Een hoop van mijn favoriete spelers aller tijden die geen Feyenoorders zijn komen van Juventus. Del Piero, Nedved, Pirlo, Chiellini, genotquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nostalgie naar toen de beste spelers ter wereld daar nog speelden waarschijnlijk.
Geen poster van Teun boven je bed hangen?quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een hoop van mijn favoriete spelers aller tijden die geen Feyenoorders zijn komen van Juventus. Del Piero, Nedved, Pirlo, Chiellini, genot
Met deze ploeg heb ik geen binding
Ik ook.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:16 schreef vul_maar_in het volgende:
Eindhoven zit aan z'n eigen pieltje in deze fase.
Mwah, vooral gunstig dat ze Europees actief blijven... kan wel eens bepalend zijn voor het kampioenschap qua belastingquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV speelt zich wel weer in vorm voor de competitie.
Dat is echt de grootste ‘o ja, die heb je ook nog’ voetballer aller tijdenquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Geen poster van Teun boven je bed hangen?
quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:17 schreef Bugno3 het volgende:
Wat is dit voor een parallel universum dat dit soort shit nu allemaal meezit ipv tegen zoals normaal.
Atypisch Nederlands!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |