Nu nog morgen alledrie door.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Twee Nederlandse clubs in de achtste finales krijg ik toch wel een klein stijfje van.
Ik heb gewoon een zwak voor Italianen eigenlijk. Maar in het huidige voetbal heb je niet meer van die sierlijke maffia-fossielen helaas.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me soms af of dat is omdat je als kind meer op keek naar dat soort spelers.
Maar het is nu echt gewoon niks daar. Conceiçao alias Amin Younes 2.0 is daar gewoon basisspeler.
Ook nog een mooie duikquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat is Juve een smerige schopploeg.
Leuk dat je nog even langs wipt!quote:
namen en rugnummers!quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:21 schreef KingRoland het volgende:
De laatste 5 min zijn nog niet eens gespeeld en het indekken is in dit topic al begonnen.
Ik kijk morgen niet dus het komt goed voor AZ.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu nog morgen alledrie door.
Al zie ik AZ het nog wel weggeven.
Gisteren ook nog even bij je moeder gedaanquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leuk dat je nog even langs wipt!
Maar donderdagavond is pingelavond.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:22 schreef KingRoland het volgende:
Als ik eerlijk ben heb ik vandaag ook echt zin in pingels, maar als PSV wint zonder pingels dan vind ik dat ook goed
Den Oudsten Style.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:22 schreef Coco het volgende:
Park the bus of voor de 4-1 gaan jongens?
Absoluutquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:22 schreef Coco het volgende:
Park the bus of voor de 4-1 gaan jongens?
Kijk dan morgen lekker porto romaquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik wil pingels zien.
PSV van mij winnen daar niet van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |