moment hebben gedacht dat ze een Australiaanse jurist die wat open deuren intrapte op YouTube een baan moesten aanbieden zegt alles over de huidige downfall. Dan hadden ze net zo goed jou een baan kunnen aanbieden.
Een lul met een podcast als head of strategy, de resultaten zijn navenant.
Toch benieuwd om welke ploegen het gaat. Maar volgens mij is dit ook geen match made in heaven geweest toch?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:51 schreef Sjoerd102 het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)vertrek-jayco-alula/
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:51 schreef Sjoerd102 het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)vertrek-jayco-alula/
Erg benieuwd welke twee ploegen hun vingers nog durven te branden aan een sprinter die dit jaar nog 0 zeges boekte en volgende maand 33 wordt. Wellicht ploegen uit de kelder van de WT die alvast wat punten willen sprokkelen voor de volgende promotie/degradatiecyus.quote:Groenewegen is alweer aan zijn vierde seizoen bij de Australische formatie bezig. Op het einde van 2025 loopt zijn contract af. De kans dat hij blijft, is nihil, hoewel Jayco AlUla wel nog in gesprek wil blijven over een contractverlenging met de geboren Amsterdammer. Groenewegen heeft van twee ploegen een finaniceel en sportief aantrekkelijk aanbod en insiders geven aan dat het een kwestie van tijd is voordat hij zijn handtekening bij een van deze ploegen tekent.
Jan Maas anticipeerde hier al op.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:35 schreef GrumpyOldMan het volgende:
[..]
Toch benieuwd om welke ploegen het gaat. Maar volgens mij is dit ook geen match made in heaven geweest toch?
32quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:36 schreef Kloit het volgende:
[..]
[..]
Erg benieuwd welke twee ploegen hun vingers nog durven te branden aan een sprinter die dit jaar nog 0 zeges boekte en volgende maand 33 wordt. Wellicht ploegen uit de kelder van de WT die alvast wat punten willen sprokkelen voor de volgende promotie/degradatiecyus.
Ach ja, hij is van ‘93 inderdaadquote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
32
En dit jaar is het niet veel inderdaad, maar won nog wel een Tourrit vorig jaar. Daar zal vast nog wel interesse voor zijn, vraag is of hij nog steeds elk jaar naar de Tour wil, dat verkleint de opties flink
Visma is het echt helemaal kwijtquote:Op maandag 5 mei 2025 01:30 schreef wimderon het volgende:
Conti zegt dat Visma in gesprek is met Covi (w0t?) en UAE op haar beurt met Küng.
Wedden dat de enige reden dat ze Covi willen hebben is omdat hij dezelfde trainer heeft als Pogacar? Die absurde obsessie om Tour te winnen is echt te genant voor woorden.quote:Op maandag 5 mei 2025 08:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Visma is het echt helemaal kwijt![]()
Het is al onbegrijpelijk dat ze niet in Kooij willen investeren, en dan alleen maar middenmoot halen
Yates presteerde in het jaar waarin hij uit zijn contract liep ook niet veel. Terwijl hij daarvoor ritten in grote rondes en eindklassement Vuelta won. Op zich niet zo raar dan natuurlijk dat hij in moet leveren.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Plugge zegt dat ze, al jaren, met het vijfde á zesde budget werken. En dat UAE, Ineos, Red Bull en Trek er flink boven zitten lijkt me wel een zekerheid eerlijk gezegd.
Yates levert salaris in om naar Visma te gaan, Zingle had elders meer kunnen verdienen. Om maar twee voorbeelden te noemen. Vos en Ferrand-Prevot zouden of zouden niet de best verdienende rensters kunnen zijn, de rest van de ploeg zal dat qua totaalplaatje ruim compenseren ten opzichte van sterrenensembles als FDJ, SD, Canyon en Trek.
Cultuurbewaker Steven.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:25 schreef Pistolero het volgende:
Ik kan ook niet wachten op de onvermijdelijke contractverlengingen van Kruijswijk en van Baarle. Je weet gewoon dat het gaat gebeuren.
Astana en Israel of zo?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:35 schreef GrumpyOldMan het volgende:
[..]
Toch benieuwd om welke ploegen het gaat. Maar volgens mij is dit ook geen match made in heaven geweest toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |