DOe er nog maar een paar jaar bijquote:Op donderdag 20 februari 2025 07:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, dat gaat ee leuke worden idd, de bitchie fase va pakweg 10 tot 17 jaar
quote:Op donderdag 20 februari 2025 07:45 schreef DJMO het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Ah dát is lief!quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 07:56 schreef Moeraskat het volgende:
Oef, verkeerd geslapen en nu rugpijn
Heyquote:Op donderdag 20 februari 2025 07:56 schreef Moeraskat het volgende:
Oef, verkeerd geslapen en nu rugpijn
Ik hoop dat 'ie smaakt. En anders kieper je het maar weg in de plantenbakquote:
Maar niet in m’n eigen plantenbak hoorquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik hoop dat 'ie smaakt. En anders kieper je het maar weg in de plantenbak
quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik hoop dat 'ie smaakt. En anders kieper je het maar weg in de plantenbak
Nou, wat dacht je van 2 jaar?quote:Op donderdag 20 februari 2025 07:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, dat gaat ee leuke worden idd, de bitchie fase va pakweg 10 tot 17 jaar
Je kan de pot opquote:
Blijkbaar deed ie het er goed opquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:04 schreef Moeraskat het volgende:
Jarenlang m’n melk stiekem bij de ficus gegoten bij pa en ma thuis.
Die plant is 48 jaar geworden.
ZOveel koffie hier krijgen en dan nog niet tevreden zijnquote:
Ongelooflijk hequote:Op donderdag 20 februari 2025 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOveel koffie hier krijgen en dan nog niet tevreden zijn
Ja maarja hij drinkt thee. 🤷♂️quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOveel koffie hier krijgen en dan nog niet tevreden zijn
Niet te filmen.quote:
Ik heb het over @DJMOquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maarja hij drinkt thee. 🤷♂️
quote:
quote:
Ja klopt! Misschien is hij wel ouder geworden zelfs. Maar ja. Op een gegeven moment heeft m’n zus hem verzopenquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Blijkbaar deed ie het er goed op
Da's zonde.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja klopt! Misschien is hij wel ouder geworden zelfs. Maar ja. Op een gegeven moment heeft m’n zus hem verzopen
Altijd weer die zussenquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja klopt! Misschien is hij wel ouder geworden zelfs. Maar ja. Op een gegeven moment heeft m’n zus hem verzopen
Schop onder je kont nodig?quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Vandaag heb ik wat moeite om te starten en zin te maken. Het was gister ook weer een lange dag.
Nou, dat ook weer niet. Ik ben net begonnen met een kop koffie. Even kijken of dat energie geeft.quote:
Je zou ze wat hèquote:
Kijk maar in de .rarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |