Als je erop reageert gaat ie er mee doorquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry ik word gewoon pislink van zulk commentaar
Nostalgie naar toen de beste spelers ter wereld daar nog speelden waarschijnlijk.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:10 schreef Naesala_1981 het volgende:
Treurige schwalbe. Wat ziet die Schelvis toch in dat Italiaanse voetbal?
Walgelijk vies zwijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:13 schreef vul_maar_in het volgende:
ik smijt nog een paar bitterballen in de airfryer.
Met mosterd?quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:13 schreef vul_maar_in het volgende:
ik smijt nog een paar bitterballen in de airfryer.
Precies, die deed al 30 jaar terug het verslag van Italië, en toen was het een heel stuk beter ja.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nostalgie naar toen de beste spelers ter wereld daar nog speelden waarschijnlijk.
Een hoop van mijn favoriete spelers aller tijden die geen Feyenoorders zijn komen van Juventus. Del Piero, Nedved, Pirlo, Chiellini, genotquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nostalgie naar toen de beste spelers ter wereld daar nog speelden waarschijnlijk.
Geen poster van Teun boven je bed hangen?quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een hoop van mijn favoriete spelers aller tijden die geen Feyenoorders zijn komen van Juventus. Del Piero, Nedved, Pirlo, Chiellini, genot
Met deze ploeg heb ik geen binding
Ik ook.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:16 schreef vul_maar_in het volgende:
Eindhoven zit aan z'n eigen pieltje in deze fase.
Mwah, vooral gunstig dat ze Europees actief blijven... kan wel eens bepalend zijn voor het kampioenschap qua belastingquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV speelt zich wel weer in vorm voor de competitie.
Dat is echt de grootste ‘o ja, die heb je ook nog’ voetballer aller tijdenquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Geen poster van Teun boven je bed hangen?
quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:17 schreef Bugno3 het volgende:
Wat is dit voor een parallel universum dat dit soort shit nu allemaal meezit ipv tegen zoals normaal.
Atypisch Nederlands!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |